Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość GOL na E3 2006 Command & Conquer Tiberium Wars

13.05.2006 18:05
😃
1
zanonimizowany354294
12
Pretorianin

Nie lubie gier takich jak ta. ale ocene zostawiam wam

13.05.2006 18:22
😜
2
odpowiedz
MGS_Saladin
73

tak jak juz pisalem zabiją nas wymaganiami :P

14.05.2006 08:07
Koktajl Mrozacy Mozg
3
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

przynajmiej moze ma klimat C&C :]

14.05.2006 09:46
Psycho_Mantis
4
odpowiedz
Psycho_Mantis
129

Koktajl Mrozacy Mozg ----> Może...? A może prawie jak klimat C&C...
Przykro mi ale po tym co ostatnio zrobiło EA nie ufam im :P Muszą treaz zapracować na moje zaufanie... :P

14.05.2006 11:11
DJ_Ant
5
odpowiedz
DJ_Ant
66
XBOX 360

nie moge sie juz doczekac :D jestem fanem C&C :D

14.05.2006 12:17
6
odpowiedz
Tweety32
121
Konsul

Uwaga, teraz bede medium!
Widze w szklanej kuli C&C: Tiberiun Wars... widze.. ze jest to Generals z podrasowana grafika i z jednostkami z C&C... dokladna kopia Generals, tylko modele jednostek zmienione... Dalej tak samo niegrywalne...
Widze tez filmy.. fajne filmiki.... dają klimat... od razu chce sie grac.. ale po 3 minutach gry znowu Generalsi...
Jednostki dalej sa glupkowate..

Ciekawe ile trafilem...

14.05.2006 12:21
7
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

Tweety32 - to bedzie podkrecony LOTR2 ze zmienionymi jednostkami a nie Generals.
Nie bedzie to tez dokladna kopia gdyz wprowadzaja zmiany wzgledem RTSow opartych o SAGE, podobno calkiem spore.

14.05.2006 22:41
MasterDD
8
odpowiedz
MasterDD
75
:-D

Tweety32 -> Jaki ty dziwny jestes.
Przeczytaj sobie jeszcze raz newsa napisanego ostatnio przez UVI'iego.
Nowy C&C bedzie bardzo podobny interfejsem do starego C&C, tylko grafa bedzie lepsza.
Juz nie badz taki niereformowalny i zrozum w koncu.

15.05.2006 12:39
9
odpowiedz
Tweety32
121
Konsul

MasterDD -> Daj spokoj. Jak narazie wszystkie gry na SAGE sa dokladnie takie same, tylko inne jednoski sa. Co z tego ze dadza pasek po prawej? Jest on genialnym rozwiazaniem, i bardzo dobrze, ze to zrobia, ale gra bedzie na tym samym engine, wiec bedzie taka jak wszystkie poprzednie. Oczywiscie bedzie ladniej wygladac i moze szybciej dzialac, ale nic wiecej. Tzn. mam nadzieje, ze w koncu COS zrobia, i bedzie dobrze, ale od czasu Emperor: Battle For Dune, RTS'y EA sa identyczne i dosc nedzne.
Wymienie pare rzeczy, ktore krytycznie musza byc zrobione (a 100%, ze nie beda):
- zderzenia jednostek; jednostki sie przenikaja (LOTR); jednoski sie blokuja i nie potrafia dojechac w kupie do celu
- jak mamy zaznaczana grupe kilkunastu jednostek, z czego polowa jest w bazie wroga i robi akcje, a polowa jest w naszej bazie (wlasnie doznaczylismy nowe wyprodukowane jednostki - sytuacja taka zdarza sie caly czas) to jak wskazemy jakis obiekt do zniszczenia, i on zostanie zniszczony to wszystkie jednostki sie zatrzymuja i nie jada do celu, ani nawet w poblize celu. Jest to niesamowicie denerwujace, bo przewaznie trzeba klikac klawisz "A" - czyli kazac im robic Attack-Move, czyli jazda do celu z atakowaniem po drodze wrogow. Zenujace jest, jak mamy grupe i zniszczy ona jednostke, i cala grupa sie zatrzymuje - jednostki bedace o kilka metrow dalej stoja i kompletnie nic nie robia, a powinny dojechac tam gdzie byla zniszczona jednostka). Problem ten denerwuje w: Generals, LOTR: BfME 1 i 2, Natomiast nie wystepuje w: C&C1, Red Alert 1, C&C:TS, RA2, Warcraft 3.
- zbieranie surowcow. Niech to bedzie waznym elementem gry, jak w RA, a nie zupelnie pomijalnym jak w strategiach na SAGE. W RA1 (szcegolnie po sieci) bardzo istotne jest gdzie sie wysle zniwiarki, one szybko zbieraja, ile ich bedzie, jak sie postawi rafinerie... A w , np. Generals, jest po prostu staly przyplyw kasy, w ogole nikt sie kasa nie przejmuje.. zero dynamiki.

A Ty MasterDD nie gadaj o niereformowalnosci. Ja widze z doswiadczenia, ze wszystkie ich gry sa takie same i ciagle do niczego. Nic nie poprawiaja. A Ty chyba wierzysz im po prostu na slowo.
Bedzie podobny interfejsem i grafa bedzie lepsza.. Ale mnie to zachecilo! No, no... Ale grywalnosc bedzie tak samo nedzna jak Generals. O tym nic nie powiedzieli.

15.05.2006 12:57
MasterDD
10
odpowiedz
MasterDD
75
:-D

Tweety32 -> Nie mam przy sobie RA1 ale z tego co pamietam to bylo podbnie z tym klikaniem.
Naciskasz aby zniszczyli, a jak zniszcza to staja w miejscu. Jestem prawie przekonany, ze tak tez bylo w RA. Jestem w stanie zassac jakiegos ripa z torrentow zeby to sprawdzic.

Grywalnosc w Generals'ach byla nedzna? To ja nie wiem czego Ty oczekujesz?
Mi sie podobalo, zarowno w singlu i multi.

p.s - odbijanie sie jednostek jest od dawna. W starych C&C jednostki sie gupily i jezdzily na okoly zamiast przez most z reszta, lub na okolo jeziorka itp.
Zreszta to odbijanie sie w Generalsie zawsze mozna potraktowac jako element realistyczny.
Natomiast blad w starych C&C, ze jezeli ktos jest na moscie, to jakby mostu nie bylo i jedzie sobie na okolo nie jest zbyt realny i imo bardziej wqrzajacy.

15.05.2006 13:03
U.V. Impaler
11
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Naciskasz aby zniszczyli, a jak zniszcza to staja w miejscu. Jestem prawie przekonany, ze tak tez bylo w RA. Jestem w stanie zassac jakiegos ripa z torrentow zeby to sprawdzic.

Dokładnie tak było. Niedoskonałość mechanizmów pamiętających jeszcze czasy Dune 2, które były zastosowane i w Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert i w Dune 2000.

15.05.2006 21:00
12
odpowiedz
Tweety32
121
Konsul

U.V. i Master -> No to zassajcie! Ale stawiam stówe, ze mam racje. W Red Alert 1 jak jednostka wroga zostanie zniszczona to wszyscye czolgi, ktore ja atakowaly, jada na jej ostatnie miejsce pobytu. A w Generals staja w miejscu i nic nie robia. Mnie to od razu w Generals uderzylo i czasami szlag trafial.
Stawiam nawet dwie stowy.
Dodatkowo zrobcie sobie test - wezcie dwie jednostki pusccie na czolowe zderzenie (tzn. w zalozeniu maja sie minac) - w RA 1 mina sie od razu, bez problemu, a w Generals 1/2 przypadki, (ew. 1/3) ze sie zablokuja na troche, a czasami na stale.

A czego chce w Generalsach? Tego, zeby grafika nie byla najwazniejsza. Po prostu w Generals zadna przyjemnosc grac. Te ataki to takie srednie, w sumie malo ciekawe. Rozgrywka cala jest strasznie powolna, budyki sie buduja za dlugo. Zeby porzadnie rozbudowac baze trzeba grac i grac... I nie gadajcie mi o realnosci, bo to jest gra, i ma byc przyjemnoscia, a nie ma byc realistyczna.
Do tego w RA grafika jest jaka jest, ale jest przejrzysta. Wszystko widac od razu, a jak w Generals sie zacznie bitwa, to jest chaos na ekranie, prawie sie nie da kliknac na wlasna jednostke, bo na dobra sprawe to nie wiadomo, ktora jest czyja, bo one sie roznia kilkoma pixelami koloru - w RA cale czolgi byly jednego koloru - nie realne? Ale jakie praktyczne!
A teraz to wtylko wielkie wybuchy... Szczytem sa wybuchy w Act Of War - tam jak zacznie sie walka tylko kilku czolgow to wybuchy sa na caly ekran - wyglada to fantastycznie, ale ma sie wtedy absolutne zero kontroli nad akcja.
Do tego w tych nowych grach nie ma konkretnie wybitnych jednostek - w Red Alert byly Mamuty i V2, i wiadomo bylo co jest co na pierwszy rzut oka. A teraz jest za duzo nowych jednostek, jest to przekombinowane, do tego napolu walki jednostki sa prawie identyczne - wszystkie "zamaskowane" przez co nie widac ktora jest jaka i trzeba sie przygladac, bo maja identyczne koloru textury.
Do tego dochodzi tragiczny pomysl z super-broniami. Ostatnio gralem z kolega w Act Of War i troche sie zdziwilem, jak on odkryl najlepsza strategie w tej grze - zbudowac kilka(nascie) super-broni i potem jednym atakiem zniszczyc cala baze i dziesiatki jednostek. Po prostu nie ma ucieczki i nie da sie wyslac jakichs anty-rakiet. Cala gra to wyscig kto pierwszy zbuduje wiecej super-broni (Konsorcjum ma trojpociskowe rakiety, niszcza niesamowicie duzy obszar i sa bardzo latwo dostepne, za latwo).
W Genrals tak tragicznie nie jest, ale tez te super-bronie tylko przeszkadzaja.

22.05.2006 23:07
Labowski
13
odpowiedz
Labowski
22
Chorąży

Tweety32
Tam super bronie jeszcze w generalsie idzie przezyc wystarczy dac ograniczenie do jednej na gracza
za to najbardziej zwalonym pomyslem jest niesmiertelnosc auror u generalow USA
wystarczy poslac 4 takie i nie liczy sie ile masz antiairow (przeciwlotniczych) aurory zawsze doleca i zrzuca (rozwala) nawet super bron i czasem nie wroca ale zeby zadna nie wrocila to trzeba miec conajmniej 6 antiairow i pare działek obronnych
aha 4 to do niszczenia mocnych budynkow bo do zniszczenia takiej elektrowni wystarczy 1

Wiadomość GOL na E3 2006 Command & Conquer Tiberium Wars