Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Recenzja Fallout 3 The Pitt

07.04.2009 16:43
1
palpe
2
Generał

noo w końcu jakaś wideo recenzja...

07.04.2009 16:47
😊
2
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Hahah, końcówka miażdży xd

07.04.2009 16:49
A's
3
odpowiedz
A's
72
Nic na pokaz!

Świetny materiał :P

07.04.2009 16:55
Mutant z Krainy OZ
4
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
203
Farben

Pograłbym, ale na piecu nie ma opcji póki co :(

07.04.2009 16:56
😊
5
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

wszystko fajnie tylko po co od razy wideo recenzja wystarczyłoby same GRAMY z DLC

gdybym miał X360 inwestowałbym tylko w 1 DLC a konkretnie w The Lost and Damned
ale jest OK

07.04.2009 16:56
👍
6
odpowiedz
LordVader1
12
Generał

Bardzo dobra video recenzja o najnowszym dodatku do Fallout'a 3.

07.04.2009 16:57
Serek55
7
odpowiedz
Serek55
81
Sercio

Bardzo fajny materiał. DLC też niczego sobie.
Oczywiście fajna końcówka :)

07.04.2009 16:59
Valionson
😊
8
odpowiedz
Valionson
11
Chorąży

Powrót Video recenzji.
Dla mnie wszystko cool.

07.04.2009 17:05
sparrow_93
9
odpowiedz
sparrow_93
77
Konsul

Udany powrót video recenzji :D

07.04.2009 17:10
Selman
👍
10
odpowiedz
Selman
135
Legend

miło :))

07.04.2009 17:21
11
odpowiedz
Diath
20
Chorąży

Brawo!
Nareszcie video recenzja.

07.04.2009 17:25
12
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Fajnie ze video recenzje wrocily!!! A dodatek calkiem niezle wyglada.

07.04.2009 17:26
bezi 47
👍
13
odpowiedz
bezi 47
63
Cowboy From Hell

Wg. mnie świetny mateiał, DLC również udane.

07.04.2009 17:27
14
odpowiedz
binczu
66
Pretorianin

te powroty wideo recezji chyba juz z 4 razy byly
i jakos 1 vr na 2tyg

07.04.2009 17:37
Kozi89
15
odpowiedz
Kozi89
102
Legend

No wreszcie videorecenzja:)

07.04.2009 17:53
Andruskill
16
odpowiedz
Andruskill
66
Megajebutron

Dałby ktoś linki na youtuba do muzyki w stylu tej która jest w tle? [chodzi o to coś w stylu jezzu]

07.04.2009 17:55
kaganpwnz
17
odpowiedz
kaganpwnz
43
Generał

w koncu video recenzja, szkoda tylko ze nie tego co trzeba.

skupcie sie blagam na czyms innym a nie dodatkach w v. recenzjach

07.04.2009 18:13
18
odpowiedz
Mathiuss
7
Pretorianin

Pierwszy dodatek dlc, czyli Op Anch chyba wszystkich zawiódł (dodatek zawiodl), a nie zawiodlo. Tak sie czepiam ;)
Co do reszty, wydaje sie calkiem spoko dodatek. Trzeba bedzie w koncu go odpalic.

07.04.2009 19:04
Robak07
19
odpowiedz
Robak07
58
Wujek Dobry Wariat

Swoją drogą, recke dodatku do Company of Heroes wrzućcie na GOL'a :P

07.04.2009 19:15
20
odpowiedz
Likfidator
116
Senator

Czemu oni upierają się, żeby na siłę doczepiać te dodatki do głównego wątku F3?
Nie można było dać możliwości wcielenia się w nową postać, która od zera zdobywa doświadczenie?
Jak jeszcze wyjdzie kilka tych dodatków, to okaże się, że główny bohater F3 uratował całe USA, a przy okazji znalazł ojca.

07.04.2009 19:52
21
odpowiedz
przemko666
16
Legionista

popieram 100% likfidatora...

Nie mozna czynić z naszego bohatera takiego maksymalnego zbawcy albo bezwzględnego złola.

07.04.2009 20:12
22
odpowiedz
Sefarim
7
Legionista

Pewnie nie dziala z wersja pl co nie?

07.04.2009 20:16
^_CHazY•_•chAZz._^
👎
23
odpowiedz
^_CHazY•_•chAZz._^
33
Generał

niech zgadne-dodatek tylko x'a

07.04.2009 20:21
Playboy95
24
odpowiedz
Playboy95
65
Ora Pro Nobis Lucifer

No fajnie powrót video recenzji. Mam nadzieje ze gramy nie odeszło w odstawke.

07.04.2009 20:51
Scortch
25
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

zmiażdzyło mnie jak Lord walną wprost, że gra jest "spoko" :) notabene fallout mnie zupełnie nie interesuje.

07.04.2009 22:09
26
odpowiedz
zanonimizowany620917
6
Chorąży

Bardzo przyjemny dodatek. W tej chwili oczekuje na Fallouta 3, którego kupiłem na allegro i prawdopodobnie kupię to dlc

07.04.2009 22:11
SILENTALTAIR
27
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

jak to mówi lordareon SPOKO

07.04.2009 22:13
😃
28
odpowiedz
kubus_95_
36
Pretorianin

Fajnie, że w końcu video recenzja się pojawiła :D

07.04.2009 23:07
29
odpowiedz
Mathiuss
7
Pretorianin

Logotus- tfoja stara drentwy szajs dla każuali.

07.04.2009 23:12
Cainoor
👍
30
odpowiedz
Cainoor
217
Mów mi wuju

Fajna recenzja. Dodatek na pewno nabędę :)

07.04.2009 23:18
DARKI
👍
31
odpowiedz
DARKI
135
Lodzermensch

Bardzo ładnie przygotowany materiał video, jeszcze trochę i przebijecie waszą telewizyjną konkurencję w postaci kanału Hyper, tak trzymać !

08.04.2009 07:45
Garumi
32
odpowiedz
Garumi
48
Człowieg

DARKI i tak nie przebiją HYPERa.. a co do recenzji ta tylko muzyczka mnie dobija a reszta OK :P

08.04.2009 08:01
DanuelX
33
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Sam początek - wiadomo że w F3 nie chodzi o strzelanie chwila później - gra ma (aż!) 20 questów...

08.04.2009 11:44
34
odpowiedz
Sefarim
7
Legionista

Przecież ta muzyczka jest z fallouta xD...

08.04.2009 14:27
😃
35
odpowiedz
zanonimizowany582103
7
Pretorianin

Na końcu brakuje tylko dzwięku HEADSHOT xD

08.04.2009 18:06
36
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

eh chce porządnej wersji fallouta na ps3, elder scrolls IV po 3 latach grania powoli zaczyna się nudzić :(

08.04.2009 18:17
claudespeed18
37
odpowiedz
claudespeed18
156
Liberty City Finest

ciekawe kiedy wydadza na PC w Polsce

08.04.2009 20:53
38
odpowiedz
Krzysiek1997
62
Konsul

Nareszcie video recenzja!

09.04.2009 01:37
👍
39
odpowiedz
zanonimizowany620262
19
Pretorianin

świetna recka, brakuje tylko oceny końcowej :D

09.04.2009 16:53
Miri
40
odpowiedz
Miri
65
The Cat Warrior

Recenzent to straszne głupoty plecie. Ja wszedłem do Pittsburga w Winterized T51b Power Armour i z moją "Zemstą" (Vengence" - unikalny Gatling Laser) plus Alien Blaster zwykły i unikatowy FIRELANCE. Do tego cała masa sprzetu i wyposażenia.

Wystarczy się przebrać - w ciuch niewolnika, jak już jesteśmy po drugiej stronie ubieramy Power Armour Gatling Laser w łapy i po Łowcech Niewolników.

09.04.2009 18:24
Lordareon
41
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

to widac ominales typka za brama ktory do ciebie podchodzi i ci zabiera caly sprzet. pewnie da sie kolo niego przebiec, ale to troche exploit. nie ma tam chyba zadnego testu na speecha zeby tego uniknac.

09.04.2009 18:36
Stranger.
42
odpowiedz
Stranger.
154
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Image

Miri --> Bzdury pleciesz albo grałeś w jakąś niedorobioną wersję. ;) Nawet jeśli zdejmiesz armora, schowasz broń i przebierzesz się w ciuchy niewolnika to i tak nie ma możliwości ominięcia Mexa bez zainicjowania rozmowy z nim. >>
Jedyne wyjście to chyba noclip. ;)

No a w trakcie rozmowy (jeszcze przed pojawieniem się pierwszych kwestii dialogowych) zabiera Ci sprzęt. Jeśli natomiast ukatrupisz go i resztę bandytów, ogłuszony zostaniesz po przejściu do dzielnicy Downtown (również bez możliwości wybronienia się Speechem czy ucieczką).

09.04.2009 19:49
Miri
43
odpowiedz
Miri
65
The Cat Warrior

Taa - a później robisz jedną misję - zbieranie sztabek. Następnie na arenę - ja znalazłem na najwyższym stopniu trudności, zbierając sztaby żelaza dwie dobre bronie :) jedną to fajna Strzelba, a druga to Laserek w Protectronach :) najpierw je uaktywniłem i załatwiły mi sprawę z Trogami, póżniej przydybałem jednego jak był sam i też go załatwiłem -> ku mojemu zdziwieniu w Protectronie znalazłem Laser Rifle z amunicją. :) :) :)
Dalej poszło z górki - arena to formalność - trzy szybkie mecze i ODZYSKUJEMY CAŁY SPRZET. A ze sprzetem to była łatwizna :)

Niestety recenzent miał rację co do jednego - ja poszedłem na 18 poziomie : Big Guns 100, Energy Weapons 100 - efekt taki, że każdego załatwiam błyskawicznie.

Ciężej mi się szło w operacji Anchorage - bo jak tam wlazłem to wysoko miałem Energy i Big Guns, zaś Small na nędzne 30 - bolalo strasznie, na szczęście dorwałem szybko Gauss'a i dwa razy awansowałem w trakcie symulacji.

Niestety 3 godziny to zdecydowanie ZA MAŁO - czekam na porządny dodatek taki z dłuższą kampanią - ale się chyba nie doczekam :(((

09.04.2009 20:28
Stranger.
44
odpowiedz
Stranger.
154
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

To fakt. Niezły sprzęcik można dostawać od Everetta za odnajdywanie sztabek. Nie zmienia to jednak faktu, że początkowo trzeba trochę kombinować. :)

Obawiam się, że za dużo wymagasz od tej gry. ;) Podstawka też nie była jakoś przesadnie trudna.

09.04.2009 22:23
Miri
45
odpowiedz
Miri
65
The Cat Warrior

Ja w okolicach 5 poziomu wybrałem się po BobleHeda do Dead Claw Sanctuary - można tam też znaleść najlepszą moim zdaniem broń w grze - Vengeance - unikalny Gatling Laser. I na najwyższym stopniu trudności było to trudne. A miałem T51b i sporo cięzkich giwer.

Fakt, że gra robi się łatwiejsza zwłaszcza na wyższych poziomach. Dlatego tak lubiłem Oblivionowy skaling przeciwników - większość nie lubiła a ja tak. Obecnie na 18 - 20 poziomie nikt nie jest mi w stanie podskoczyć. A jak wędruję z Fawksem to w ogóle nikt nie ma szans - cóż co dwa Gatling Lasery to nie jeden :) :)

Zobaczymy co wymyślą w trzecim dodatku, Anchorage było bardzo fajne, inne, nie Falloutowe i dlatego bardzo mi się podobało. Pitt jest też bardzo dobre, ma fajne Falloutowe klimaty. Oby trzymali poziom i zwiększyli czas. Mam nadziję na zoś w stylu Wysp do Obliviona, długa porzadna kampania z pobocznymi zadaniami.

12.04.2009 14:50
Aristos
😊
46
odpowiedz
Aristos
106
między słowami

Poprawcie literówkę w nagłówku: 'rehabilutuje' mi się raczej z jakimś kolejnym, poprawionym lutowaniem kojarzy niż 'odzyskiwaniem dobrego imienia'

tvgry.pl Recenzja Fallout 3 The Pitt