Witam . mam problem z Blenderem. Otóż ostatnio robię postać do gry i w trakcie tworzenia hełmu , zapomniałem wyłączyć mirror . po dłuższym czasie zorientowałem się właśnie że nie wyłączyłem mirror-a tylko zaakceptowałem lustrzane odbicie . teraz podczas renderowania tworzy mi się takie coś : da się to jakoś ukryć? czy muszę po prostu ręcznie wszystko usuwać ? proszę o pomoc.
Pewnie masz dwi takie same geometrie na tych samych wspolrzednych.
Nie mam pojęcia jak to działa w blenderze, ale musisz szukać czegoś co łączy punkty o tych samych wspolrzednych - optimize, unify, reduce coś w tym stylu
problem w tym. że nie mogę takiej podobnej opcji znaleźć, od wczoraj szukam sposobu ale nie mogę znaleźć . nie ma jakiegoś modifera albo opcji żeby usunąć przenikające się modele?
na blenderartist sugeruja uzywanie decimate z ustawieniami 90 stopni threshold