Problem
Wtam podoba mi sie pewna dziewczyna z klasy i mam pytanie jak wogóle zrobić ten pierwszy krok?Jestem zielony w tych sprawach ,wiec licze na mądre komentarze mam 15 lat no i ona też]. Dziewczyna ma na imie Basia
Zdrowy jesteś? Jeśli tak, to odpuść sobie.
własnie nie jestem zdrowy ciągle o niej myślę a najgorsze jest to ,że buja się w niej mój kumpel spróbuje wstawić jej zdjecie tutaj tylko boje sie ,żę by poszła z tym na policje że wstawiam jej zdjecia
Jak możesz liczyć na mądre komentarze skoro zadajesz głupie pytanie ?
Więc myślisz, że zakochałeś się w wieku 15 lat?
<ignoruj wątek>
Po pierwsze:
Miałem na myśli to, że faktycznie nie jesteś zdrowy, ponieważ pisząc o takich sprawach, dajesz prosty przykład, że nie potrafisz sobie z tym poradzić. Trzeba mieć nie równo pod sufitem, żeby tutaj zakładać takie wątki, a TYM BARDZIEJ NA TAKI TEMAT.
Po drugie:
W Twoim wieku, tak to bywa. Po prostu jesteś nią zauroczony i to wszystko. Nie angażuj się w to, bo pójście "na całość" źle wróży i na pewno odbije Ci się na przyszłość.
Po trzecie:
Nikt raczej tutaj nie chciałby ujrzeć jakichkolwiek zdjęć - bo po co? Nie załatwiłoby to sprawy.
Po czwarte:
Miłości się nie szuka. To ona prędzej czy później Cię znajdzie. Nawet jeśli to nie miłość - daruj sobie.
Po piąte:
... nie ma na niej żadnej recepty! Szkoda czasu i nerwów.
Po szóste:
Jeśli już na swoim postawiłeś, to trudno. My możemy tylko Tobie życzyć powodzenia.
Po siódme:
Gimnazjalne związki trwają do ok. 3 tygodni.
Po ósme:
Lepiej weź się teraz za naukę. Albo poczekaj - wszelkie poważniejsze wyrywajki zaczynają się w szkołach średnich.
Po dziewiąte:
W razie niepowodzeń, motto na dziś - "Tego kwiatu jest pół światu"
Po dziesiąte (w końcu):
Marna prowokacja :>
Więc myślisz, że zakochałeś się w wieku 15 lat?
A ile trzeba mieć minimum? Tyle co ty? Czy może ty po prostu tego nie doświadczyłeś, bo jesteś baaardzo zajęty nauką?
Tez popieram 8 ale nie do konca bo w wieku 15 to nie jest napewno ta milosc do konca zycia :)