Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „To mógł być koniec Bethesdy”; twórca Daggerfalla wspomina trudy produkcji

31.10.2023 00:24
1
robertj25
7
Chorąży

Ten koniec powinien już dawno nastąpić. Koniec tej rakowej firmy.

31.10.2023 03:28
2
odpowiedz
Moooras
117
Generał

15 tysięcy!? To musi być potwornie powtarzalna gra :(

31.10.2023 10:44
NOWAHUTANACZASIE
😂
3
odpowiedz
NOWAHUTANACZASIE
12
Konsul

Gniototwórcy xd

01.11.2023 12:38
4
odpowiedz
tynwar
81
Senator

Na szczęście, chociaż morrowind był w lepszej sytuacji. Nawet jak był zbugowany, to dało się to naprawić (najczęściej kodami, np. bezruch postaci, tzw. animacja idle, w rzeczywistości okazał się ruchem w strasznie małej skali, więc po wielu godzinach npc były daleko od swoich stacjonarnych pozycji, ale prosta komenda "ra" naprawiała wszystko) albo jak jakaś rzecz była bez sensu to modami dało się naprawić (np. berserker orka, chyba najgorzej zrobiona moc rasowa. Zyskujesz dużo dmga, ale jednocześnie jesteś ultra podatny na wszelki dmg i do tego ogromny dmg traci na znaczeniu z powodu utraty olbrzymiej ilości zwinności pozwalającej trafić wrogów).

post wyedytowany przez tynwar 2023-11-01 12:39:38
Wiadomość „To mógł być koniec Bethesdy”; twórca Daggerfalla wspomina trudy produkcji