Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Prince of Persia Prodigy | 360

05.05.2008 14:03
maciejowa1994
1
maciejowa1994
21
Pretorianin

zapowiada sie niezla gierka;]

08.05.2008 17:51
😊
2
odpowiedz
Godwar
67
Konsul

Musze ją mieć

19.05.2008 11:41
3
odpowiedz
zanonimizowany327406
1
Junior

Dla mnie to cell-shading wogóle nie pasuje do Księcia Persji. Ciekawej jakie to będzie miało znaczenie w praktyce jak już gra wyjdzie.

22.05.2008 10:43
maciejowa1994
😁
4
odpowiedz
maciejowa1994
21
Pretorianin

Ciekawe screeny (rysunkowe) moze gra bedzie fajna a moze nie:)

22.05.2008 10:56
Darth Adrian
5
odpowiedz
Darth Adrian
24
Glory Glory Man United

Fantastyczna gierka może być tylko, że screeny pokazują coś innego.

22.05.2008 11:32
👍
6
odpowiedz
LedZeppelin
25
Konsul

Ja sadze ze wlasnie grafika bedzie ok :) taka basniowa, a przeciez pop na poczatku byl basniowy, co nie znaczy ze dusza wojownika czy dwa trony nie byly zle ;) byly zaczebiste:) sadze ze to bedzie najlepsza gra z serii Pop ;) a ten SZPON tez fajny ;P

22.05.2008 12:41
😒
7
odpowiedz
DarkWalker
36
Centurion

Pierwsze trzy screeny strasznie japońskie. Za dużo tego seledynowego koloru. Sądzę, że grafika w tej grze wzbudzi wiele kontrowersji. Ja grałem we wszystkie części PoP i przywiązałem się do tej "normalnej" grafiki. Ten cell shading ( czy co to jest nawet ) nie podoba. Nie wiem czy zagram w tą część. Nawet niech będzie jakaś super fajna i gameplay super to ta grafika będzie mi przeszkadzać.

22.05.2008 13:32
😉
8
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

Ekhm.. Wygląda jak gra dla dzieci od lat 3+

23.05.2008 08:51
9
odpowiedz
zanonimizowany509523
6
Legionista

XD Naruto?? Zobaczymy może będzie fajne;] Napewno będe miał i tak ^^

23.05.2008 08:56
10
odpowiedz
zanonimizowany486144
68
Generał

Ten jego szpon trochę nowego Devila przypomina...

23.05.2008 12:14
11
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Ten styl graficzny to po prostu ŻENADA!

26.05.2008 15:21
👎
12
odpowiedz
sandro95
2
Junior

popieram Tribunala ta grafika i sam Książe jest do dupy. Spodziewałem się czegoś lepszego.Książę z wcześniejszych częsci jest ładniejszy

27.05.2008 08:25
adas1
👍
13
odpowiedz
adas1
26
Centurion
Image

Gra będzie nazywać sie GHOST OF THE PAST podoba mi sie eksperymentowanie z tą grafiką. Zgadzam się z Tołstoj ten szpon to DMC4 Nera.

27.05.2008 09:09
deTorquemada
14
odpowiedz
deTorquemada
191
I Worship His Shadow

Znaczy MANGE robią ....

28.05.2008 21:10
Kazuya_3
😊
15
odpowiedz
Kazuya_3
131
suicidal

jeśli grafika, będzie utrzymana w takim klimacie jak na screenach, to tylko żałować, że nie mam konsolki NG...

28.05.2008 21:45
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany552644
0
Konsul

Hm, wg. mnie ta bajkowa graficzka troszeczkę nie pasuje do PoPa. Nie chodzi o to że nie lubię anime i mang, chodzi o to że wolałbym żeby grafika akurat w tym tytule była inna. Oczywiście nie na silniku The Two Thrones, ale np. na silniczku Assassin's Creed... Myślę, że wtedy przyjęło by się o wiele lepiej, a tak to ludzie będą narzekac na tą grafikę i ubi niestety trochę na tym straci. Mam nadzieję że będzie dobrze. Inna sprawa to to że Ubi jeszcze nigdy nie skopało na szeroką skalę żadnej swej produkcji :P Tym niemniej trzymam kciuki za programistów z Ubisoft :)

28.05.2008 22:59
123el
👍
17
odpowiedz
123el
40
Konsul

Dobre wieści dla Tribunala, widziałem teaser z gry na IGN, grafika jest na tyle mało "bajkowa" jak to niektórzy ujmują, że spokojnie można grać... Nawet jakby była bajkowa, to co... I tak będzie wypas!

28.05.2008 23:02
bogi1
18
odpowiedz
bogi1
125
The Best in the World

Wydaje mi się ze narazie są to tylko artworki. Dopiero pózniej dadzą fotki z gry. Jeźeli tak miała by wyglądać grafika Prince of Persja stracił by swój klimat.

02.06.2008 20:43
Scortch
😉
19
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

ja mam nadzieje że nie bedzie liniowa i nie bedzie miała nic wspólnego z "trylogią" bo piaski były fajne, dusza była taka se, a dwa trony to takie jakieś... były jakby w pospiechu robione i niedopracowane... stawiam że zrobią dobrą grę, coś NOWEGO a nie powielanie tych samych pomysłów...

02.06.2008 20:45
Scortch
😜
20
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

--->adas1 - sam to chyba w photoshopie dopisałeś...

06.06.2008 17:08
😈
21
odpowiedz
november000
2
Junior

jak mozna umiescic gre w 10 tce najlepszych gier jak nikt jeszcze w nia nie grał...DZIWNE.moze to bedzie totalna kleska zobaczymy

14.06.2008 21:13
😊
22
odpowiedz
zanonimizowany345454
2
Junior

Czytałem, że twórcy zdecydowali się użyć Cell-Shading , by gra przypominała japońskie seriale ANIME(nie wiem, czy wam też, ale mi ten nowy bohater kojarzy się z Sasuke, serio - zobaczcie w galerii obrazek nr. 11). Cóż, pewnie zaczęli się interesować ANIME po tym, gdy wydali NARUTO na XBOX-360 (swoja droga niezła gierka, ale przecież każdy wie, że UbiSoft nie robi słabych gier ;-D)

21.06.2008 09:58
😊
23
odpowiedz
zanonimizowany541696
3
Chorąży

Musze ją kupić koniecznie ;)

30.06.2008 10:13
adas1
😜
24
odpowiedz
adas1
26
Centurion
02.07.2008 17:56
adas1
😜
25
odpowiedz
adas1
26
Centurion

przepraszam za to na górze takie miały być plany ubisoftu

04.07.2008 11:39
adas1
26
odpowiedz
adas1
26
Centurion
18.09.2008 21:37
Cziczaki
27
odpowiedz
Cziczaki
131
Renifer

Gra wyjdzie również na DS'a!

28.10.2008 16:11
28
odpowiedz
uioplk
8
Chorąży

ta gra jest ekstra jak pozostałe części

03.11.2008 16:55
👍
29
odpowiedz
Ryu Hayabusa
5
Junior

Z niecierpliwością czekam na tą grę. Kiedy pojawi się w Polsce od razu kupię, jestem też fanem Prince of Persia i gra również wygląda świetnie. Autorzy pokazują nam zupełnie inną historię. Będzie sie działo

03.11.2008 17:56
👍
30
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Ta gra zasuwa japońszczyzną na kilometr , szkoda , migawkowe walki mnie nie interesują.

06.11.2008 15:00
Neo12
31
odpowiedz
Neo12
25
Prince of Persia

Czyli jednak, polska wersja również na konsoli. Trudno...

07.11.2008 16:06
konr23m
👎
32
odpowiedz
konr23m
18
Konsul

no niezbyt sie dobrze zapowiada

11.11.2008 16:47
Salacza
😁
33
odpowiedz
Salacza
9
Centurion

Aaach ten Prince, znowu nas zaskoczy. Mysle ze ta czesc bedzie poprostu niesamowita :]

15.11.2008 21:22
😈
34
odpowiedz
zanonimizowany547768
8
Legionista

Ubisoft nie robi ścierwa. Będzie w co popykać w grudniu.

17.11.2008 14:34
KuKiKaZ
😉
35
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

Mam nadzieję, że się nie rozczaruję :)

22.11.2008 10:54
👍
36
odpowiedz
zanonimizowany588209
11
Chorąży

Kiedyś miałem 3 poprzednie części ale najlepsza z tych poprzednich to warrior witchin

23.11.2008 16:43
37
odpowiedz
szymczakz
37
Deep Dark Fantasy

ale Pies of Piesjów(czyli Pirns of Persja wg mojego kumpla) było 6 chyba : 1, 2, 3D, Sands of Time, Warrior WitHIN(a nie Wiczin), oraz The Two Thrones

27.11.2008 14:19
😃
38
odpowiedz
mynikk
18
Centurion

ojjjjjj bedzie hicior pierwsza ocena to 9.3/10 i w dodatku od ign

29.11.2008 23:13
39
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

no bedzie sie dzialo i to jak . grafa normalnie powala nawet jak bedzie jak wy to mowicie 'bajkowa' i tak zagram . patrzalem na pudelko nowego popa .. bedzie Multi player ?!?

29.11.2008 23:20
😱
40
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

lol2 przeciez na 1 zdjeciu jest Altair z Assasin's Creed...

02.12.2008 12:43
gtowiec
41
odpowiedz
gtowiec
39
Kanapka

na pierwszym screenie wygląda jak koleś z ac

02.12.2008 13:37
itachi.kun
42
odpowiedz
itachi.kun
14
Legionista

omg, bo to jest Altair -.- widocznie mało o grze czytaliście, gdyż tu będzie możliwość zagrania taką postacią.

03.12.2008 08:42
43
odpowiedz
zanonimizowany595878
13
Chorąży

itachi.kun jezeli tyle czytales to mozesz mi powiedziec czy da sie w to grac na 2 pady ? czy tylko w multi przez neta ?

03.12.2008 11:04
buuuuuxd
44
odpowiedz
buuuuuxd
9
Chorąży

rudix mogłeś poczytać tryb multiplayer: Internet | liczba graczy: 1-2
wystarczy sie rozejrzeć
:)

03.12.2008 13:46
SILENTALTAIR
45
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

od dawna wiadomo ze altairem mozna grac!!!

03.12.2008 21:06
46
odpowiedz
zanonimizowany542964
31
Centurion

Słyszałem, że można wpisać kod dzięki któremu jesteś Altairem. Zazwyczaj taki kod dostaje się pod koniec gry.

03.12.2008 21:11
MajkelFPS
47
odpowiedz
MajkelFPS
18
Frag Per Second

Heh ten nowy prince wygląda jak emo ;P:) ;] mam nadzieje że giera będzie WCIĄGAJĄCA bo screeny wyglądają smakowicie ;P

03.12.2008 21:14
48
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

no dobra itachi po co te omg ? ;D fajnie ze bedzie mozna grac dwoma postaciami ^^. ej grafa niebedzie taka zla . zobaczcie sobie na youtube.

05.12.2008 00:52
49
odpowiedz
szyszak666
60
Centurion

Gra jest miażdżąca, grywalność powala (książe z laseczką wyprawiają cuda, sterowanie bardzo przyjemne, świetny pomysł z zastosowaniem "współpracy" bohaterów), grafika full wypas (trzeba to zobaczyć, żaden trailer, żadne screeny nie oddają piękna grafiki w POP), kolesie odwalili prawdziwe dzieło sztuki, gra jest tak świetna że trudno się oderwac, POLECAM każdemu od dzieci (łatwość gry pozwala grać każdemu) po starszych wyjadaczy bo gierka to prawdziwy majstersztyk (must see). Widziałem już wiele ale POP jest czymś naprawdę świeżym i nowoczesnym ocena 10/10.

05.12.2008 07:22
50
odpowiedz
zanonimizowany536838
18
Konsul

Tryb multi w POP'ie - to może być ciekawe :)

10.12.2008 18:01
51
odpowiedz
meehooo
8
Legionista

Super!Musze to mieć

11.12.2008 11:07
52
odpowiedz
GameOman
55
Konsul

Kolega szyszak666 opisal pozytywne strony tej gry i zgadzam sie z nim ,nic dodac nic ując. Warto wspomniec jeszcze o paru negatywnych stronach . Walki sa beznadziejne , po prostu po Assasins Creed spodziewalem sie duzo ciekawszej walki a tutaj totalna beznadzieja nudzaca sie po gora paru razach , w kolko powtarzajaca sie animacja , kiepskie combosy , nic ciekawego po prostu , wciaz walczy sie z tylko jednym wrogiem na raz i to po pare razy z tym samym. Pozniej schemat......wejdz do nowej lokacji , pokonaj potworka , uzdrów otoczenie , zbieraj light seedy( czyli takie swiecące ćus) i cala gre nie robi sie nic oprocz zbierania jak w prostych platformowkach punkcikow , ubijania raz na "plansze"stworka a pozniej ubicia czterech innych gownych bossow. Bieda.

12.12.2008 07:43
53
odpowiedz
zanonimizowany595878
13
Chorąży

dzis premiera :)

buuuuuxd czytalem ale niepisze tylko tam ze tylko internet , pewnie bede gral w to przez live ale gdyby dalo sie na 2 pady napewno zagral bym z kumplem.

"zbieraj light seedy( czyli takie swiecące ćus)"
seedy to ja bede potrzebowal jak bede ta gre sciagal z torrentow hehe :D

juz z gory nastawialem sie na cos takiego , ubi soft slynie z ladnej grafiki lecz dziecinnych rozwiazan ;P

14.12.2008 17:15
😉
54
odpowiedz
Movie
34
Pretorianin

Wie ktoś gdzie można znaleść zwiastun PoP'a chciałbym usłyszeć Zakościelnego w roli księcia

15.12.2008 20:09
👍
55
odpowiedz
Ryu Hayabusa
5
Junior

Mam grę od wczoraj!!! Jest świetna, genialna, miażdżąca!!! Grafika jest naprawdę świetna, system walki nie do opisania.... a akrobatyczne ewolucje naprawdę pozwalają się w pełni rozkoszować się rozgrywką w otwartym świecie. Tylko gra jest stanowczo za łatwa to jej największa bolączka ale ogół wypada mistrzowsko:) według mnie 9,5/10

15.12.2008 20:45
Wielbiciel Kurczaków
😉
56
odpowiedz
Wielbiciel Kurczaków
10
Centurion

A długi jest ten Prince of Persia?
Bo chciałem sobie kupić na X360,ale myślę czy to nie kolejna gierka z pokroju tych krótkich(np:Fable II)
Proszę o szybką odpowiedź :]

16.12.2008 12:27
😊
57
odpowiedz
zanonimizowany579998
5
Legionista

grałem w tą gre u kumpla ogółnie jest spox ale skakanie w tej grze jest bardzo błędne trzeba dużo praktyki :)

16.12.2008 20:53
Mike33
58
odpowiedz
Mike33
20
Chorąży

Ryu Hayabusa gdzi ety w tej grze widzisz jakieś akrobacje?

16.12.2008 22:10
👍
59
odpowiedz
zanonimizowany489430
4
Legionista

Gra jest niezła

17.12.2008 20:08
Wielbiciel Kurczaków
60
odpowiedz
Wielbiciel Kurczaków
10
Centurion

Wiem że ta gra jest bajkowa itd. ale brak mi tu porządnej walki z jakimiś potworami czy demonami...

18.12.2008 12:50
Wielbiciel Kurczaków
61
odpowiedz
Wielbiciel Kurczaków
10
Centurion

Ej koledzy,czy mogę grać na X360 na TV który ma 4:3,a nie Widescreen 16:9 (Czy mogę grać na starym TV z 2003 roku???)

Proszę o Very szybką odpowiedź

20.12.2008 13:24
Kasq
👍
62
odpowiedz
Kasq
37
Centurion

Tak można grac na 4:3 ja nie mam LCD ani plazmy i wygląda lodzio-miodzio.
Co do długości gry jak dla mnie na pewno dłuższa niż w Fable II.
Fabuła świetnie nakreślona, sterowanie extra ogólnie gierka bez większych wad (no może to że lekko casualowa ale mi to nie przeszkadza - czasem warto się przy takiej gierce odprężyć)
Osobiście polecam wszystkim

20.12.2008 14:55
63
odpowiedz
krol nazguli
3
Junior

kiedy bedzie poradnik ????

21.12.2008 22:39
😈
64
odpowiedz
zanonimizowany592093
3
Pretorianin
Image

Gra jest SUPER!!!

26.12.2008 09:25
65
odpowiedz
zanonimizowany595189
4
Chorąży

Moja pierwsza gra na Xboxa 360 :) Daje 9/10, dla mnie super :]

27.12.2008 21:42
👍
66
odpowiedz
Iksjon
2
Junior

Gra jest świetna serdecznie polecam nie tylko dzieciom i mlodziezy ; )

30.12.2008 16:30
67
odpowiedz
zanonimizowany595189
4
Chorąży

Jak wykonać osiągnięcie Widok asasyna i titanika?

30.12.2008 18:12
👍
68
odpowiedz
zanonimizowany605529
14
Konsul

O wiele lepsza od poprzednich części.

31.12.2008 08:45
69
odpowiedz
zanonimizowany38420
7
Legionista

dla mnie to totalny MUST HAVE :]

31.12.2008 11:06
👎
70
odpowiedz
Movie
34
Pretorianin

Wie ktoś jak rozwalić Wojownika na Wieży Ormazda naciskam tego x'a i naciskam a on ani drgnie

02.01.2009 16:45
71
odpowiedz
Shakgar
10
Legionista

ma ktos moze liste achivmentow po polsku i najlepiej jak je zrobic heh xD z gory dzieki

04.01.2009 17:13
72
odpowiedz
zanonimizowany536838
18
Konsul

Trzeba było ściągnąć polską wersję, a nie angielską lol

04.01.2009 22:04
73
odpowiedz
Shakgar
10
Legionista

ej sory ale ja nie naleze do pseudo graczy ktorzy sciagaja gry z neta i sie ciesza z nowosci, osobiscie kupuje same oryginaly i nie mam zamiaru sciagac gier i przerabiac konsoli !!!!

05.01.2009 21:04
74
odpowiedz
zanonimizowany95555
1
Junior

ty shakgar kogo to interesuje ze jestes taki wporzadku a pewnie w domu lejesz pieska

06.01.2009 08:34
75
odpowiedz
stormblast
30
Chorąży

Wczoraj skończyłem PoP.Bardzo przyjemna gra,baśniowe klimaty po uzdrowieniu krainy robią wrażenie:)

16.01.2009 19:36
KuKiKaZ
76
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

Coś PIĘKNEGO, naprawdę godna polecenia, gram już trzeci dzień, klimat świetny, idealna do odstresowania się :) Jest warta swoich pieniędzy!

18.01.2009 15:14
Walion
😊
77
odpowiedz
Walion
9
Legionista

Grałem w to u kolegi xD gra jest super.

19.01.2009 00:04
😉
78
odpowiedz
zanonimizowany612010
1
Junior

Grafika trochę mnie zaskoczyła no ale niech będzie..monotonia ,normalka bo tylko skoki ,bieganie po ścianach to co było wcześniej, za mało walki!!! i nie wiem jak dla was.. ale ta gra jest trochę za łatwa....aleeeee jak wciągaaa:P

Miłej zabawy:P

19.01.2009 18:24
KuKiKaZ
79
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

Orientuje się ktoś, kiedy będzie następna część tej trylogii ?

20.01.2009 13:48
80
odpowiedz
KiSsSieL
22
Pretorianin

Dzisiaj skończyłem tą grę;)
Według mnie za dużo jest skakania... Rozumiem gdyby robić jakieś inne misje, ale przy każdym uzdrawianiu robisz to samo ;/ Najbardziej gra mi się podobała przy końcówce ;) od wejścia do tego drzewa. Po tym kraina miała fajny klimat ;d

27.01.2009 20:45
81
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

gra bardzo fajna niby sie wszystko powtarza ale wciaga. no ale z tym ze mozna grac innymi postaciami to beznadzieja... moga grac innymi ci ktorzy kupili gre w dniu premiery. a gra very very ultra latwa. dednac sie nieda , niema zadnych game overow . niemoge sie doczekac nastepnej czesci. i ktos jest live ? bo na opakowaniu pisze ze mozna grac przez neta wiec jak ktos grał to moze powiedziec jak to wyglada ?

P.S. ktos wie jak sie ustawia te DNS ? potrzebne mi to jest do ustawienia tego internetu w x360 . z gory dzieks

27.01.2009 20:55
👍
82
odpowiedz
><><><><><
8
Chorąży

a ja mam ta gre hihihi juz dawno i jest calkiem

31.01.2009 18:34
83
odpowiedz
zanonimizowany612500
5
Junior

gra jest poprostu Super :) jest to jeden z niewielu tytułów w który zaczynamy grać i juz myslimy kiedy jej kolejna odsłona nadejdzie.... ta gierka powala klimatem i wykonaniem jak każda kolejna Persia (od czasów Pegazusa) ... wszystkie kolejne cześci były zaj....... (Piaski Czasu na PS2 przeszedłem chyba kilka razy) zresztą co tu dużo gadać porostu trzeba to mieć :)

01.02.2009 12:17
KuKiKaZ
84
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

24 Lutego 2009 - do pobrania będą dodatkowe epizody przez Xbox LIVE :)
Mam tylko nadzieję że nie będzie bardzo drogo :)

02.02.2009 15:12
85
odpowiedz
Szeregowiec86
7
Legionista

gra od poczatku zaskakuje, po pierwsze prostota samej rozgrywki az po przepiekne krajobrazy, najzwyczajniej must have dla kazdego, czy to konsolka czy pc. genialna pozycja. recenzja - tragiczna jak na pierwsza strone, praktycznie wszystko przekrecone. ormazd i aryman to imiona bogow, po drugie nie tocza walki tylko stoczyli pojedynek i ormazd uwiezil arymana, a zeby ten nie zniszczyl calego swiata i okolic.. nie dwie a kilka generacji mija, zanim ahurowie ponownie musza stawic czola arymanowi i nie wszyscy ahurowie a wybrani straznicy. co do reszty nie mozna miec wiekszych zastrzezen choc malo w tym artykule zachet dla graczy.

06.02.2009 16:53
Scortch
86
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

no, właśnie ukończyłem i musze powiedzieć, że gra jest super - polecam wszystkim fanom księcia i nie tylko :)

14.02.2009 08:18
87
odpowiedz
realkrytyk96
10
Centurion

szczerze,grafika troche mnie zawiodła. ale każdy prince moim zdaniem jest dobry. ta gra wygląda zabardzo "komiksowo". kuupiłem tą gre dlatego że perwszy pop był dobry , i chciałem da szanse i tej.

moim zdaniem gra jest ale ta grafa mnie denerwuje

p.s sory za niespójnosci tekstu mam kaca i głowa mnie napierd........

19.02.2009 09:22
88
odpowiedz
zanonimizowany620845
2
Junior

gra bardzo dobra i tyle :D

24.02.2009 21:09
Playboy95
89
odpowiedz
Playboy95
65
Ora Pro Nobis Lucifer

CZy mi się zdaje czy na zdjęciu nr. 4 jest Altair??

26.02.2009 18:45
90
odpowiedz
cieju04
6
Legionista

Mi też właśnie sie tak zdaje.

28.02.2009 23:02
👍
91
odpowiedz
fanmajki
12
Legionista

Polecam , idzie spedzic pare godzinek przy piwku no i oczywiscie duzoooo zabawy

spoiler start

28.02.2009 23:11
92
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

no tak jest tam altair poniewaz mozna nim grac no ale trza najpierw zaplacic toche ...

i ludzie powiedzcie jak to wyglada jak sie gra z innymi ludzikami ?

04.03.2009 09:03
👍
93
odpowiedz
adrian_9
14
Legionista

uQ! co trzeba zapłacić??Ja od początku miałem do wyboru gre jako altair...więc o co ci chodzi??

06.03.2009 10:01
94
odpowiedz
nations
14
Legionista

mam nadzieje ze ten dodatek po polsku bedzie bo sie juz przyzwyczajilem do glosow ksiecia i eliki a pozatym jak bedzie po polsku to wiecej zrozumiem

wie ktos w jakim jezyku bedzie dodatek??

08.03.2009 14:25
95
odpowiedz
mario2111
29
Centurion
Wideo

Zakończenie Epilogue'a po prostu wymiata :›

link do zakończenia dlc : http://www.youtube.com/watch?v=ItSeHoohOjQ

11.03.2009 15:10
😁
96
odpowiedz
krystian1124
6
Legionista

Gra fajna . Jedyne co mi przeszkadza to to ze nie da sie umrzec i nietrzeba zbytnio sie starac . ale ogolnie calkiem ciekawa

14.03.2009 19:05
KuKiKaZ
97
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

Posiadam polską edycję gry, więc czy po zakupieniu Epilogu będę mógł w niego zagrać?

16.03.2009 22:40
98
odpowiedz
uQ!
29
Centurion

no niewiem adrian jak ja ja przeszedłem to niemialem do wyboru altaira

08.04.2009 10:32
99
odpowiedz
Pejson11
32
Chorąży

Witam gra fajna ale ma wiele minusow i jak dla mnie odbiega od poprzednich czesci. Najbardziej rozczarowaly mnie pojedyncze walki nie ma juz atakowania 5 rywali na raz. Plusem jednak jest ta ksiezniczka fajne rozwiazanie ogolnie gra dobra ale mogli sie postarac lepiej

11.04.2009 10:33
👍
100
odpowiedz
KoNdZi0
15
Legionista

Gra jest ŚWIETNA :) Niesamowity klimat, muzyka i fabuła :) a zakończenie mmm cudo :) Świetnie opowiedziana historia szczerze polecam.

14.04.2009 11:23
101
odpowiedz
realkrytyk96
10
Centurion

Gra jest bardzo dobra . Dzwięk ,grafika (moze troche nie pasuje ) ale wszystko jest ładnie . Jedynie ten minus . Jak ktoś przeszedł poprzednie 3 częsci , ta gra będzie takanudna

07.05.2009 21:51
AcMilan1899
😒
102
odpowiedz
AcMilan1899
59
Rossoneri

Rozczarowałem sie tą grą. To jest bardziej teraz zrecznościowo-przygodowa gra, moze i ok, ale system walki wogole mi nieprzypadł do gustu. No niestety. Poprzednie czesci PoPa były o niebo lepsze. To jest jak by wogole inna gra.

23.06.2009 19:19
103
odpowiedz
Hazorek
20
Konsul

Gra jest SWIETNA w przeciwienstwie do jej poprzednikow

25.06.2009 23:09
104
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Gra naprawdę dobra tylko miałem wrażenie że walk było mało

16.07.2009 20:49
105
odpowiedz
zombidevil
20
Chorąży

Rozczarowałem się trochę,jestem fanem Księcia,pierwsza część sand of time była średnia,druga warrior within była świetna,szczególnie muzyka i ten mroczny klimat,the two throns była zakończeniem nawet dobrym,nowy Książę oprócz cudownej wręcz bajecznej grafiki i ciekawej fabuły jest za łatwy,walki są nudne,nie ma ich dużo,z sterowaniem poradził by sobie przedszkolak,to bardziej film animowany niż gra,pozbawiono gracza czerpania przyjemności z gry,przynajmniej ja tak uważam,wole grać niż oglądać.

27.07.2009 07:42
Oromu
👍
106
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Mój kolega ma tą grę na konsolę Xbox 360 może sobie od niego pożyczę. Zobaczę czy ta gra jest naprawdę taka fenomenalna, ale i tak to wiem :P

02.08.2009 00:47
107
odpowiedz
nadolle
65
Konsul

Do wszystkich posiadaczy gry Assasin Creed, Mirrors egde, Prince of Persja w wersji na X360.Która z tych gier jst według was lepsza i bardzij ambitna gdyż zastanawiam si nad zakupem.

03.08.2009 01:51
108
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

@up
okropny wybór,Assasins Creed monnotony,Mirrors Edge jakoś mi się nie podoba,POP okropnie mało walk chyba z 9 góra 12,na twoim miejscu bym wybrał POP to takie moje zdanie

07.08.2009 16:59
😱
109
odpowiedz
nadolle
65
Konsul

Czy mi się wydaję, czy na dwóch pierwszych scernach znajduję się Altair?

11.08.2009 12:18
110
odpowiedz
topol
3
Junior

Świetny dubbing, super fabuła. Naprawdę pochłonęła mnie ta gra !

14.08.2009 01:48
111
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

@nadolle to są skiny które się odblokowywuje

16.08.2009 12:30
12jonasz
112
odpowiedz
12jonasz
64
Monster

saints.pl - jak tobie się nie podoba, to nie mów że ma nie kupywać bo tą grę albo się kocha, albo się nienawidzi. kup albo POP albo ME =]

17.08.2009 08:52
113
odpowiedz
Szeregowiec86
7
Legionista

jak sie nie nameczyc i pograc w fajna gre? prince of persia - i wszystko jasne :) za ta wspaniala basniowa grafike, swietna muzyke i na prawde udany polski dubbing 8/10, POLECAM!

26.08.2009 15:28
114
odpowiedz
doman_123qwe
8
Legionista

wie ktos jak odblokaowac te skiny Alatira?

30.08.2009 09:15
115
odpowiedz
jarek987
12
Chorąży

Co lepsze Assassin's Creed czy prince of persia ?

17.10.2009 19:39
aterazione
116
odpowiedz
aterazione
22
Senator

Assassin lepszy hahaha ta grafa już nie maja jak kombinować to komiksową grafe dają no jak bym takiego jednego drugiego czepną że gry psują

02.11.2009 09:01
117
odpowiedz
BŁOND_07
98
Konsul

Lol! Altair w PoP! :D

25.12.2009 12:50
Railwayman
118
odpowiedz
Railwayman
21
Pretorianin

Bardzo fajna gra. Świetna grafika i bardzo dobra polska wersja językowa, no i przyjemny gameplay sprawiają, że ta "9" od redakcji jest zdecydowanie zasłużona.

26.01.2010 23:01
👍
119
odpowiedz
D3BA
33
Chorąży

Jest to fajna gra z serii Prince of Persia i bardzo odbiega od swoich poprzedniczek, ale to był bardzo dobry pomysł. Gra jest bardzo fajnie wykonana, posiada komiksową grafikę, która jest naprawdę świetna. Przez całą rozgrywkę towarzyszy nam księżniczka Elika która ratuje nas z każdej opresji w jaką wpadniemy czy to będziemy spadać, czy będziemy mieli już miecz prawie wbity w serce ona zawsze nas uratuje i tu należy się Ubisoftowi naprawdę wielki plus. Fabuła jest ciekawa, a gra naprawdę wciągająca musimy pomagać Elice oczyszczać kolejne obszary,a co z tym idzie pokonywać bossów którzy nie są zbyt trudni do pokonania :). A co do systemy walki jest naprawdę świetnie zrobiony mamy kilkanaście kombinacji do wykonania, gdzie oczywiście w walkę też udziela się Elika :). Trochę znudziło mnie to zbieranie ziaren światła dla Eliki które są niezbędne do odblokowywania lokacji i pojawiają się razem z oczyszczonym miejscem. Gra jest dobra Ubisoft jak zwykle zresztą przyłożył się solidnie do swojej produkcji.

Grafika 10/10
Rozrywka 8/10
Dźwięk 10/10

10.02.2010 14:15
120
odpowiedz
anthermil
22
Chorąży

według mnie najładniejsza gra x360 dzięki call-shading'owi zyskała graficzną nieśmiertelność
grafika 10/10
gameplay 9-/10
muzyka 9/10
ocena ogólna 9/10

24.04.2010 21:52
121
odpowiedz
god of war III
15
Centurion

Wie ktoś może czy da sie przechodzić tą grę na 2? plis o odp. z gory thx :)

02.05.2010 14:04
👎
122
odpowiedz
MarexDDD
1
Junior

nie kupujcie tego gówna. to najidiotyczniejsza prince of persia jaka wyszła. lepsze jest WTF na nintendo wii

spoiler start

20.05.2010 10:53
123
odpowiedz
Max__00
28
Chorąży

Altair jest do odblokowania. Trzeba tylko z poziomu gry założyć konto na Ubisoft, wtedy odblokuje się mod Altaira. Można też odblokować inne postacie, jak na przykład postać Księcia z "Pasków Czasu". Kod znajduje się w ncie ;)

05.12.2010 17:04
😊
124
odpowiedz
yarit
3
Junior

Ta gra jest zaje

21.02.2011 11:50
125
odpowiedz
zanonimizowany599363
8
Legionista

Na końcu było że ciąg dalszy nastąpi... A ja się pytam kiedy?

15.08.2012 18:08
126
odpowiedz
Max__00
28
Chorąży

Kiedy ciąg dalszy? W płatnym DLC... Welcome to ubisoft.

12.01.2014 16:23
127
odpowiedz
UzumakiRaiser
39
Centurion

Dla mnie gra wygrywa ;D Scenariusz mi się podobał nie potrzebowałem kolejnej siekany patrz rok produkcji. Oprawa audiowizualna poprostu cud miód dla oczu. Walki z bossami może nie najlepsze ale każdy boss miał charyzme ;D

14.01.2014 20:11
beowulf117
128
odpowiedz
beowulf117
60
Dragonslayer
9.0

Przegięli z tym dlc

Gra Prince of Persia Prodigy | 360