Od pewnego czasu można zobaczyć w różnych miejscach filmy przedstawiające możliwości nowego silnika graficznego Unreal Engine 4. Przyznam, że oglądając poniższy film miałem wątpliwości czy aby na pewno jest do grafika renderowana w czasie rzeczywistym, a jeśli tak, to jaka moc obliczeniowa karty graficznej i procesora byłaby potrzebna, aby płynnie wyświetlać tego typu sceny. Jednak wczoraj przypadkiem natknąłem się na linka do owego dema, a w zasadzie, aż pięciu dem. Każdy kto chce może sobie sprawdzić czy jego komp poradzi sobie z taką grafiką.
https://www.youtube.com/watch?v=B3ZNf6-SDZA
http://www.techpowerup.com/downloads/2369/unreal-engine-4-five-tech-demos/mirrors
Nie wiem dlaczego, ale u mnie demo Temple Mobile ma stale 62 FPS mimo wyłączenia vsync.
Natomiast demo Realistic Rendering to około 110 FPS (GTX 970 + i7-3770)