Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Call of Duty Modern Warfare 2 | PC

początekpoprzednia123456789101112131415161718192021następnaostatnia
07.11.2009 21:09
Mepha
1201
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

hhm dobrze się czuję, a dlaczego uważasz że nie?

07.11.2009 21:27
😃
1202
odpowiedz
bolo87
11
Pretorianin

Słóchajcie bo mam pytanie.Pewnie wiecie że jestem zielony w komputerach ale mam w poniedziałek składać kompa.Powiedzcie bo niemam pojęcia jaką najlepszą karte kupić żeby ta gra poszła i jakieś tam Ramy czy coś?Powiedzcie jak złożyć kompa bardzo dobrego żeby mi poszły te najnowsze gry.Napewno system bbede miał XP I Procesor Pentium 4 3.2 GHz.Ale jaką katre i inne pierdoły aby ta gra doskonale chodziła.Cena nie gra roli.PLISSSSSSSSSSSSSSS

07.11.2009 22:08
1203
odpowiedz
pole553
48
Pretorianin

Bolo, jak patrzę na takie dzieci jak ty to mnie krew zalewa. W gry od 18 roku życia grasz, z nawet porządnie zdania nie umiesz złożyć. Skończysz podstawówkę, pogadamy;/

07.11.2009 22:29
1204
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Bolo. Po pierwsze nie ty będziesz składał kompa.Po drugie nie podałeś nawet ile masz kasy, i co konkretnie chcesz kupić. Po trzecie napisałeś że chcesz najlepzą karte. A skąd my mamy wiedzieć czy to karta dźwiękowa, graficzna, czy może z innymi dodatkowymi wejściami. Po czwarte i ostatnie jeżeli już k. graficzna to i tak ten procek jest tak słaby że każdą nową k. graficzną będzie bardzo ograniczał.
Pozdro i mam nadzieję, że nie będziesz składał kompa.

07.11.2009 22:56
1205
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

Mepha
"I nie mówcie że B: BC zmiecie MW 2 bo po jednym trailerze i to podrasowanym możecie sobie wnioskować..."

co jest podrasowane ? gameplay jest podrasowany? w pełni zniszczalne otoczenie ? a może zajebista animacja ? wystarczy, że sobie porównam gameplay'e w wysokiej rozdzielczości i widzę przy czym będę się lepiej bawił.

07.11.2009 23:01
bisfhcrew
1206
odpowiedz
bisfhcrew
129
Barracuda

Ni jak mają się możliwości do fabuły i/lub dopracowania mp w cod jak to zwykle bywa...

07.11.2009 23:28
niezny_95
1207
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

nie wiecie może czy ze sklepu gryonline gre wysylaja w poniedzilaek czy we wtorek?

07.11.2009 23:28
1208
odpowiedz
Krychu aka Andrej
4
Legionista

Gra się zapowiada świetni lecz ja pewnie dopiero zagram na Gwiazdke w nią :(

07.11.2009 23:46
1209
odpowiedz
zanonimizowany609333
0
Pretorianin

K**WA ALE WY MACIE PROBLEMY...AŻ ŻAL DUPE ŚCISKA

08.11.2009 00:08
1210
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

niech za mocno nie ściśnie

08.11.2009 00:33
1211
odpowiedz
Dalerius
18
Konsul

Mepha ---> już jedynka b:bc powiem ci dogania prawie kampanie w MW2
tam miałeś otwartą przestrzeń , niechciałeś iść na pieszo to kradłeś czołg lub bmp a tu? prowadzą cie zarączke zakażdym razem tak samo.także moge śmiało stwierdzić ze b:bc 2 zmiecie nowego coda

08.11.2009 00:35
1212
odpowiedz
Qverty™
0
Legend

Dalerius-->ta tylko zważ uwagę na to że nie każdy lubi wielką ale pustą mapę, zero fabuły i pojazdy...niektórzy wola zręcznie oskryptowaną grę z super fabułą niemalże filmową i z multum akcji wylewającej się z każdej misji a taką grą jest MW i MW2...

08.11.2009 00:39
1213
odpowiedz
Dalerius
18
Konsul

Qverty™ ---> b:bc też miała dobrą fabułe w stylu "złoto dla zuchwałych " i fajnie sie grało

08.11.2009 00:42
1214
odpowiedz
Dalerius
18
Konsul

Mepha--> a na tamtym linku to jest czysty gameplay a nie trailer LOL

08.11.2009 01:26
1215
odpowiedz
Kreegus
13
Legionista

Jeden z pracowników Valve opublikował na forum taką oto informacje: "retail users will be able to register their key and play the game on retail release (Nov. 10th)"

Inaczej mówiąc, ci którzy kupią zwykłą, pudełkową wersje MW2, będą mogli grać od razu w dzień premiery, czyli 10 listopada. Czekać do 12 listopada będą musieli jedynie ci, którzy kupią tą grę na Steamie w wersji wyłącznie elektronicznej. Uff, co za ulga. Już się bałem, że zmarnuje mi się wolna środa :) I przy okazji: pozdrawiam frustratów, życzę wam miłego bojkotu MW2 ;)

08.11.2009 01:28
mustaffa99
1216
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Dzięki za info oby trafne ;)

08.11.2009 06:51
kaptur123
1217
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

2 dni premiera!!!!!!!!!!!!!!!

08.11.2009 08:12
ProTyp
1218
odpowiedz
ProTyp
127
random

[1218]

O Maj Gasz!

spoiler start

szkoda że nie napisałeś " 41 godzin, 9 minut, 23 sekundy"

Ciekawe czy dobrze policzyłem ;>

spoiler stop

08.11.2009 09:08
Ryu123_1615
😊
1219
odpowiedz
Ryu123_1615
20
Centurion

ten steam jest pojebany wolał bym już games for windows live to jest dużo lepsze. Pozdr. Sorry za wulgaryzm.

08.11.2009 09:20
Dariushinio
1220
odpowiedz
Dariushinio
2
Legionista

ja
juz sciagam :D

08.11.2009 09:24
1221
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

mam nadzieje ze cena spadnie do 100zł

08.11.2009 09:31
Tórek
1222
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

to powodzenia ze sciaganiem bo i tak sobie nie pograsz

08.11.2009 09:32
AIDIDPl
1223
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

Ściągać może, bo gra jest już w internecie, tylko cracka nie ma, tak było wczoraj. Może dzisiaj już jest...Tylko się nie zdziw jak przy tym naściągasz kilka wirusów....

08.11.2009 09:34
altair10
1224
odpowiedz
altair10
21
Pretorianin

Gre dopiero bedzie mozna odpalic w dzien premiery lub dzien po a crakca nie ma po za tym trzeba bedzie miec seriala.

08.11.2009 09:55
BlackJoker
1225
odpowiedz
BlackJoker
24
Albanski uchodzca

No panowie już 2 dni szykujemy nadgarstki:)

08.11.2009 09:59
dekota
1226
odpowiedz
dekota
123
Generał

Dla takiej gry to się opłaca wydać z 120 zł :>

08.11.2009 10:02
BlackJoker
1227
odpowiedz
BlackJoker
24
Albanski uchodzca

mam tylko nadzieję, że w MM będzie taniej bo oni chcą być konkurencją dla empiku i obniżają te 10-20 złotych by mieć większą sprzedaż.

spoiler start

ja pamiętam zresztą jak 2 lata temu przy cod4 wziąłem ostatnią grę z półki w MM

spoiler stop

08.11.2009 10:11
1228
odpowiedz
Belweder93
25
Centurion

COD4 MW zgniecie multi w MW2 :F za grę z takim trybem MP nie warto wydawać nawet 100 zł :F

08.11.2009 10:20
sniper512
1229
odpowiedz
sniper512
57
Centurion

No! I jestem po ;d Powiem tak: Singiel jest przecudowny, misje są rewelacyjnie zrobione, w szczególności podobało mi się właśnie kontrowersyjne zabijanie zakładników ;p
Gra jest bardzo ale to bardzo efekciarska i jedynka nawet nie dorasta jej do pięt.
Grafika ta sama co w pierwszej części chodzi na max w ponad 60 fpsach, wszystko bardzo dynamiczne - krótka - jedyny mankament - przeszedłem ją dzisiaj w nocy ;]
no to czekamy na polską premierę, kupuję oryginał i zobaczymy co ma nam do pokazania multi.
Jeśli ktoś się zastanawia czy kupić czy nie, to dla mnie ta osoba nie jest prawdziwym graczem, oj nie. Prawdziwy szanujący siebie gracz musi mieć tą grę. Pozdro..

08.11.2009 10:27
Tom20
👍
1230
odpowiedz
Tom20
84
Konsul

Na żadną gre nie czekałem tak długo licząc dni jak na CODMW2 :) teraz licze godziny z sekundami...:D Oby singiel był dłuższy o poprzedniczki.Nie pogniewałbym sie aby było 9-10 godzinek...ale pewnie bedzie góra 8 :P
Chociaż wole jakość a nie długość gry...A coś czuje ,że to będzie najbardziej intensywna i emocjonująca rozrywka jaką dane mi będzie w kilku godzinach zagrać...zresztą już poprzedni Modern Warfare to zrobił,ale czekam na to jaki pokaże pazur kolejna część.
Apropo dobra jest akcja w filmiku startowym jak przeskakują nad sunącym po ziemi minigunem helikoptera :D wybuchająca satelita też daje rade :D
Jedno jest pewne ..bedzie sie działo

sniper512--> to ile trwa singiel ,jakie są widełki ,czyli w jakim czasie można przejść ''na szybko gre'' na normalu a jak w najdłuższym czasie na hardzie powiedzmy? O ile rzeczywiście przeszedłeś gre ,bo może w balona nas robisz -nie wiem :P

08.11.2009 10:37
AIDIDPl
1231
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

sniper512---> Grałeś na XBOX 360 czy na PC?

08.11.2009 10:47
niezny_95
1232
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

raczej na XBOXA wydaje mi sie chociaz na PC juz jest, tylko nie ma zadnych crackow itp. zeby grac

08.11.2009 10:54
👍
1233
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

jeśli gra będzie kosztować 100zł to nią kupię
nawet jak ściągniecie to i tak wam nie bedzie działac

08.11.2009 10:56
1234
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

czy będzxie trzeba grać z płytą w napędzie ?

08.11.2009 11:00
😃
1235
odpowiedz
PSK82
7
Legionista
08.11.2009 11:01
mustaffa99
1236
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Na pewno ;] chyba że sobie zrobisz obraz płyty

08.11.2009 11:04
😈
1237
odpowiedz
blaszka11
2
Junior

Super już nie mogę się doczekać 10. Od razu lecę do sklepu i kupuję.

08.11.2009 11:05
mustaffa99
1238
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Możecie powiedzieć jak nazywa się piosenka z samego poczatku w filmiku co dał psk82 ?;]

08.11.2009 11:07
1239
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

Edwin Star - War

08.11.2009 11:10
😈
1240
odpowiedz
Siupak18
33
Vito Scaletta

Czytałem właśnie w jakiejś gazecie że w edycji kolekcjonerskiej będą właśnie gogle termowizyjne,
podobno nawet w polsce będzie to w sprzedaży.jak bym miał kasę to bym kupił 199zł

08.11.2009 11:15
1241
odpowiedz
zanonimizowany640641
9
Pretorianin
Wideo

Zobaczcie na recke, wymagana znajomość j. Angielskiego :) http://www.youtube.com/watch?v=s6G69sESIVY

08.11.2009 11:23
1242
odpowiedz
PSK82
7
Legionista
Wideo

z tego się uśmiałem ;P dla wrażliwych UWAGA dużo słów na F . hehe http://www.youtube.com/watch?v=_JxCrsQiTzc&feature=player_embedded

08.11.2009 11:24
1243
odpowiedz
Kreegus
13
Legionista

@credoz

NIE! Nie będzie wymagana płytka w napędzie. To jest właśnie jedna z głównych zalet Steama: gry zostają przypisane do naszego konta, i nie musimy sobie zawracać głowy płytkami. Po prostu włączasz grę i grasz :)

08.11.2009 11:24
kaptur123
1244
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

już nie mogę sie doczekiać!!!!!!

08.11.2009 11:32
👍
1245
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

PSK82 widziałem filmik. Musze przyznać, że ta edycja jest bardzo rozbudowana, ale ma też swoją cenę. Na allegro jest wydanie dla X360 i PS3 i kosztują 750zł. Wątpie, że ktokolwiek sie na tą wersje zdecyduje.

08.11.2009 11:32
1246
odpowiedz
zanonimizowany89432
18
Chorąży

Poprawcie mnie jeśli jestem w błędzie...
GTA 4 czy Crysis Warhead były już mocno pozabezpieczane ale mimo to pozwalały na wyrejestrowanie podczas odinstalowywania i sprzedaż gry innej osobie bez zbędnych problemów.

Kupiłem Warhammera 40000: Down Of War 2 na chwilę dla zabicia czasu przez parę dni - nie jest to gra, którą chciałbym mieć w kolekcji. No i oczywiście okazuje się, że nie ma możliwości wyrejestrowania i sprzedania gry "transferring a game is violation of steam regulation agreement .." itd. (tak mi odpisali na zapytanie) ...

Jeśli z Call Of Duty (które zawsze kupowałem przechodziłem i sprzedawałem) jest tak samo to niestety ale będzie to mój pierwszy pirat z tej serii.. to jakaś paranoja z tym steamem...

08.11.2009 11:46
ProTyp
1247
odpowiedz
ProTyp
127
random

F.E.A.R 2 dało się odpalić przed premierą (z tego co pamiętam :P), to może i to da radę ;].

08.11.2009 11:57
1248
odpowiedz
zanonimizowany680507
1
Junior

witam. Mam pewien problem: od pewnego czasu nie mam internetu i nie bede go mial przez najblizszy miesiac. I tu nasuwa sie moje pytanie: czy istnieje jakas mozliwosc zainstalowania cod-a mw2 bez neta? Z gory dziekuje za odpowiedz.

08.11.2009 12:02
Mepha
1249
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

no super, ale gameplaye zawsze wyglądają fajnie itd........

08.11.2009 12:23
Mepha
1250
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

ale dobra nie będę tu się z Wami kłócił, która gra jest lepsza, bo żadna jeszcze nie wyszła i porównam sobie jak wyjdą...
żeby nie było to nie jestem jakimś wrogiem B:BC ;p też czekam na tą gierę

08.11.2009 12:29
ujemny
1251
odpowiedz
ujemny
53
Prezenter TV

Mnie osobiście Modern Warfare 2 zawiódł (XBOX 360). Producenci zamiast iść w stronę realizmu, naszpikowali lokalizację skryptami "IF". Jeżeli zatrzymasz się w punkcie A, to ilość przeciwników wynosi n. Jeżeli z punktu A, przejdziesz do punktu B, to ilość przeciwników równa się 5. Czyli toczymy walkę z armią o nieokreślonej ilości żołnierzy. Wszystko jest zmienne.
Razi w oczy, taktyczna otoczka, która z logiką nie ma nic wspólnego. W Modern Warfare 2 chodzi o tempo, tempo, i jeszcze raz temp. Wg producentów dobra gra, to produkcja szybka: niewymagająca myślenia zręcznościówka.
Nadzieja w grze wieloosobowe, ale na to jeszcze muszę poczekać.

08.11.2009 12:34
1252
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

mam procesor 3 GHz 2 GB ram i geforce 9600gt pójdzie ?????

08.11.2009 12:36
1253
odpowiedz
grzybek_977
23
Chorąży

nie nie pójdzie

08.11.2009 12:37
1254
odpowiedz
grzybek_977
23
Chorąży

wy tak dla szpanu się podniecacie?
oski
jaki masz procesor?
bo może być 3ghz a 1 rdzeniówka semprom

08.11.2009 12:44
1255
odpowiedz
PSK82
7
Legionista
Wideo

nówka SPEC-OPS. http://www.youtube.com/watch?v=-O3AJys_PBc

PS. wie ktoś ile ma być misji w SPEC-OPS ??

08.11.2009 12:45
bisfhcrew
1256
odpowiedz
bisfhcrew
129
Barracuda

krótko mówiąc gramy w filmie xd

08.11.2009 12:45
1257
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

1

08.11.2009 12:46
1258
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

słyszałem ze jak sie ma słaby procesor a lepszą karte grafiki to karta zastępuje troche procesor

08.11.2009 12:54
1259
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Karta graficzna nie może zastępować procesora kolego.

08.11.2009 12:56
Mepha
1260
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

20misji ma być w Spec Ops

08.11.2009 12:59
😁
1261
odpowiedz
PSK82
7
Legionista

THX Mepha ! Sporo nawet ,20 to dobra liczba jest :D

08.11.2009 13:04
1262
odpowiedz
Econochrist
110
Nadworny szyderca

Wtorek po pracy uderzam na Kraków i opuszczam go tylko i wyłącznie z Modern Warfare 2 i Dragon Age pod pachą. :)

08.11.2009 13:16
1263
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

skąd wiesz informatykiem jestes

08.11.2009 13:17
1264
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

a t5ak pisze na CD-ACTION: * system operacyjny Windows Vista/XP
* procesor AMD 64 3200+ lub Intel Pentium 4 3.0Ghz (lub lepszy)
* 16 GB wolnego miejsca na twardym dysku
* 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)
* karta graficzna zgodna z 256 MB pamięci, zgodna Shader Model 3.0, np. nVidia Geforce 6600GT / ATI Radeon 1600XT (lub lepsze)

08.11.2009 13:17
kaptur123
1265
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

ja mam kompa wielordzeniowego i wieloprocesorowego...mam nadzieje że mi pójdzie... a procesor to amd anthol 5400+ 2.81 ghz a karte geForce 9600gt i myslę że mi pójdzie. A windowsa to 2002 mam. to chyba pójdzie nie???

08.11.2009 13:18
1266
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

JAK TAKIE BĘDĄ TO MI BĘDZIE ŚMIGAC

08.11.2009 13:18
AIDIDPl
1267
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

Nie trzeba być informatykiem żeby wiedzieć takie rzeczy. Jakby tak było to można by sobie kupić 3x GTX 295 a procesora nie mieć w ogóle....Tak się nie da.....

08.11.2009 13:19
1268
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

wie kiedy bedzie MW2 w MM Zabrze i ile będzie kosztować

08.11.2009 13:19
1269
odpowiedz
AlienShooter
148
Generał

wymagania rekomendowane

Call of Duty: Modern Warfare 2
System Requirements*
Intel CPU - Core 2 Duo E6600 2.4GHz
AMD CPU - Athlon 64 X2 Dual Core 4400+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8800 GS
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM - 2 GB
Hard Disk Space - 12 GB
Direct X - 9

08.11.2009 13:20
1270
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

a kto ci to powiedział

08.11.2009 13:20
1271
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

podobno dzisiaj

08.11.2009 13:30
kaptur123
1272
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

odpiszcie

08.11.2009 13:31
1273
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Oski. Nie jestem informatykiem. Ale jak już powiedział AIDIDPI i ja, tak się nie da.
PS. Na niektórych stronach jest już wersja ENG na PC, a jeszcze wczoraj była tylko RUS (to taka ciekawostka)

08.11.2009 13:34
1274
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

podaj mi jeden argument

08.11.2009 13:35
1275
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

to czemu na CD-ACTION pisze tak
* procesor AMD 64 3200+ lub Intel Pentium 4 3.0Ghz (lub lepszy)
* 16 GB wolnego miejsca na twardym dysku
* 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)
* karta graficzna zgodna z 256 MB pamięci, zgodna Shader Model 3.0, np. nVidia Geforce 6600GT / ATI Radeon 1600XT (lub lepsze)
* system operacyjny Windows Vista/XP

08.11.2009 13:36
1276
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

edit

08.11.2009 13:36
1277
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

tam pisze procesor 3.00 GHz a tu pisze 3.2 GHz kto ma racje

08.11.2009 13:37
1278
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

to czemu mi tak informatyk powiedział

08.11.2009 13:39
1279
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

200MhZ różnicy to prawie żadna różnica. Ale chyba 3.00 to oficjalne najniższe taktowanie dla 1-rdzeniówki.

08.11.2009 13:39
1280
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

czyli co wejdzie mi na 3.00GHz

08.11.2009 13:42
1281
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Oski wszystko zależy od reszty twojego kompa.

08.11.2009 13:43
1282
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

reszta to 2 gb ram geforce 9600 gt

08.11.2009 13:45
1283
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

To powinno ci wejść.

08.11.2009 13:48
1284
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

i takich odpowiedzi oczekuje thx za wszystko

08.11.2009 13:52
1285
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

ExTrA J0iNt
oski123
GPU jest w stanie przejąć zadania obliczeniowe od procesora, tym samym odciążając CPU.
Procesory graficzne są nawet szybsze niż CPU i to sporo szybsze.

08.11.2009 13:52
1286
odpowiedz
knypekk
7
Legionista

Na minimalnych oczywiście.

08.11.2009 14:05
Mepha
1287
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

@oski123
bo kiedyś pewien sklep podał takie, a Infinity Ward podało trochę zmienione.

Mi pójdzie na minimalno-średnich xD

08.11.2009 14:09
1288
odpowiedz
pertio_95
15
Pretorianin

mepha w kazdej misiji mozna zdobyc max 3 gwiazdki co nie ?a osiagniecie na iksie jest abys zdobyl 69 gwiazdek -69/3 ....jest to oczywiscie 23:D a na youtubie sa juz walkthroughi :D

08.11.2009 14:12
1289
odpowiedz
pertio_95
15
Pretorianin

sorry ze tak koment jeden pod drugim ale czy ktos sie orientuje ile bd kosztowac na xboxa mw 2 w mediamarkt -lubelskie (lublin)?

08.11.2009 14:13
1290
odpowiedz
zanonimizowany664530
5
Centurion

Pójdzie mi na??
2GB RAM
AMD Athlon‹tm] 7750 Dual-Core
Processor
2.71GHz
Karta Graficzna-ATI RADEON HD 4800 Series
nie pisać komentarzy sprawdź sam masz u góry;/ nie znam się za bardzo na kartach graficznych i procesorach:(
Jak pójdzie to na jakich wymaganiach? Niskie,Średnie czy Wysokie plz o opowiedź

08.11.2009 14:14
1291
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

fsdfg, oski napisał, że karta może ZASTĄPIĆ procesor,a nie przejąc jego niektóre zadania. A to jest różnica.
adixe, Radeon series 4800 to nic mi nie mówi. Podaj dokładny model. A reszta kompa wydaje się być ok. Pójdzie tak na średnich-wysokich. :)

08.11.2009 14:22
1292
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

No tak, źle przeczytałem.

adixe myślę, że na większych ustawieniach graficznych Ci już śmignie, zależy też jaki masz monitor itym samym na jakiej rozdzielczości grasz.

08.11.2009 14:22
Sc00®pY
1293
odpowiedz
Sc00®pY
1
Loler

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Wybierzcie z listy modern warfare 2 i się dowiecie czy pójdzie :/

08.11.2009 14:24
1294
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

czy ktos sie orientuje ile bedzie kosztowac w mm na pc

08.11.2009 14:32
1295
odpowiedz
Expector
5
Junior

Na 100% 115 - 130 zł, moim zdaniem 119, bo takie gry po tyle chodzą. Nie myślcie nawet o cenie poniżej 100 zeta w MM

08.11.2009 14:43
1296
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin
Image

A to mój test na www.canyourunit.com :) ;P

08.11.2009 15:33
1297
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

jak mi to nie wejdzie to sprzedaje PSP i wszystkie gry jakie mam

08.11.2009 15:34
1298
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

TO PRAWDA ZE PODOBNO W MEDIA MARKT W ZABRZU MOZNA JUZ KUPIC??

08.11.2009 15:34
1299
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

sorry za capsa

08.11.2009 15:39
Harry M
1300
odpowiedz
Harry M
147
Master czaszka

139,99 zł za drogo muszę pożyczyć kasę od rodziców i siostry ale jak pożyczę to się będę spłacał do końca życia

08.11.2009 15:39
1301
odpowiedz
matiooo660
22
Centurion

OSKI123 tak bedzie w MM w zabrzu sam zamierzam sie wybrać i kupić xD

08.11.2009 15:45
1302
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

dzisaj bedzie ?

08.11.2009 15:48
mustaffa99
1303
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Jeśli juz to jest już na pewno nikt Ci nie będzie latał i układał gier w trakcie gdy sklep jest otwarty. Ruszcie troche i głową i pomyślcie

08.11.2009 15:50
AIDIDPl
1304
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

oski---> Używaj opcji edytuj, zamiast tak beznadziejnie nabijać posty!

08.11.2009 15:55
mustaffa99
1305
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

i ciągle te beznadziejne pytania czy komuś pójdzie czy nie pójdzie jeśli nie odwalili gafy jak z cod 4 bo on on nie był najlepiej zoptymalizowany to nawet na 2 letnim sprzęcie pójdzie wam na wysokich

08.11.2009 15:59
1306
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

matiooo660 a kiedy zamierzasz, jak by było to napisz

08.11.2009 16:04
Arxel
😊
1307
odpowiedz
Arxel
180
Kostka Rubika

mustaffa99 --> I tu się mylisz, jak najbardziej wystawiają gry na półki kiedy sklep jest otwarty.. :)
Przynajmniej udało mi się coś takiego zaobserwować w krakowskim Saturnie..

08.11.2009 16:06
1308
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend
Image

Hmm ale się uśmiałem. Zrobiłem sobie też ten test -->

Fajnie zadowolony, że wszystko PASS ale patrzę na wymagania to przecież ona poszłaby na max nawet na drugim kompie ;/ coś mi się ubzdurało, że gra ma mieć wymagania na poziomie Crysisa!

08.11.2009 16:11
mustaffa99
1309
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

mi się wydaje ze crysis nie miał aż tak wysokich wymagań mi chodził na wysokich i 35-45 fps to dobrze zreszta nie wymagam mega płynności w singlu

08.11.2009 16:19
1310
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

a po drugie grafika w CoD nie jest wcale extra, textury w CoDzie od zawsze biją po oczach.

08.11.2009 16:20
mustaffa99
1311
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

tutaj znacznie poprawili tekstury nawet jest taka opcja do włączenia tych lepszych tekstur nie pamiętam jak się nazywała ciekawe jak to się spisze ;]

08.11.2009 16:21
1312
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

przeciez w CODzie zawsze była opcja ustawiania jakości tekstur.
Heh na tej stronce http://www.canyourunit.com/ mam Radeona HD4850 z shaderami 4.1, a ona mi wyświetla, że moja karta ma shadery 3.0 i, że sama karta nazywa się 0x9442 :D

08.11.2009 16:23
1313
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

to jak nie rozumie jes w media markt w zabrzu czy nie ma

08.11.2009 16:23
mustaffa99
1314
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

racja ale tutaj jest coś nowszego nie pamiętam dokładnie jak sie to nazywało może zaraz znajdę

08.11.2009 16:30
AIDIDPl
1315
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

Streaming tekstur, tak się to nazywa....A tak wygląda: http://i27.tinypic.com/tytqa.jpg

08.11.2009 16:32
1316
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Bardzo ciekawa opcja. Po SSie wygląda całkiem fajnie. Zobaczymy jak będzie się sprawowac w grze.

08.11.2009 16:38
mustaffa99
1317
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

ciekaw jestem jak to się spisze na moim 8600 gt 512 mb ale z tego co jest widoczne na screenach podobny efekt był już w 4 ale to na ustawieniach Ekstra

08.11.2009 16:41
Lukasziom
😊
1318
odpowiedz
Lukasziom
6
Legionista

Moim zdaniem będzie to bardzo dobra strzelaninka jak jej poprzednia wersja, pewnie grafika nieco się polepszy i oczywiście akcja gry się zmieni i pewnie nic poza tym.

08.11.2009 16:56
kaptur123
1319
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

2 dni premier!!!!

08.11.2009 17:04
😊
1320
odpowiedz
zanonimizowany664530
5
Centurion

fsdfg i Extra Joint dzięki za odpowiedź:) Monitor mam mały gram na rozdzielczości 1024x768

08.11.2009 17:19
sniper512
1321
odpowiedz
sniper512
57
Centurion

AIDIDPl---> Grałeś na XBOX 360 czy na PC?

na IXA

Tom20--> to ile trwa singiel ,jakie są widełki ,czyli w jakim czasie można przejść ''na szybko gre'' na normalu a jak w najdłuższym czasie na hardzie powiedzmy?

na hardzie to tak z 8H, na normalu +/- 1H

08.11.2009 17:37
niezny_95
1322
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

dlugosc gry to cos takiego 5h-9h oczywiscie to 5 na najlatwiejszym a 9 na hardzie gdzieś ok. tego bedzie sie wahać

08.11.2009 17:37
niezny_95
1323
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

w 1 dzień spokojnie można przejść

08.11.2009 17:51
👍
1324
odpowiedz
PSK82
7
Legionista
08.11.2009 17:52
1325
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

jakby ztucznie ywdłużali to by było narzekanie mnie się bardzo podoba z filmikó youtube tryb special-ops więc jeśli nie multi to ten tryb będzie rozrywką z kolegą można w deszczowe dni pograć ale wciąż twierdzę że multi da nam te kilkadziesiąt godzin dodatkowej zabawy

08.11.2009 18:00
1326
odpowiedz
Krzych Ayanami
102
Konsul

Zdaje się, że bardziej między 4 a 7 godzinami. W każdym razie o wersji konsolowej jednen z redaktorów gazety Neo plus wspomniał, że na hardzie gra została ukończona w 6 godzin i 40 minut.
Po za tym jak widzę opinię jednej osoby, która właśnie taką wersję przeszła, to stwierdziła, że był to właściwie taki celowniczek - Alleluja i do przodu!

08.11.2009 18:08
Tom20
1327
odpowiedz
Tom20
84
Konsul

hmmm...to niedobrze z tym czasem wolałbym na normalu z 8 godz. a tu można w połowe tego czasu na szybko przejść ;] Ale jak pisałem jesli to mają być niezapomniane 4-5 godz. gry to ja to łykam jak młody pelikan :D:D
Apropos tyle samo jest rozdziałów tzn.3 ? jak w poprzednim MW ? i podrozdziałów?

08.11.2009 18:13
niezny_95
1328
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

rozdziałów ma być 3

08.11.2009 18:15
1329
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Tom nie musisz przecież grzać do przodu możesz się delektować tą grą to ci się wydłuży

08.11.2009 18:27
bisfhcrew
1330
odpowiedz
bisfhcrew
129
Barracuda
08.11.2009 18:36
1331
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

o ile dobrze liczę (te na czrno też?) to będzie 18 misji więc nie tak mało chyba w 1 było mniej

08.11.2009 18:40
AIDIDPl
1332
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

W CoD4 jest 15, może 16...A w MW 2 jest 18 z czego jedna to misja "pokazowa" z cywilami a druga to w kosmosie. W sumie w CoD4 "pokłosie" to też taka pokazówka była i Club Mile High....

08.11.2009 18:43
1333
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

Wo COD 4 jest tyle samo misji co w MW2 ( 18 ) , w cod 4 jest jeszcze ta dodatkowa w samolocie czyli 19-ta misja

08.11.2009 18:50
1334
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

a to przepraszam nie pamiętałem dokładnie czyli jednak nie ma co liczyć na dłuższą zabawę w singlu

Xavier widząc wasze podniecenie nie wiem czy tę grę w piątek dostanę zaczynam się bać ciekawe czy MM w środę otworzą może na krócej ale w końcu to dodatkowy zarobek

credoz wątpie zobacz sobie misje cliffhanger trwa prę minut

08.11.2009 18:53
X@Vier455
1335
odpowiedz
[email protected]
116
Szynszyl

Jeszcze dwa dni :D

08.11.2009 18:53
1336
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

Możliwe że w MW2 będą dłuższe misje.

08.11.2009 18:54
1337
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

[email protected] - Dla was 2 dni dla mnie 5 ale współczuje tym którzy dostaną MW2 na gwiazdkę lub później

08.11.2009 19:02
1338
odpowiedz
PSK82
7
Legionista

mam zamówionego pre-ordera i jak myślicie ,czy wyślą mi 11 (czerwona kartka w kalendarzu) , kurierem przez UPS ?? anyone know ?

08.11.2009 19:04
AIDIDPl
1339
odpowiedz
AIDIDPl
133
PC-towiec

Ja jutro idę do MM i mam nadzieję że powtórzą to co zrobili dwa lata temu z CoD4 i rok temu z CoD:WaW, że gra będzie już dostępna jeden dzień przed premierą...

08.11.2009 19:05
1340
odpowiedz
zanonimizowany664530
5
Centurion

Oglądając Engame sądzę teraz trzeba czekać na modern warfare 3:) A jeśli Call of Duty 7 ma być w wietnamie ‹były plotki na ten temat› to sądzę ,że niema co liczyć na dobrą grę

08.11.2009 19:06
1341
odpowiedz
Olej9
7
Legionista

Też zamierzam jutro się wybrać do media ;] ale najpierw zadzwonię czy już jest .

08.11.2009 19:11
X@Vier455
1342
odpowiedz
[email protected]
116
Szynszyl

Jak to jutro xD ?! PSK82--> 11 nawet im nie wolno ;p
Olej9--> jak zadzwonisz to napisz ;D

08.11.2009 19:14
xxx821
1343
odpowiedz
xxx821
23
Centurion

Ja jednak po testuje Demo :-P (11giga 16godzin temu) a dopiero potem zadecyduje czy wydać kasę na jakieś nowe widzimisie programistów . W multi nie gram raczej ale zobaczymy bo może zacznę jak będą dobre opinie ale to raczej po premierze. Na razie czekam na brakujące ogniwo ;-)

08.11.2009 19:22
1344
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

pujdzie mi na
PROCESOR ; Athlon 2 x2 240 2,8 GHz 2MB AM3
RAM ; DDR2 4GB
KARTA GRAFICZNA ;GeForce CUDA 9500GT 1GB DDR2 PX 128BIT

proszę o szybką odpowiedz

08.11.2009 19:23
X@Vier455
1345
odpowiedz
[email protected]
116
Szynszyl

zaczęło się xD ^, tak pójdzie ci xD

08.11.2009 19:25
1346
odpowiedz
zanonimizowany670723
0
Konsul

nie nie pójdzie cie!! spierdoli do kąta

08.11.2009 19:26
1347
odpowiedz
zanonimizowany89432
18
Chorąży

ad. mojego wcześniejszego postu.. (znajdziecie po nicku - dla zainteresowanych)... nikomu się nie wydaje, że ten cały steam trochę ogranicza nasze prawa... kupuję grę i nie mogę jej sprzedać ?!
czy ta gra to taki hit, że ludziska się cieszą nawet jak się ich robi w konia ?

08.11.2009 19:33
niezny_95
1348
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

niektórzy tu piszą swoje parametry aby się podjarać przed innymi jakiego to kompa nie mają O_o

08.11.2009 19:39
😍
1349
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

jak to możliwe ,że na torrentach już jest ? A gry "teoretycznie" jeszcze nie ma

08.11.2009 19:44
1350
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

niezny 95 nie podcinam się bo dopiero jadę niedługo po niego a chciałem się dowiedzieć czy będzie mi działać czy mam wydać jeszcze więcej pieniędzy na niego

08.11.2009 19:45
xxx821
1351
odpowiedz
xxx821
23
Centurion

marek862 - Właśnie dlatego wole pierw sprawdzić na co ma kase wydać ;-) Jak pisałem juz pare razy znajomu pracuje w MM zabrze gdzi gry były juz od piątku. Mieli zakaz sprzedaży chyba do dziś. Jednak on nie wytrzymał i udało mu się kupić dla siebie 1 . I jaki było zdziwienie że nie odpali Singla ani Multi przed premierą. I jak sobie pomyślał że ryzykował pracą i kombinacjami a teraz nici ;-)

08.11.2009 20:02
1352
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin

Jeszcze przed premierą a już 1353 komentarze

08.11.2009 20:03
niezny_95
1353
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

Lukas172_Nomad_---->co z tego że jaet na torrentach jak i tak nie pograsz bo nie masz żadnego cracka itp. i nawet tu kolega wyżej napisał że nawet w orginalną wersje nie pograsz przed premierą :)

08.11.2009 20:09
😍
1354
odpowiedz
zanonimizowany664530
5
Centurion

Wiecie dlaczego nie można odprzedać??? bo chodzi o kasę! Przecież jak kupisz grę za 140 zł i potem będziesz chciał sprzedać np za 80 to stracą kasę bo poco ktoś ma odkupywać za 80 zł skoro musi iść i wydać 140zł?[KASA,KASA,KASA] A teraz tak szczerze
Mówimy że są pazerni na kasę i mają gracza w dupie ale postawcie się na ich miejscu na czym by wam bardziej zależało na zadowoleniu gracza czy kasie? wiadomo że na kasie więc niema co ich wyzywać ponieważ myślę że każdy tak samo poszedł by na kasę:)

08.11.2009 20:11
1355
odpowiedz
zanonimizowany451381
17
Chorąży

Pytanie z innej beczki. Szukałem na googlach ale nie znalazło. Chodzi mi o komende do cod4 .
/+frag - co ta komenda robi?

08.11.2009 20:22
1356
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

1817. Może i komp uciągnie tą gre, ale karta graficzna jest tylko do podtarcia du*y. (przez DDR2). Radze ci wymień ją jak najprędzej.

08.11.2009 20:25
Tórek
1357
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

1817 --> no nie wiem czy Ci pojdzie z ta karta graficzna , tez mialem ta karte i nawet COD 4 mi sie haczyl na maxymalnych

08.11.2009 20:29
1358
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

ludzie mi
CoD 4 chodził na 7300GS z Media Marktu więc nie straszcie chłopaka bo pójdzie mu na minimalnych i w niedużej rozdzielcości ale radzę ci 1817 żebyś wymienił tą kartę przy najblizszej okazji

08.11.2009 20:32
1359
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

ExTrA J0iNt to jakom byś mi polecił

08.11.2009 20:37
xxx821
1360
odpowiedz
xxx821
23
Centurion

1817 W twoim przypadku przy nvidi 9800GT to jest max chodź i tak bedzie ograniczna przez procek już.

08.11.2009 20:39
1361
odpowiedz
zanonimizowany643352
11
Pretorianin
08.11.2009 20:44
1362
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

xxx821 to jaki radzisz procek

08.11.2009 20:48
Tórek
1363
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

xxx821 --> costy , procek spokojnie wystarczy, moj kolega ma dwurdzeniowego 1.8 ghz i karte 9800GTX i nie ma zadnych problemow

08.11.2009 20:52
1364
odpowiedz
zanonimizowany640641
9
Pretorianin

Nie bójcie żaby! Ta gra pójdzie na kompie który ma 2-3 lata! Wymagania nie są tak wielkie!

08.11.2009 20:53
1365
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

1817. Najpierw ile masz kasy na to.
Tórek. Nie musi być problemów. Poprostu procek ogranicza karte i juz i w przypadku twojego kolegi pewnie też tak jest (małe taktowanie procesora)
Bradley_97. Wprzypadku użytkownika 1817 nie chodzi o to czy uciągnie tylko o to, że ta karta jest bardzo słaba.

08.11.2009 20:53
1366
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

czyli co by można było w tym zmienić żeby poszła taka gra jak ta i taka jak np. gta 4

PROCESOR ; Athlon 2 x2 240 2,8 GHz 2MB AM3
RAM ; DDR2 4GB
KARTA GRAFICZNA ;GeForce CUDA 9500GT 1GB DDR2 PX 128BIT

08.11.2009 20:54
1367
odpowiedz
zanonimizowany678186
6
Chorąży

omg i zaczely sie wypowiedzi idiotow nieumiejacych czytac

08.11.2009 20:54
1368
odpowiedz
zanonimizowany640641
9
Pretorianin

Nic. Ale jeśli chcesz max detale to grafikę.

08.11.2009 20:58
1369
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

Bradley do GTA 4 w tym komputerze nie wystarczy zmienić grafy, aby miec max detale a do
COD MW2 owszem.

08.11.2009 20:58
xxx821
😐
1370
odpowiedz
xxx821
23
Centurion

Dla tych co widzę że nie ogarniają tematu sprzętu. Jest takie zjawisko jak wąskie gardło w komputerze i dlatego przy doborze sprzętu jest ważne wszystko.
A wiec jak ktoś ma słabszego proca a mocną kartę to co z tego że niby wszystko gra a w rzeczywistości dane z karty nie będą przetwarzane szybko przez proca bo nie będzie wydalał i dzięki temu będziemy mieli mniej klatek na sekundę czyli gra będzie zamulać.
Dobry procek to nie tylko taktowanie ale też duża pamięć podręczna a z tego AMD nie słynie dlatego ja pozbyłem się swojego amd X2 6000+ 3,1GHz bo do niego właśnie 9800GT był już maxem.

08.11.2009 21:00
1371
odpowiedz
ExTrA J0iNt
20
Chorąży

xxx821 mam nadzieję, ze te słowa nie do mnie, bo w 100% się z tobą zgadzam, że przy doborze części wszystko jest ważne.

08.11.2009 21:04
xxx821
1372
odpowiedz
xxx821
23
Centurion

ExTrA J0iNt - Dlatego nie pisałem nicków ;-) bo ten co wie to wie. A poza tym sprzet sie zmienia dla siebie i wielu gier a nie dla jednej i too jeszcze w tą którą sie nie gra narazie :-)

08.11.2009 21:04
1373
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

xxx821 daj mi swoje gg bo mam do ciebie pytanie

08.11.2009 21:08
1374
odpowiedz
Mateuszek_94MCF
10
Centurion

jeszcze 2 dni idioci i grraaamy:) czeekam

08.11.2009 21:14
niezny_95
1375
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

jeszcze 26 godz do premiery nieco ponad jeden dzień :)

08.11.2009 21:24
1376
odpowiedz
zanonimizowany460295
1
Legionista

jest tu ktoś jeszcze z tych z którymi pisałem

08.11.2009 21:32
Turism0
1377
odpowiedz
Turism0
31
Pretorianin

MW2 - "Gra jest genialna w multiplayerze" a pffff, tak teraz dzięki usunięciu serwerów dedykowanych to nie będzie MW2 tylko Modern Slideshow 2, producent zachwalał że na ICH maszynach z ICH internetem mieli ping 100 co uznają za SUKCES.

...

Jest online walkthrough Singleplayer MW2, przejście gry zajmuje 3h. i 25 minut. Gra jest ledwo warta ściągnięcia co dopiero kupienia

08.11.2009 21:46
1378
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

jutro ma byc w media markt w chorzowie

08.11.2009 22:19
mustaffa99
1379
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Turism0 nie sraj żarem bo widze że chcesz sprowokować ludzi do nie kupienia wszystko wyjdzie w praniu tak na prawde cod to cod nigdy nie zawiódł zobaczymy jak teraz

08.11.2009 22:21
1380
odpowiedz
spioszeq
57
Centurion

zobaczcie co rynek konsolowy robi z gierami na pc. Ta gra mi pojdzie na max detalach na kompie z przed 2 lat za 1600 złoty... To samo dragon rising, risen, dragonage. Teraz fajną grafe mają tylko exclusivy na PC, których jest co raz mniej. Gdzie te czasy neverwinter nights 2 gdzie nie było karty, żeby takowej gry pociągnęła, albo crysisów, stalkerów. Została osamotniona arma 2(laguje mi na średnich - jestem z niej dumny!)

08.11.2009 22:23
1381
odpowiedz
zanonimizowany677694
11
Centurion

mustaffa99 Masz racje!Przekonałeś mnie do zakupu gry ostatecznie a takie prowokacje żeby nie kupować to bujda call jak shooter jeszcze nigdy nie zawiódł!!!

08.11.2009 22:27
mustaffa99
1382
odpowiedz
mustaffa99
7
Chorąży

Bardzo mi miło że Cię przekonałem to moje zdanie na ten temat tylko nie będę słuchał głupstw że to jest syf itp. kupiłem każdą cześć to dlaczego mam tej nie kupić z tego co sobie oglądałem filmiki z misjami na http://www.gameanyone.com/game/X360/3803.html gra na pewno nie zawiedzie w singlu być może krótka ale co z tego ważne że będzie się chciało do niej wracać
spioszeq możesz podać parametry komputera ?

08.11.2009 22:40
1383
odpowiedz
zanonimizowany677694
11
Centurion

Ja także byłem w posiadaniu wszystkich części i musze napisać że byłem nieco zdegustowany tyloma wiadomosciami o steam i tych dedykach ale myśle że gra dalej zarówno w singlu jak i multi będzie trzymała poziom MW 1 a nawet będzie lepsza zwłaszcza patrząc na tryb spec ops ilość broni jakieś nowe perki...

09.11.2009 00:28
Turism0
1384
odpowiedz
Turism0
31
Pretorianin
Wideo

Na pewno nie kupię gry w dniu premiery, nie jestem głupi żeby ryzykować w grę 120 zł. aby potem okazało się że MP jest do bani i wolę grać w CoD4.

http://www.youtube.com/watch?v=XB5Sw33_BzU - Obejrzyjcie

Dla samego SP gry nie kupię do czasu aż nie stanieje do ~70 zł.

Czekam na Battlefield Bad Company 2.

09.11.2009 00:55
👍
1385
odpowiedz
zanonimizowany591040
2
Generał

Kolega grał na xboxie :D ściągnął.

macie rozmówkę ze skypa

[2009-11-08 19:46:45] =WP=Misko66: i co fajny? ;p
[2009-11-08 19:52:24] =WP=Beryl: taki se :P
[2009-11-08 19:52:32] =WP=Beryl: spodziewalem sie więcej :)
[2009-11-08 19:52:47] =WP=Misko66: multi nie grales nie? bo ban grozi na x-sie :P
[2009-11-08 19:52:51] =WP=Beryl: pierwsza częśc za dobra była
[2009-11-08 19:52:52] =WP=Beryl: jop :P
[2009-11-08 19:52:57] =WP=Beryl: wole nie ryzykowac :)
[2009-11-08 19:53:20] =WP=Misko66: ale dobra nie opowiadaj musze się sam przekonać :D
[2009-11-08 19:53:28] =WP=Beryl: ale dla singla sa wyzwania porobione
[2009-11-08 19:53:33] =WP=Beryl: wiec smaczek jest :)
[2009-11-08 19:55:38] =WP=Misko66: perków podobno od zarąbania jest w multi ;)
[2009-11-08 19:55:48] =WP=Misko66: sie zobaczy...
[2009-11-08 19:56:03] =WP=Beryl: zastanawiam sie czy brac oryginał :)
[2009-11-08 19:56:08] =WP=Beryl: na PC :D
[2009-11-08 19:56:42] =WP=Misko66: ja bym wziął, choćby dla singla ;P a misja w kosmosie byla?
[2009-11-08 19:56:53] =WP=Beryl: taa filmik i tyle :P
[2009-11-08 19:56:57] =WP=Beryl: pokazany :P
[2009-11-08 19:57:05] =WP=Misko66: frajerzy :D
[2009-11-08 19:57:14] =WP=Misko66: koledzy sie jarali...
[2009-11-08 19:57:35] =WP=Beryl: w kosmosie to tylko scenka jest
[2009-11-08 19:57:41] =WP=Misko66: a
[2009-11-08 19:58:16] =WP=Beryl: ale za to ratujemy kpt.Price i idziemy potem z nim ze snajpami :)

09.11.2009 06:42
1386
odpowiedz
Mateuszek_94MCF
10
Centurion

zal was pajace... wydawac tyle kasy w bloto na gre... sciagac z netaaa...

09.11.2009 06:50
1387
odpowiedz
zanonimizowany392416
2
Junior

Oto co pisze na STEAM'ie

Tytuł: Call of Duty: Modern Warfare 2
Gatunek: Gry akcji
Producent: Infinity Ward
Wydawca: Activision

Data wydania: ----12---- LISTOPAD 2009

Wersje językowe: English, Francuski, Niemiecki, Włoski, Hiszpański

09.11.2009 07:10
👍
1388
odpowiedz
zanonimizowany640641
9
Pretorianin

Już jutro gramy! :D

09.11.2009 08:46
1389
odpowiedz
[Ivor]
64
Konsul

Pewnie już dzisiaj będzie w MM i Saturnach, będę jechał przez Tychy to sprawdze ;)

09.11.2009 09:07
😱
1390
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

cod 5 ma większe wymagania od tego

09.11.2009 09:21
1391
odpowiedz
keraj7722
1
Junior

szczerze wątpię w sprzedaż gry w dniu dzisiejszym. Oficjalna światowa premiera jest jutro (10.11.2009) wiec pewnie żaden sklep, czy to MM czy Saturn nie wprowadzi gry do sprzedaży przed oficjalną światową premierą - byłoby to prawie jak umieszczenie gry na torrentach. Co innego sprzedaż gry w Polsce, dzień przez polską premierą, ale po światowej (patrz: COD5 WaW). pozdrawiam

09.11.2009 09:26
😒
1392
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

Nie ma w CHORZOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.11.2009 09:27
1393
odpowiedz
drasik
27
Centurion

premiera jest jutro, więc wątpię żeby w Polsce taka gra była dzień wcześniej. może gdzieś w USA, albo w Europie, ale nie u nas.
PS. jeśli ktoś nie wie czy mu wejdzie ta gra to od dziś chyba na can you run it jest na liście CoD:MW2. niestety mi nie wejdzie :(

09.11.2009 10:38
1394
odpowiedz
zanonimizowany510829
1
Junior

I co, ktoś zdołał już kupić grę w MM?

09.11.2009 10:49
1395
odpowiedz
oskarxdd
32
Generał

Ludzie, a żeby grać w singla, to też trzeba mieć steam? Czy przez steam się to instaluję, bo steama nie mam (tzn konta już nie, ale steam tak) a chciałbym singla przejść. Odpowiedzcie.

09.11.2009 11:04
1396
odpowiedz
zanonimizowany510829
1
Junior

@oskarxdd

Z tego co wiem, to żeby grę zainstalować, trzeba wpierw wprowadzić klucz właśnie po przez steam. Tak więc bez tworu Valve raczej się nie obejdzie.

09.11.2009 11:06
1397
odpowiedz
MastaX
111
Cliff Of Moher

W calej europie premiera jest jutro.

09.11.2009 11:38
1398
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

jak dzwoniłem do saturna w katowicach to poweidzieli zeby zadzwonic ok 16 bo meze byc juz do kupienia

09.11.2009 11:39
1399
odpowiedz
oski123
34
Pretorianin

ale juz mają na magazynach podobno

09.11.2009 11:59
1400
odpowiedz
PSK82
7
Legionista

Zapytałem sklep co z tym 11(czerwona kartka) i dostałem odpowiedź: Nasz sklep dołoży wszelkich starań aby wysyłka gry Modern Warfare 2 miała miejsce w dniu dzisiejszym (w chwili obecnej czekamy na dostawę gry). Nie jest to jednak jeszcze termin potwierdzony (wszystko zależy, o której godzinie dostaniemy towar od polskiego dystrybutora) i nie możemy dać gwarancji, że tak rzeczywiście będzie. Jeżeli uda nam się wysłać grę dzisiaj, kurier powinien ją do Pana dostarczyć jutro.

Kurierzy nie pracują w święta narodowe.

Gra Call of Duty Modern Warfare 2 | PC
początekpoprzednia123456789101112131415161718192021następnaostatnia