STALKER 2: Heart of Chornobyl to wyprodukowana przez ukraińskie studio GSC Game World, druga część kultowej serii FPS-ów. Tytuł ponownie przenosi graczy do postapokaliptycznej Zony, tym razem oddając w ich ręce rozległy otwarty świat.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
STALKER 2>https://www.gry-online.pl/gry/stalker-2/z17ee
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16619010&N=1
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Wiadomości (email-e) wysyłamy do godziny 10:00 następnego dnia (najczęściej sobota).
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
Zapraszam do głosowania :
1. Grałem króciutko tylko w pierwszą część (Metro bardziej mnie wciągneło)
Gra ma niezaprzeczalny atut dla graczy którzy ceniąsobie przetrwanie
sensu stricto.
Mamy tutaj bronie samoróbki,amunicji jak na lekarstwo,przeszukiwanie
zwłok,domów czy skrytek zostawionych przez innych poszukiwaczy.
Gra stawia na przetrwanie,do tego dołączam otwarty świat i mamy grę
która miłośnikom Strugackich sprawi potrójną radość.
Lubię Stalkera ale bez przesady,gdyby gra miała więcej skryptów i
akcji na pewno stawiał bym ja na równi z Metrem :)
2. Jedynka za wyjątkową, mroczna fabułe.W Shadow of Chernobyl jest ona pełna tajemnic, które powoli odkrywamy, zagłębiając się w świat gry.
Historia jest mroczna i wciągająca, z ciągłym poczuciem niepokoju, które towarzyszy każdemu krokowi w Zonie.
Wcielam się w postać, która stara się odkryć prawdę o katastrofie w Czarnobylu, a przy okazji staje w obliczu wielu niebezpieczeństw, zarówno ze strony ludzi, jak i mutantów.
Fabuła jest pełna niejednoznaczności – nie wszystko jest jasne, a gracz musi samodzielnie odkrywać motywy postaci, w tym także wrogów i sojuszników.
Dodatkowo, związane z fabułą misje i zadania poboczne są dobrze wpleciona w świat gry, co czyni rozgrywkę spójną i satysfakcjonującą.
Gra nie prowadzi gracza za rękę, dając mu możliwość samodzielnego odkrywania prawdy o Zonie i wydarzeniach, które doprowadziły do jej powstania.
3. MECHANIKA w Clear SKY to top topów
Rozbudowana mechanika frakcji: W S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky jednym z kluczowych elementów jest system frakcji.
Gra wprowadza mechanikę, w której różne grupy stalkerów rywalizują o kontrolę nad terytoriami w Zonie.
Gracz ma możliwość dołączenia do jednej z tych frakcji lub pozostania niezależnym.
To znacząco wpływa na sposób, w jaki odbywa się rozgrywka.
Często można spotkać się z sytuacjami, w których frakcje walczą ze sobą, a gracz staje się częścią tych potyczek.
Takie dynamiczne interakcje sprawiają, że każda decyzja ma swoje konsekwencje.
W dodatku, mechanika frakcji daje graczowi możliwość wybierania, z kim chce współpracować, a kogo unikać.
Każda frakcja ma swoje cele, strategie i sposób funkcjonowania w Zonie.
Dzięki temu gra staje się bardziej złożona i pozwala na różne podejścia do misji.
Rozgrywka nabiera głębi, gdy gracz bierze udział w wojnach frakcji i ma realny wpływ na ich losy.
To sprawia, że Clear Sky wyróżnia się na tle innych części serii.
4. Wybiorę chyba drugą część w której wyróżnia się najbardziej klimatyczna i szczegółowa Zona:
Jednym z największych atutów S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky jest jego wielka dbałość o detale w przedstawianiu Zony.
Zamiast prostego ukazania zrujnowanych terenów, twórcy stworzyli naprawdę gęsty, atmosferyczny świat, który sprawia wrażenie żywego i niebezpiecznego.
Ruiny, opuszczone fabryki, zniszczone domy i lasy pełne mutantów to tylko początek. Clear Sky poszło o krok dalej, oferując bardziej zróżnicowane lokacje, pełne detali i niesamowitej atmosfery.
Ciemne korytarze, mgła, deszcz i burze radiacyjne potęgują wrażenie niepewności i strachu.
Z każdą godziną spędzoną w grze coraz bardziej czuć się zanurzeni w tej apokaliptycznej rzeczywistości.
Dodanie nowych lokacji, jak np. strefy oparte na walce o terytoria, sprawia, że gra staje się bardziej dynamiczna. T
e zmieniające się, pełne życia i niebezpieczństw środowisko daje poczucie, że każda podróż przez Zonę wiąże się z realnym zagrożeniem i nieprzewidywalnością.
5. W S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl cenię sobie otwarty świat, który daje ogromną swobodę eksploracji.
Możliwość odkrywania nowych miejsc, napotkania ukrytych artefaktów i konfrontowania się z mutantami sprawia, że gra nigdy się nie nudzi.
Często napotykam na niespodziewane wydarzenia, które sprawiają, że każda wyprawa w Zonie jest unikalna.
Gra jest wyjątkowa pod względem realistycznego podejścia do przetrwania w post-apokaliptycznym świecie.
Muszę dbać o zapasy, amunicję i zdrowie, co zmusza mnie do podejmowania świadomych decyzji.
Dodatkowo, różne warunki atmosferyczne, takie jak burze radiacyjne, dodają grze głębi i intensyfikują atmosferę niepokoju.
6. Stawiam na Zew Prypeci
Jednym z największych atutów Zewu jest niezapomniana i w pewnym sensie dołująca atmosfera.
Zróżnicowane lokacje, takie jak zrujnowane miasta, opustoszałe fabryki czy tajemnicze lasy, sprawiają,
że strefa wokół elektrowni w Czarnobylu staje się nie tylko tłem, ale niemalże bohaterem samej gry.
Niezależnie od tego, czy przemierzamy ciemne, pełne mutantów ruiny, czy spędzamy noc w otwartym terenie, każdy krok w Zonie wywołuje uczucie niepokoju.
7. Grałam tylko w Zew Prypeci i cenię go najbardziej za otwarty świat z poczuciem wolności
W grze mamy do czynienia z otwartym światem, w którym możemy swobodnie podróżować między różnymi lokacjami.
Gra pozwala na wolność wyboru, gdzie wędrować, jakie misje podjąć i w jaki sposób rozwiązywać problemy.
Choć istnieje główna linia fabularna, to jednak gracze mogą poświęcić się także eksploracji, szukaniu artefaktów, czy rywalizacji z innymi stalkerami.
Wzbogacona mechanika przetrwania wprowadza wiele aspektów survivalowych, które wzbogacają grę.
Trzeba dbać o zapasy amunicji, zdrowie, sprzęt, a także zbierać cenne artefakty, które oferują różne bonusy, ale wiążą się z ryzykiem, ponieważ ich zbieranie bywa niebezpieczne.
Gra wymaga strategii i podejmowania decyzji, co sprawia, że każda wyprawa w głąb Zony ma swoje konsekwencje.
Jeśli jeszcze można to 3,uwielbiam mechaniki w grach,preferuje strategie i rozbudowana ekonomię.
Wychodzi na to, że "piątunia" :D
Nagroda niespodzianka poleci do
A jutro