Pozytywny wpływ "emergent narrative" na gracza lub grę

Forum Uczelnia i Szkoła
Odpowiedz
10.12.2013 16:01
Przemo_888
😊
1
odpowiedz
Przemo_888
92
Legend

Pozytywny wpływ "emergent narrative" na gracza lub grę

Jako leniwy student projektowania rozrywki interaktywnej trochę sobie nagrabiłem nieobecnościami u swojego Asystenta od ARI i muszę przygotować prezentację na wyżej wymieniony temat. Nie tłumaczyłem "emergent narrative", bo jakoś głupio brzmi "kształtująca się narracja". Macie jakieś ciekawe pomysły o jakie punkty mogłaby się taka prezentacja opierać? Nie oczekuję jakichś długich tekstów, po prostu gdyby ktoś miał swoje spostrzeżenia na ten temat to byłbym bardzo zadowolony. W zasadzie nawet jedno mądre zdanie związane z tematem powinno wystarczyć. Z góry dziękuję. :)

10.12.2013 16:06
Yoghurt
2
odpowiedz
Yoghurt
103
Legend

The Sims. Mówię serio.

A zaraz obok Scribblenauts. Właściwie gdybyś pokazał dowolny gejmplej z jutuba, wystarczyłby ci za całe wystąpienie.

Dalej pracuj sam :)

10.12.2013 16:11
Przemo_888
3
odpowiedz
Przemo_888
92
Legend

Bardziej chodzi mi o jakieś konkluzje na omawiany tutaj temat, a nie tytuły. :) Coś w stylu "dzięki takiemu zastosowaniu gracz bardziej utożsamia się z głównym bohaterem gry niejednokrotnie tworząc w ten sposób swojego wirtualnego odpowiednika".

Jednakże za Scribblenauts dzięki, faktycznie to dobry materiał. :>

Forum Forum Uczelnia i Szkoła
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl