Laptop ma służyć głównie do przeglądania internetu, czasem słuchania muzyki, ale chciałbym, żeby był też na tyle dobry, by można było na nim pograć w najnowsze Simsy i ewentualnie w nowszą odsłoną serii (tego typu gry, żadne wymagające Crysisy czy Metra). Jak widać wymagania nie są duże, jednak na laptopach nie znam się kompletnie, więc proszę o propozycje konkretnych modeli z uzasadnieniem dlaczego akurat ten oraz wskazówki, których producentów omijać, a w których celować. Zależy mi na porządnym, pewnym i bezawaryjnym sprzęcie. Pieniądze do przeznaczenia +/- 3000 zł, ale jeśli da się znaleźć coś tańszego to jak najlepiej.
MSI GT683-280XPL ten polecam, jak dla mnie bardzo dobry laptop posiadam nic nie tnie nie muli spokojnie simsy pójdą
Mr.orange ... o_0 nie lepiej kupic komputer za 2.9 tysiecy złotych, ale taki na ktorym wszystko pojdzie??? Lol ;d laptopy sa bardzo nie opłacalne najlepsze sa Pc z skrzynka... nie kupuj badziewnego laptopa za 3k + ,ale zaje.... komp za 2.8k + wiesz jakiego za tyle kupisz? o_0
[3] Laptop ma być dla siostry, bo jest jej potrzebny. 3000 zł to pieniądze do przeznaczenia, ale nie musi koniecznie tyle kosztować. Jeśli udałoby się upolować laptopa spełniające w/w warunki w niższej cenie to bardzo dobrze. Nie ma służyć do grania, sporadycznie The Sims 3, ale zależałoby mi, żeby w razie czego nie było problemów z uruchomieniem kolejnej części.
[4] Dzięki za link, poczytam.
Ja mam taki: http://www.chip.pl/testy/notebooki/notebooki-z-windows-7/msi-gt660 tylko z matrycą 1920x1080.
I na chwilę obecną nie zamieniłbym się na nic innego, a tym bardziej na stacjonarnego PC, których od początku lat 90-tych miałem już chyba z dziesięć. Znam swoje potrzeby i potrzebuję mieć również sprzęt do pracy, zabrania na wczasy, do oglądania filmów w łóżku deszczowe wieczory, itp. Proszę nie róbice tu wojny laptop/PC, wiadomo, że za 3k można mieć dużo mocniejszego PC, ale takie pudło dla co poniektórych ma ograniczoną funkcjonalność.