Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość W Alan Wake 2 będziemy bardziej bezbronni, a wrogowie więksi i groźniejsi

10.08.2023 18:37
dzony85
1
dzony85
42
Generał

Czyli zepsuli grę, do tego musiało dojść ...

10.08.2023 18:37
2
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Kothe
13
Generał

Byle nie gąbki na pociski

10.08.2023 22:33
Herr Pietrus
2.1
Herr Pietrus
224
Ficyt

Jak więksi i groźniejsi, to wiadomo, że gąbki.
No, chyba, że zrobią z tego Soulslike'a...

10.08.2023 19:35
😜
3
odpowiedz
herrklopek
1
Junior

Czyli Alan w dwójce będzie bezbronny niczym gość z Outlasta

10.08.2023 19:59
Link
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
Link
11
Generał

dzony85
Więc Amnesia 1 też jest zepsuty, bo nie ma strzelanki? Lol!

To raczej dla mnie zaleta, bo to oznacza mniej powtarzalne walki, a więcej klimatu i atmosfery grozy.

herrklopek
Nie całkiem. W trailerze było widać, jak używa pistolet od czasu do czasu. Po prostu nie możemy zabijać potworów przez cały czas podobnie jak ostatni cześć Amnesia.

10.08.2023 21:40
Alosik
4.1
Alosik
16
Pretorianin

No i to jest słabe. Nie ma nic złego w zabijaniu potworów. Symulatory uciekania to najgorszy podgatunek horrorów.

10.08.2023 21:47
Link
4.2
Link
11
Generał

Alosik
Pożyjemy i zobaczymy, jak to wygląda w praktyce. Pytanie tylko, jak często?

Elementy uciekanie w niektórych grach są dobrze zrobione i dodają to uroku i budują emocji gracze. Pamiętasz ucieczka przed Piramidogłowy w grze Silent Hill 2, albo wielu momenty w Amnesia 1? Natomiast elementy ucieczki w innych grach są po prostu za dużo i działają gracze na nerwy. Jak się mówi "co za dużo, to niezdrowo".

Ten pomysł nie jest zły, ale to zależy od tego, jak dobrze jest zrealizowany. No, to zależy od gusta i doświadczenia gracza.

Co do zabijaniu potworów... Jeśli jesteśmy za mocni, to wszystko przestaje być straszne, a to mija się z celem, jeśli chodzi o pojęcie horror.

post wyedytowany przez Link 2023-08-10 21:49:16
10.08.2023 22:00
XboxOneS
4.3
XboxOneS
56
RE FAN

Akurat w remaku Resident evil 4 walka jest miodna, do teraz odpalam sobie tryb mercenaries by zatłuc kilku ganados. Więc wiele zależy od tego na ile ta walka będzie przyjemna, a nie męcząca.

11.08.2023 00:25
Link
4.4
Link
11
Generał

XboxOneS
Serii Resident Evil są spoko, bo są dobrze zrobione.

Problem Alan Wake 1 polega na tym, że walka jest monotonna i męcząca na dłuższy metę. To nie samo co Resident Evil.

11.08.2023 01:14
Alosik
4.5
Alosik
16
Pretorianin

Link żaden fragment z Piramidogłowym nie jest nawet podobny do ucieczek z Amnezji, Penumbry, Outlasta czy innego symulatora uciekania. I spoko, zgadzam się, że co za dużo to nie zdrowo - w tym przypadku, ze mechanika jest zbyt nachalna, ale z drugiej strony to już w oryginalnym Alanie było męczące. W sensie to, że nie możesz od razu zabić przeciwnika. Teraz to brzmi jak jeszcze bardziej skomplikowana mechanika oświetlania wroga zanim można go wykończyć czyli de facto tworzenie z najgorszej mechaniki oryginału mechaniki przewodniej.

No brzmi to naprawdę źle. Już oryginał miał z tym problem, bo było tego za dużo.

10.08.2023 22:10
5
odpowiedz
1 odpowiedź
fusarium80
35
Chorąży

Czyli Alan będzie raczej uciekał niż walczył? W jedynce łapał zadyszkę po przebiegnięciu kilku metrów. Może trenował przez te lata?

10.08.2023 23:16
5.1
khadzad
46
Konsul

Wiele do roboty w jeziorze nie miał:P

10.08.2023 22:33
Herr Pietrus
6
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Wspaniale... z deszczu pod rynnę. Jeśli komuś nie odpowiadała mozolna walka w jedynce, to czy lepsza okaże się teraz, skoro będziemy długo tłuc jednego wroga zamiast długo tłuc kilku na raz? A uciekanie nie wyszło dotąd dobrze w praktycznie żadnej grze, wiec te momenty to już będzie zupełna porażka.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-08-10 22:35:32
10.08.2023 22:43
Last_Redemption
😍
7
odpowiedz
Last_Redemption
40
Senator

Jeszcze bardziej czekam, zmiany na plus

post wyedytowany przez Last_Redemption 2023-08-10 22:43:26
10.08.2023 23:16
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
khadzad
46
Konsul

O ile gramy Alanem a nie jakąś postacią poboczną to się skuszę.

10.08.2023 23:31
8.1
Pennywise_8
12
Legionista

Mówiłem Ci już miesiąc temu, że twoim starym, a ty dalej wypisujesz brednie o "pobocznej postaci"...

11.08.2023 01:34
MajsterX4
8.2
MajsterX4
88
Pretorianin

Pennywise_8
A myślałem, że jako nauczyciel będziesz trzymał wyższy poziom.

11.08.2023 02:35
8.3
khadzad
46
Konsul

MajsterX4

Nie warto, szczekającego psy się ignoruję a nie umacnia w ich zachowaniu.

11.08.2023 07:43
8.4
Pennywise_8
12
Legionista

Wytłumaczysz mi czego dalej nie pojales przez ten miesiac? Grasz jako Alan Wake i Sara Anderson. Masz jakąś fiksacje na temat tej mitycznej "pobocznej postaci", że o niej znowu piszesz? Czy po prostu boli cie dupa, że będziesz grał czarnoskóra kobieta?

11.08.2023 01:16
👍
9
odpowiedz
zanonimizowany1389965
1
Centurion

Czyli będzie to taki survival thriller? Jestem za pod warunkiem jak będzie dużo opcji skradania się jak w The Evil Within czy Outlast 2.

post wyedytowany przez zanonimizowany1389965 2023-08-11 01:19:39
11.08.2023 08:39
😂
10
odpowiedz
Gerwantosowy
21
Chorąży

Czyli będzie mniej amunicji lub przeciwnicy będą większymi gąbkami.

11.08.2023 15:53
dzony85
11
odpowiedz
1 odpowiedź
dzony85
42
Generał

Link Czyli jak w 1 była strzelanka a w dwójce nie będzie to jest ok? Lol... Po co zmieniać coś co było dobre, zmiany są na gorsze.

11.08.2023 16:10
Last_Redemption
11.1
Last_Redemption
40
Senator

W jedynce niestety walki bylo za duzo i byla malo roznorodna

Wiadomość W Alan Wake 2 będziemy bardziej bezbronni, a wrogowie więksi i groźniejsi