Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Oficjalne informacje tekstowo-graficzne, dotyczące Need for Speed Underground 2

24.04.2004 12:09
Todd Rusell
😊
1
Todd Rusell
43
Zly z Natury

wiadomosc nader wspaniala:) teraz tylko czekam na demo.
pozdrawiam

24.04.2004 12:12
cycu2003
😃
2
odpowiedz
cycu2003
205
Legend

tezn screen jest taki sobie

24.04.2004 12:13
😊
3
odpowiedz
zanonimizowany56966
0
Senator

No to mi sie podoba, start spod świateł i pokazanie wszystkim kto jest królem skrzyzowania ! :D
Zeby tylko w tej czesci było 3000GT :>

24.04.2004 14:19
Goozys[DEA]
4
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

Eksploracja dzielnic a'la GTA? Hmmm... to może być ciekawe, ale już sama idea gry za bardzo nie zachęca.

24.04.2004 14:23
👍
5
odpowiedz
Trzepiskor
104
Senator

sam miód

24.04.2004 14:56
6
odpowiedz
zanonimizowany107980
5
Centurion

Jak znowu będzie jedno miasto i jedna trasa do przejechania na 10 sposobów, to będzie to wyrzucony pieniądz.

24.04.2004 14:59
LuCaZ15
😊
7
odpowiedz
LuCaZ15
56
Piwo Zmienia Świat

no bardzo fajnie :D teraz tylko trzeba czekac :)

24.04.2004 15:04
eJay
👍
8
odpowiedz
eJay
210
Quaritch

gameplay.pl

Jednym slowem: MIODZIO:) Jesli spelnia chociaz 50% z tego co mowia to bdzie to hit.

24.04.2004 15:05
😃
9
odpowiedz
Storm Shadow
25
Semper Fidelis

"Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda)"

Jezeli tylko bedzie dalej Honda S2000 i Nissan Skyline to ja bede happy :).

24.04.2004 15:07
Mutant z Krainy OZ
😐
10
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
219
Farben

Nie wiem czym ludzie zachwycali się pierwszą odsłoną tej gry, mnie nie przyciągła do monitora nawet na 5 minut. Jakiś dziwny gust muszę mieć;)

25.04.2004 12:13
11
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Ciekawe czy w nastepnym nfs'ie wreszcie naucza sie modelowac dosyc przyzwoicie samochody :D:D:D:D

25.04.2004 12:50
👍
12
odpowiedz
CrazyMan
64
Generał

kurde sie doczekac juz nie moge :P

25.04.2004 12:57
13
odpowiedz
zanonimizowany119919
7
Konsul

mogliby wydac giere w czerwcu a nie w jesnien kiedy nauka bedzie :(

25.04.2004 13:23
👍
14
odpowiedz
zanonimizowany14329
0
Generał

Ja mam cicha nadzieje ze dodadza mozliwosc rozwalenia auta + reperacji ... To by bylo cos ... :-)

Wiadomość Oficjalne informacje tekstowo-graficzne, dotyczące Need for Speed Underground 2