Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Technologia Stream Processing Engine ułatwi produkcję innowacyjnej MMORPG firmy BioWare

03.04.2007 13:18
1
Johny Wooo
6
Legionista

To i tak nie da przewagi zadnej z firm nad konkurencją. Nawet jesli dany producent ma nieograniczona liczbe pieniedzy,najlepszych ludzi, ktorzy potrafia zrobic niewyobrazalne rzeczy w 3d,2d, firma posiada super uber technologie nie daje to gwarancji sukcesu, ktory tak naprawde zalezy od osob tworzacych swiat gry, bohaterow, questy i dialogi.
To wlasnie dlatego,przykladowo Blizz ze swoimi produktami, ktore w momencie wydania nie maja,ani super technologi, ani swietnych efektow (diablo 2 nawet na dzisiejszych maszynach moze zrobic maly pokaz slajdow - mala ilosc fps), odnosi sukcesy. To wlasnie'tym ludziom'Blizz i nie tylko, zawdziecza tak liczne sukcesy.

Ta mala rzecz, ktora posiadaja te osoby - talent,wyobraznia - pozwala na utrzymanie prynu,jako firma kultowa, ktora zarabia krocie i posiada dziesiatki milionow fanow na calym swiecie. Ta mala rzecz daje wlasnie taka potege - sila wyobrazni, ktora takze BioWare posiada i mam nadzieje, ze pokaze na co ich stac.

Pozdrawiam.

03.04.2007 13:21
yasiu
2
odpowiedz
yasiu
199
Legend

OT -> diablo 2 pokaz slajdow??? na jakim sprzecie?

03.04.2007 13:40
3
odpowiedz
zanonimizowany197264
13
Konsul

yasiu -> Na każdym. Wystarczy zabić Shenka, żeby to zobaczyć.

03.04.2007 13:53
4
odpowiedz
zanonimizowany323093
95
Pretorianin

Rzeczywiście błędy w diablo pozwalają mu się zacinać na właściwie każdym sprzęcie... ewidentny efekt opóźnienia transmisji między klientem a serwem (np przeskakujące potworki czy gracz) przy grze w trybie multi na jednym kompie to też była normalka....

Zastanawia mnie tylko do jakich gier chcą porównywać to nowe mmo - do legendarnych wizardry/baldurów/tormentów czy nowego nwn2 z którego zrezygnowałem po paru godzinach bezmyślnej sieczki - dotrzymałem do old owls well potem nie zdołałem się już zmusić do gry, bo już diablo wydawało mi się na tym etapie lepszą fabularnie propozycją....

03.04.2007 14:07
Matt
5
odpowiedz
Matt
257
I Am The Night

Nawet jesli dany producent ma nieograniczona liczbe pieniedzy,najlepszych ludzi, ktorzy potrafia zrobic niewyobrazalne rzeczy w 3d,2d, firma posiada super uber technologie nie daje to gwarancji sukcesu, ktory tak naprawde zalezy od osob tworzacych swiat gry, bohaterow, questy i dialogi.

Oo akurat z tymi argumentami trafiles Johny kula w plot bo BioWare ma ekipe z bardzo duzym doswiadczeniem w tworzeniu cRPG, ktore wyznaczaly standardy dla gatunku zarowno jezeli chodzi o fabule jak i jej otoczke, czyli np. dialogi, jesli wiec ta ekipa zostala by zaprzezona do w.w. projektu moglby on rzeczywiscie uzyskac wielka przewage nad konkurencja ...choc "przewaga" =/= "sukces" - takie erpeg moglby okazac sie okazac dla przecietnego mmorpg'owca zbyt ambitny.

Wiadomość Technologia Stream Processing Engine ułatwi produkcję innowacyjnej MMORPG firmy BioWare