Problem z pewnym sklepem internetowym (RAM.NET)
Może nie do końca problem, ale pewne obawy. Otóż wczoraj zamówiłem w sklepie RAM.NET części do komputera. Na pierwszy rzut oka sklep wydawał się całkiem normalny, miał w miarę dobre opinie oraz ceny podzespołów o parę złotych mniejsze niż inne sklepy (niewielkie różnice, które nie wydawały się podejrzane). Zamówiłem towar do punktu odbioru osobistego w Warszawie i płatność przy odbiorze. Ręka boska mnie broniła przed wysłaniem im kasy przelewem.
Dziś wszedłem na Google i patrzę, a tam całe mnóstwo niepochlebnych komentarzy, co do działania tego sklepu. Ludzie niby nie dostają towaru, są gigantyczne problemy z kontaktem. Normalnie cyrk na kółkach.
Chciałbym się spytać czy któryś z GOLowiczów miał okazję ostatnimi czasy coś u nich kupować i jak to wyglądało?
No to ładnie. Widzę, że ostro jadą po bandzie. Wie ktoś czy mogę zrezygnować z zamówienia? Mimo, że nie dostali ode mnie żadnego grosza, wolałbym nie mieć później kłopotów np. z gwarancją chyba, że mogę ją zrealizować bezpośrednio u producenta. Liczę na odpowiedź.
zamiast kupować po ludzku w agito czy morelach szuka jakiś szemranych sklepów aby kilka złotych zaoszczędzić...
masz za swoje :D
Jeszcze nic nie jest stracone tak myślę, skoro kasę mam przy dupie. Ale idiota ze mnie, bo dałem się skusić na kilkadziesiąt złotych mniej niż np. w Agito, gdzie do punktu odbioru osobistego mam przystanek autobusem.
miał w miarę dobre opinie
No to ja nie wiem, gdzie szukałeś tych opinii.
Wie ktoś czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Zapewne tak.
zamiast kupować po ludzku w agito czy morelach szuka jakiś szemranych sklepów aby kilka złotych zaoszczędzić
(mała edycja) Nie wiem co jest szemranego w innych sklepach. Sam kupuję w różnych innych sklepach, a w tych dwóch ani razu nic nie kupiłem, głównie ze względu na wysokie ceny tego co kupuję.
Z drugiej strony jak np. ciągle spotykam się z krytyką firm kurierskich, a na żadnej się nie naciąłem, a kurierzy byli mili.
Ostatnio zresztą opisywałem, jak "przejechałem się" na polecanym sklepie ( https://www.gry-online.pl/forum/xbox-live-sklep-uwaga-oszustwo/z5bb2cd8?N=1 ), na szczęście sprawa została wyjaśniona.
Priorytetowa sprawa - nie wolno płacić z góry, zawsze za pobraniem bądź przy odbiorze w punkcie. Wtedy powinno być ok - nie ma towaru, to nie ma też kasy.
Dlatego też coś mnie tknęło, aby kupować gotówką w punkcie odbioru osobistego.
Niestety w tym przypadku, rozchodzi się mi o gwarancję. Jeżeli jakiś komponent, który zakupiłem, ulegnie uszkodzeniu, będę musiał go zanieść do punktu w Warszawie, albo co gorsza wysłać do głównej siedziby. Nie chcę potem się denerwować, że negatywnie rozpatrzą moją reklamację towaru i np. nie zwrócą mi go. Dlatego nie chciałbym mieć nic wspólnego z tym sklepem.
kupowałem parę razy, ale odkąd zmienili kuriera na jakiegoś syfnego przerzuciłem się na morele.net i polecam tam jest chociaż schenker z którym nie miałem nigdy problemów no i o samym sklepie też nic złęgo nie mogę powiedzieć
Osobiście rzadko kiedy patrzę na opinie, raczej staram się korzystać z tych zaufanych sklepów. :)
A jeśli chodzi o gwarancję - zawsze najpierw zwracam się do producenta produktu, a nie do sprzedawcy i to chyba powinien być pierwszy krok.
Dobra, profilaktycznie wysłałem maila z prośbą o anulowanie zamówienia. Zobaczymy co odpiszą.
Z resztą chyba nawet popełniłem błąd, gdyż nieuważnie czytałem opcję co do płacenia za towar, albo źle interpretuję jedno słowo. Napisali, że "zapłata gotówką w siedzibie naszej firmy". Od razu zapaliła mi się lampka, że chodzi tu także o punkt odbioru osobistego (pojadę odebrać towar i za niego po ludzku zapłacić), lecz teraz dochodzę do wniosku, że mieli oni na myśli ich główną siedzibę w innym mieście. Ehh idiota ze mnie, w każdym bądź razie mam trochę szczęścia w tym nieszczęściu, które jeszcze nie nadeszło tak na dobre...
Wow odpisali na maila w ciągu kilkunastu minut, że sprawa została przekazana do działu anulacji zamówień. Odrobinkę zeszło mi ciśnienie. Ciekawe co dalej z tym zrobią. Oby bezproblemowo anulowali.
Przysłali maila, że zamówienie zostało anulowane.
Wzorowy kontakt z klientem. Nie będę jednak ryzykować.
:)