Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dead Island 2 z „ekscytującą” mechaniką, to kluczowa nowość

30.01.2023 16:59
9
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Desolator
133
Pretorianin

Nie widzę w tym nic ekscytującego, wolałbym standardowe drzewko umiejętności. Raczej nie będzie mi się chciało żonglować kartami, pewnie stworzę jakieś uniwersalne buildy, które będę rzadko zmieniać.

30.01.2023 13:28
1
4
Pagricon
30
Chorąży

Czyli coś jak ubrania w Far Cry 6?

30.01.2023 13:52
Xsardass
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Xsardass
142
The Next Pirate King!

Pomysł może być spoko, ponieważ nie ogranicza nas do konkretnego buildu. Tutaj tylko wykonanie musi być dobrze przemyślane. Zmiana kart musi być szybka i wygodna. A ilość jednocześnie założonych kart musi być na tyle duża aby kombinacji wystarczyło na całą grę. Nie chciałbym sytuacji w której po 2h gry znajduje jedyny słuszny deck i reszta kart to śmieci.

30.01.2023 16:07
2.1
toyminator
74
Senator

No to masz pewność że tak będzie. Wiele gier tak ma. Uważam że twórcy, przesadzają z niektórymi umiejętnościami, który są absurdalnie lepsze od innych, i robią z gry kaszkę z mleczkiem .

30.01.2023 14:00
Edziek
3
3
odpowiedz
Edziek
38
Generał

Back 4 Blood?

30.01.2023 14:00
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
CzyCieBoli
16
Konsul

Oby mniej zbugowane niż Dying Light 2 - które też okazało się znacznie nudniejsze od jedynki..

30.01.2023 14:31
4.1
JK.96
61
Pretorianin

To nie ci sami twórcy...

30.01.2023 16:06
Wielki Gracz od 2000 roku
4.2
Wielki Gracz od 2000 roku
173
El Kwako

Akurat DL2 było znacznie lepsze od jedynki.

30.01.2023 16:08
4.3
4
toyminator
74
Senator

DL2 Lepsze? W jednym aspekcie,parkour. Reszta robi wszystko gorzej. Może walka z ludźmi jest ulepszona. Ale więcej graczy uważa, że jedynka była dużo lepsza.

30.01.2023 17:04
p4go
4.4
p4go
153
Almost human
Wideo

Parkour Parkour...xD

https://youtu.be/6VhnU3_-KUY

30.01.2023 14:21
6
1
odpowiedz
zanonimizowany1255967
72
Generał

Ciekawy system, zwłasza jak kilka kart tego same typu w ręce kumulowały by jakiś efekt albo były by kart lepsze niż zwykłe ale z karami za obniżenie czego innego czy wyższym kosztem utrzymania

30.01.2023 15:42
7
odpowiedz
bossix84
67
Pretorianin

Czekam.

30.01.2023 16:06
8
odpowiedz
toyminator
74
Senator

W sumie eksploracja będzie nagradzana. Ale zmieniane kart może zrobić z tego trochę turówkę. Chyba że karty będą zmieniane przyciskami a nie w jakimś menu.

30.01.2023 16:59
9
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Desolator
133
Pretorianin

Nie widzę w tym nic ekscytującego, wolałbym standardowe drzewko umiejętności. Raczej nie będzie mi się chciało żonglować kartami, pewnie stworzę jakieś uniwersalne buildy, które będę rzadko zmieniać.

30.01.2023 17:06
9.1
kapitanbudapren112
13
Legionista

Dokładnie +1

30.01.2023 17:07
pieterkov
👎
10
3
odpowiedz
pieterkov
143
Senator

Absurd. Po co grać 50h jak i tak zamiast rozwiniętej postaci mamy chłystka z 2 skillami?

30.01.2023 17:20
11
odpowiedz
justynian32167
2
Junior

W sumie to czekam. Dying Lighty mi niepodeszly.

30.01.2023 20:16
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Giermo92
1
Junior

Problem z kartami był taki, że często gry aż za bardzo limitowały ilość jednocześnie używanych, a do tego system ich zmiany bywał toporny. Jak nie zrobią jakichś quick barów pod buildy albo nie pozwolą używać chociaż kilku kart jednocześnie to serio nie rozumiem w czym to by miało być lepsze od drzewka umiejętności.

31.01.2023 06:03
12.1
grabeck666
75
Senator

No jeśli karty można zmieniać w trakcie skoku to wydaje mi się, że właśnie cały fun ma polegać na ich żonglowaniu.

30.01.2023 21:37
13
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1359977
9
Senator

Ta gra to trup. Jeszcze nie wyszła a już zdechła.
Jeśli to odniesie jakikolwiek nawet umiarkowany sukces to będę mocno zszokowany.
Ta gra by uratowała tylko silna kampanią fabularna pozbawiona symulatora kuriera, ale tego pewnie tu nie zrobią.

30.01.2023 21:48
konewko01
😂
13.1
1
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Dildo w formie.

30.01.2023 23:14
😂
13.2
1
Artur676
41
Konsul

No jest o trupach więc co w tym dziwnego?

post wyedytowany przez Artur676 2023-01-30 23:14:38
02.02.2023 19:28
13.3
zanonimizowany1251414
15
Generał

DidymosGames

Nie jestem pewien, czy ty trollujesz, czy jesteś po prostu idiota?

31.01.2023 07:54
14
odpowiedz
Jaya
55
Generał

Brzmi ciekawie jednak to chyba zła wiadomość. Fallout76 - tam są karty i cały ten klimat sucharów. Dying Light 2 też przestał starać się być immersyjny, a bardziej "zabawny" wyszły z tego też suchary. Podejście widzę tutaj chyba jak w serii Dead Rising - nie kontynują już serii, dlaczego?

Lubiłem klimat z Dead Island. Dead Island zawalił sprawę z brakiem immersji przez bezsensowne różnice w poziomie zombie i obrażeń. Kilka miałem podejść zanim przeszedłem - zawsze irytowało gdy przy następnej plaży są zombie, którym nic nie zrobię, awansowało się tylko aby zombie mogło awansować i ciągle trzeba było szukać tego wiosła/miecza z większymi cyferkami - choć wizualnie niczym się nie różniły od starego ekwipunku.

31.01.2023 09:31
John_Wild
15
odpowiedz
John_Wild
34
Okropnie_Wściekły_Dzik

Zła wiadomość. Sytem kary jest może i wygodny. Ale to takie pójście na łatwiznę. Taki system jest w F76 i choć się przyzwyczaiłem do niego to nadal uważam, że to troszkę psuje frajdę z tworzenia buildu postaci.
Mam nadzieję też , że nie zrobią tak idiotycznego level scallingu jak w obu Dead Island. Gram po to by czuć progres w rozwoju postaci. Brak progresu, brak grania. Wtedy to i najlepsza historia gry nie ratuje. A mnie akurat fabuła kompletnie nie obchodzi. Jak dla mnie to gra może jej nie mieć i składać się z 1000 losowych questów traktujących o przetrwaniu w świecie pełnym zombie :)

31.01.2023 09:37
CV000
16
odpowiedz
CV000
12
Konsul

Ujdzie, ale niech dadzą sloty na szybkie zmiany.
Staranie się o konkretne karty może być fajne - chase item.

31.01.2023 09:57
17
odpowiedz
skorp_
47
Pretorianin

Ekscytująca mechanika rodem z Painkillera. Ile to już będzie, 20 lat?

Wiadomość Dead Island 2 z „ekscytującą” mechaniką, to kluczowa nowość