Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Helldivers 2 powstało na silniku porzuconym lata temu. „Szaleni inżynierowie” pracowali bez wsparcia

22.02.2024 12:33
Adriiano93
1
Adriiano93
25
Centurion

"...choć nie obyło się bez problemów (grafika na domyślnych ustawieniach na PS5 pozostawiała wiele do życzenia)".

Co to znaczy wiele do życzenia? To pierwsze pytanie. Drugie natomiast, w jakiej odległości siedzicie od telewizora grając w to?

22.02.2024 14:16
Szefoxxx
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Szefoxxx
75
Doradca

I to ma być coś zaskakującego?

Co to znaczy bez wsparcia, mają swoich inżynierów, to jest to wsparcie, na tym polega praca tych ludzi.

Inne studia mają całe swoje silniki, które używają w zasadzie tylko oni i nikt nie pisze, że nie mają wsparcia, to brzmi komicznie.

Przykładowo taki Decima czy NG engine, napisane od zera, a to raczej nieco trudniejsza sprawa niż "tylko" samemu rozwijać nie swój silnik, ale na tym etapie to i tak już raczej jest mocno zmodyfikowany ich autorski silnik jak wspomina news.

22.02.2024 18:46
2.1
wcogram
153
Generał

Szacunek dla nich mają technologię, którą sami już rozwijają i ulepszają. UE5 i wielkie wsparcie Epic sam się optymalizuję, gry się same szybko na nim robią. Gdyby ta gra powstała na tym cudaku UE5 działała by a raczej nie działała jak 99% gier na tym gównie.

22.02.2024 17:36
3
odpowiedz
humman
72
Generał

Co w tym dziwnego że chodzi lepiej UE5 czy Unity, mają one gigantyczną nadbudówkę w postaci dużego, wszechstronnego edytora a w małych, chałupniczo robionych silnikach często nie ma nawet edytora albo jest super prosty bo wszystko wpisuje sie w plikach tekstowych a gra nie odpala w edytorze tylko jako czysty build

Wiadomość Helldivers 2 powstało na silniku porzuconym lata temu. „Szaleni inżynierowie” pracowali bez wsparcia