Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Fable II [360] - E3 2008

19.07.2008 09:57
1
b4r4n
120
Brak

Czy autor nie pomylił kolorów orbów? W jedynce czerwony był od miecza, a niebieski od magii.

19.07.2008 10:06
Lordareon
2
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

nie pomylilem, ale sam sie zdziwilem :-) uzasadnienie to kolory przyciskow na padzie i przypisane im funkcje.

19.07.2008 10:30
3
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

co jak co, ale grafa tandetna... Wrecz niewiele lepsza od jedynki. No ale sama giera pewnie bedfzie wypas

19.07.2008 10:35
😊
4
odpowiedz
Hiob1992
55
Pretorianin

Ja chce wywiad z Peterem!! Pełny!! :

19.07.2008 11:00
5
odpowiedz
Vend
33
Pretorianin

Peter powiedział, że najważniejszym elementem rozgrywki będzie pies, ot co :]

19.07.2008 13:11
Chudy The Barbarian
😃
6
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

„Fable II jest już skończone” - czy tylko dla mnie to zabrzmiało dwuznacznie? :P

19.07.2008 13:58
SILENTALTAIR
7
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

fable jest juz skonczone:)

19.07.2008 14:40
Incánus
8
odpowiedz
Incánus
9
Pretorianin

Oby zapowiedzi Petera się sprawdziły, bo wyjdzie "rewelacyjna" katastrofa pt "Zwykły przeciętniak".

19.07.2008 16:50
Veganik
9
odpowiedz
Veganik
38
Pretorianin

Super, tylko wie ktoś czy ten coop można zastosować na jednej konsoli? (Czyli kumpel, kanapa, 2 pady i jazda).

19.07.2008 20:41
Heaton16
👍
10
odpowiedz
Heaton16
51
Pretorianin

Jedynak to było coś , zatem dwójka chyba też :D

20.07.2008 08:41
11
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Veganik tak, będzie coop na jednej konsoli i to bez split screena, przynajmniej tak było do tej pory. Poszukaj filmików z GDC tam było pokazane jak to wygląda.

20.07.2008 09:53
12
odpowiedz
Za'afiel
27
Chorąży

"bohater umie przeskakiwać przez płotki – czyli przed Geraltem udałoby mu się uciec" :D i w tym momencie spadłem z krzesła :D

Gra zapowiada się ciekawie mam nadzieje, że system walki opierający się na jednym przycisku sprawdzi się chociaż może będzie można krzesać combo'sy jak w Devil May Cry przełączając co rusz broń, a w przypadku Fable 2 łączyć walke mieczem z magią itp.

Kolejny powód by zaopatrzyć się w X360 :) ... nie wątpię że wyjdzie na PieCa kiedyś tylko ile można czekać ;p

20.07.2008 14:08
Veganik
13
odpowiedz
Veganik
38
Pretorianin

@b4r4n
No był jakiś filmik jak pokazywali tego co-op'a ale nie pamiętam czy wspominali coś o jednej konsoli czy o live, dlatego pytam. Dawniej słowo kooperacja wszystko wyjaśniało, teraz może znaczyć to gre przez sieć, więc... co do split screen'a troche szkoda, pewnie będzie podobnie jak z Crash'em, walcze tu, kumpel tam i sie "tniemy" (za daleko jesteśmy od siebie i nie można uderzyć przeciwnika), oby w Fable 2 było dobre rozwiązanie wspólnego ekranu.

20.07.2008 14:25
Lothers
14
odpowiedz
Lothers
154
Senator

Ponoć Fable 2 ma wystarczyć na 12h gry... kpina i żenada jak na rpg.

20.07.2008 14:41
15
odpowiedz
zanonimizowany369662
25
Konsul

Mnie sie podoba :D czekam z niecierpliwoscia :) jesli bedzie miala co najmniej taki klimat jak jedynka to super :D

20.07.2008 16:58
16
odpowiedz
se7e
29
Pretorianin

Juz coraz blizej do 2 :P
Październik...miejmy nadzieje ze nie przesuna premiery.

21.07.2008 19:01
Mastyl
17
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Duze nadzieje.

22.07.2008 14:18
18
odpowiedz
CorumClian
11
Legionista

Wie ktoś czy na PC wyjdzie F2? Jedynka jest moją ulubioną grą, mam nadzieję że będę mógł kontynuować zabawę na pececie w drugiej części

23.07.2008 12:23
👍
19
odpowiedz
zanonimizowany567973
1
Junior

Super Zdążę chyba kupic do tej proy X'a :D Gra jest rewelacyjna jestem jej fanem :D

24.07.2008 00:12
20
odpowiedz
zanonimizowany508222
6
Legionista

http://s12.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=75221

super filmiki o Call of duty 5 i kody do Call of duty 4 tylko ktos zakodowal link i jest inna nazwa ale to to fajna stronka

27.07.2008 22:26
zombie czu-czu
21
odpowiedz
zombie czu-czu
24
Slowhand

heh tez nie moge sie doczekac

Zapowiedź Fable II [360] - E3 2008