Poszukuję gry rpg - z systemem dodawania dodatków do broni , może występować magia w tej grze jednak nie musi. Głównie chodzi mi o to aby do miecza można było dodawać : Moc ( energię żywiołu ) wielkość , ostrość i temu podobne rzeczy.Mogą być do customowania : różdżki , miecze , kusze , łuki itp.
z takich gier znam tylko Loadout ale to jest strzelanka online. jeżeli są takie gry z możliwością stworzenia od podstaw własnego miecza itp to chętnie zagram :D
W żadnym z przykładów nie podam gry, gdzie modyfikacja oręża to główny element, który będzie się rozpamiętywać długo po ukończeniu gry, ale być może podane przeze mnie tytuły spełnią twoje wymagania albo rzucą jakiś trop. Oczywiście, opiszę tylko element ulepszania broni, bo sam wiesz czy odpowiada ci klimat czy uniwersum danej produkcji. Otóż, w drugiej części KotOR'a (podtytuł: The Sith Lords) można było modyfikować miecze świetlne, blastery i bronie białe przy użyciu ulepszeń - kupowanych, znajdowanych lub samemu wytworzonych. Było ich całkiem dużo i miały najróżniejsze wady i zalety, a nawet do niektórych postać musiała spełniać jakieś wymagania. Ale jeśli chcesz się tym pobawić, to radzę grać na najwyższym poziomie trudności - na każdym innym nie ma zbyt wielkiego wyzwania, zatem modyfikowanie nie daje wystarczającej satysfakcji. Teraz drugi przykład, jednak trochę gorszy - obie części Dragon Age. Rzeczywiście, występowały tam ulepszenia w postaci run, ale ich działanie było oczywiste - zwiększa obrażenia/obrażenia przeciwko X/szansę na powalenie/szansę na ogłuszenie o Y. Na pierwszy rzut oka widać, która jest gorsza, a która lepsza i nie ma takiego kombinowania jak w KotOR II, gdzie trzeba było obdzielić modyfikacjami całą drużynę zważając na wszystkie ich wady, zalety oraz wymagania. Atrakcją w Dragon Age jest jedynie to, że w odróżnieniu od KotOR'a - niektóre runy zmieniają broń wizualnie, np. runa ognia, sprawia że ostrze miecza płonie. Przypomniała mi się również hybryda RPG, strzelaniny i skradanki - Deus Ex: Human Revolution. Nie powiem ci wiele na jej temat, bo jedynie czasem zerknąłem przez ramię brata, gdy on grał, ale widziałem że czasem np. sprzedawał niepotrzebne bronie, by zarobić na ulepszenia do tych często używanych - brzmi ciekawie, ale będziesz musiał sam sprawdzić na czym polega ten system. Szczerze mówiąc, nie grałem w wiele gier z rozbudowanym elementem ulepszania oręża, dlatego ostatni przykład rzucę trochę desperacko, bo nie jest to - tak jak prosiłeś - RPG, a FPS. Mam na myśli Wolfenstein z 2009. Za zdobywane pieniądze kupowało tam się ulepszenia do broni (lepsze magazynki, dodawanie tłumików itd.) - i zarówno ulepszeń, jak i broni było zadowalająco dużo. Jako, że gra i tak stawiała na niezobowiązującą rozwałkę, warto było trochę posiedzieć wybierając broń i modyfikacje do niej, żeby eksterminacja kolejnych Nazistów była przyjemniejsza :D