Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mirror’s Edge z widokiem TPP?

28.01.2009 09:59
BuncoleX
1
BuncoleX
54
Konsul

Genialne, niezla polewke mam dzieki temu filmikowi z ranca. THX GOL.

28.01.2009 10:06
2
odpowiedz
koobon
82
Legend

Trochę upiornie to wygląda.

28.01.2009 10:18
CHESTER80
😱
3
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

ha ha, jakie ruchy, masakra!

28.01.2009 10:19
siurekm
😊
4
odpowiedz
siurekm
56
Szef wszystkich szefów

EEE widok z FPP jest o wiele bardziej lepszy niż taki widok z TPP. Przede wszystkim nie czuć tej adrenaliny i prędkości podczas grania

28.01.2009 10:26
5
odpowiedz
zanonimizowany57898
90
Generał

hahahahaahh to juz wiemy jak powstal TPP z Fallout 3 ;) tak samo sztuczne jak ten manekin z F3. ... normalnie Ghost In The Shell 2.2 ;-)

28.01.2009 10:29
NewGravedigger
6
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

widać wszystkie niedoróbki, które twórcy zostawili. POza tym, FPP jest straasznym ułatwieniem dla nich.

28.01.2009 10:30
😱
7
odpowiedz
zanonimizowany315478
93
Legend

Bleee...

28.01.2009 10:36
Ambitny Łoś
8
odpowiedz
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

TPP w stylu PoPa czy TRa w ME byłoby świetne. Ale już nie tak oryginalne :)

28.01.2009 10:38
Matysiak G
9
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Nie powiem, żeby mnie to szczególnie zaskoczyło. Silnik unreal zawsze mia w opcjach konsoli możliwość przełączania fpp-tpp.

28.01.2009 10:42
10
odpowiedz
zanonimizowany597138
4
Legionista

nie no porażka wogle tak za sztywno jakoś FPP lepiej

28.01.2009 10:44
11
odpowiedz
zanonimizowany480168
22
Centurion

ale tyleczkiem slodko kreci:D:D

28.01.2009 10:45
Whatson
12
odpowiedz
Whatson
69
Niepoprawny purysta

Gdyby ta gra standardowo była TPP to by wszystko inaczej opracowali, a tak to nie dziwne, że ruchy, bieg bohaterki taki sztywny i nie realistyczny. Lepiej pozostać przy FPP.

28.01.2009 10:48
SILENTALTAIR
13
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

no fajnie jak by wydali jakiś patch który by umożliwiał widok tpp(z ładną animacją)

28.01.2009 11:03
Serek55
14
odpowiedz
Serek55
90
Sercio

Zabawnie to wygląda :)

28.01.2009 11:06
Desert4PL
😁
15
odpowiedz
Desert4PL
13
Legionista

Ale krzywo biega! lol

28.01.2009 11:10
😁
16
odpowiedz
Kherlon
63
Senator

Piękne ruchy xD

28.01.2009 11:18
👍
17
odpowiedz
zanonimizowany431055
30
Centurion

Niezłe odkrycie! Teraz EA powinien jakąś łatkę zrobić, która na prawdę umożliwia grę w Mirror's Edge z perspektywny trzeciej osoby. Wtedy na pewno bym kupił. ;)

28.01.2009 12:06
Gepard206
👍
18
odpowiedz
Gepard206
124
Final Fantasy 7

słabo to wygląda ... ale pomysł fajny ;)

28.01.2009 12:09
19
odpowiedz
zanonimizowany395758
0
Pretorianin

matysiak, ale ME nie jest robione na unreal engine :)

28.01.2009 12:10
20
odpowiedz
zanonimizowany586388
0
Konsul

[19]-----> Skąd te info?

28.01.2009 12:16
Pl@ski
21
odpowiedz
Pl@ski
49
Endżajner

Godfather -> Owszem - jest. Mirror's Edge powstał na Unreal Engine 3, widać to od razu.

A co do triku - cóż, nie ma co liczyć na dopracowaną kamerę w TPP, bo po prostu ME nie był do nie stworzony... ;)

28.01.2009 12:18
22
odpowiedz
zanonimizowany575374
62
Generał

Godfather886 a właśnie, że jest :)

28.01.2009 12:40
23
odpowiedz
zanonimizowany588659
44
Konsul

Gra mnie odstrasza

28.01.2009 12:45
24
odpowiedz
zanonimizowany594819
0
Konsul

lool

28.01.2009 13:19
sp33dy
25
odpowiedz
sp33dy
83
Gonzales

Matysiak G <--- Czyli co, w PC wersji Gears of War można włączyć widok FPP? :O

28.01.2009 13:33
😜
26
odpowiedz
zanonimizowany546453
11
Legionista

Sztywno się rusza,jednak wolę FPP.

28.01.2009 13:35
27
odpowiedz
zanonimizowany395758
0
Pretorianin

Otóż nie jest. UE 3 tak wspaniale to nie wygląda ^^

28.01.2009 13:40
sp33dy
28
odpowiedz
sp33dy
83
Gonzales

Godfather886 <--- Jest:
The game uses Epic's Unreal Engine 3 rather than DICE's own Frostbite Engine because the development of Mirror's Edge began before Frostbite's development ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror%27s_Edge
http://www.shacknews.com/onearticle.x/52569
http://www.joystiq.com/2008/05/07/mirrors-edge-reflects-on-unreal-engine-3/

28.01.2009 13:41
29
odpowiedz
zanonimizowany586388
0
Konsul

[27]----> Ty też nie wyglądasz jak chłopak ale jednak...

28.01.2009 13:56
30
odpowiedz
zanonimizowany123063
63
Senator

NewGravedigger -> To nie są niedoróbki, a optymalizacje. Faith nie musi się pięknie poruszać z perspektywy 3 osoby, bowiem i tak tego nikt nie zauważy, a są to zbędne obliczenia dla komputera. I nie powiedziałbym, żeby odzorowanie ruchów sprinterki w FPP było o wiele łatwiejsze niż w TPP.

28.01.2009 14:02
31
odpowiedz
zanonimizowany582103
7
Pretorianin

Kiepska animacja ale i tak szacun dla gościa

28.01.2009 14:14
Yos_sarian
😐
32
odpowiedz
Yos_sarian
122
Generał

wolalbym tego nie widziec...

28.01.2009 14:21
kipi999
33
odpowiedz
kipi999
34
Pretorianin

OMG nie narzekajcie mirrors edge to super gra bez wzgledu na widok ;\

28.01.2009 14:22
SILENTALTAIR
34
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

a ja sie zastanawiam skąd ten facet wiedział jak to zobić

28.01.2009 14:29
35
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

buahahaha run forest run :)))

Albo kolesiom od modelowania sie nudzilo albo jednak nastawiali sie na tpp bo jest zrobiona cala tylna powierzchnia ciala.

28.01.2009 14:35
NewGravedigger
36
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

dowódca - Jeśli chodzi o ruchy. Nie wiem jak to określić, po prostu w grze czasami wystepowały takie zawieszenia, kiedy Faith nie mogła przejść nad wiadrem. W TPPP widać to jak na dłoni. Co do animacji, to jest łatwiejsze, bo wymaga tylko dobrego odwzorowania ruchów widzianych z oczu bohaterki. W TPP ruchy te też musisz zrobić, a dodatkowo mase innych rzeczy. I znowu w filmikach widać, że przy biegu po ścianie, Faith czasami w ogóle nie rusza nogami, bo ich nie widać. Jak to nie jest ułatwienie, to ja nie wiem co nim jest.

28.01.2009 15:03
37
odpowiedz
zanonimizowany123063
63
Senator

NewGravedigger -> Ja przechodząc grę nie miałem jakiś problemów z wiadrami, całe szczęście :).

Czy jest łatwiejsze? Nadal sądzę, że nie. "wymaga tylko dobrego odwzorowania ruchów widzianych z oczu bohaterki" to jak dla mnie jest właśnie trudne. Trudne, aby wyglądało to naturalnie, aby gracz kierujący Faith czuł, że ona biega, a nie się przesuwa. Z widoku FPP jej ruchy są fenomenalne, a nikt wcześniej się za to nie zabierał w ten sposób, DICE było pionierem w ukazaniu tego z perspektywy pierwszej osoby.

Owszem, samej roboty TPP może byłoby więcej, ale takie odwzorowanie ruchów z perspektywy FPP, aby wyglądały one naturalnie jest chyba jednak trudniejsze.

Co do nóg, to jest cut-scenka, w której nie możesz kierować postacią. Przypomnij sobie ten etap, chociażby przez filmik (dałbym linka, ale za linkowanie do cudzego serwisu w którym pracuje pewnie dostałbym bana), to zauważysz, że Faith wtedy spogląda po prostu na dźwig. Po co więc animacja nóg? Dla dodatkowych obliczeń? To się nazywa optymalizacja, nie ułatwienie. W normalnej grze możesz oglądać jak nóżki Faith przebierają po ścianie (częściowo także z widoku TPP).

Czy ułatwieniem nazwiesz też nie modelowanie wnętrz biurowców, do których i tak nigdy nie zajrzymy w grze?

Ps. Chociaż możesz to nazwać też ułatwieniem, z mojej perspektywy jednak DICE nie musiało robić (jak zresztą wszyscy) czegoś, czego i tak byśmy nie widzieli.

28.01.2009 15:08
38
odpowiedz
zanonimizowany552470
32
Konsul

Jeszcze niedawno myślałem że może w kontynuacji zrobią TPP i będzie wyglądało fajnie, ale teraz jak tak myślę to nie chce tego.

28.01.2009 17:24
Kozi89
39
odpowiedz
Kozi89
107
Legend

Przeraża...

28.01.2009 23:05
PiotrWpl
😜
40
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion

Zabawna ciekawostka :)

28.01.2009 23:12
Selman
👍
41
odpowiedz
Selman
169
Legend

bohaterka ma nieruchomy tyłek ... :)

Wiadomość Mirror’s Edge z widokiem TPP?