Jaki Internet i Telewizję
Witam.
Mam taki problem. Niedługo się przeprowadzam i muszę sobie podłączyć internet i telewizję. Tylko nie wiem jaką. Wiem tylko tyle że w bloku jest na pewno Toya. Ale toye już miałem i wiem że jest dość droga. Około 160 zł za 5mb internet i podstawową tv (z tymi discovery i vivami hehe). Może byście coś polecili jakiś inną kablówkę dostępną w (Łódź ul. Niemcewicza). Mógł by być nawet talerz *antena sat.) tylko ja nie mam o tym pojęcia nie znam się na tych Polsatach cyfrowych i innych tego typu dostawców. Chodzi o to też by internet był nie zawodny czyli np nie miał zakłóceń podczas burzy itp...
Czy w ogóle w tym cyfrowym Polsacie np. jest internet z tv na antenę satelitarną ? czy to tylko tv jest ????
up
Multimedia.
Za internet, telefon i tv, płacę miesięcznie 40zł
Net 2mb od 13:00 do 23:00 od 23:00 do 13:00 20mb
tv podstawowy
to chyba trochę dużo 160zł. Ja w Vectra płacę 110zł za net 6mb i tv :) w tym to co piszesz plus jeszcze więcej.
dzwoniłem i pytałem nie mają okablowania w tym rejonie
Może coś jeszcze ?? ?
sebekq - no właśnie dlatego nie chcę toya bo za drogo sobie życzą
W Vectra mieli promocję 99zł - internet 16mb, telewizja pakiet jakiś tam średni, telefon i 1gb internet mobilny. Obecnie nie wiem jaka jest oferta-promocja. Ale możesz sprawdzić sobie na:
www.vectra.pl
aha, na jakość usług nie narzekam.
Chyba tylko toyą mi pozostanie bo Ani multimedia ani Vectra nie ma połączenia w tym rejonie.
A może jakoś przez antenę się da cyfrowy polsat czy Cyfra ??
ja kiedyś miałem komórkę w 3G przez usb do kompa. Za 20zł pakiety internetowe i miesiąc spokojnie dawało radę, tylko żadnego ściągana, yt, gazeta, forum, email i to wszystko. Sprawdź czy nie ma tam osiedlówki, czyli sieci wi-fi za którą zapłacisz 10zł i będziesz miał 2-12mb
Nie żadnych orange i plusów, cyfrowy polsat i inne antenowe też odpadają bo nie są stabilne. Ja potrzebuję kablowo żeby spokojnie sobie grać na xboxie i kompie.