System: Windows 7 (64 bit)
Drukarka: HP LaserJet m3035xs (działa sieciowo)
Drukarka nagle przestała drukować. Dokumenty są przesyłane do "kolejki" i tam po jakimś czasie pojawia się niesprecyzowany "Błąd-drukowania" i nic się nie drukuje.
Połączenie z drukarką jest prawidłowe (próbowałem na wprowadzonym stałym wewnętrznym ip i też żadnej zmiany). Sterowniki odinstalowywane i instalowane wielokrotnie i to nic nie pomogło. Czyszczenie bufora wydruku też nic nie wnosi. Ogólnie spróbowałem wszystkiego co udało mi się w sieci wyczytać i nic nie pomaga.
Dodam, że narzędzie hp print and scan doctor nie stwierdza żadnych błędów, a mimo to nawet strona testowa nie chce się drukować. Natomiast z poziomu drukarki strona testowa się drukuje. Problem pojawił się nagle z dnia na dzień, wcześniej wszystko działało od wielu lat bez zarzutu.
P.S. Wielokrotnie uruchamianie ponownie procesu drukowania skutkuje tym, że czasem drukarka wypluje pierwszą stronę wydruku, ale już bez wydruku na drugiej stronie (druk dwustronny włączony), kolejne strony się też nie drukują.
Zastanawiam się czy jakaś aktualizacja windowsa tego nie spowodowała, ale stan ten trwa już od kilku tygodni (nie wiem od kiedy, bo jak nie działało to drukowałem na innej drukarce, bo myślałem, że to jakiś problem z routerem i połączeniem po sieci z drukarką), więc o przywróceniu systemu mogę zapomnieć.
Może ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać?
Sprawdzales czy podlaczona bezposrednio do kompa np laptopa drukuje normalnie?
W podobnym terminie przestała działać HP 1018, stara ale jara, znaczy działa, ale nie z Win 10.
Widać wolą żebyśmy kupowali nowe.
Jeszcze nie sprawdzałem, bo nie mam kabla, którym bym mógł ją podłączyć do laptopa...nigdy nie był mi potrzebny.
Widzący -> Nie przeszedłem na Win 10, dlatego nie powinno być problemu...
Może jednak ktoś będzie potrafił pomóc?
miałem podobnie z urządzeniem wielofunkcyjnym hp. pomoglo przywrócenie ustawien fabrycznych.
szatan--> Przywracałem ustawienia fabryczne i nic to nie zmieniło.
Być może padła sieciówka w drukarce. Podłącz kablem USB, jak wydrukuje to jesteś w domu.
klioss--> Mam problem ze znalezieniem kabla, bo nigdy tej drukarki inaczej nie podłączałem. Muszę jeszcze raz poszukać.
Mam tylko przeczucie, że gdyby sieciówka w drukarce padła, to nie byłbym w stanie się z nią łączyć za pośrednictwem narzędzia hp do obsługi drukarek po sieci. No i narzędzie diagnostyczne hp wykazałoby wtedy jakieś błędy. Moim zdaniem problem leży po stronie systemowej.
Miałem problem kiedyś z Konicą c253, raz się pojawiała to znikała, programy również wykazywały, że wszystko jest ok.
klioss--> Ale drukarka cały czas jest "online", jest do niej dostęp przez sieć itd.
Podlacz kablem usb i przestan kombinowac na zapas.
To da Ci jakas odpowiedz co sie dzieje.
Kiedyś znajoma miała podobny problem. Tylko drukarka łączyła się przez kabel. U niej problemem było brak miejsca na dysku C przez co podejrzewam pliki tymczasowe potrzebne do drukowania nie miały gdzie się podziać.
ActinD--> 19 gb wolnego na C, więc chyba to nie tu jest problem. Dodam, że ręcznie czyściłem również bufor wydruku i wykonywałem wszystkie możliwe porady dotyczące problemu z tym buforem i nic to nie zmienia.