Technologia Stream Processing Engine ułatwi produkcję innowacyjnej MMORPG firmy BioWare
To i tak nie da przewagi zadnej z firm nad konkurencją. Nawet jesli dany producent ma nieograniczona liczbe pieniedzy,najlepszych ludzi, ktorzy potrafia zrobic niewyobrazalne rzeczy w 3d,2d, firma posiada super uber technologie nie daje to gwarancji sukcesu, ktory tak naprawde zalezy od osob tworzacych swiat gry, bohaterow, questy i dialogi.
To wlasnie dlatego,przykladowo Blizz ze swoimi produktami, ktore w momencie wydania nie maja,ani super technologi, ani swietnych efektow (diablo 2 nawet na dzisiejszych maszynach moze zrobic maly pokaz slajdow - mala ilosc fps), odnosi sukcesy. To wlasnie'tym ludziom'Blizz i nie tylko, zawdziecza tak liczne sukcesy.
Ta mala rzecz, ktora posiadaja te osoby - talent,wyobraznia - pozwala na utrzymanie prynu,jako firma kultowa, ktora zarabia krocie i posiada dziesiatki milionow fanow na calym swiecie. Ta mala rzecz daje wlasnie taka potege - sila wyobrazni, ktora takze BioWare posiada i mam nadzieje, ze pokaze na co ich stac.
Pozdrawiam.
yasiu -> Na każdym. Wystarczy zabić Shenka, żeby to zobaczyć.
Rzeczywiście błędy w diablo pozwalają mu się zacinać na właściwie każdym sprzęcie... ewidentny efekt opóźnienia transmisji między klientem a serwem (np przeskakujące potworki czy gracz) przy grze w trybie multi na jednym kompie to też była normalka....
Zastanawia mnie tylko do jakich gier chcą porównywać to nowe mmo - do legendarnych wizardry/baldurów/tormentów czy nowego nwn2 z którego zrezygnowałem po paru godzinach bezmyślnej sieczki - dotrzymałem do old owls well potem nie zdołałem się już zmusić do gry, bo już diablo wydawało mi się na tym etapie lepszą fabularnie propozycją....
Nawet jesli dany producent ma nieograniczona liczbe pieniedzy,najlepszych ludzi, ktorzy potrafia zrobic niewyobrazalne rzeczy w 3d,2d, firma posiada super uber technologie nie daje to gwarancji sukcesu, ktory tak naprawde zalezy od osob tworzacych swiat gry, bohaterow, questy i dialogi.
Oo akurat z tymi argumentami trafiles Johny kula w plot bo BioWare ma ekipe z bardzo duzym doswiadczeniem w tworzeniu cRPG, ktore wyznaczaly standardy dla gatunku zarowno jezeli chodzi o fabule jak i jej otoczke, czyli np. dialogi, jesli wiec ta ekipa zostala by zaprzezona do w.w. projektu moglby on rzeczywiscie uzyskac wielka przewage nad konkurencja ...choc "przewaga" =/= "sukces" - takie erpeg moglby okazac sie okazac dla przecietnego mmorpg'owca zbyt ambitny.