Jak obstawiacie?
Skonto Ryga 2:0 Wisła Kraków
Tylko nie bądźcie śmieszni z tym typowaniem wygranej Skonto, Wisła ma dobry zespół i na poważnie poważnie powalczy o fazę grupową w tym roku.
Skonto też złym zespołem nie jest przyrównując ich do poziomu polskiej ligi, ale jednak liczę, że Wisła poradzi sobie lepiej niż Jaga z Irtyszem.
Znając życie polskiej piłki będzie jak zawsze.
Skonto-Wisła 2-0
Miałem przykry sen, że Wisła sobie nie radzi.... Ale wzywałem niebiosa o opatrzność dla Wisły :)
Pokazują na otwartym polsacie ?
1-1
Mam nadzieję, że Skisła przegra.
0:3 dla Wisły.
spoiler start
[19]i dlatego jesteś durniem
spoiler stop
edit:
O dureń umie czytać spoilery, jak miło. Myślałem, że jesteś za głupi, ale i tak współczuję rodzinie.
Pizdystrat - dureń to cię zrobił.
Skonto 2-1 Wisła
gladius reloaded -> Ale inteligentna riposta. Uch.
To jest przedstawiciel Polski i w tym wypadku hejterstwo powinno się wsadzić do kieszeni. ;)
Nie znam się za bardzo na piłce ale autor wątku musiał się pomylić, ponieważ widnieją tam dwie wykluczające się nazwy, Wisła Kraków i Liga mistrzów.
0:4 dla Wisełki :D
Trzeba być dobrej myśl i kibicować polakom!
Mam nadzieję, że Skisła przegra.
Sam jesteś skisły :/
spoiler start
Tak, wiem. Riposta jak ta lala. :)
[21] ---> Nieobrażaj jego rodziny!!!!Raz taki jeden obrażał rodzine innego typa i niechcesz wiedzieć jak to się skończyło!!!!
1:3
Nie tylko w LM, ale też w LE. Ja przełamałem nawet swoją niechęć do Jagi i jej dopingowałem w meczu z Irtyszem. Teraz nienawidzę jej jeszcze bardziej i mam nadzieję, że spadną.
Piszę tu już drugi raz i nie podałem wyniku. 0:0, albo jedna bramka przewagi dla jednej z drużyn.
Tylko nie bądźcie śmieszni z tym typowaniem wygranej Skonto, Wisła ma dobry zespół i na poważnie poważnie powalczy o fazę grupową w tym roku.
Jak co roku...
3-1 dla Wisły
Czy znany jest już skład Wisły? Liczę na wygraną i bezproblemowy awans do następnej rundy.