Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Jakie wydarzenia poprzedzały Starfielda? Bethesda uchyla rąbka tajemnicy o fabule gry

15.08.2023 14:05
vorimenn
😜
1
vorimenn
69
Generał

Rok 2769. Gracze PlayStation nadal czekają na Starfield na swojej platformie.

spoiler start

PS. Do kijkodupców. Taki żarcik.

spoiler stop

15.08.2023 14:06
-=Esiu=-
😐
2
2
odpowiedz
12 odpowiedzi
-=Esiu=-
199
Everybody lies

No fajnie, fajnie. To kiedy gameplay?

Marketing MS ma tragiczny...

15.08.2023 14:09
UrBan_94
😂
2.1
UrBan_94
41
Geralt z Rivii

Chyba jak dopiero zagrasz to zobaczysz.

15.08.2023 14:18
Persecuted
2.2
Persecuted
145
Adeptus Mechanicus

Co racja, to racja, pocieszające jest tylko to, że ponoć recenzenci mają dostać klucze już w tym tygodniu, early access startuje 1 września, no i jest jeszcze Game Pass, co w jakimś stopniu minimalizuje ryzyko wtopienia kasy. Niemniej dziwne to wszystko jest, milczą jakby miei coś do ukrycia. W przypadku Skyrima i Fallouta 4 jakoś nie mieli problemu, żeby pokazać długi gameplay na kilka tygodni przed premierą.

post wyedytowany przez Persecuted 2023-08-15 14:20:17
15.08.2023 14:20
vorimenn
😉
2.3
2
vorimenn
69
Generał

W czerwcu miałeś 45 minut materiału.

15.08.2023 14:29
Szefoxxx
2.4
1
Szefoxxx
76
Doradca

Marketing bardzo dobry, było 45 minut konkretów, nic więcej nie trzeba. Utrzymywanie w niepewności to cześć najlepszych strategii.

A kto chce wszystko z góry wiedzieć zanim zagra, może poczekać.

Na serio komu jest potrzebne cokolwiek przed premierą? W jakim celu, wszystkiego można się dowiedzieć po premierze.

post wyedytowany przez Szefoxxx 2023-08-15 14:30:59
15.08.2023 14:47
-=Esiu=-
😐
2.5
4
-=Esiu=-
199
Everybody lies

Ja nie chcę wszystkiego wiedzieć, ja chcę widzieć czysty niepocięty gameplay z jednej misji. Skoro gra to RPG na kilkadziesiąt godzin to krzywda się nikomu nie stanie jak wrzucą rozgrywkę z jednej malutkiej pobocznej misji, albo pokażą jedną z tysiąca planet by zobaczyć jak wygląda eksploracja i jak duży jest teren dostępny dla nas.

Rozumiałbym jakby to był singiel na 10-15h i nie chcą pokazać wszystkiego, ale tutaj jest to kompletny absurd.

Mam nadzieję, że z gra jest wszystko w porządku i specjalnie nic więcej nie pokazują aby gracze sami to odkryli. Chyba że coś jest bardzo nie tak...

15.08.2023 15:27
😉
2.6
amigo2000
186
Generał

Poczekajmy na gamescom. Liczę, że tam pokażą znacznie więcej.

15.08.2023 16:26
Persecuted
2.7
6
Persecuted
145
Adeptus Mechanicus

W czerwcu miałeś 45 minut materiału.

Starfield Direct to było genialne posunięcie z marketingowego punktu widzenia i to trzeba Bethesdzie / Microsoftowi uczciwie oddać. Pokazali sumarycznie ze 20 minut sklejonych ze sobą, starannie wyselekcjonowanych, trwających po 15-20 sekund urywków z rozgrywki (reszta to były komentarze developerów), a niemal wszyscy uwierzyli, że zobaczyli prawdziwy gameplay i od razu polecieli robić pre-ordery po 70 dolarów i więcej.

A prawda jest taka, że ani Direct, ani żaden inny materiał do tej pory nie pokazał, jak się w tego Starfielda właściwie gra. I mam tu na myśli kwestie fundamentalne, jak chociażby poruszanie się po świecie gry czy eksplorację (zarówno w kosmosie jak i na powierzchni), które przecież zawsze były kluczowe dla gier BGS.

Np. już teraz wiemy, że gra ma ekrany wczytywania przy wchodzeniu i wychodzeniu z budynków, przy wsiadaniu i wysiadaniu ze statku kosmicznego, przy skakaniu z systemu do systemu, przy skakaniu z planety do planety, a także przy przechodzeniu z orbity na powierzchnię oraz z powierzchni na orbitę. To zaś oznacza, że nawet prosty ciąg czynności: wyjdź z budynku -> wejdź na statek -> wystartuj -> poleć na inną planetę -> wyląduj -> wyjdź ze statku -> wejdź do budynku, który będziemy wykonywać zapewne setki razy w toku całej gry, będzie powiązany z aż 7(!) ekranami wczytywania. Niech nawet każdy taki ekran będzie dosyć krótki (dajmy na to 5-7 sekund), to i tak cała sekwencja będzie oznaczała od 35 do 49 sekund samego tylko doczytywania (plus całe przeklikiwanie pomiędzy nimi, wymagające kilkukrotnego wybrania celu z poszczególnych map, nabierania prędkości statku przed skokiem itd.).

Zupełnym przypadkiem (bo to przecież nie tak, że montażysta z działu marketingu celowo je wyciął...), Direct nie pokazał żadnych ekranów doczytywania, więc tak naprawdę nie wiemy ile ich będzie (może jeszcze więcej) i jak długo będą trwały na poszczególnych sprzętach (XSS będzie pewnie zamulał bardziej niż XSX i PC).

Podobnie rzecz ma się z eksploracją. Wiemy, że światy w grze mają mieć stałe lokacje, wspólne dla wszystkich graczy (jak np. New Atlantis), ale będzie też można wylądować w dowolnym miejscu na powierzchni, żeby zebrać surowce, zbudować przyczółek albo... no właśnie co? Iść w losowym kierunku i czekać, aż algorytm zespawnuje nam grupkę losowych bandytów do odstrzelenia? Albo jak długo będziemy musieli iść, zanim gra "wyczaruje" dla nas coś ciekawego do roboty? To będzie zaraz obok miejsca lądowania, czy np. będzie wymagało kilku minut marszu (bo przecież pojazdów nie będzie...)? Eksploracja jest niby jednym z ważniejszych elementów Starfielda, a my nadal nie wiemy co, jak i po co mielibyśmy eksplorować, bo nigdy nie pokazano nam, ani nawet nie opisano, jak ta eksploracja właściwie wygląda.

A co z kosmosem? Wiemy, że możemy latać na orbitach planet i strzelać się tam laserkami z innymi statkami, ale co poza tym? Możemy polecieć gdzieś dalej (wylecieć poza orbitę)? Możemy coś eksplorować (jakieś wraki, opuszczone stacje kosmiczne itd.)? Możemy unikać walki, jeżeli nie chcemy się w nią bawić, czy też jest ona obligatoryjna? Znowu, nie wiadomo...

post wyedytowany przez Persecuted 2023-08-15 17:07:49
15.08.2023 16:33
Ergo
2.8
Ergo
92
Generał

Persecuted

Dokładnie, nic dodać, nic ująć. Tak naprawdę nic nie wiadomo o tej grze, ale marketing zrobił swoje.

15.08.2023 18:45
-=Esiu=-
😉
2.9
1
-=Esiu=-
199
Everybody lies

Starfield Direct to było genialne posunięcie z marketingowego punktu widzenia i to trzeba Bethesdzie / Microsoftowi uczciwie oddać. Pokazali sumarycznie ze 20 minut sklejonych ze sobą, starannie wyselekcjonowanych, trwających po 15-20 sekund urywków z rozgrywki (reszta to były komentarze developerów), a niemal wszyscy uwierzyli, że zobaczyli prawdziwy gameplay i od razu polecieli robić pre-ordery po 70 dolarów i więcej.

No z tym ciężko się nie zgodzić, być może jestem jednym z nielicznych który tego nie kupił, a jeśli ma człowiek czelność o coś zapytać i chce zobaczyć coś więcej, to zaraz wyskakują z trollingiem, fanbojem sony i w ogóle idź płakać że tego nie ma na ps5...

A reszta posta? Tyle pytań i brak odpowiedzi, to znaczy że jesteś trollem, fanbojem sony i idź płakać że nie ma tego na ps5!!!

EXBOX forevar -.-

15.08.2023 20:11
Herr Pietrus
😂
2.10
Herr Pietrus
225
Ficyt

Nie śledzę tematu aż tak... serio przy wsiadaniu/wysiadaniu ze statku i przy wchodzeniu/wychodzeniu z budynków też? ROTFL

BTW z eksploracją to chyba nie będzie problemu ze spawnem bandytów na planetach z surowcami, bo w 90% mają być puste. :) No wiem, te pozostałe 10% z żyjącymi ekosystemami to nadal setka, ale jak wygląda proceduralne generowanie, to już wiemy z dziesiątek tytułów...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-08-15 20:30:03
15.08.2023 23:58
2.11
grabeck666
76
Senator

Oj tam macie problem, wystarczy się spodziewać tego co zawsze daje Bethesda.

Masy kłamstw na temat tego co będzie/nie będzie w grze ale generalnie mimo to i tak bardzo dobrej gry z miałką fabułą i świetną eksploracją.

Ja się na takie coś nastawiam i jestem przekonany, że będę się dobrze bawił.

16.08.2023 17:59
Szefoxxx
2.12
1
Szefoxxx
76
Doradca

No, ale to tak samo możecie wy poczekać do premiery, wtedy zobaczycie cokolwiek was interesuje i wtedy zdecydujecie czy gracie czy nie, to takie proste.

Ktoś was goni, przymusza do czegokolwiek, gdzieś się spieszycie? Gra wam nie ucieknie.

Bo jak w celu pre-ordera tak bardzo już teraz musicie wiedzieć to gińcie, elo.

15.08.2023 14:22
rafq4
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
rafq4
163
Shadow in the darkness

[1] Żarcik żarcikiem, ale szkoda, że właśnie jesteśmy zmuszani do kupna konkretnej platformy, żeby zagrać w konkretny tytuł. Ja np bardzo chętnie zagrałbym w Starfielda na PS5, bo akurat tą platformę mam i wolę na konsoli, niż na PC. Z kolei są gry na PS, w które bardzo chętnie zagrałbym na PC, a nie będę miał możliwości. Rynek ekskluzywny ssie, niezależnie jak kto próbuje go bronić i wybielać.

15.08.2023 14:30
vorimenn
3.1
2
vorimenn
69
Generał

Z drugiej strony, ciesz się że na rynku nie masz 4 czy 5 różnych konsol, które miałyby różne gry tylko dla siebie (bez PC), również z podkupowaniem zawartości third-party.

15.08.2023 14:35
3.2
3
Kode
17
Pretorianin

Nic nowego, było wiele generacji konsol żeby zaprotestować.

15.08.2023 19:23
Glapinski
3.3
Glapinski
27
Pretorianin

Nie narzekaj i tak macie super, bo PS5 ma najlepsze exy. Mam XSX i zazdroszczę wam God of Wara, Horizon Forbidden West, Baldur's Gate 3 i innych.

15.08.2023 14:28
4
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Altarotw
14
Legionista

"oddalonej od układu słonecznego o 4,37 miliarda lat świetlnych"- z tymi miliardami to wam poleciało ostro....
4,37 lat świetlnych, w miliardach to co najwyżej kilometrów ale to też nie ten rząd większości bo to w rzeczywistości 43 tryliardy km.

15.08.2023 14:30
jiker
4.1
jiker
145
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Oczywiście, już poprawione :)

15.08.2023 14:48
Entelarmer
4.2
Entelarmer
92
Damned One

GRYOnline.plTeam

Cóż, jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy.

spoiler start

Sorry. :/

spoiler stop

15.08.2023 21:09
Soulcatcher
4.3
Soulcatcher
269
Dragons Dogma 2

Premium VIP

Altarotw ---> zawsze wydawało mi się że to jest po to aby zachęcać ludzi do komentarzy :)

15.08.2023 15:08
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
charonu
11
Centurion

Czyli żadnych kosmitów... :(

15.08.2023 15:12
-=Esiu=-
😱
5.1
-=Esiu=-
199
Everybody lies

Ty no już bez przesady! Jeśli Becia nie pokazuje wszystkiego to miejmy nadzieję, że spotkamy obce, inteligentne rasy.

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2023-08-15 15:12:54
15.08.2023 16:53
Persecuted
5.2
Persecuted
145
Adeptus Mechanicus

Kosmici będą, bo nawet na gameplayach ich widać, przy czym są to raczej "kosmiczne zwierzęta". Co do inteligentnych ras, to wieść niesie, że ich poszukiwania będą siłą napędową całej fabuły (nawet na urywkach z gry widać jakieś dziwne ruiny i portale, które nie przypominają ziemskiej technologii). Te "magiczne zdolności", które ma nasza postać (antygrawitacja), mają wynikać właśnie z tego, że nasz protagonista, z zawodu górnik, w czasie kopania miał styczność z artefaktem obcych (jak w filmie Chronicle z 2012 ;d).

post wyedytowany przez Persecuted 2023-08-15 16:54:28
15.08.2023 15:30
6
odpowiedz
charonu
11
Centurion

Zobaczymy...

15.08.2023 15:38
😉
7
odpowiedz
dienicy
71
Generał

Przed Starfieldem to jakis kiepski Fallout byl... Historia pisana przez zycie.

15.08.2023 15:47
😁
8
odpowiedz
PanThyMonium
10
Legionista

Ja tam coś czuje że będzie klops z tą grą...Niezmiernie jednak się cieszę że kolejny projekt to już musi być nowy TES xD

15.08.2023 16:29
Ergo
9
odpowiedz
7 odpowiedzi
Ergo
92
Generał

A jakie wydarzenia miały miejsce podczas tworzenia tej gry, że chodzi w 30 klatkach?

15.08.2023 18:23
9.1
radas_b
63
Generał

1. Zagraj w dowolną grę w której masz swobodę budowania lub przemieszczania dowolnie obiektów (NMS, Satisfacoty, Grounded, Valheim itp.)
2. Zbuduj coś większego niż domek składający się z czterech ścian i dachu.
3. Zobacz jaki to ma wpływ na obciążenie twojego rydwanu i choć spróbuj wyciągnąć wnioski.

Jeżeli nic to nie dało idź na konkurencyjną stronę o grach która ma w nazwie 2 x "p" i raz "e" i odnajdź artykuł z czwartego sierpnia pod tytułem "Starfield - czy 30 klatek na sekundę to dobry pomysł?".
Może dostrzeżesz choć część tego złożonego zagadnienia jakim jest ilość wyświetlanych FPS.

post wyedytowany przez radas_b 2023-08-15 18:24:18
15.08.2023 18:34
Ergo
9.2
Ergo
92
Generał

radas_b

Dostrzegam to złożone zagadnienie. Gra w produkcji 10+ lat która była projektowana jeszcze pod starą generację, ma zjebana optymalizację i chodzi w 30 klatkach.
Zgadłem?
A co do Valheima czy NMS to co masz na myśli? Bo ja tam budowałem cuda i nie wiem o czym mówisz. :)
A no i w ogóle śmiesz porównywać budowanie w NMS czy Vallheim do tego bieda budowania ze Starfielda?

15.08.2023 18:44
9.3
radas_b
63
Generał

Dostrzegam to złożone zagadnienie. Gra w produkcji 10+ lat która była projektowana jeszcze pod starą generację, ma XXXXXX optymalizację i chodzi w 30 klatkach.
Zgadłem?

Nie. Jak zwykle z resztą.
A co do Valheima czy NMS to co masz na myśli? Bo ja tam budowałem cuda i nie wiem o czym mówisz. :)
To chyba coś kiepskim budowniczym jesteś. Bo ja rozbudowałem jedną bazę w NMS tak że i913900k i rtx4080 skapitulowało. To samo z resztą w Satisfactory. Tutaj poza komputerem zarżałem też silnik gry.
Może dostrzeżesz choć część tego złożonego zagadnienia jakim jest ilość wyświetlanych FPS.
A no i w ogóle śmiesz porównywać budowanie w NMS czy Vallheim do tego bieda budowania ze Starfielda?
Śmiem i to bardzo. Byś zajrzał na 2 x "p" i 1 x "e" to byś wiedział czemu jestem taki śmiały.
Poza tym widzę kulturka pełną gębą....

post wyedytowany przez radas_b 2023-08-15 18:48:21
15.08.2023 19:28
Ergo
9.4
Ergo
92
Generał

radas_b
No jak czytasz stronę z dwoma "p" to współczuję. Ja niestety podziękuję, wystarczy mi artykuł o tym, że nowe Call of Duty bedzie na Unreal Engine 5. :)

I tak, zdaję sobie sprawę, że to wszystko ma wpływ na FPSy, ale NMS jak i Valheim mają nieporównywalnie większe możliwości niż Starfield. W Starfieldzie będziesz miał wyznaczony teren do budowania, w Valheim czy NMS masz pełną dowolność w budowaniu jak i kształtowaniu terenu.
Ze Starfieldem jest coś mocno nie tak i to widać już od dawna. Gra na pokazie nie trzymała 30 klatek, a ty wierzysz w te pierdolety Todda, że 30 klatek to był wybór.
Z resztą, jeszcze kilka dni i się przekonamy co ta gra ma do zaoferowania i czy faktycznie jest na tyle rozbudowana aby to uzasadniało te 30 klatek.

15.08.2023 19:51
9.5
radas_b
63
Generał

No jak czytasz stronę z dwoma "p" to współczuję. Ja niestety podziękuję, wystarczy mi artykuł o tym, że nowe Call of Duty bedzie na Unreal Engine 5. :)
No widzisz. Ja czytam bardzo różne źródła. Polskie i zagraniczne. Co mi daje możliwość wyrobienia sobie własnej opinii na postawie wielu źródeł a nie jednego.
Ze Starfieldem jest coś mocno nie tak i to widać już od dawna. Gra na pokazie nie trzymała 30 klatek, a ty wierzysz w te pierdolety Todda, że 30 klatek to był wybór.
Ale skąd ty możesz wiedzieć w co ja wierzę a w co nie? Jesteś posiadaczem szklanej kuli?
Z resztą, jeszcze kilka dni i się przekonamy co ta gra ma do zaoferowania i czy faktycznie jest na tyle rozbudowana aby to uzasadniało te 30 klatek.

Ależ po co czekać? Przecież ty już wydałeś wyrok powyżej. Pewnie to znowu zasługa tej szklanej kuli...
Ja żadnych wyroków nie feruje. Zbieram strzępy informacji z każdego źródła i czekam tak samo jak Persecuted.
Jestem w o tyle komfortowej sytuacji że będę mógł się przekonać zarówno na konsoli jaki i na mocnym PC i nic mnie to nie to nie będzie kosztowało bo GP mam zabezpieczonego na najbliższe prawie 3 lata.

15.08.2023 20:02
Ergo
9.6
Ergo
92
Generał

To nie szklana kula, wystarczy śledzić to co się działo i dzieje z grą. A 30 klatek to fakt i twierdzę, że za to odpowiada problematyczny i długi czas produkcji, a co za tym idzie, słaba optymalizacja bo gra była robione jeszcze z myślą o starej generacji. Daleko nie trzeba szukać, patrz jakie gówno wyszło z RedFalla.
To są logiczne wnioski które można było wyciągnąć na przestrzeni kilku lat.

15.08.2023 21:02
9.7
radas_b
63
Generał

Tu nie trzeba śledzić tego tytułu tylko wystarczy śledzić dorobek developera, żeby z dużą dozą pewności przewidywać jak będzie wyglądać premiera. Ale jakbyś nie zaklinał rzeczywistości to nadal szklana kula. Bo może się na przykład w ogóle nie uruchamiać....
A może równie dobrze trzymać sobie te 30FPS i będzie to dla oka wystarczające.

15.08.2023 17:02
cycu2003
10
odpowiedz
cycu2003
237
Legend

Fajnie ze takie coś dali przez premierą. Czekam na premierę bo w sumie już dawno nie było jakiegoś nowego "wielkiego" uniwersum. Nie potrzebuje gameplaya, sam zobaczę na ekranie. Grunt żeby historia trzymała się kupy i była ciekawa

15.08.2023 17:33
11
odpowiedz
bossix84
68
Pretorianin

Nie rozumiem tutaj czegoś. Gra która ma podnieść Xboxa z mułu i kolan na dwa tygodnie przed premierą nie doczekała się porządnego gameplaya ?
Gdzie jakakolwiek reklama tytułu w jakichkolwiek mediach ?
Gdzie złoty status ?
Albo szykują obsuwę, albo gra jest w tragicznym stanie i wolą przemilczeć premierę.

15.08.2023 18:42
xandon
👍
12
odpowiedz
xandon
36
Generał

I tak oto wielkimi krokami, z głębin kosmosu, w obłoku małej tajemnicy, nadchodzi jedna z gier wszech czasów, tym razem akurat nie od N.

Fajny pomysł z tą linią czasową. Wczoraj sobie poczytałem, ciekawe i konkretne wprowadzenie w fabułę.

Łącznie z rewelacyjnym Direct, z wszystkimi ważnymi aspektami gry, oraz z małymi historyjkami animowanymi na deser, to jak do tej pory dość sympatyczna, oryginalna i stonowana strategia zapowiedzi gry. Trochę w starym stylu, pobudzająca ciekawość, ale bez pustego i efekciarskiego zadęcia. Podoba mi się ta tajemniczość i osobiście niczego więcej nie potrzebuję do premiery, nawet nie bardzo chcę, wszystko co potrzeba zostało pokazane, a miło by było jeszcze zostawić miejsce na jakieś niespodzianki. Osoby potrzebujące mieć wszystko na talerzu mogą sobie przecież poczekać do 6/09 lub nawet (dużo) później. Do tego czasu będzie sporo materiałów od recenzentów i graczy z wczesnego dostępu 1/09. Gra zapowiada się na dziesiątki lat, więc nie ucieknie.

To wszystko pod wiszącym gdzieś w powietrzu warunkiem, że Starfield nie będzie w opłakanym stanie technicznym, ale Toddowi tak dobrze z oczu patrzy, że nikt chyba by nie pomyślał, że coś takiego może się tym razem B i M przydarzyć. Ciekawy też jestem jak ta kobyła będzie chodzić graczom na mniejszym XSS i trzymam kciuki.

No nic, 1 wrzesień, 2:00, zanim człowiek spakuje tornister do szkoły, to sobie jeszcze te kilka godzin popyka w kosmosie.

post wyedytowany przez xandon 2023-08-15 18:43:51
15.08.2023 19:02
wytrawny_troll
13
odpowiedz
wytrawny_troll
78
Exactor

Niemniej Hines zapewnił, że ma znakomity zespół i twórcy „wiedzą, co robią
No nie jestem takim optymistą jak człowiek od marketingu. Nadal tego nie widzę. A fabuła nawet w zarysie oklepana jak jak gatki Supermana.

15.08.2023 19:18
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mitsuki
34
Konsul

Mi to trochę przypomina lore Legend of Galactic Heroes.
Tak jak wszystkie gry Bethesdy po Morrowind, background i lore będzie dużo ciekawszy niż sama gra. Ech, chciałoby się zobaczyć kiedyś jakaś animację o przygodach Cyrusa podczas podbojów Tibera Septima.

post wyedytowany przez Mitsuki 2023-08-15 19:20:53
15.08.2023 20:42
14.1
Inquerion
35
Konsul

Mitsuki
Muszę to kiedyś obejrzeć. Słyszałem o tej serii wiele dobrego, ale nie za bardzo przepadam za anime. Może to właśnie Legend of Galactic Heroes mnie do tego gatunku przekona.
Słyszałem, że jako fan Star Treka/Sci Fi się tam łatwo odnajdę.

17.08.2023 11:33
14.2
Mitsuki
34
Konsul

Inquerion
Generalnie to nie czuć że jest to anime, podobną opinię widzę i w innych miejscach w sieci.

16.08.2023 06:31
15
odpowiedz
Gojangi
13
Chorąży

do premiery dwa tygodnie z hakiem a wciąż nie ma gameplay ...hmmm

16.08.2023 09:47
16
odpowiedz
Alherd
45
Konsul

A po co właściwie gameplay? Przecież już na Direct było widać że to Skyrim w kosmosie będzie. Wraz ze wszystkimi bolączksmi Bethi, bo oni koncepcyjnie nic w swoim grach nie zmieniają. Fallout był Skyrimem w postapo, teraz będzie na obcych planetach.
Dobrze że jest w gamepassie, bo za żadną ich grę nie dałbym pełnej ceny. A tak można będzie pograć przez kilka wieczorów.

18.08.2023 14:47
17
odpowiedz
Jaya
56
Generał

Taki scenariusz ma tylko sens jeśli by zaistniała Federacja jak w Star Trek czy Mass Effect. Bez kosmitów nie da rady raczej tak szybko kolonizować.

Ważniejsze czy zachowają klimat, bo większość SF ma trochę nierealistyczne oczekiwania/prognozy, a zwłaszcza pogląd na celowanie gdy są dostępne aim-boty.

Wiadomość Jakie wydarzenia poprzedzały Starfielda? Bethesda uchyla rąbka tajemnicy o fabule gry