Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Wykopałem go z gry i zrobię to jeszcze raz”. Twórcy i gracze Helldivers 2 chcą zmian w systemie „kicków”

11.03.2024 11:00
1
1
Tasdeadman
45
Generał

Zasadniczo gra jest bardzo ciężkim orzechem, bo jest grą kooperacyjną, która robi wszystko, żeby tą kooperacje utrudnić.
Trudno będzie cokolwiek w tej materii zmienić, bo ilość scenariuszy jest tak duża, że nie ma możliwości w żaden sposób ocenić kiedy wywalenie jest zasadne a kiedy nie.

11.03.2024 11:57
2
1
odpowiedz
radas_b
62
Generał

I dlatego gram w gry kooperacyjne tylko w przypadku, gdy mam własną ekipę do zabawy. A jeżeli moi znajomi nie są zainteresowani jakimś tytułem to czekam dobry rok. Przez ten czas wszelkiej maści trolle się znudzą i pójdą grać w coś innego a pry grze zostają przeważnie gracze którzy ogarniają i są doświadczeni. W ten weekend ogrywałem sobie Division 2 i każda misja na heroicznym poziomie trudności z włączonymi co najmniej trzema dyrektywami a tłukliśmy moby tak szybko jakbyśmy grali na fabularnym. I love to work with professionals.

A co do Helldrivers czy każdego innego co-opa to nie ma i nie będzie nigdy idealnego rozwiązania takiego problemu. Myślę, że najwięcej takich sytuacji rozwiąże możliwość głosowania i dobieranie graczy na podstawie poziomu/doświadczenia. Dodatkowo ja zawsze staram się grać na najwyższym możliwym poziomie na który pozwala moja postać. Im wyższy poziom trudności tym mniej ludzi którzy nie wiedzą co mają robić. A i nagroda przeważnie wyższa więc każdemu bardziej zależy na ukończeniu misji.

post wyedytowany przez radas_b 2024-03-11 12:06:51
11.03.2024 12:04
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Wlodi89LCT
25
Pretorianin

Zamiast zajmować się wyrzuceniem graczy przez graczy powinni zając się wyrzucaniem graczy przez błędy z serwerami i samą grą. Ukończenie kampani (3 misje) w 4ro osobowej ekipie bez wywalenia któregoś z jej członków jest chyba niemożliwe.
W sobotę w ciągu jednej kampani wywalało nas z 20 razy. I to nie że jedną osobę. Co chwilę kogoś innego. 3 graczy PC 1 PS.
Do tego masa innych bugów.
Gra jest świetna, na prawdę! Ale zamiast zajmować się takimi pierdołami, lepiej niech naprawiają prawdziwe błędy i problemy.

11.03.2024 16:19
3.1
radek1982
20
Konsul

Oni nie są w stanie zrobić tego bez cofnięcia gry z rynku musieli by serwery znowu rok wyłączyć by to naprawić podbono po necie krąży post byłego pracownika arowhead który że 2 miała wyjść pażdzierniku tego roku i że sony przyśpieszyło premierę.

11.03.2024 12:09
Marder
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
249
Senator

Nie wiem w czym twórcy mają problem? Proste rozwiązanie znane z L4D czyli głosowanie. Jak będzie 3 za a jeden (winowajca) przeciw to wiadomo że wyleci. Przynajmniej nie będzie głupich akcji że ktoś zabił czlonka drużyny przez przypadek albo brak komunikacji i host go wywala bo on tu rządzi. Argument że będzie grała 3 osobowa ekipa słaby bo takie ekipy albo zamykają sesję albo szukają 4-go a nie szukają randoma z myślą że to będzie mistrz.

11.03.2024 13:20
4.1
Bob Ross
1
Junior

Przeczytaj że zrozumieniem najpierw. Był ten temat poruszony.

11.03.2024 17:50
Marder
4.2
Marder
249
Senator

Przecież napisałem że to żaden argument.

11.03.2024 12:25
5
odpowiedz
Mustang1x1
5
Junior

W Deep Rock Galactic też host może wyrzucać graczy, ale praktycznie nigdy to się nie zdarza bez powodu. Jak ktoś wywala bo takie ma widzimisie to zwykle reszta graczy w geście solidarności wyjdzie z tego lobby żeby nie użerać się z takim hostem. To raczej wina po prostu kultury w grze a nie tylko mechanik

post wyedytowany przez Mustang1x1 2024-03-11 12:26:14
11.03.2024 13:19
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
aleksander2005
2
Junior

Marder nawet w tekście pisze jak byk że to rozwiązanie nie może być ze względu na trolle.. jak masz skład 3 normalnych i trolla to jest ok ale jak jest troll z kolegą i ty z kolegą to zawsze wynik będzie 2 za i 2 przeciw...

11.03.2024 14:03
6.1
radas_b
62
Generał

No tak, bo wszystkie trolle biegają parami albo i trójkami. Głosowanie może być jak najbardziej . Oczywiście nie wyeliminuje to całej patologii ale na pewno wpłynie na jej ograniczenie. Nigdy nie będzie jednej metody, która będzie lekiem na całe zło. Kolejnym rozwiązaniem może być na przykład czarna lista, do której mogę sobie dodać graczy z którymi nie chcę mieć w grze do czynienia. Jeszcze innym jakiś system ratingów. Tylko trzeba pamiętać, że każdy taki dodatkowy system wpłynie na wydłużenie matchmakingu.

11.03.2024 18:04
Marder
6.2
Marder
249
Senator

aleksander2005 to będzie 2:2 i nikt nie wyleci. W L4D wiele razy miałem sytuację że ktoś kogoś chciał wywalić i mu głosowanie nie wychodziło bo inni nie widzieli problemu w grze gościa. Chyba że ewidentnie koleś robił jakieś dziwne akcje ściągając hordę albo celowo nie wchodząc do schronienia i zmuszając resztę do ciągłego ostrzeliwania napierających zombiaków. Wtedy typ dostawał 3:1 i wylatywał.

post wyedytowany przez Marder 2024-03-11 18:05:30
11.03.2024 14:09
maszynypancerne
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
maszynypancerne
31
Centurion

radas_b Fajnie masz, uzależniony jesteś od znajomych. Nie ma ich to nie grasz bo nie ma z kim, to po co w ogóle kupować sprzęt do grania? Przecież to nie jest ciągły proceder, na głupków trafia się wszędzie, jak byłem wywalamy to krótki klip i do supportu z takim delikwentem. Ja nie mam obecnie już z kim grać bo ekipa się rozpadła ostatnio. Gram tylko on-line, w division 2 też grałem. Teraz nie bo nie ma z kim, mam build pod max DMG i samemu ciężko bo jestem papier a strzelają tylko do mnie jak samemu. Z tego co wiem to nie można podczas misji wyrzucić tylko przed lub po misji, w Helldivers.

11.03.2024 14:33
7.1
3
radas_b
62
Generał

To nie jest kwestia uzależnienia tylko przyjemności. Ja gram z nimi bo najzwyczajniej w świecie gra mi się z nimi dużo przyjemniej niż bez nich. Poza tym popraw mnie jeżeli się mylę, ale ideą gier skrojonych pod co-op jest to, żeby grać w dobrze skomunikowanej drużynie, czyż nie? Poza tym nigdzie nie pisałem że gram wyłącznie ze znajomymi... Ba nawet pisałem, że w weekend grałem sam (znaczy z randomami).
A mało to jest gier dla jednego gracza? Ja się nie ograniczam tylko do grania on-line.

11.03.2024 17:58
Marder
7.2
Marder
249
Senator

Z tego co wiem to nie można podczas misji wyrzucić tylko przed lub po misji, w Helldivers.
Można. Typ mnie wywalił bo wlazł w rzucone przeze mnie pole minowe. Tylko ono było tam od minuty a ślepota jedna tego nie widziała choć miny świecą się jak psu jajca.

11.03.2024 16:15
8
odpowiedz
1 odpowiedź
radek1982
20
Konsul

Wprowadzić tryb solo mode dla tych najbardziej harcorowych u już jednynka go miała wbiłem 30 na solo modzie w jedynce.

11.03.2024 18:28
Shadow_6077
8.1
Shadow_6077
24
_

Jest gdzieś w ustawieniach tryb który można zmienić z "publiczny" na "prywatny". Gdzieś rzuciło mi się w oczy ale nie testowałem.

11.03.2024 18:53
Shadow_6077
9
odpowiedz
Shadow_6077
24
_

Na 70h gry zdarzyło się, że byłem wyrzucony raz czy dwa. Samemu też pare razy kogoś wywaliłem jak 3 razy z rzędu rzucał mi bombe pod nogi albo odłączał sie od drużyny i widziałem na mapie że sam biegnie na drugi koniec żeby sie ewakuować. Ogólnie to miałem szczęście że w większości przypadków trafiałem na ludzi co ogarniają i da się przyjemnie grać.

11.03.2024 21:07
Mqaansla
10
odpowiedz
Mqaansla
34
Generał

W sensownych grach generalnie jest tak, ze nie mozna tak po prostu kogos wykopac - mozna zrezygnowac samemu, zablokowac osobe uprzykrzajaca zycie, lub w inny sposob zmiodyfikowac tryb formowania grupy.

Co rozwiazuje wiekszosc opisanych problemow - gwarantujac, ze ludzie opuszczaja druzyne kiedy inni gracze sa faktycznie problematyczni, bo przeciez nie beda sabotowac siebie bez powodu.

post wyedytowany przez Mqaansla 2024-03-11 21:08:08
Wiadomość „Wykopałem go z gry i zrobię to jeszcze raz”. Twórcy i gracze Helldivers 2 chcą zmian w systemie „kicków”