Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - E3 2013 vs Gamescom 2014 - Czyżby downgrade graficzny??
youtube.com/watch?v=YP9HSzlNP0Q
Pomijając trochę inną porę dnia i kolorystykę, w momencie gdy siedzi na koniu i zaczyna galop wyraźnie widać mniejszą liczbę detali, wystarczy spojrzeć na bliskie kamienie i kępy trawy.
Widać, że wersja E3 2013 była wizją Kojimy jak gra powinna wyglądać. Do premiery trochę jeszcze zostało więc mają czas na optymalizację kodu i poprawę grafiki.
Nic nowego. To już standard. W końcu muszą udźwignąć to 60 fps na PS4. Pół biedy, że różnicy aż tak dużej nie ma. Szkoda, że zmienili kolorystykę, stara bardziej mi się podobała.
Jest minimalnie gorzej, ale to żadna tajemnica
I znowu zacznie sie to stekanie, co to z ludzmi sie porobilo, caly czas slepi ale przez kilka ostatnich wydan zauwazyli, ze nie ma wszystkiego w grach, zwiastuny i screeny sa ulepszane? Nawe w zwiastunach filmy sa sceny obecne przed koncowa edycja ktorych nie zobaczy osoba w kinie, ewentualnie dostepne beda jako wyciety material na dvd.
A teraz jest straszny moment kiedy jeszcze gry beda wychodzic na PS4/PS3 , Xbox360/XboxOne wiec nie nastawialbym sie na pozegnanie z duzymi kompromisami.
Pecetowcy/konsolowcy i ich problemy z grafiką... Nic dziwnego, że teraz się tworzy głównie szybkie gry akcji w świecącej się, jak psu jajca grafice, bo inaczej, taki Janusz, nie będzie grą zainteresowany. A potem się jęczy na forach, że gry są uproszczone.
Można się pocieszać faktem ze dalej to zle nie wygląda i liczyć że kolejne gameplaye nie zostaną uszczuplone graficznie do samej premiery gry
Żadna nowość, że gra na trailerach wygląda przepięknie, a w dniu premiery trochę gorzej. Trzeba jakoś zachęcić graczy do zakupu, więc takie triki się robi. MGS V:GZ na PS3 grafika mi odpowiadała, a co dopiero jak odpalę na PS4:)))