Komentarze: Randy Pitchford: "Nie chcieliśmy gównianego finału dla Duke’a"
To jest bardzo dobry przykład gry, która jedzie jedynie na marce. Taki produkt mógł przejść w latach 80-, 90-tych, ale nie dzisiaj.
Duke był kiedyś fajny... no właśnie - kiedyś.
Ta historia jest naprawdę niesamowita. Ciekawie się to czyta i aż dziw, że udało się tej produkcji wyjść na prostą. Duke jeszcze będzie rządzić.
A mnie zastanawia co wyjdzie z pojedynku Bulletstorm z duke'em . Niby tematycznie nie to samo ale rozwalka i bezmyslna nawalanka jest tutaj czynnikiem wspólnym. Mam nadzieje ze Polacy przycmia ksiecia. Choc chcialbym aby obie produkcje staly na wysokim poziomie nie ma to jak skopac pare tylkow po ciezkim dniu pracy.
ta gra nie musi być arcydziełem a i tak się przyjmie. Bo to w końcu Duke Nukem Forever.
Są bardzo pewni siebie, to dobrze, ale żeby nie zrobili za wielkiego hałasu o średnią grę. Mam nadzieje że przez ten długi czas zmieniali silnik graficzny i że nie dostaniemy gry z grafiką dobrą w 2006 r.