Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Zombie Driver | PC

13.10.2009 16:15
1
zanonimizowany435262
84
Pretorianin

Szkoda, że nie ukarze się na X360. Ha, trudno - zagram na PC.
Zapowiada się niezły kawałek softu.

14.10.2009 17:52
Cziczaki
2
odpowiedz
Cziczaki
144
Renifer

Armageddon Riders (również znane jako Clutch) o 7 cudów świata lepszy, nawet auta się tam brudzą od krwi, a masakra niesamowita.

19.10.2009 19:53
3
odpowiedz
elmeo
37
Chorąży

zapowiada się super:)))

20.10.2009 18:46
eJay
👍
4
odpowiedz
eJay
201
Quaritch

gameplay.pl

Zapowiada się ciekawy następca Carmageddona. Równie krwawy i soczysty:) Trailer pokazuje fajną fizykę.

30.11.2009 23:44
Covs
5
odpowiedz
Covs
47
Generał

Szykuje się kawał nieskrępowanej rozwałki. Można się czasem rozluźnić rozjeżdżając stada zombie. łezka się w oku kręci na wspomnienie legendarnego Carmageddona.

04.12.2009 21:54
Cziczaki
6
odpowiedz
Cziczaki
144
Renifer

Polska gra i po angielsku? Nawet nie wydana w polsce? Masakra... Polski biznes is not biznes. :/

04.12.2009 21:55
raziel88ck
7
odpowiedz
raziel88ck
155
Reaver is the Key!

Samochodowki z tak beznadziejna kamera nigdy do mnie nie przemawialy poza Micro Machines.

eJay - ja tam wole Clutch od tego Zombie Drivera

04.12.2009 23:02
Pr0totype
8
odpowiedz
Pr0totype
126
Generał

Właśnie, to polska gra? nie kminie o co biega, ale polska gra nie ma polskiego języka. bez komentarza

05.12.2009 13:38
9
odpowiedz
gamer108
35
Konsul

Wydaje się warta zakupu.

05.12.2009 14:52
10
odpowiedz
Nemo07
11
Legionista

5 min gry i Shift+Delete. Gra moze i by uszła ale ta kamera...zbiera mnie na wymioty...

07.12.2009 16:02
😊
11
odpowiedz
zanonimizowany435262
84
Pretorianin

Sprawdziłem już ją i jest bardzo przyjemna. Żaden hit, ale bardzo odprężająca.
Sterowanie banalnie proste - W S A D + Spacja i Alt i to wszystko. Polecam.

07.12.2009 16:07
12
odpowiedz
zanonimizowany612726
38
Legend

Słaba gra.

10.12.2009 08:16
😒
13
odpowiedz
zanonimizowany435262
84
Pretorianin

Byłoby miło jakby ktoś opracował poradnik.

10.12.2009 23:10
Dokher
😉
14
odpowiedz
Dokher
14
Legionista

kamera w tej grze to jedna wielka pomyłka,tak utrudnia grę aż odechciewa się grać...

22.12.2009 19:59
15
odpowiedz
Auner
4
Junior

Gra jest przyjemna i warta uwagi.Co do osób narzekających na kamerę to po patchu który wyszedł dzisiaj można zmienić na statyczna.

30.12.2009 06:54
Gnat8010
😊
16
odpowiedz
Gnat8010
19
Legionista

Ja chetnie zagram, prezentacja i screeny mnie zaciekawily. I ten widok ala GTA2 :-) Ehhhh....

01.01.2010 15:46
😃
17
odpowiedz
bred2
15
Pretorianin

ciekawy pomysł na grę.

24.01.2010 13:43
aterazione
😍
18
odpowiedz
aterazione
22
Senator

16+ takie gry maja zawsze 12+

24.01.2010 13:44
👍
19
odpowiedz
kokodżambo
10
Legionista

Właśnie zassałem i pograłem z 20min. i muszę powiedzieć że gra jest bardzo przyjemna,ma niezłą grafikę(ach ta krew :D),ma niskie wymagania sprzętowe.POLECAM!

25.01.2010 17:52
👎
20
odpowiedz
[email protected]
6
Legionista

Ja pierdziu! ale kaszana

02.02.2010 08:17
21
odpowiedz
zanonimizowany706174
9
Legionista

Gta 1 + lepsza grafika + zombie ;d

05.02.2010 21:36
22
odpowiedz
bestia666azazyl
74
Pretorianin

dokładnie.. mi sie az przypomnia.o jeżdżenia w gta całymi godzinami czołgiem tylko po to by zrobic maksymalna masakre :D.. no i musze przyznac że tu wyglada to wsztsko swietnie :).. srodowisko mozna niszczyc jest mnustwo szczegułów.. podłoże wyglada super woda też.. jakosc tekstur fajna i fajnie sie prowadzi.. ale ktos juz widziałem krytykowął gdzies "model jazdy i kamere".. nasuwa mi sie pytanie: gdzie sie podziały te pokolenia które ciupały w gta1?? :D

ale szkoda że jak na ręcznym sie po zombiakach przejeżdża to sie nie rozcieraja na czerwono jak w gta to miało miejsce :D.. fajne są combosy, bonusowe punkty za.. no wsumie jak by nie patrzyć.. bezczeszczenie tych chodzących zw(wy)łok :P.. a grubaski mi sie z boomerem przypominaja z left 2 dead :D heh

giera fajna.. dawno takiego czegos nie było a w polsce to juz hoho :D.. jak dla mnie bomba a dzieki krłtkim misjom.. daje mozliwosc pobawienia sie chwile nawet jak ktos nie ma za wiele czasu ;]

05.02.2010 21:39
Leon86
😐
23
odpowiedz
Leon86
124
PREDATOR

Ja również pograłem chwilę, może z 30 minut i skasowałem. Może by była fajną gierką, ale robienie w kółko tego samego przestaje być fajne. Już wole męczyć się z Far Cry 2

05.02.2010 21:42
Slasher11
24
odpowiedz
Slasher11
144
Legend

[22] Prawda, prawda:) Tylko szkoda, że przejście całości to tylko 3 godziny gry.

21.04.2010 22:40
25
odpowiedz
konku
28
Chorąży

Mama nadzieję,że jakieś czasopismo wpadnie na pomysł by to dorzucić do swojego covera. Chętnie zagram.

22.11.2010 09:43
26
odpowiedz
Seboolek
149
Ssak Naczelny

Jaką wy byście chcieli w niej kamerę? Jak tą gre widzicie inaczej? Jak dla mnie kamera w tej produkcji jest taka jaka powinna być bo gdyby była zza samochodu wyszło by jak klon Carmageddonu. Gra fajna jak na pomniejszą produkcję :)

22.11.2010 15:25
27
odpowiedz
zanonimizowany750202
0
Pretorianin

gra totalnie beznadziejna 1/10

28.11.2010 13:31
Cziczaki
28
odpowiedz
Cziczaki
144
Renifer

Jak to jest że ta gra ma teraz premierę w polsce?

30.11.2010 23:18
gregoryf
29
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

ee tam przesadzacie, gra nie jest zła, takie produkcje też muszą być. idealna na niedzielne popołudnie, do przejścia i zapomnienia. Tym niemniej bawiłem się całkiem całkiem przy niej. większość komentuje pewnie patrząc na screeny i/lub oceniając przez pryzmat CI. CO z tego, że ta gra jest polska? Powoli mam dosyć takiej ciągłej nagonki na to co rodzime. Generalnie zrobiła się moda, na wychwalanie obczyzny i szczanie do własnego gniazda. Dajcie z tym spokój, bo nie samym wiedźminem żyjemy.

09.12.2010 17:25
Sargoth
30
odpowiedz
Sargoth
18
Legionista

Mam tą gre już od dość dawna...
Kupiłem kiedyś w promocjii na Steam'ie.

Całkiem fajna i dość oryginalna na swój sposób, zapewnia kilkanaście godzin zabawy, a maniakom dużo więcej. :)
Ogółem jeśli nie będzie kosztować więcej niz 40 złotych to warto kupić.
Polecam i pozdrawiam!

20.12.2010 00:31
31
odpowiedz
konku
28
Chorąży

Już mam, gram i za 30 zł to polecam obowiązkowo każdemu fanowi zombie!

20.03.2011 18:37
😊
32
odpowiedz
[email protected]!
4
Legionista

Niesamowity klimat, muzyka i efekty dźwiękowe, świetne pomysły... :D GTA spotkało się z G. Romero:) Polacy potrafią:)

08.02.2012 08:35
👍
33
odpowiedz
Pewien ktoś
2
Junior

Świetna i trochę niedoceniana gierka (nie mówię o ocenie na gry-online, która jest dość wysoka). Duże mapy, sporo swobody, urozmaiceń w postaci dodatkowych trybów rozgrywki i miodny gameplay z rozzjeżdzaniem hird zombiaków. Coś pięknego :-)

08.02.2012 08:37
34
odpowiedz
Pewien ktoś
2
Junior

*rozjeżdżaniem
**hord

12.05.2012 17:09
👍
35
odpowiedz
Liseczek_
21
Centurion

Mam grę z CDA i powiem, że wciągnęła mnie xD
Myślałem, że znudzi mnie od samego początku a tu mnie wciągnęła "fabuła" (jeżeli tak to można nazwać) chciałem się dowiedzieć co tak na końcu się wydarzy :)
Polecam gre na odstresowanie hehe

19.05.2012 21:06
36
odpowiedz
causal/hardcore
41
Pretorianin

Też, mam grę z CDA, i właśnie przeszedłem kampanię (strasznie, krótka). Muszę powiedzieć, że gra bardzo przyjemna, i chociaż na dłuższą metę nuży, to ma w sobie to "coś" przez co chce się do niej wracać. Moja ocena 7/10

01.06.2012 18:57
37
odpowiedz
Aragorn160
50
Scavenger

Wczoraj ukończyłem tą grę. Najlepszym samochodem wg. mnie jest autobus, gdy się rozpędzi to nic go nie zatrzyma :D
Denerwowały mnie trochę ostatnie misje gdy "wybuchających zombiaków" było na drogach znacznie więcej niż początkowo a co za tym idzie, ginąłem dziesiątki razy, no ale cóż... trzeba sobie zadać trochę trudu ;p
Gra bardzo fajna i przyjemna, polecam!

04.06.2012 20:34
38
odpowiedz
Zarazak
1
Junior

Dla mnie 9/10 świetna grafa,audio,bardzo przyjemna rozgrywka lecz przydała by się dłuższa kampania więcej broni i pojazdów

09.11.2012 22:54
39
odpowiedz
motorsportcards.tnb.pl
5
Legionista

Szanowne Gry-Online.pl jeżeli już ktoś przerabia wpis z gry Zombie Driver na wersję HD to niech uzupełni go o różnice/zmiany. Wmawiacie graczom że wersja HD oferuję 17 misji a tymczasem jest ich aż 31 !!!

02.05.2013 19:11
40
odpowiedz
predatorx16
5
Junior

Grę przeszedłem 7 razy, gra jest świetna-taki relaks dla mózgu...
Jak by tak wziąć tą grę i przerobić na GTA Zombie (możliwość biegania po mieście, jazda wszystkimi pojazdami na mieście, możliwość naprawy pojazdów, tuning, bronie) taka mieszanka GTA-2+Fallout+Alien shooter, bo grafika i kamera z góry jest świetna. Jestem pewien że taka gra by się sprzedała lepiej niż call of..... czy far cry 3...
Jak bym ja mógł tworzyć gry to bym właśnie coś takiego bym zrobił a nie nudne i żmudne call of... czy kolejna bezsensowna seria Bioshocka-po te gry, to nie gry a filmy!!! człowiek lubi się bawić a nie filmy oglądać, gra ma bawić i właśnie Zombie Driver jest taką grą!!!!

15.04.2014 07:36
Alt3ir
41
odpowiedz
Alt3ir
86
PlayForFun

Gra jest rewelacyjna, jeszcze kupiłem ją na steamie gdy była wersja zwykła i grałem chyba ze 20-30 godzin, sporo zabawy w różnych trybach. Potem zakupiłem wersję HD która dostarcza tą samą frajdę ale wszystkiego jest więcej.

Świetna drobna i może trochę niedoceniona produkcja ? Piszę tak bo w mało którą "małą" grę tak dobrze się bawiłem - podobne obserwacje ze strony znajomych.

15.04.2014 11:19
42
odpowiedz
Gryfeusz
7
Centurion

prawdziwy z ciebie Indiana Jones

04.05.2014 10:47
Alt3ir
43
odpowiedz
Alt3ir
86
PlayForFun

Myślę iż nie ważne ile gra ma lat to zawsze można wyrazić o niej swoją opinię :).

21.09.2014 21:23
Vlad Tepes
44
odpowiedz
Vlad Tepes
75
Pretorianin
6.0

W tryb fabularny grało mi się bardzo przyjemnie (jakieś 4-5h). Pozostałe tryby włączyłem, ale szybko mnie znudziły - co za dużo to niezdrowo....

06.01.2017 11:17
45
odpowiedz
Robosss
67
Konsul
6.5

Dlaczego glupie gry o zombiakach maja tak wysokie oceny
i dlaczego ludziom podobaja sie takie durne gierki?
Nie dosc, ze mini gierka to jeszcze o zombie.
Gralem - z trzy poczatkowe misje przeszedlem.
Nie podoba mi sie.

Gra Zombie Driver | PC