Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Podgrzewacz przeplywowy gazowy....

03.06.2013 10:02
MiniWm
😈
1
MiniWm
243
PeaceMaker

Podgrzewacz przeplywowy gazowy....

Witam zamierzam wymienic gazowy podgrzewacz przeplywowy w mieszkaniu 50m i chcialbym uslyszec wasze opinie o modelach jakie posiadacie i firmach :)

Z racji iz jestem zielony w temacie ^^
z gory dziekuje za pomoc .

ps. osob 2 :)

03.06.2013 10:20
wert
2
odpowiedz
wert
204
Kondotier

Praktycznie każdy będzie OK.
Oczywiście patrz na to, żeby nie było stale palącej się świeczki tylko na iskrę zasilaną z baterii (chyba już nie ma ze stale palącą się świeczką - ale kto wie).

Swoją drogą - Podgrzewacz przepływowy gazowy - to po prostu junkers :-)

03.06.2013 10:25
3
odpowiedz
115
3 grosze

Praktycznie każdy będzie OK.

Zgadzam się, choć na własne oczy widziałem Junkersa i jego mogę polecić "z autopsji". Ważniejsze w przypadku takich urządzeń (ale to pewnie wiesz) jest dbanie o sprawną wentylację, bo jakość dzisiejszych podgrzewaczy raczej nie budzi obaw.

03.06.2013 10:26
r_ADM
4
odpowiedz
r_ADM
261
Legend

Nie zapomnij o dobrym kondensatorze przeplywu.

03.06.2013 10:42
5
odpowiedz
azzie128
3
Pretorianin

No i koniecznie z zamkniętą komorą spalania...

03.06.2013 11:22
MiniWm
😈
6
odpowiedz
MiniWm
243
PeaceMaker
03.06.2013 11:27
Widzący
😉
7
odpowiedz
Widzący
248
Legend

? Co to jest "kondensator przepływu"?
Jeżeli Cię stać i masz odpowiednie przewody spalinowe to kup podgrzewacz kondensacyjny (on zawsze jest z zamkniętą komorą spalania) zwykle ma około 105% sprawności wiec jest tańszy w eksploatacji. Jeżeli podgrzewacz masz w innym miejscu niż punkty poboru to może kupić z funkcją "komfort" utrzymującą ciepłą wodę w wymienniku. Z rzadka występuje jeszcze funkcja "lux" czyli dodatkowa pompa utrzymująca ciepłą wodę w rurach, odkręcasz kran i leci od razu ciepła woda.
Ze względu na to że gaz nie jest najczystszy to Junkers gdyż masz dość dobry dostęp do komory spalania i łatwo ją wyczyścić.