Doom w konwencji obecnych strzelanek
Czyli jak wyglądałby Doom stworzony dla dzisiejszych odbiorców:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C4yIxUOWrtw
Smieszne to i smutne zarazem. Niestety sama prawda, obecny poziom gier przypomina produkcje dla ludzi ulomnych.
Rynek ma zapotrzebowanie na tandetę, więc to oferują devsi.
Fantastyczne i absolutnie prawdziwe:)
Rynek ma zapotrzebowanie na tandetę, więc to oferują devsi.
e tam, zaraz "tandete", faktem jest ze jak wszedzie firmy ida po najmniejszej linii oporu, ograniczenia czesto sa wiec wrecz absurdalne, ale nawet gdyby tworcy MW kombinowali z niewiadomo jaka sztuczna inteligencja przeciwnikow, bez oskryptowanych sytuacji i narzucenia pewnych ograniczen nie udalo by sie po prostu osiagnac takiego poziomu efekciarstwa jaki mamy teraz i jaki ludzie chcą zobaczyć i gra byłaby zupelnie inna.