Potrzebuję pomocy. STEAM

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
12.09.2015 21:44
😐
1
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Potrzebuję pomocy. STEAM

Cześć. Potrzebuje pomocy. Niedawno ktoś z Rosji ukradł mi konto steam. Znał nawet login i hasło do emaila. Ponad tydzień temu napisałem do supportu steam o pomoc w odzyskaniu konta. Niestety nadal odpowiedzi nie dostałem a tamten gościu podaje mój adres email do różnych swoich no nie wiem czego poczty jakiejś czy coś bo dostałem jakąś wiadomość od "Support Mail.ru". Nie wiem co mam zrobić. Pomocy! Boję się żeby nie było z tego jakichś kłopotów dla mnie...

12.09.2015 22:09
2
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

Konto albo grę kupileś np. na allegro?

12.09.2015 22:11
3
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Nie. Konto sam zakładałem, a grę kupiłem w wersji pudełkowej. Zarejestrowałem ją na Steam z racji aktualizacji różnych.

12.09.2015 22:12
4
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

A miałeś Steam Guarda?

12.09.2015 22:14
5
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Tak miałem. Nie wiem jak to się stało. Zbyt często nie wchodzę na pocztę, ale tamtego dnia właśnie wszedłem i okazało się że ktoś kilka godzin wcześniej próbował wchodzić na konto z ruskim IP. Ale już nie mogłem się zalogować ani nic. Masz tu link z tym IP bo kombinuje co teraz zrobić: [link]

12.09.2015 22:20
6
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

Z supportu na pewno odpowiedzą, ale to trwa. Jak masz pudełko z kodem to bez problemu powinieneś odzyskać konto, gorzej z e-mailem.

12.09.2015 22:33
7
odpowiedz
CGamer
15
Pretorianin

A co w przypadku jak nie mam pudełka z grą, bo kupiłem gry w sklepie Steama?

W takim przypadku powinienem wysłać te wiadomości z mejla ("Dziękujemy za dokonanie zakupu"?)? Warto/powinienem to wydrukować?

12.09.2015 22:33
8
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Na emailu zmieniłem hasło tyle że może zakładać jakieś fałszywe konta pod adresem tego emailu. No a na odpowiedź od supportu czekam już od 31 sierpnia bodajże czyli prawie 2 tygodnie

12.09.2015 22:35
9
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

No raczej warto wydrukować a wiadomość z poczty usunąć. Nie wiem w sumie. Nie znam się. Ale obsługa supportu fatalna. Poczekam jeszcze z tydzień, jak nie dostanę odpowiedzi to napiszę drugie zgłoszenie czy coś

12.09.2015 22:44
10
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

Hehe jeszcze tydzień i osiągniesz "średni czas oczekiwania na odpowiedź z Supportu Steam". Pozmieniaj lepiej hasła do innych skrzynek jak masz te same. Mało prawdopodobne, ale możesz mieć jakiś syf na kompie (key-logger, Bóg wie jeszcze co), więc skan w tym kierunku by nie zaszkodził.
P.S. Dobrze jest mieć inne hasło do skrzynki i do konta Steam.

12.09.2015 22:47
11
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

miałem inne. Skanowałem tak jak zalecali na stronie internetowej steam. Masz tu to IP: 94.154.66.22 Zobacz je sobie na stronie "cqcounter.com/whois"

12.09.2015 22:52
12
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

To, że adres jest ruski, nie znaczy,że zrobił to jakiś kacap. Równie dobrze ktoś mógł korzystać z VPN albo proxy.

12.09.2015 22:53
📄
13
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Dobra. Jakby coś się ruszyło dam znać tutaj albo w nowym poście ;)

12.09.2015 22:54
14
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

Nie mam pojęcia. Mam nadzieję że konto odzyskam

12.09.2015 22:55
15
odpowiedz
antosjan
19
Pretorianin

Napisz po jakim czasie ci odpowiedzieli i co.

12.09.2015 22:59
16
odpowiedz
zanonimizowany1112338
3
Legionista

okey :)

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl