Masakracja gimbazy XDD - filmik z YT
http://www.youtube.com/watch?v=dsNYwI6lri4&feature=player_embedded
"Gimbusa z gimbazy wypędzisz, ale gimbazy z gimbusa już nie."
Z poważaniem,
pierwszoroczny licealista Marcus
Zabawnometrowi utleniły się aluminiowe przewody (bo to model rodem z polibudy warszawskiej he-he) czekając aż coś ciekawego lub odkrywczego pojawi się w tym materiale.
Najciekawsze, że jest to zmontowane przez (zaznaczam, że prawdopodobnie, ale znamiona pozwalają mi domniemywać) słoików studenciaków na co dzień ubierających się w croppie i housie i którzy regularnie grzeją skóry w starbucksie. A jedno i drugie jest rakiem toczącym społeczeństwo.
Dobre! I prawdziwe....
Film twojego autorstwa?
Hm, zachowują się jak studenci.
ledwo co wyszedłeś z gimbazy i już czujesz się lepszy?
A ty co, niby rocznik 93 i za lepszego ode mnie się uważasz?
Film twojego autorstwa?
Nie, wygrzebany z Jutjuba.
Jestem na pierwszym roku technikum i powiem, że nigdy ale to nigdy nie zachowywałem się jak rasowy gimbus :|
[12] Tak mówi/mówił każdy gimbus.
Tak pisze każdy gimbus ;) !
Jestem na pierwszym roku technikum i powiem, że nigdy ale to nigdy nie zachowywałem się jak rasowy gimbus :|
Tak mówi/mówił każdy gimbus.
[12]
Zawsze akurat po zakonczeniu tak zwanej "edukacji" w gimnazjum i rozpoczecie "powaznej" szkoly sredniej.
Myślcie sobie co chcecie. Ja swoje wiem.
Myślcie sobie co chcecie. Ja swoje wiem.
Tak też myśli/myślał każdy gimbus.
Tak też myśli/myślał każdy gimbus.
Powiedział Gimbus ;) Każdy gimbus myśli o tym że tak myśli/myślał każdy gimbus.
[18] - ty to se wiesz co możesz :P .....
Ja też nigdy nie zachowywałem się jak gimbus.
[1] Czytając twoje wypowiedzi mam ochotę rzucić się z mostu, z przywiązaną do siebie bombą, utonąć, a następnie oglądać z zaświatów jak rzekoma bomba rozwala moje zwłoki na cząsteczki mniejsze od atomów, o ile takowe istnieją..
Edit: Może nie widzisz, ale dałeś się sprowokować jak gimbus