Alternatywa dla flasha

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
11.04.2013 11:25
HETRIX22
1
odpowiedz
HETRIX22
216
PLEBS

Alternatywa dla flasha

Szukam jakiejś alternatywy dla flasha-który na dłuższą mete jest mało rozwojowy, zmula i łatwo się wykrusza przy większej ilości danych. Szukam czegoś łatwego w posługiwaniu się (proste funkcje typu goto), a przy tym będzie odporny na większą ilość materiału.

11.04.2013 11:27
nagytow
2
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

html5?

11.04.2013 11:28
HETRIX22
3
odpowiedz
HETRIX22
216
PLEBS

Coś w czym zrobie animacje.

11.04.2013 11:31
maviozo
4
odpowiedz
maviozo
244
autor zdjęć

Jeśli nie html5/css3, javascript, to tylko flash. Cała reszta będzie wymagać instalowania dodatkowych pluginów, które nie są popularne i użytkownicy mogą nie chcieć niczego instalować.

11.04.2013 11:48
HETRIX22
5
odpowiedz
HETRIX22
216
PLEBS

Serio flash ma monopol na animacje?

11.04.2013 12:11
6
odpowiedz
Lutz
173
Legend

Flash jest swietny, nie zmula i sie nie wykrusza, jednak trzeba umiec programowac, najlepiej as3, dla mnie jego jedyna wada jest chyba brak natywnego blittingu (poprawia plynnosc animacji)

Podstawowa kwestia to co masz zamiar robic, co znaczy wieksza ilosc materialu, musialem kiedys zrobic playera odtwarzajacego video w 5000 x 720 i dzialalo.

ciezko o alternatywe, html5 to ciagle porazka

11.04.2013 12:12
nagytow
7
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

W html5 mozesz robic animacje i duzo wiecej. Przyklady:
http://www.addyosmani.com/resources/googlebox/
http://www.mrdoob.com/projects/chromeexperiments/ball-pool/
http://www.cuttherope.ie/ <-- to naprawde polecam zobaczyc

Tak, Flash ma monopol. Dlatego Adobe tak bardzo walczylo z html5.

11.04.2013 12:12
Loczek
8
odpowiedz
Loczek
160
El Loco Boracho

css + js

11.04.2013 18:37
HETRIX22
9
odpowiedz
HETRIX22
216
PLEBS

Lutz programowanie to jedno, a dodanie do flasha multum symboli, które mają działać w jednym momencie płynnie to już co innego.

11.04.2013 19:21
10
odpowiedz
Lutz
173
Legend

mylisz sie.

nie mam pojecia co znaczy 'multum', 100, 500, 10000. czy robisz to na timeline czy programowo (roznice w wydajnosci sa znaczace, by nie powiedziec kolosalne.

zobacz chociazby jakie mozliwosci oferuje klasa tweenmax.

nie wiem tez czy to ma isc w siec czy lokalnie. nie zmienia to faktu ze flashowe 'multum' obiektow bedzie i tak o co najmniej rzad wielkosci wyzsze niz 'alternatywnego' html5

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl