Silent Hill 2 | PC
Fajnie że wychodzi ale XD z tych wymagań, widać szukają naiwnych których chcą kłamstwem zmusić do kupna nowych kart :d.
dlaczego robia druga czesc najpierw a nie pierwsza?
ponieważ 2 bardzo jest bardziej rozpoznawalna XDDDDDDDD ale z chęcią bym zobaczył remake 1 bo ta gra na ps1 chodziła chb w 25 klatach na sekundę co tam dawniej nikomu nie przeszkadzało ale teraz jak na to się patrzy to aż oczy bolą
Jedynka moim zdaniem bardziej ryła czerep ale dwójka miała bogatszą fabułę.
Dobre wieści, wygląda wspaniale, zwłaszcza mi się podoba scena gdy James wychodzi z toalety i widać jego samochód, las i powiewające na słupie ogłoszenia, co za klimat.
Zwróćcie uwagę na ślad po obrączce na palcu. Gra podobno jest w developingu od 3 lat i jest w pełni finansowana przez Konami, które wkrótce ma podzielić się z nami datą premiery.
Aha, aktor grający Jamesa nazywa się Luke Roberts.
Wszystko na reddicie znalazłem.
pamietam mając z 8 lat grałem w silent hill 2 na ps1 ja ... jaka ta gra miała klimat chętnie ją przjede na st
Kiepsko wygląda ten Pyramid Head, w oryginale jego sama tekstura z tymi plamami krwi sprawiała że wyglądał jak coś prosto z piekła, a w tym rimejku jest bardzo czysty.
Wydaje mi się że to kolejny przypadek kiedy nowi twórcy nie za bardzo mają pojęcie o tych małych rzeczach które sprawiały że oryginał był tak dobry, tylko po prostu myślą że zwiększą roździelczość, dodadzą bajerów graficznych na nowym silniku i już gitara.
Nawet jeśli ktoś nigdy nie przeszedł Silent Hilla 2 i nie zna tej postaci, to z samego patrzenia na tego po lewej przechodzą ciary, a ten po prawej to po prostu jakiś fagas w hełmie
Kiedy te parodie-rimejki na Unreal Engine 4/5 (TeaserPlay czy ENFANT TERRIBLE) okazują się prawdziwe.
Podobna sytuacja była kiedyś z modami graficznymi - wyostrzanie i podnoszenie rozdzielczości gdy całość nie trzyma się całości i odstaje od reszty to jednak problem
==>
ludzie jak ALEX może się zachwycą, ale reszta raczej dostanie łatki hejterów i narzekaczy
o kurwa o kurwa to były dwa pierwsze wyrazy po zobaczeniu tego
8 GB VRAM na karcie graficznej w minimalnych ? ! Straaaażżżż !!!!! Allaaaaaarrmmm !!! Giń śmieciu !! Nie ujdzie ci to płazem.
Super! Zawsze marzyłem by zagrać w "Silent Hill 2", bo jak wyszedł oryginał niestety byłem za młody by w to grać... Ale teraz gdy powstaje remake będę miał okazję wreszcie to zrobić! Dodatkowa radość z tego że grę produkuje Polskie studio - z Krakowa, czyli po sąsiedzku od moich Katowic :) Konami przekazało spory kredyt zaufania Polskim twórcom i mam nadzieję że nie zawiodą oczekiwań graczy na całym świecie! A biorąc pod uwagę jak świetnie wyszły Polakom takie gry jak: "Wiedźmin" - trylogia, "Cyberpunk 2077" czy nawet dziecięca platformówka "Kangurek Kao - remake" - to zdecydowanie opłaca się czekać! Spełnienie marzeń!
https://twitter.com/bobvids/status/1526314444074131457
klasyka
https://www.ign.com/articles/bloober-team-ceo-silent-hill-2-interview-piotr-babieno
Speaking to IGN at DICE Summit 2023, Bloober Team CEO Piotr Babieno says it wants to change the way it tells stories. He wants to move beyond games that lean on simple mechanics typically found in “walking simulator” games – a term that Babieno acknowledges still attracts undeserved derision from gaming audiences.
Instead, he wants Bloober to be making games with larger scopes and more complex and involved gameplay mechanics on the level of other giants in the horror genre. He wants Bloober to be known as the studio that defines the future of video game horror, especially as he observes more people turning to horror for catharsis amidst increasingly chaotic and terrifying real-world events.
“We still would like to make meaningful games, we still would like to keep our DNA to tell [stories] about things which are important to us,” he says. “However, not by environmental storytelling, but by full action, to have much more mass appeal. And I think that this is the reason why we have chosen Silent Hill.”
Ciekawe jak będzie wyglądał system walki, w orginale było dosyć słabo w tej kwestii. Myślę że tu super by się sprawdził ten system walki z The Callisto protocol, na galce uniki na boki i atak bronią białą z fajnymi animacjami
W oryginale był bardzo toporny bo tak miało być tam chodziło bardziej na spierdzielanie przed stworami szczególnie w otwartych lokacjach z tego co pamiętam to przeciwnicy się odradzali ja mam tylko nadzieje że konami przypilnuje bubel team by nie spartolili optymalizacji jak to zazwyczaj robią