Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiemy, ile czasu zajmie LotR Gollum przy „zrelaksowanym” podejściu

07.05.2023 08:52
marcing805
1
1
marcing805
187
PC MASTER RACE

Grafika jakoś nie powolna na kolana ale jest na przyzwoitym poziomie a i sama gierka może pozytywnie zaskoczyć. Pewnie szykuje się rozgrywka podobna do tej z serii Styx, tam też jest kurdupel gremlin, który musi się trochę poskradać i powspinać ale wszystko to jest niskobudżetowe a Gollum szykuje się na grę bardziej dopracowaną pod względem animacji czy konstrukcji poziomów. Niestety ale mam pewne obawy, czy twórcy znowu zaskoczą i zaserwują optymalizacyjnego bubla, które będzie się ciął i przycinał na wydajnych podzespołach przy przyzwoitej tylko oprawie. Za dużo jest ostatnio na PC tych niemiłych niespodzianek.

07.05.2023 10:13
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
Malf
41
Pretorianin

Kurcze czyli obiektywnie jakies 10h albo 12-15 ze zrobieniem na 100%. "Oddychanie" powietrzem śródziemia zamiast contentu jakos do mnie nie przemawia.
Liczylem na 3-4x dłuższą grę ale mysle ze 2x to i tak absolutne minimum za 200zł

post wyedytowany przez Malf 2023-05-07 10:14:19
07.05.2023 17:43
2.1
1
grabeck666
76
Senator

No i właśnie przez takie podejście mamy te syfiaste otwarte światy w każdej grze. Bo ludzie przeliczają godziny w grze na złotówki.

07.05.2023 20:17
2.2
Malf
41
Pretorianin

grabeck666 A jaki problem ustawić cenę za gre na 10 godzin np 100-120zl? Czy ze wszystkiego trzeba zdzierać w opór?
Taki np Cyberpunk albo Hogwarts były tańsze

07.05.2023 22:41
2.3
grabeck666
76
Senator

No właśnie taki, że takie janusze jak ty później przyjdą i powiedzą, że za drogo, a za 100zł gra im się zwyczajnie nie zwróci. I wtedy twórcy zamiast zrobić dobrą grę na 10h za 200 zł, robią grę wypchaną syfem i kopiuj wklej na 20h bo sztucznie wydłużyć czas rozgrywki to żaden problem.

post wyedytowany przez grabeck666 2023-05-07 22:42:21
07.05.2023 23:34
2.4
Malf
41
Pretorianin

grabeck666 A jaką masz pewność że krótka gra za zbyt dużą cenę nie będzie syfem? Taki np Elden Ring nie miał takiego problemu, a nie kosztował 800zł. Myślisz że im się nie zwrócił bo musieli zrobić grę na 80h?

08.05.2023 04:58
2.5
grabeck666
76
Senator

Malf

A jaką masz pewność, że jakakolwiek gra, niezależnie od ceny czy od wielkości, nie będzie syfem? To w tej dyskusji nie ma żadnego znaczenia bo to dotyczy każdej gry kiedykolwiek wyprodukowanej. Że MOŻE będzie do kitu.

Co jest wiadome na pewno, to to że w dzisiejszych czasach łatwiej jest zrobić syfiaste kopiuj wklej ze 100 znacznikami na mapie z czego masz trzy typy, które się powtarzają zamiast zrobić 10 ale ciekawych, zrobić olbrzymi świat, który jest pusty lub nie ma w nim nic ciekawego, ale trzeba po nim biegać z buta i chwalić się jak to na przejście gry potrzeba 200h.

07.05.2023 13:12
SerwusX
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
SerwusX
91
Marszałek

Premium VIP

Niestety deweloper nie zdradził ile może zająć zabawa przy nieco intensywniejszej rozgrywce, ale można założyć, że będzie wymagało to znacznie mniejszego nakładu czasu.
Tutaj jest błąd logiczny...

post wyedytowany przez SerwusX 2023-05-07 13:13:10
07.05.2023 17:43
3.1
grabeck666
76
Senator

Niby gdzie?

08.05.2023 00:00
SerwusX
3.2
SerwusX
91
Marszałek

Premium VIP

Hmm, jak tak teraz przeczytałem to jeszcze raz, to faktycznie chyba nie ma. Założyłem w głowie intensywniejszej = robienie wszystkiego, łącznie ze zbieraniem tysiąca znajdziek itd.

Wiadomość Wiemy, ile czasu zajmie LotR Gollum przy „zrelaksowanym” podejściu