Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Brutal Legend - rozmawiamy z Timem Schaferem

03.04.2009 10:41
1
dudek7
0
Centurion

nieźle Gitara topór rzeźnia to co lubie :D

03.04.2009 10:45
2
odpowiedz
koonitz
13
Legionista

Jack black moze dodac tej grze uroku :)

03.04.2009 10:48
Osada P
👍
3
odpowiedz
Osada P
17
Centurion

Gra zrobiona pod muzykę, a nie muzyka stwożona do gry, fajne.

03.04.2009 11:49
Ch4zy_Ch4z
👍
4
odpowiedz
Ch4zy_Ch4z
59
Pretorianin

Lubie gitarowe brzmienia więc zagram :D To czekamy do jesieni :)

03.04.2009 12:02
ttwizard
5
odpowiedz
ttwizard
152
AzoriuS

gra wyłącznie dla specyficznego grona odbiorców.

03.04.2009 12:02
6
odpowiedz
Dante_0
20
Legionista

Zapowiada się niezła gra ;D

03.04.2009 12:09
7
odpowiedz
cfaniak1111
27
Centurion

Mi ta gra nie przypada do gustu.

03.04.2009 14:52
8
odpowiedz
hunteriarz
30
Centurion

Ta gra wydaje sie troche tandetna wdg mnie :)

03.04.2009 16:14
9
odpowiedz
djgromo
79
Pretorianin

Dawno temu wymyśliłem, że gierka z heavy metalem, gitarą i ostrą akcją była by czymś genialnym ;]

Ja to kupię :)

03.04.2009 17:48
10
odpowiedz
LedZeppelin
25
Konsul

gitara, topor , hot rod? ooo taaaK!!! :D miod!

tylko ze Led Zeppelin to nie metal:P (zdjecie Planta;) )

03.04.2009 17:51
11
odpowiedz
Elrey
36
Centurion

na 100% kupię tą grę.
Psychonauts było genialne, więc trzymam kciuki za Brutal Legend.
Jack i Tim - dajcie czadu!!!!!!!!!!!!!!!

03.04.2009 18:34
12
odpowiedz
>Juziu<
42
Chorąży

Jack B. troche nie pasuje, twarz bohatera trohce zbyt "sympatyczna i uśmiechnięta" ale to moje zdanie

03.04.2009 18:35
Lordareon
13
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

[10]LedZeppelin: wytlumacz to timowi ktory na plancie wzorowal jedna z glownych postaci w grze :P

03.04.2009 23:18
14
odpowiedz
Myszol123
4
Chorąży

Hell yeah. Jack Black jako glowna postac to strzal w dziesiatke. Juziu --> Ogladales Pick of Destiny i School of Rock? Te filmy to komedie i taki tez bedzie Brutal Legend. Heavy Metal z doza humoru. Ja czekam na ten tytul z niecierpliwoscia.

04.04.2009 10:48
hedasw
15
odpowiedz
hedasw
106
Generał

tvgry.plRedakcja

04.04.2009 21:57
👎
16
odpowiedz
Relampagio
7
Pretorianin

Hehe... I don't know.. i don't know.. NIE NO POPROSTU NIE WIEM ;D Sadze, ze to nie wypali ;p

05.04.2009 01:56
kaganpwnz
17
odpowiedz
kaganpwnz
43
Generał

hmm, na prawde fajna gra sie szykuje, takie fable + overlord ...

05.04.2009 10:25
Big Macs
18
odpowiedz
Big Macs
46
Konsul

Według mnie - coś niesamowitego. Kocham rocka, metal (choć nie wszystkie odmiany/gatunki/rodzaje), a przede wszystkim Jacka Blacka :). Dla mnie tytuł must-have.

05.04.2009 11:03
miii
👍
19
odpowiedz
miii
17
Chorąży

Połączyć poczucie humoru i podejście do rzeczywistości Jacka Blacka i Tima Schafera w jednym projekcie - dla mnie bomba.

05.04.2009 12:12
ludwik07
😈
20
odpowiedz
ludwik07
6
Junior

kurde skoro jack black jest glowna postacie w tej grze to gra na pewno bedzie wypasna <Tenacious D WYMIATA>

05.04.2009 14:28
WheZY
21
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Gra się ładnie zapowiadam, akcja, otwarty świat, ja to chce mieć! xD Ale to będzie na PC? :/ Czy PS3 musze se kupować? xP

05.04.2009 21:18
22
odpowiedz
AntonioMontegio
90
Generał

i Jack Black jako bohater - tenacious d - slodko :D

06.04.2009 18:54
👎
23
odpowiedz
matk12
4
Junior

sorry że tak powiem ale z każdym nowym przeglądem tygodnia mam wrażenie że robicie to na "odwal się", każdy nowy przegląd jest coraz gorszy... mam nadzieję że się poprawicie =.=

20.04.2009 15:16
24
odpowiedz
zanonimizowany20
78
Generał

EEEEEJ!, chlopaki.

Tim dodal Was na stronie doublefine (tak tu trafilem... zapewne podobnie jak masa ludzi z calego swiata)

Moze zrobilibyscie maly wyjatek i w ramach promocji odblokowali ten material, mmm? Glupio sie tak konczy, po paru sekundach, a te dzikie tlumy, ktore ;) niewatpliwie chca popatrzec na Waszego 'pretty cute interviewer guy' (http://www.doublefine.com/news.php/site/comments/bet_you_didnt_know_i_spoke_polish_did_you/) odchodza rozczarowane, bo nie maja pojecia o co chodzi z tym calym abonamentem ;(

18.08.2009 17:00
25
odpowiedz
TraneQ
27
Pretorianin

Tera tylko zagrac w gre ;]

tvgry.pl Brutal Legend - rozmawiamy z Timem Schaferem