Pixel Shader i Vertex Shader
Siemka. Jako, że w biedronce znowu gierki http://markolf.pl/?newsid=3201 chciałbym się spytac czy wyżej wymienione rzeczy da się zwiększyc do wersji z 2.0 do 3.0. Zielony w tym temacie jak na razie jestem i nie wiem, a chciałbym kupic sobie Dawn of War II. Przy wielu innych grach które z CDA trzymam też by to pomogło. Będę wdzięczny.
Zapomniałem dodac. Karta graficzna Radeon X550 256 MB.
[2] Ech dzięki... ;/
Nie da się. To tak jakbyś chciał zmienić w RAM'ie DDR2 na DDR3.
Kiedyś się kombinowało z 3D Analyzer, ale to kiepski pomysł.
gnoll--> 3D analyzer nie tyle emulował, co oszukiwał grę, że shadery są dostępne, jednocześnie wszelkie wysyłając w niebyt wszystkie odwołania do shaderów. Miało to sens w takich grach jak Prince of Persia: Sands of Time, gdzie shadery były wykorzystywane do kilku dodatkowych efektów, a sam rendering odbywał się za pomocą fixed pipeline. W nowszych grach efekt był tylko taki, że widziało się czarny ekran, bo shadery były wykorzystywane w znacznie większym stopniu.
Jeśli zaś chodzi o uruchomienie gry na niższej wersji shaderów niż wymaga, jest to jak najbardziej możliwe, ale nie wykonywalne dla przeciętnego użytkownika. Sprawa sprowadza się do przepisania kodu shaderów na starszą wersję, a także uproszczenie efektów. Fani zrobili to m.in. dla Obliviona, tj. stworzono moda, który umożliwiał uruchomienie gry na shaderach 1.1 (geforce 3-4, Radeon 8500-9200), a także dla Bioshocka, gdzie obniżyli wymagania z shaderów 3.0 na 2.0.
Później już nikt nie podejmował takich prób, bo hardware nie obsługujący 3.0 był i tak zbyt wolny dla nowych gier.
dVk--> Twoja karta graficzna to już zabytek. Nawet nowe zintegrowane karty Intela lepiej radzą sobie z grami niż ona.