Oddanie pada na gwarancję. Jak to zrobić?

Forum PlayStation
Odpowiedz
07.06.2019 06:34
1
odpowiedz
Szary-Wilku
83
Generał

Oddanie pada na gwarancję. Jak to zrobić?

W lutym kupiłem nowego pada do PS4 na morele.net
Dużo nim nie grałem, bo mam innego, ale teraz chcieliśmy pograć w gry dwuosobowe i zauważyłem, że prawa gałka/grzybek co chwilę odskakuje w lewą stronę a czasami nawet się zacina i kamera cały czas się w lewo obraca.
Co z tym dalej zrobić?
Mam tylko pada, pudełko i fakturę elektroniczną z morele.
Na morele jest napisane, że jest to gwarancja producenta.

07.06.2019 06:58
kjx
2
odpowiedz
1 odpowiedź
kjx
136
Mighty Pirate

Olać gwarancję, powołać się na rękojmię. Tym bardziej, że wada ujawniła się w okresie 6 miesięcy od zakupu. W przypadku rękojmi, dochodzisz swojego od sorzedawcy, a nie producenta. Tylko w piśmie / formularzu kontaktowym trzeba wyraźnie zaznaczyć, że powolujesz się na rękojmię (ewentualnie niezgodność towaru z umową), bo sklep potraktuje to jako gwarancję (co jest dla nich dużo dużo wygodniejsze).

07.06.2019 07:09
2.1
Szary-Wilku
83
Generał

Ok, poszukam wzorów na internecie i spróbuję :)

Forum Forum PlayStation
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl