Modyfikacje konsolowych gier są zaproszeniem dla hackerów, twierdzi przedstawiciel Microsoftu
Fajnie by było gdyby dali możliwość dzielenia się swoimi mapkami w N+ :] Cos jak na PC, niektóre mapki graczy są bardzo ciekawe i na wysokim poziomie... ;p
Autorze newsa --> Zagrożenie naprawę by istniało. Nikt nie atakuje PC poprzez gry, bo łatwiej jest tworzyć wirusy i wykorzystywać luki w przeglądarkach internetowych i programach biurowych. Konsole w przeciwieństwie do PC są jednak zamkniętą architekturą także pod względem oprogramowania i dlatego jedynym sposobem na wprowadzenie "złośliwego kodu" do konsoli byłoby przemycenie go w fanowskiej modyfikacji.
Temu Panu polecam "W pustyni i w puszczy" dotyczącą logiki Afroameryknina called Kali...
Troche jest w tym racji. Jeśli będziemy brać mapki czy co tam będzie można sobie ściągnać brać niewiadomo skąd to zawsze jest prawdopodobieństwo, że znajdziemy zainfekowane dane. Ale o ile się orientuje w UT na PS3 można ściągać mapki z oficjalnej strony Epic - a tam mapki są chyba jakoś testowane czy cos:P
Wspaniale, majkroszit, oby tak dalej. Za niedługo żeby odpalić grę na x360/windows vista trzeba będzie wykonać 30 testów na autentyczność systemu, a za ściąganie modyfikacji albo innych programów niż dozwolonych przez ms cały hdd będzie formatowany, a konsola/komputer banowany. :>
A co ich to obchodzi, że ewentualnie jakieś konsole mogą być shakowane? To nie ich konsole tylko tych co kupili. Ja np. godzę się na ryzyko shakowania w zamian za nowe mapki. A jak ktoś się nie godzi to nie ściąga. Prosta sprawa.
Pan Dzikus - potem bedziesz plakal ze ktos kupic z twojego konta kilka gier Arcade jak i rowniez siedzi na nim bo zostalo jeszcze polroku oplaconego Live'a.
W PSP dosc czest pojawialy sie programy aka fejkowe downgrejdy
Heh, jakos mozna sciagac mapki i inne rozne rzeczy do Halo 3. Czemu w innych grach to juz by umozliwialo hakowanie?
Mam na mysli mapy i tryby gry stworzone przez fanow. Oficjalne mapy to inna sprawa.
"Innego zdania jest szef Microsoftowego projektu XNA, Chris Satchell. Twierdzi on, że wsparcie dla modyfikacji może zostać niecnie wykorzystane przez... hackerów."
Tjaa... dlatego "bezpiecznymi" dodatkami będą wkrótce jedynie ich własne, wcale nie darmowe... śmiech na sali. Jakoś na PCtach mnóstwo ludzi używa wszelkiej maści modów, fanowskich dodatków, map i dodatków, i nikt do tego niczego nie dorabia. MS kolejny raz potwierdza co sądzi o graczach, czyli "Mamy was gdzieś, kolejny raz wydoimy was z kasy już niedługo, a wy będziecie się z tego jeszcze cieszyć".
(limit czasowy)
Dalej czytamy:
"Satchell podejmując temat modyfikacji starał się wytłumaczyć zamieszanie, jakie wybuchło w ostatnim czasie wokół konsoli Xbox 360, gdy Microsoft nie zgodził się na wdrożenie do kilku gier (np. N+ oraz Unreal Tournament 3) możliwości dzielenia się nimi, a także dodatkową zawartością tworzoną przez fanów danego tytułu. Postawił tym samym na strategię odmienną niż Sony, które taką możliwość dopuszcza (choćby we wspomnianym UT 3)."
Bzdura, niech lepiej powiedzą o co tak naprawdę chodzi. Nie chcą dopuścić fanowskich dodatków bo wtedy nikt nie kupowałby produkowanych przez nich. Naprawdę coraz bardziej @%!#$!@ mnie pazerność ludzka, wszędzie, w każdej dziedzinie życia, ludzie robią z pieniądza jakiegoś bożka, niedługo za samą chęć zagrania będzie trzeba płacić.
NIE ! "Specetyzowaniu" konsol ! Denerwuje mnie to że grając online na PC każdy gracz może być potencjalnym cheaterem który właśnie ściągnął sobie świeżego aimbota, może to chore ale z tego powodu przestałem grać on-line na PC, a zacząłem na X360 gdzie możesz spokojnie grać nie zaprzątając sobie głowy takimi 'ludźmi'
Jeszcze tylko cheatów brakuje na konsolkach...
angalo. Chyba bardzo mało:)
Idę spać bo nie panuję nad treścią ;-)
Hawkman to , że modyfikacje to domena PCtowych gier wcale nie oznacza, że konsola zostanie od razu "specetyzowana". Każdy może być cheaterem i owszem ale normalni gracze raczej nimi nie będą, a mod czy nowa mapa stworzona przez innych graczy może przynieść im równie dużo frajdy (czasem i więcej) co oryginał. Po brudne metody sięgają prędzej jakieś niedowartościowane dzieciaki, które poradzić sobie nie mogą albo po prostu nie chcą. Póki co, w 15 letniej karierze gracza jeszcze na cheaterów nie trafiłem, fakt, mało grywam on-line.
Mowicie, ze cziterow nie ma na konsolach? hahahah. Jeszcze byscie sie zdziwili. Wystarczy pobawic sie w hexach i w CoD 4 masz nieskonczone UAV uaktualniajace sie co 0.1 sekundy, wallhacka, aimbota, nieskonczonosc amunicji i tam pare tego jeszcze bylo. I napewno jest ciezej ich zlapac niz na PC.
BBlacKK102 - chyba mowisz o PS3 ( http://www.youtube.com/watch?v=tXuMQmcphH8 ) a to dzieki mozliwosi zgrywaniu sejvow - MS zablokowal uzywanie czyis sejwow
Ale pojrzcie na takiego ET - chcesz sobie pograc bo wrociles z pracy a tu musisz sciagniac 4 custom mapki transferem 2, idzie wolno wiec szukasz nastepnego a tam kolejne pobieranie,itd.
microsoft to lepiej niech sie zajmie windowsami co do których akurat jako użytkownik nie mam sie zbytnio przyczepić do czego. ale konsole... xbox? porażka.
1. łaske robią że sprzedają wogóle no bo...
2. przecież xbox live nie dadzą polakom legalnie oficialnie bo po co
3. przecież polak i tak kupi bo tanio... dużo.... tesco...
a tak poza tym... wypowiedz tego osobnika z microsoftu pokazuje jaki z niego specialista :)
poza tym...
1. nawet jeśli dadzą możliwość customów do gier to dla kogo? dla polaków? no co wy...
2. przecież nie ma xbox live dla nas :]
no i z czego sie smiejecie?
r83 ===> co ty wiesz o programowaniu? nic
Zreszta jak wszyscy w tym watku. Gosc ma racje, fakt ze przemawia przez nich czyste lenistwo i niechec do inwestowania w QA ale od strony technicznej/programistycznej ma 100% racje.