Battlefield 3 [PC] - gameplay #2
zdichuu.... To muszę Ci powiedzieć że Masz problem..:D
Nie no w dupe! Jak pierwszy gameplaj mnie zachwycil to ten mnie wkurzył! Ręce jakby miał gumowe podczas czołgania i ZA MAŁE! Chude jakby miał anoreksje. Czołganie im nie wyszło. Ale do premiery jeszcze dużo. Ale co z tego jak oni zrobili już tyle i na pewno tego nie zmienią!
Ja wogole zapomnialem, ze ma ten trailer wysc teraz drugi, ale faktycznie ten tutaj ma gorszy montaż nieco.
@Eldorados co do rąk to zdaje ci się są jeżeli chodzi o ich grubość ok, tylko mogłeś odnieść takie wrażenie ponieważ jest duży kontrast cienia na nie oświetlonej stronie ręki. Widać, że postać wspiera się na łokciu szczególnie jak się rozgląda leżąc z M4 w dłoniach.
Jednak Faktycznie można tam marudzić podczas tej animacji czołgania, ale tylko dlatego, że wszystko inne animowane (szczególnie kompani) jest wyśmienicie. I tak poza tym ta gra to nie będzie ideał, nie oczekujcie objawienia jakiegoś wielkiego, tylko małą rewolucję względem konkurencji, której od dłuższego czasu nie było.
Przesliczna grafika ... to jest oczywiste
ale moja uwage przyciagaja np efekty gdy ktos do nas strzela czy ogolnie sam dzwiek wystrzalu broni... a rozprzestrzeniajacy sie dzwiek gdy gosc strzela z bazooki... masakra!
Po raz kolejny panowie z Dice pokazują nam swój kunszt. Dźwięk był już świetny w BC2 a tu... jest jeszcze lepszy. Co do grafiki to jest chyba nawet ładniejsza od dźwięku. BF 3 to będzie hit !
Ja mam tylko cichą nadzieję, że w multi nie będzie efektów w stylu odrzutu postaci po uderzeniu arpidżi jak na 1 filmiku. Już sobie wyobrażam te stada noobów czających się na dachach z rpg, perkiem na większą ilość rakiet i większą moc eksplozji oraz czymś szybkostrzelnym w stylu PP-2000, żeby dobijać leżących graczy...
Już w killzonie 3 jest jazda przy finisherze z noża który trwa jakieś 3-4 sekundy, a w czasie jego wykonywania w kolejce do nożowania/killa potrafi się ustawić 3 kolejnych graczy :P
Co do obecnego filmiku baaaardzo fajnie to wygląda. Jako że BF to dla mnie jedyny słuszny FPS na tą chwilę na rynku, czekam z niecierpliwością na jesień, która razem z deszczem i chłodem przyniesie godnego następcę. Jak będzie jakaś fajna wersja limitowana z ciekawym gadżecikiem (najlepiej z figurką tego wojaka który wszędzie się pojawia na reklamach) to będę baaardzo happy. O jakość, gameplay i grafikę się nie martwię. Dlaczego? Bo to DICE.
Aż musiałem przetrzeć oczy, bo nie mogłem uwierzyć, że taka grafika.
--- Battlefield 3 --- zaje fajna po maksie ;]] - podobuje mi sie ;)
!!!chce!!! aby dotrzymali terminu wydania na jesien tego roku - zeby tylko nie przesuneli na nastepny rok !!!
A ja mam nadzieje, że ta scena nie trafi do finalnej gry. Snajper w niej ukazany to jakaś pizda i wybija z klimatu, panikuje i wo gule nie potrafi strzelać, ktoś w tej scenie powinien dostać albo nasi bohaterzy powinni lepiej trzymać łeb z dala od lunety snajpera bo aż kuje w oczy frajerstwem tej sceny.
Bardzo ładna animacja postaci i fizyka, grafika oczywiście też najwyższy poziom, ale jakieś wielkiej rewelacji czy skoku jakościowego nie ma, nie wiem czym się wszyscy tak podniecali. I to wszędobylskie zwolnienie czasu heheh. Zdecydowanie jeden z ciekawszych tytułów tego roku.
gameplay KLAWY! Urywa jaja przy samej szyi!
Grzesiek no tak bo w końcu w muzułmańskiej armii roi się od niesamowitych snajperów trafiających heady z no zooma z 500 m... A scena świetna, trzyma w napięciu. Podoba mi się to rozmycie przy każdym strzale.
PS: Szkoda, że nie ma facepalma w emotkach...
Nie no Battlefield 3 będzie zarąbisty podoba mi się jusz nie moge doczekać się asz wyjdzie :D
Wygląda to niezle ale po raz kolejny EA karmi nas piekną reżyserką żeby nakręcic jak najwiekszy szum na gre.Dopóki nie zobacze gameplay'a z MP bez reżyserki nie wypowiadam sie.
GrzesiekFTJ -> Dokładnie,taki z niego snajper jak z kulawej babki sprinterka.
[14] Mam podobne odczucia. Scena bez klimatu. Żołnierze chowają się metr przed murkiem tak że są po prostu odsłonięci. Ręce jakieś faktycznie małe nie wspominając o at... coś tam który wygląda jak lufa na fajerwerke (pewnie narzekania z BC2 na temat broni na pół ekranu dały efekty). Dziwne też jest że pierwszym strzałem prawie trafił pierwszego żołnierza i to sekunde po jego wychyleniu się, im bliżej niego tym większego zeza miał. Poza tym strzela do nich w dziwnych momentach ( dopiero gdy przebiegną do następnej przeszkody, zamiast podczas przechodzenia. Do dźwięku i grafiki nie mam zastrzeżeń bo są świetne !
podoba mi się kolorystyka
@HETRIX22 - Nie przejmuj się na 90% nie bedzie tej sceny w finalnej grze, a jezeli juz to nie tak zagranej, bo to bylo na potrzeby prezentacji. To moje zdanie jak coś.
Oprawa audio-wizulana wyglada R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-I-E
jednak w tej scenie sa dwa bolace problemy 1.ten snajper ktory nie potrafi trafic tak odslonietego celu i 2. tego wybuchajcego budynku po jednym strzale z at-4 bez przesady
wiem ze to tylko pokazowka ale lepiej zeby naprawili te bledy bo gra spotka sie z ogromna krytyka
@Jordan23 - Skąd wiesz co Ci talibowie trzymali w tym budynku, może ten snajper siedział na jakimś składzie z amunicją. Pozatym tam caly budynek w filmie jeszcze nie runął a to, że od fali ta zardzewiala reklama sie przekrecila to calkiem mozliwe. Wiem, ze ponoc ten budynek od tej rakiety sie zawalil, ale ja to sobie tlumacze tym, ze tam bylo troche skladu z amunicją.
Wcale nie trzeba użyć 10 kilowego ładunku trotylu by wywalić taką dziure w tak już pokiereszowanym budynku.
A co do filmiku...
Bez komentarza.
Gra życia. [BTW: jak z każdym Battlefield'em :P]
W samej scenie brakuje logiki, choćby patrząc na momenty w których padają strzały czy też odsłonięci (w końcówce) żołnierze których jakoś snajper nie może ustrzelić. Dla jednych jest to do przełknięcia, mnie na przykład to kłuje w oczy. Pomijając to paradoksalnie znów po obejrzeniu filmiku z B3 muszę szukać szczęki na podłodze:D
.........takie pytanko natury detaliczno-techniczno-wizualnej:
** Czy ktos sie orientuje czy elementy "kruszonego" tynku badz liscie rosliny doniczkowej rozwalonej strzalem snajpy - moga pozostac na glebie?
** Fajnie bybylo gdyby takowe czastki niszczonego krajobrazu zostawaly na glebie :)) Obecnie znikaja w powietrzu i czysciutko wokolo ??! Czy ktos to zauwazyl ??!
**==="Frostbyte 3.0"=== chyba jest w stanie takie elementy podciagnac chocby w singleplayer.
ALE OGOLNIE GAMEPLAY EKSTRAKLASA
^
Tak jest.Znikają ale zauważ że to pewnie jakaś pre-alpha.Trzeba czekać na (mam nadzieję) sierpień i Betę.Fajny pomysł z kolejnymi częściami co 2 tygodnie.
TYLKO NIE SLOW - MO!!!!! Twórcy bulletstorma wyśmiali to z premedytacją i każdy zrozumiał ten przekaz!
[25]
Znajdź mi na świecie choć jednego snajpera idiotę, który:
1) siedzi na boxach z amunicją z nadzieją że nic mu się na nich nie stanie
2) strzela można powiedzieć ogniem ciągłym do swoich celów, po pierwsze raz po raz coraz bardziej ujawniając swoją pozycję, a po drugie zamiast poczekać na jedyną niepowtarzalną okazję na 100% traf, w myśl wyznawanej przez snajperów zasady "one shot, one kill"
Jak już napisał Lord we wrażeniach z pokazu na GDC, zachowanie snajpera jest kretyńskie - nie może dosięgnąć celu ale regularnie oddaje strzał, chyba tylko po to żeby twórcy mogli pokazać możliwości Frostbite 2.0 (czy 3.0, już sam nie wiem) i rozwalanie doniczek :/ A ta wyrzutnia rakiet chyba wystrzeliwuje taktyczne miniaturowe głowice nuklearne, bo siła wybuchu jest grubo przesadzona - jak wiemy budynek się zawali, co tłumacze sobie tak samo jak ślepego snajpera. Mam tylko nadzieję, że to tylko taka pokazówa, i do czasu premiery usuną co bardziej idiotyczne motywy, bo to ma być gra, a nie demo technologiczne.
BTW. Mimo wszystko grafika rzeczywiście jest rewelacyjna.
[29] To by był marny pomysł. Dlatego że...
** znacznie przeciąża to karte graficzną podwyższająć znacznie wymagania (taki efekt występował w mafii2)
** w praktyce moim zdaniem to się prezentuje naprawde słabo, tylko pomyśl. Podłogi w grach są idealnie wyrównane i praktycznie nigdy nie znajdziesz na nich małych kamyczków. Gdy rozwalisz kawałek ściany i te kamyczki się rozsypią po ziemi wtedy widać tą sztuczność naprawde jest to mizerny efekt.
@BigBoss86 - Wniosek jest prosty, bo to nie jest snajper tylko talib, który akurat dzierży w ręku cal. 50, którą właśnie podniósł z tej skrzynki i miał zamiar kampić w ten sam sposób jak najlepsi gracze w BC2 - zadowala Cie takie wyjaśnienie. Do malkontentów na litość, proszę nie róbcie z tej gry jakiejś realistycznej w stylu ARMA 2 to ma być świetna zabawa w dobrym tępie i z klimatycznymi momentami - pozatym to tylko była prezentacja i nie wiadomo czy tak będzie wyglądała ta scena, i czy w ogóle będzie w singlu! Co dalej? Jeżeli okazałoby się to wszystko zgodne z realiami o których piszą tutaj eksperci, to pojawiły by się narzekania, że dlaczego to nie ma żadnego dramatu/thrilleru w tych scenach, albo opcji dialogowych! Momenty, w których padają wystrzały świadczą o tym właśnie, że ta scena i same każdy strzał to skrypt wyreżyserowany na potrzeby pokazu (swoją drogą w złych momentach), a nie strzały sztucznej inteligencji.
Znalazłem coś ciekawego odnośnie BF3 na PS3 http://www.slideshare.net/DICEStudio/spubased-deferred-shading-in-battlefield-3-for-playstation-3 Pewne jest to że wersja na PC będzie wyprzedzała konsole i będzie wyśmienita ale może wkońcu ktoś pomyślał i nie da marnego portu na konsoli PS3.
Myślę, że to pokazowy lvl, którego nie ujrzymy w finalnej wersji. Wiadomo, brakuję trochę logiki, ale od czego są pokazówki ;D Za to odgłosy z pola bitwy - nie do przebicia.
Panowie czym się podniecacie? Crysis, Just Cause 2, Bulletstorm, Splinter Cell: Conviction i wiele wiele innych gier jest na podobnym poziomie jeśli chodzi o grafikę, albo nawet i lepszym. Co w tych filmikach jest wyjątkowego? Bardziej mnie cieszy grafika w wyżej wymienionych grach niż w tej.
według mnie najlepsza grafika i wogóle gra fps jaka kiedykolwiek wyszła
mm, niedługo będziecie mówić, że takie gry są lepsze od seksu ; ) . grafika niesamowita, no nie powiem, nie mogę się doczekać.
Przemoman to była prowokacja, jesteś ślepy czy po prostu poje.... ??
Ależ wy sie podniecacie. Przecież moment oddawania strzału jest tak idiotyczny że tak na pewno nie będzie! Zrobili to tylko na pokazówkę żeby było fajnie że sie wszystko rozpierdziela i kruszy. Jakby dali strzały podczas poruszania się to my, widzowie nie dostrzeglibyśmy tych konsekwencji strzału czyli pary z rury itp bo zajęlibyśmy się osłanianiem naszej dupy . To na potrzeby bajeru! Że jest tak efektywnie. I jest! Tylko oni chcieli to pokazać! I kolejna rzecz im się udała - ta wasza debata bezcelowa i zainteresowanie grą! HA!
Tak w ogóle to myślę że BF3 Będzie tańszy w produkcji od BF2 boo wiele rzeczy ściągną z poprzedniej części np strzał z RPG czy granatnika.
A BF2 kosztował 23 miliony dolców
Co jak co, zawsze byłem fanem MoHa (miło, że również powstanie na podstawie silnika, z którego czerpać będzie BF3), mimo tego, to chyba skuszę się na bfa...
Śmieszne spory-dlaczego snajper zachował się tak nie inaczej - ludzie tu chodzi o pokazanie możliwości graficznych!!destrukcja otoczenia,naturalne twarze postaci a nie plastikowe maski itp.Ja gram na Xbox-ie i tam trailer wygląda cudownie ;) -tutaj też >> Peace