Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Świat Cyberpunka 2077 zyskał na realizmie przez 3 lata, ale pewne głupotki zostały; zobacz porównania

23.09.2023 13:04
1
1
CzyCieBoli
16
Konsul

"Co bardziej zgryźliwi internauci żartują, że gra dopiero po poprawkach zawartych w aktualizacji 2.0 powinna zadebiutować."

zgadzam się ;P i teraz powinni zacząć robić pierwsze patche na poprawę tych błędów które są :D jeszcze

Pewna część komentujących – słusznie moim zdaniem – zauważyła również, że porównanie dotyczy w większości dość błahych rzeczy, na które większość nie zwróci uwagi.
No i racja. Ale te błahe rzeczy rozróżniają wielkie gry typu GTA, RDR2, BG3 vs wielkie wannabe CP2077, Starfield.
W jednych gra jest wybitna technologicznie i zespół daje radę i mają czas na dopieszczanie szczegółów, w drugich ledwo ogarniają główne rzeczy i nie mają czasu zrobić szczegółów

post wyedytowany przez CzyCieBoli 2023-09-23 13:08:43
23.09.2023 13:12
2
1
odpowiedz
pawel1812
55
Generał

Sporo z tych rzeczy, a przynajmniej te 2 ostatnie wynikają z optymalizacji pod komputery... Można zrobić cudowną gre, która będzie miała render distance kosmiczny. Przy czym będzie wymagany albo kosmiczny komputer, albo bardzo dużo sztuczek. (warto zauważyć, że np. przedostatni podpunkt, w którym policjantka otwiera samochód, jest kręcony przez szklaną przeszkodę... Moim zdaniem to demaskuje trochę doszukiwanie się na siłe, bo przeszkoda w silnikach gier, nawet jeśli jest przeźroczysta, dość często stanowi barierę optymalizacyjną. nie zdziwiłbym się, gdyby ta babka się teleportowała do wnętrza samochodu, gdybym patrzył przez tą szybę...)

Doszukiwanie się takich rzeczy w grach, jak np. strzelanie do wody. w momencie, gdy praktycznie nie widziałem gameplayu na wodzie. Jest moim zdaniem bez sensu (podobnie jak doszukiwanie się tego w Starfieldzie, było bez sensu, rozważając że w Starfieldze realistyczne zachowanie płynów byłoby materiałem na kolejną grę).

Gry Rockstara są świetnymi symulatorami... Przy czym Rockstar pracuje nad nimi sporą ekipą przez ostatnie 2 dekady... Nie widzę powodów, by każda gra miała dorównywać im pod każdym względem w symulacji. Szczególnie, że one wcale nie są jakieś strasznie skomplikowane w budowie. Gdyby tak się doszukiwać, to znaleźlibyśmy w nich sporo uproszczeń i bugów, na podobnym poziomie. Tylko po co sie ich doszukiwać ?
Możnaby też zrobić porównanie GTA5(PS3) vs GTA5(PC). Mimo tytanicznej optymalizacji na PS3 bylibyśmy się w stanie dopatrzeć sporych różnic (poza oczywistą wynikającą z innej rozdzielczości).

post wyedytowany przez pawel1812 2023-09-23 13:19:08
23.09.2023 13:13
3
odpowiedz
1 odpowiedź
BajoJajo
14
Pretorianin

Czy wcześniej to był early access I dopiero teraz nastąpiła premiera.

23.09.2023 18:10
3.1
marcban
83
Konsul

I pewnie nikt by się nie czepiał, gdyby wydawca jasno poinformował klientów, że to Early Access a nie wersja 1.0 :)

23.09.2023 13:19
4
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
laki2217
126
Generał

Tylko problemem Rockstar Games jest to, że czas produkcji zaczyna być u nich po prostu o wiele za długi. Różnica między rdr 1 a rdr 2 to 8 lat. GTA VI już przekroczył magiczną 10 i dalej nie zapowiada się by w końcu ujrzał światło dzienne. Gry są ich pod względem świata wybitne, ale dla wielu graczy zaczyna być to mocno uciążliwe. Co do patcha to właśnie sobie testuję i jestem ciekaw czy w końcu będę chciał ukończyć tą grę tak jak chciałem (Od premiery się kurzy u mnie).

23.09.2023 15:43
4.1
Assesor
9
Legionista

Na gry rockstara trzeba czekać dłużej to fakt, ale jak już wyjdzie to pokaże wszystkim że nie mają konkurencji, gta 6 pokaże na pewno więcej niż rdr 2 i będzie bardzo długo wspierana ze względu na gta 6 online a to że czekamy tak długo na gta 6 to niestety też wina graczy która korzysta ze sklepu gta online, także z punktu widzenia rockstara nic dziwnego że się wszystko dłuży, wiadomo też że po premierze gta v skupiali się nad rdr 2, no i po premierze rdr 2 zaczeli się brać za szóstke, należy pamiętać że same teksty dialogowe w rdr 2, zajęły im 4 lata więc takie rzeczy w otwartym świecie wymagają sporo czasu. Wiemy też kiedy można sie spodziewać gta 6, końcem 2024 bądz pierwszą połową 2025 o ile nie będzie niespodzianek

23.09.2023 16:21
MilornDiester
4.2
8
MilornDiester
32
Generał

laki2217

Problemem R* jest przede wszystkim to, że nie zawsze ich gry oferując coś ponad te "detale".

I tak jak RDR2 był naprawdę niesamowitą grą, tak GTAV było najzwyczajniej w świecie nudne. Z tym, że tę pierwszą grę ratowała przede wszystkim świetnie napisana i filmowo zrealizowana fabuła. W tym wypadku, w połączeniu z pięknym światem, można wybaczyć bardzo prościutki szkielet rozgrywki. Natomiast w przypadku GTAV gdzie fabuła jest tylko pretekstem do... no właśnie czego? do podziwiania aut, którym można przebić opony? Wyśmienita zabawa...

Od samego początku bawią mnie te porównania GTA do CP77 bo starają się wykazać wyższość gry Rockstara na podstawie rzeczy absolutnie trzeciorzędnych.

Jeśli porówna się fabułę, postaci, setting, styl artystyczny CP77 do GTAV to produkcja REDów zjada Rockstara na śniadanie. Nawet pod względem mechaniki Cyberpunk zostawia GTA daleko w tyle swoimi zróżnicowanymi typami broni, rozwojem postaci, umiejętnościami, stylami rozgrywki etc.

Nie mówię, że gra REDów jest (albo raczej była) pozbawiona poważnych niedociągnięć. Zwłaszcza w kontekście wizji, którą roztaczali przed klientami...

Natomiast w dalszym ciągu od początku była to gra z konkretnym pomysłem na siebie - z dobrze napisaną historią, z konkretnymi mechanikami, questami, rozwojem postaci itd., podczas gdy GTAV to gra, w której wykonujemy misje mechanicznie tkwiącej w początku poprzedniej dekady, po to aby popchnąć fabułę, będącą pretekstem dla misji z poprzedniej dekady.

Spędziłem w tym 25h i uświadomiłem sobie, że nie mam pojęcia po co zużywam na to czas.

23.09.2023 13:37
ODIN85
5
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
ODIN85
29
Senator

Błędem było wydawanie tego na starę konsole. To za małe studio żeby ogarnęli wszystkie platformy na premierę. Ale cóż kasa musiała się zgadzać.

23.09.2023 14:05
😍
5.1
-18
Edekplaga
11
Legionista

Błędem było urodzenie ciebie i napisanie przez ciebie takiego debilnego komentarza

23.09.2023 14:47
konewko01
😂
5.2
4
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Musisz mieć 14 lat, trądzik i dziewiczego wąsa jak tak kozaczysz.

23.09.2023 16:34
5.3
1
Teqnixi
93
Pretorianin

To nie ma nic wspólnego z małością studia (bo jest olbrzymie jak na standardy branży) tylko ze złożonością i ambitnością projektu. Dzięki takim decyzją obecnie gra jest fenomenalna i wspiera wszystkie możliwe nowinki techniczne. Ale żeby takie rzeczy zrozumieć musisz mieć w miary dobry komputer albo przynajmniej konsolę i zagrać w grę a nie ją oglądać na youtube i pisać głupie komentarze.

23.09.2023 16:52
Szefoxxx
5.4
Szefoxxx
75
Doradca

Albo mogli, nie wiem, bezczelnie nie kłamać o grze... nie udawajcie, że to tylko stan techniczny, gra jest totalnym przeciętniakiem w najlepszym wypadku, a zestawiając z ich kłamstwami to już w ogóle nie ma co zbierać.

23.09.2023 13:56
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
andrew684
25
Chorąży

To było porównanie gry z Xboxa One z PC . Grałem w Cyberpunka na premierę i na pewno tak nie wyglądał. Moim zdaniem grafika na PC mocno oberwała przez konsole. Jest dużo gorzej niż po premierze

23.09.2023 16:22
MilornDiester
6.1
MilornDiester
32
Generał

Czyli nie tylko ja mam takie wrażenie...

Gra na premierę była żyleta a teraz obraz jest strasznie ziarnisty a krawędzie rozmyte...

23.09.2023 22:48
6.2
1
TraxPL
39
Pretorianin

andrew684
MilornDiester

Ale to jest kwestia wyłącznie wygładzania krawędzi redzi zaczęli od któregoś momentu korzystać z wyjątkowo rozmarzającego obraz TAA, to samo wiedźmin 3 po next gen patchu stracił znacząco na ostrości przez nowe wygładzanie krawędzi i opóźnione renderowanie. Nie ma to nic wspólnego z waszymi mitycznymi konsolami.

23.09.2023 13:57
7
odpowiedz
5 odpowiedzi
fuzionu
19
Chorąży
Image

Ekhm, tak perfidnego kłamstwa nigdy im nie zapomnę

23.09.2023 14:50
Bociek69
😂
7.1
Bociek69
38
Byle do Wiosny

Lepsze bylo ze na PS4 gra dziala wysmienicie.

post wyedytowany przez Bociek69 2023-09-23 14:50:14
23.09.2023 14:54
7.2
1
waliszek
18
Legionista

Chcieć, a być to jest różnica.

23.09.2023 15:00
Qverty
7.3
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku
Image

Przebijam

23.09.2023 16:22
7.4
CzyCieBoli
16
Konsul

Qverty i to są te rzeczy, które zapamiętam do końca życia :P dlatego nie cierpię tej firmy i każdy błąd im będę wytykał, za te kłamstwa. A najbardziej boli że robiłem wszystkie ich preordery, bo im ufałem najbardziej na świecie.

23.09.2023 16:35
😉
7.5
Teqnixi
93
Pretorianin

O Dinozaury sobie zrobiły swój malutki mini wątek hejterków. Po co tu piszecie, możecie sobie przecież xp ponabijać w codzie i uzbierać na skórkę Lilith.

post wyedytowany przez Teqnixi 2023-09-23 16:36:23
23.09.2023 14:02
A.l.e.X
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Dużo poprawiono, widać olbrzymi nakład pracy.

23.09.2023 14:11
mrgiveman
8.1
6
mrgiveman
103
inżynier niczego

Prawdziwe 10/10, GOTY.

23.09.2023 15:02
Qverty
😂
8.2
2
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku

Sprzedałeś już akcje CDP czy jeszcze czekasz?

23.09.2023 16:37
A.l.e.X
😎
8.3
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

czekam z akcjami CIG kupione były w lutym zarobek szacuje na jakieś ok. 250-300% :)

23.09.2023 14:12
9
odpowiedz
4 odpowiedzi
inceltears
54
Konsul

Ta gra sprawiła, że bardziej doceniam gry Rockstara. Otwarty świat i poziom szczegółowości nigdy nie będą na ich poziomie.

Ale to rockstar z gta jak na razie może czerpać z cyberpunka, bo parę detali więcej ma nijakie przelozenie na jakość gry. Rdr2 to inna sprawa, ale tutaj gra też na wielu polach ustepowala w3. Cdp robi biedniejsze ale po prostu fajniejsze w graniu gry. Po poprawkach miasto jest nieco bardziej immersyjne (grałem na razie tylko dwie godziny w 2.0) ale to elementy typu fajniejszy świat, przyjemniejsza rozgrywka czy o niebo lepsza warstwa fabularna sprawiają, że gta v jako gra nie ma podjazdu do cp i jeśli RS nie zmieni tego podejścia w gta 6, to dalej tak pozostanie, nawet jeśli detale i technologia zmiażdza cp.

post wyedytowany przez inceltears 2023-09-23 14:13:53
23.09.2023 16:44
MilornDiester
9.1
6
MilornDiester
32
Generał

W pełni się zgadzam.

Technologicznie może i R* przebija CDP RED ale jakoś nikt nie pamięta o takich drobnych elementach jak:

- Dialogi - W3 oferował pełnoprawne okna dialogowe z zazwyczaj kilkoma opcjami do wyboru. RDR2 pozwalał co najwyżej zmienić ton wypowiedzi i to w większości w przypadku nic nie znaczącego "small talku" z innymi postaciami

- Wpływ na fabułę - w W3 w zależności od podjętych wyborów dostawaliśmy nieraz naprawdę solidne porcje dodatkowej rozgrywki, która inaczej byłaby niedostępna. Mieliśmy trzy duże zakończenia, które można było ograć i cały szereg mniejszych wątków. W RDR2 mamy kilka możliwości wyboru ale ograniczają się one do dodatkowej scenki czy zmiany atmosfery w cutscence.

- Zadania poboczne - RDR2 oferuje mnóstwo aktywności pobocznej. Jednak w większości są to bardzo proste zadania typu zbierz x czegoś przez całą grą, wytrop x zwierzę to dostaniesz jakiś ciuszek. W Wiedźminie mamy nawet godzinne historie z wieloma zakończeniami. Nawet krótkie questy są silnie fabularyzowane.

- Rozwój postaci - Wiem, że RDR2 to nie RPG a w W3 ten element jest stosunkowo ubogi ale i tak mówimy tu o całym ogromnym komponencie rozgrywki, który jedna gra posiada a druga nie. Połączenia znaków, umiejętności, itemkami etc. z Wieśka z tymi paroma modyfikatorami z RDR2, nie ma nawet co porównywać.

- Różnorodność - RDR2 to jedna, spójna opowieść. Jest ona bardzo dobra i nie zamierzam tego krytykować. Nie zmienia to faktu, że W3 bije go na głowę zróżnicowaniem wątków, motywów i klimatów. Raz mamy mroczne fantasy na bagnach, kiedy indziej porachunki gangów w wielkim mieście, chwilę potem mieszamy się w świat wielkiej polityki i spisków, jeszcze później jesteśmy na wyspiarskim Skellige, potem w zaciszu górskiego Kaer Morhen (o Toussaint z dodatku nawet nie wspominam). W RDR2 mamy po prostu klimaty westernowe - raz trochę zimniej, raz trochę cieplej ale generalnie szczytem świeżości jest wyskok na Guarmę. W tym samym czasie w W3 mamy typowy dla fantasy rozmach - miejsc, postaci, wątków i motywów.

Celowo porównuję do RDR2, który jest grą bardzo dobrą i (moim zdaniem) w gruncie rzeczy równie wybitną co W3. Chodzi mi o to, że każda gra ma swoje mocniejsze i słabsze strony jednak dziwnym trafem, wszelkie porównania na zasadzie "which is better" koncentrują się na takich głupotkach jak to czy postać zostawia ślady na śniegu a pomijają milczeniem całe ogromne komponenty gry - zarówno mechaniczne jak i fabularne.

23.09.2023 18:20
9.2
5
Teqnixi
93
Pretorianin

Nie powiedziałbym, że CDPR robi gry biedniejsze. Niektóre etapy, dzielnice i misje w CP miażdżą graficznie i imersyjnie GTA ale z uwagi na wolniejsze tempo gry można chyba bardziej do RDR2 porównywać. Tak naprawdę GTA i CP2077 nie mają konkurencji, każda w tym swoim gatunku. Jaka niby na rynku firma zrobiła takie gigantyczne, dopracowane i graficznie wymaksowane gry? Bethesda to widać, że jednak mniejszy budżet, Ubi piaskownice nie są tak naprawdę złe ale zbyt generyczne, sandboxy Sony jak Horizon to jednak wg mnie poziom niżej. Co jeszcze się na rynku podobnego chociaż zbliża?

23.09.2023 23:00
9.3
TraxPL
39
Pretorianin

MilornDiester

- Wpływ na fabułę - w W3 w zależności od podjętych wyborów dostawaliśmy nieraz naprawdę solidne porcje dodatkowej rozgrywki, która inaczej byłaby niedostępna.

Że co proszę gdzie? Gdzie dostajemy całe kawałki rozgrywki których byśmy nie dostali? xD Chyba z w2 ci się pomyliło. Wymień jeden taki przykład? Quest w3 mają dwie opcje tak złe zakończone czyli czegoś nie zrobiliśmy, daliśmy się oszukać przez co quest zostaje skończony ale ktoś niewinny ginie i dobre gdzie wszystko poszło dobrze. Ma to bliski zeru impact na rozgrywkę. O zakończeniu całej gry decydują 4 opcje dialogowe do ciri pod koniec gry i to czy skończyliśmy lub nie jednego questa pobocznego z jedna opcja dialogowa w nim, to wszystko xD Nie masz żadnych wyborów w wiedźminie 3.

Jednak w większości są to bardzo proste zadania typu zbierz x czegoś przez całą grą

Niemal wszystkie questy w wiedźminie 3 to odpal tryb detektywa i słuchaj dialogów po czym idź na miejsce b. xD Jedyna różnica że każdy jest obudowany rozbudowaną narracją. I nie questy poboczne w w3 nie mają żadnych wyborów, są tylko pseudo wybory przez które możemy po prostu czasem jakieś popsuć.

post wyedytowany przez TraxPL 2023-09-23 23:01:38
25.09.2023 09:08
MaBo_s
9.4
1
MaBo_s
64
Generał

Wątek pań lasu może mieć zupełnie inne akcenty, miesza się też z wątkiem Barona i w zależności od decyzji gracza może mieć różne skutki. Podobnie jest z wątkami Novigradzkiego półświatka, politycznej układanki pomiędzy Rochem i Dijkstrą a Radowidem, kwestią tego kto będzie rządził Skellige, które postacie znane Geraltowi zginą lub przeżyją, czy jakaś wioska zostanie wycięta w pień czy nie, kto będzie pomagał Geraltowi w Kaer Morhen, czy czarodziejki zostaną ocalone z czystki czy nie, jak zakończą się wątki z dodatków itd itd.

Na poziomie narracyjnym i światotwórczym gracz ma w Wiedźminie 3 naprawdę dużo możliwości wpłynięcia na przebieg zdarzeń i zdecydowania o tym jak będzie wyglądał świat gry. Może swoim działanie wywołać taki lub inny efekt, może świadomie lub nie działania zaniechania otrzymać jeszcze inny wynik. Zmieniaja się w wyniku tego losy pozostałych postaci, wygląd niektórych fragmentów gry, to czy jakaś lokacja opustoszeje czy nie, kto w jakiej frakcji przejmie władzę, jaka frakcja zdominuje pozostałe.
Nie wiem jakiego wpływu chciałbyś jeszcze w narracyjnym RPG akcji i czemu to czy w takiej grze to kto będzie czymś rządził, kto będzie Ci towarzyszył w kolejnym queście czy zginą jedne postacie lub inne (albo żadna z nich) jest Twoim zdaniem "pseudo wyborem". Bo ograniczono Ci go do 2-3 ścieżek dla każdej kolejnej opcji? Ile chciałbyś ich mieć? Jak Twoim zdaniem miałoby wtedy wyglądać prowadzenie narracji?

post wyedytowany przez MaBo_s 2023-09-25 09:19:50
23.09.2023 14:13
10
4
odpowiedz
albertk
12
Chorąży

To po prostu szukanie dziury w całym. Gra wygląda jak najbardziej ok. I nie zgadzam się z tym Rockstarem. Design i poziom detali Night City jest nie do podrobienia.

23.09.2023 14:15
11
odpowiedz
albertk
12
Chorąży

CzyCieBoli BG3 nigdy nie dorówna graficznie i gameplayowo Cyberpunkowi. Fabuła i questy też lepsze są w Cyberpunk.

23.09.2023 14:19
\/
😂
12
2
odpowiedz
1 odpowiedź
\/
28
Lara x Panam
Image

Ale baitowa miniaturka, żałosne.
Skrin z 24.12.2020 pc 1440p

23.09.2023 23:41
ZeroNaruse
😂
12.1
1
ZeroNaruse
122
Murderer

Przestań się już zabawiać do tych swoich screenów. To niezdrowe.

post wyedytowany przez ZeroNaruse 2023-09-23 23:41:42
23.09.2023 14:45
13
odpowiedz
makaronZserem
35
Generał

Bardzo dobrze, że pozbyli się swojego przestarzałego silnika, przez który tyle czasu im zajęło w miarę dopracowanie gry, widać to w niektórych aspektach, że silnik zwyczajnie osiągną już swoje limity. Ewidentnie robienie czegokolwiek na nim to ogrom pracy i faktycznie UE5 pod tym względem będzie dużo lepszy. Według mnie nie można już liczyć na dużo więcej w CP2077, teraz trzeba czekać na ich nową grę.

post wyedytowany przez makaronZserem 2023-09-23 14:46:08
23.09.2023 19:54
14
odpowiedz
zanonimizowany1390111
2
Legionista

CzyCieBoli

XDDD, w sensie te zacofane GTA, gdzie nawet WD2 od Ubisoftu ma dużo bardziej zaawansowaną interakcje z otoczeniem, czy do bólu restrykcyjne RDR2 i kiczowate, rozpadające im dalej w las BG3 ?

XDDD

23.09.2023 22:08
15
odpowiedz
4 odpowiedzi
fusarium80
35
Chorąży

Mam pytanie - bo nie grałem. Czy ta gra jest już Arcydziełem i Grą Dekady jak zapowiadali przed premierą?

23.09.2023 22:18
Wujek Władek
😜
15.1
Wujek Władek
39
Niczburukjebiwdenko

Na pewno w obecnym stanie jest grą bardzo dobrą, bo naprawili praktycznie wszystkie największe babole od dnia premiery.

23.09.2023 22:21
amfa24
15.2
amfa24
70
Pretorianin

Jasne tak sobie to tłumacz. Naprawili tak że nie da się wystartować nowej gry, znikające tekstury ulic , budynków , npc. Bugów jest więcej jak było. W ten 2.0 grać się nie da. Co jest najciekawsze 1.63 legacy wygląda na ultra w 4k lepiej jak ta 2.0. Crafting całkowicie prawie zniknął. LVL skaling to jest tragedia wszystkie npc są jak gąbki na kule. Walka 40 minut z cyberpsycho 40+ granatów i cała amunicja. Lot z niego med pack i biała lipna broń. Wróciłem do legacy bo to jest jakiś syf ten update niby. Nie ma szansy abym to ich widmo kupił za pełną cenę w obecnym stanie gry. powrót do błędów z 1.0; już to przerabiałem na premierę.... Znając życie jak ten dodatek dojdzie to z setek bugów które są nowe i stare które powróciły, dojdzie jeszcze z 1000 nowych.

post wyedytowany przez amfa24 2023-09-23 22:28:15
23.09.2023 23:08
15.3
5
Teqnixi
93
Pretorianin

Dokładnie taka jest. Jedyna gra która jej dorównuje to RDR2 ale ja wolę CP bo mniej rozwleczony. Jedyna gra o takiej skali z fenomenalną grafiką, poważną fabułą, poprawkami uwzględniającymi drobne a cieszące oko szczegóły jak złudzenie fizyki otoczenia. Nie każde arcydzieło od razu dostaje same dychy, mam tyle lat, że pamiętam jak diablo 2 czy starcraft łapały 8 w recenzjach a potem na wiele lat wyznaczały standardy branży. Jaka gra AAA jest od CP lepsza w jej gatunku? (AAA więc wszystkie izomeryczne Baldury odpadają bo takie gry nie ujmując Larianowi to może spokojnie klepać drugi skład CDPR). A gościu wyżej to ja nie wiem w co gra bo na patchu 2.0 praktycznie wszystko lepsze ale ja gram z nową postacią to może dlatego nie mam żadnych opisanych problemów jak zresztą 90% recenzentów na yt. A może za dużo tej amfy wrzucił. A ty jeżeli faktycznie nie grałeś a tylko walisz ironią to zagraj i pogadamy.

post wyedytowany przez Teqnixi 2023-09-23 23:16:44
13.12.2023 22:01
15.4
fusarium80
35
Chorąży

Faktycznie nie grałem i walę ironią. Ale skoro Teqnixi polecasz, to zakupię pod choinkę i sprawdzę.

23.09.2023 22:41
😉
16
odpowiedz
adrjanek97
1
Junior

Wszedłem tylko dla słowa "głupotki"

23.09.2023 23:41
17
odpowiedz
laki2217
126
Generał

Zacząłem grę od nowa jak kazali twórcy. Wszystko fajnie, chodzi ok nawet z ray tracing (Byłem zadowolony). Dotarłem do samouczka po czym go przechodzę i robię ostatni etap. Zaatakowała mnie piękna T-posa wroga po czym on mnie miał zaatakować, ale nie chciał i uciekał. Co najlepsze, wcześniej tych błędów nie miałem. Pierwsze wrażenie trochę kiepskawe.

24.09.2023 01:55
18
odpowiedz
2 odpowiedzi
Carlito78
66
Konsul

Ale durny model jazdy pewnie pozostał.

25.09.2023 08:43
Szlugi12
18.1
1
Szlugi12
107
BABYMETAL

Widziałem gdzieś komentarze, że lepszy niz w The Crew xD

25.09.2023 23:54
18.2
krontes
33
Pretorianin

Właśnie chyba coś zepsuli.
Był bardzo dobry a teraz coś jest inaczej.

25.09.2023 16:21
Korposzczurek
19
odpowiedz
1 odpowiedź
Korposzczurek
28
Pretorianin

za tę cene kupić warto... choć nie podoba mi się, że gra jest kreowana jako kolejne GTA, a nie na podstawie podręczników do cyberpunka 2013 mike pondsmith'a

25.09.2023 23:56
19.1
krontes
33
Pretorianin

Właśnie nie jest i chyba w tym był problem.
Ludzie spodziewali się cyberpunkowego GTA a dostali po prostu cyberpunkowego Wiedźmina 3.

Wiadomość Świat Cyberpunka 2077 zyskał na realizmie przez 3 lata, ale pewne głupotki zostały; zobacz porównania