Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Taktyczne RPG z polską wersją jezykową - dziś premiera Miasma Chronicles [Aktualizacja]

23.05.2023 10:12
Gazz
1
Gazz
49
Centurion

O tak,, tak. Po kilku "refundach" mam nadzieję, że tu nie będzie zwrotu.

23.05.2023 10:46
A.l.e.X
😍
2
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
154
Alekde

Premium VIP

Każda gra taktyczna jest na wagę zlota. MCH jest od weteranów wiec o jakość gry możemy być spokojni. Za dwa dni dodatek do Solasty wiec końcówka maja kapitalna.

23.05.2023 21:13
Lolek4312
😂
2.1
Lolek4312
0
Pretorianin

Tyś cały kapitalny.

23.05.2023 11:06
Metaverse
👍
3
odpowiedz
Metaverse
64
Senator

Tak jak myslalem Brodate laski dobrze ogarniaja ten gatunek. Mutant z dlc byl swietny, Corruption obnizylo lot ale nadal dobrze sie gralo. Jeszcze niech sobie wymysla cene.

23.05.2023 12:53
Adissons
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Adissons
17
Legionista

Obie listy specyfikacji są opisane jako minimalne wymagania

23.05.2023 13:13
jiker
4.1
jiker
145
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Dzięki, poprawione :)

23.05.2023 13:36
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Jaya
56
Generał

"Recenzje sugerują, że twórcy nie zawiedli swoich fanów" i raczej nie zyskają fanów. Mam Mutant Year'a i od 1/3 wątku głównego miałem go dosyć - jakoś nie odzyskałem ochoty do dokończenia gry.

Może i z początku było ok, ale później wyraźnie zbyt liniowo i powtarzalnie. W dodatku kojarzę coś było głupiego z systemem leczenia, chyba to, że "taktycznie" opłaciło się bardziej poświęcić ludka niż go wyleczyć.

Wolałbym może żeby nie było systemu RPG bo przy każdym ulepszeniu pojawiali się coraz silniejsi przeciwnicy i było zero frajdy z postępu. Nie byłoby wadą gdyby projekty map jakoś bardziej uzasadniały rozmieszczenie silniejszych przeciwników/wyzwań. Wszystko niestety szło wg. wyraźnej jednolitej liniii rozwojowej, bardzo naciąganych, nieuzasadnionych wyzwań, miejsc do odhaczenia.

23.05.2023 17:12
pieterkov
5.1
1
pieterkov
144
Senator

Dla mnie gra była niesprawiedliwie trudna nawet na najniższym poziomie trudności. Najpierw na normalu była banalna a potem na easy praktycznie niewykonalna przez tony przeciwników. Mam zero motywacji żeby do niej wracać. A przykładowo Showgunners mi wyjątkowo podeszło - aczkolwiek tam spacerowanie było bardzo liniowe i nie wymuszało na graczu szukania przedmiotów w krzakach ;)

02.06.2023 14:40
5.2
Jaya
56
Generał

pieterkov - tak jak piszesz, przypomniałeś mi.

Odniósł by to do tego, że w pewnym momencie zacząłem taktycznie poświęcać swoje stworki i jeszcze można byłoby pociągnąć następne misje. Bez sensu gra się staje gdy nie ma momentów sensacji, gdzie dawny "przeciętny człek" staje się "super kozakiem", a tego "kozaka" nikt nie będzie podziwiał. Jakby przynajmniej z tej strony psychologicznie nadrobić to byłoby mi milej przy coraz trudniejszych wyzwaniach.

Gorzej jak wszyscy "przeciętni" zmieniają się w "kozaków" jak w CP77. Dobra immersja jaką bym proponował to analogia do Dragon Ball'a - gdzie SongoKu musi szukać silnych przeciwników. Jeśli poziom postaci/różnice między przeciwnikami nie rosły by tak szybko łatwiej szukać równych przeciwników. W Mount And Blade każdy leszcz w wyjątkowych sytuacjach może trafić tym mieczem w twarz. Prawodopodobieństwo trafienia to też rzadko dobrze wykorzystywana cecha w grach.

23.05.2023 14:07
6
odpowiedz
dobaczenko
43
Pretorianin

Dotychczasowy dorobek niezupełnie mnie zachęca. Mutantów nigdy nie skończyłem, tą pewnie też rzuciłbym w kąt.

Wiadomość Taktyczne RPG z polską wersją jezykową - dziś premiera Miasma Chronicles [Aktualizacja]