Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Avatar Frontiers of Pandora może być trochę inne niż typowy sandbox Ubisoftu

06.01.2023 09:16
ImFilip
😐
1
2
ImFilip
28
Pretorianin

Czekam na to co zapowiedzieli, ale nie jestem pewien czy czekam na to co wypuszczą :/

06.01.2023 09:45
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
micin3
126
Buc

Najbardziej mnie zastanawia czy rzeczywiście lecą tylko i wyłącznie na Raytracing, nie oferując "statycznego" oświetlenia - jak się wypowiedzieli w wywiadzie w 2021.
Z jednej strony nie chce mi się w to wierzyć, że Ubisoft odcięła by się od tak wielu graczy, z drugiej, jak NVIDIA dobrze posmarowała, to kto wie.

post wyedytowany przez micin3 2023-01-06 09:47:19
06.01.2023 11:07
2.1
zanonimizowany1349061
16
Generał

Gra wychodzi też na konsole, które by nie dały rady uciągnąć RT takiego jak na PC, więc będzie obcięte oraz pewnie będzie tryb bez RT dla 60fps.

06.01.2023 12:51
2.2
pawel1812
55
Generał

Ubisoft zwykle współpracuje przy produkcjach z AMD, więc nie sądzę, by tym razem była to Nvidia.
Obstawiam, że mogą być odbicia zrealizowane za pomocą RTXa. Oświetlenie raczej nie sądzę, bo by to chodziło jak kupsztal.

06.01.2023 13:26
2.3
micin3
126
Buc

Nickim4ru pawel1812
W wywiadzie ktoś ze studia twierdził, że mają "rewolucyjną" metodę obliczeń promieni, która ma być użyta przez słabsze karty nieobsługujące śledzenia promieni. Jak pisałem, sam nie wierzę, że nie będzie opcji wyłączenia ray-tracingu w grze, wtedy przecież minimalną kartą w grze musiała by być RTX2060.

06.01.2023 13:34
2.4
humman
72
Generał

micin3 Ray-tracing to nazwa techniki a nie tylko i wyłącznie kart RTX, do tego cienie i odbicia wydajniej robić tradycyjnymi metodami, zwłaszcza jak nie ma wszędzie w świecie luster.
Taki lumenem w UE5 to też ray tracing od globalnego oświtlenia tyle że nie w czasie rzeczywistym bo ma paro sekundowy lag przy zmianie światel i nie wymaga specjalnego sprzętu

post wyedytowany przez humman 2023-01-06 13:34:57
06.01.2023 13:45
2.5
micin3
126
Buc

humman
Ale po co mi to tłumaczysz? Doskonale zdaje sobie sprawę, czym jest ray-tracing.
Dopiero seria RTX w miare sprawnie obsługuje śledzenie promieni.
AMD nawet w swoich topowych, tegorocznych modelach przegrywa w RT z poprzednią generacją Nvidii.
Avatar od Ubi powstaej nie na UE5, tylko na ich Snowdropie, więc nie wiem czemu wyskoczyłeś z Lumenem.
Źeby nie było niejasności - padło wyraźnie, że będzie tylko i wyłącznie ray-tracing w wywiadzie. Nie odpowiednik, nie nowa technologia Snowdropa, tylko ray-tracing. Do tego cały czas piję, nie że nie ma alternatyw, tylko o wywiad z 2021 roku.

post wyedytowany przez micin3 2023-01-06 13:49:57
06.01.2023 11:10
😂
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1349061
16
Generał

Głaskanie zwierzątek ojoj no to na pewno zmieni poziom jakości ich gry.
Wszystko inne co powiedzieli to ten sam bełkot, przy każdej ich grze.
Warto dodać że UbiLol "ROZWAŻA" dodanie MTX, oczywiście je dodadzą tak jak w innych swoich grach.
MTX w grach SP to giga rak.

07.01.2023 01:33
3.1
2
TobiAlex
193
Legend

Tak giga rak, że nikt tam nie każe Ci zaglądać.

06.01.2023 11:31
Ironboy
4
1
odpowiedz
Ironboy
31
Chorąży

Przed obejrzeniem filmu nie byłem zainteresowany, po obejrzeniu polubiłem ten świat i przypomniałem sobie pierwszą część avatar więc na gra budzi moje zainteresowanie. Szkoda tylko, że Ubisoft nie jest firmą której można ufać...

06.01.2023 12:40
DocHary
5
2
odpowiedz
DocHary
64
Unclean One

Połowa sandboxów jest "trochę" inna niż pozostałe.

06.01.2023 12:58
😊
6
odpowiedz
Lookinowt
38
Generał

Jestem inna niż wszystkie

06.01.2023 13:01
Wrzesień
7
odpowiedz
Wrzesień
58
Stay Woke

Ja tam lubię "typowe sandboxy ubisoftu", ale kombinowanie z formułą może się w tym wypadku opłacić. Ciekawe co z tego wyjdzie.

10.01.2023 07:48
Wronski
😒
8
odpowiedz
Wronski
17
Generał

Jak bedzie jak pierwsza czesc to nie chce

Wiadomość Avatar Frontiers of Pandora może być trochę inne niż typowy sandbox Ubisoftu