Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Remake Dead Space jest reżyserowany jak God of War; zobacz nowe screeny

01.10.2022 15:16
Lothers
1
6
Lothers
191
Senator
Image

Zapowiada się klimatycznie, dzięki udostępnionym screenom? Ja już chyba czegoś nie rozumiem.

01.10.2022 15:16
Lothers
1
6
Lothers
191
Senator
Image

Zapowiada się klimatycznie, dzięki udostępnionym screenom? Ja już chyba czegoś nie rozumiem.

01.10.2022 15:26
2
odpowiedz
9 odpowiedzi
Redman2
2
Generał

Najważniejsze, żeby zmienili zakończenie bo clifhanger jedynki psuje całą grę

01.10.2022 15:49
adam11$13
2.1
6
adam11$13
118
EDGElord

Będziesz męczyć dupę o to przy każdym możliwym remake'u, prawda?

01.10.2022 15:56
Sevek007
2.2
Sevek007
79
Lost Heaven citizen

Po co jedynie zakończenie, najlepiej niech całą grę zmienią...

01.10.2022 19:26
2.3
Redman2
2
Generał

Tak Adamie, będę na przekór tobie. Tlou ma idealne zakończenie, ale i tak by mogli je zmienić tylko ze względu na obecność kontynuacji. Niech skończą z tą durną modą na clifhangery i zaczną wreszcie robić good endy, bo inaczej po co mam grać i omijać przeszkody, starać się przeżyć, skoro na koncu i tak ma mi się nie udać to, po co przychodze? Poza tym gry mają być rozrywką, a na świecie jest wystarczająco dużo zła, by mieć bad endy. Jak nadal to do ciebie nie przemawia, to pozostaje ci omijać moje wypowiedzi, bo nie mam zamiaru rezygnować z odpowiadania na nie w inny sposób niż tutaj.

01.10.2022 22:55
FanGta
2.4
FanGta
167
Generał

Ostatni boss to był jakiś żałosny dramat, nie skończyłem przez to tej gry

01.10.2022 23:49
WolfDale
2.5
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Hydro ten tytuł jest dlatego tak wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do większości gier sprawiła że im brniesz dalej tym bardziej tracisz nadzieję. Kiedy w innych grach masz różne zwroty akcji, ale przeważnie kończące się szczęśliwie tak tutaj zastanawiasz się czy może być jeszcze gorzej. Naprawdę mało jest takich produkcji gdzie ma się tak silne poczucie beznadziei oraz bezsilności i ja właśnie za to kocham Dead Space.

02.10.2022 09:07
Wiedźmin
2.6
Wiedźmin
37
Senator

Wolfdale

Prawdziwe poczucie pustki i beznadziejności to masz przykładowo w I Have No Mouth, And I Must Scream 1995, Pandorum 1998, Pathologic 2005 itp. Hardcorowo.

Jest też polska przygodówka 2d The Cat Lady 2012 z bardzo skromnym budżetem niesamowicie posępna, gdzie graliśmy kobietą. Kolorystyka bardzo oszczędna. Prawdziwe dołująca produkcja.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2022-10-02 09:19:35
02.10.2022 09:24
Qverty
2.7
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku

^^

zaraz zaraz, TLOU ma zle zakończenie/ cliffhanger na końcu? Nie zauważyłem. Przecież tam się wszystko kończy pozytywnie i nie ma żadnego cliffhangera, historia jest zamknięta.

post wyedytowany przez Qverty 2022-10-02 09:25:07
03.10.2022 19:19
2.8
zanonimizowany1373004
9
Generał

Redman2
Po co? Był świetny i tak mamy kontynuacji Dead Space 2, który zakończy ta historia.

Raczej niech uzupełnią brakujące historie po zakończeniu DLC do Dead Space 3.

03.10.2022 20:56
😱
2.9
Redman2
2
Generał

To dwójka miała pozytywne zakończenie?

01.10.2022 15:26
3
odpowiedz
7 odpowiedzi
Znubionek
42
Konsul

to oryginal mial ciecia kamery i loadingi w trakcie gry?

01.10.2022 15:47
marcing805
3.1
marcing805
186
PC MASTER RACE

Nie pamietam dokładnie, bo grałem w to w okolicach premiery ale zdaje się były wycieczki od stacji do stacji jakąś kolejką kosmiczną na zakończenie każdego rozdziału. W tym momencie mogli upchać loadingi, tak jak w GoW są one zakamuflowane podczas krótkich scenek przejścia Kratosa przez szczeliny czy gruzy. Max Payne 3 też nie miał oficjalnie czasów ładowania, co nie znaczy że ich nie było podczas scenek, których nie można było wyłączyć. Sprawa druga, to nie pamietam czym można było swobodnie sobie zwiedzać stacje kosmiczną i wracać do punktów początkowych, jak w Alien Isolation( w niej też zdaje się zrobili podobny zabieg z ekranami ładowania podczas podróży ze stacji na stacje).

01.10.2022 16:56
3.2
Znubionek
42
Konsul

no wlasnie ten tram byl robiony zeby bylo seamlessowo z tego co pamietam. wracanie do poprzenich rozdzialow bylo na pewno w DS3 a w 1 i 2 juz nie pamietam, nie chce mi sie szukac.

01.10.2022 17:04
3.3
zanonimizowany1373660
3
Konsul

Ładowania były co każdy level. Po wczytaniu kolejnego levelu nie można już było cofnąć się do poprzednich. Cięć kamery sobie nie przypominam.

Max Payne 3 miał loadingi. Przynajmniej na X360, bo na PC nie grałem.

post wyedytowany przez zanonimizowany1373660 2022-10-01 17:06:01
01.10.2022 17:07
Last_Redemption
3.4
Last_Redemption
40
Senator

W MP3 są loadingi w czasie trwania cutscenek (nie wszystkich), a są one niekiedy dlugie

01.10.2022 22:13
Persecuted
3.5
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Pierwszy DS ma klasyczne ekrany doczytywania pomiędzy poziomami, a te zwykle rozpoczynają się i kończą w kolejce "metra". Do wcześniej odwiedzonych części Ishimury nie możemy wracać, chyba, że fabuła nas tam wyśle, a dzieje się to nader często, bo backtrackingu jest tam sporo.

Ciekawi mnie, jak to będzie zaimplementowane w remake'u. Bo to, że zdaniem twórców MOŻNA, nie oznacza wcale, że faktyczne będzie warto cofać się do wcześniej odwiedzonych lokacji. Gdyby w tym aspekcie po prostu skopiowali oryginał 1:1, to byłaby to zwyczajna strata czasu, bo stary DS po prostu nie był projektowany z myślą o takiej otwartej eksploracji. To musi zatem oznaczać, że będą tam na nas czekały jakieś dodatkowe atrakcje, a przeciwnicy najpewniej będą się odradzać. A może gra będzie miała metroidvaniową strukturę i dopiero po jakimś czasie będzie otwierać przed nami wcześniej niedostępne lokacje?

02.10.2022 08:38
marcing805
3.6
marcing805
186
PC MASTER RACE

Nie wydaje mi się aby zrobili z DS Metroida. To by musiało oznaczać przeprojektowanie całej gry i lokacji, bo jedynka miała bardzo liniową strukturę. Owszem, mogą coś niecoś wrzucić w trakcie backtrackingu, rywali, znajdźki, może dodatkowe elementy w lokacjach ale zmian na miarę typowej metroidvanii by się nie spodziewał.

02.10.2022 10:47
Persecuted
3.7
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Taki design mógłby dotyczyć tylko pobocznych skrzynek czy pomieszczeń (dodanych w remake'u), ale już nie tych fabularnych. Czyli np. zdobywamy master key z dryfujących w kosmosie zwłok głównego inżyniera (dodanych w remake'u), dzięki któremu możemy wreszcie otworzyć ten pokoik w maszynowni (którego w podstawce nie było) i wydobyć z niego nowy pancerz (dodany w remake'u).

post wyedytowany przez Persecuted 2022-10-02 10:47:43
01.10.2022 16:06
-=Esiu=-
😍
4
1
odpowiedz
-=Esiu=-
198
Everybody lies

Via Tenor

Ale będzie grane...

01.10.2022 16:34
dzony85
5
odpowiedz
dzony85
42
Generał

Jednak wole stary klimat niz nowy.

01.10.2022 17:22
A.l.e.X
😍
6
1
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Wideo

widziałem parę urywków dead space mimo że wykorzystuje pomysł innych to będzie olbrzymi sukces dla EA / wygląda kapitalnie !

https://youtu.be/ezHQNcfIUzQ

post wyedytowany przez A.l.e.X 2022-10-01 17:23:21
01.10.2022 18:46
grzyb111
7
1
odpowiedz
grzyb111
83
Pretorianin

Lothers
Witaj na "gry-online" stronie która poziomem dna i mułu zrównała się "cdaction", nie będę nawet na to pluł bo szkoda mi moich pluwocin na nich :P

post wyedytowany przez grzyb111 2022-10-01 18:47:22
01.10.2022 19:56
DocHary
8
odpowiedz
1 odpowiedź
DocHary
64
Unclean One

Czy ja dobrze pamiętam, że z Frostbite jest jak z Cryengine - radzą sobie z nim dobrze tylko sami twórcy? To budzi moje obawy co do finalnej technicznej jakości.

post wyedytowany przez DocHary 2022-10-01 22:01:53
01.10.2022 21:18
8.1
zanonimizowany1375375
3
Chorąży

Zależy co muszą w nim zbudować. Dead Space nie będzie tak "skomplikowany" jak nawet najbardziej mainstreamowy RPG.

Poza tym mają dokumentację i wsparcie inżynierów silnika z DICE. Co prawda takie wsparcie było również przy produkcji dragon age, ale tam jakikolwiek update silnika wywalał do kosza część aktualnej pracy, jeśli dobrze pamiętam z książki Schreiera.

Co do cry engine to Prey działał imo bardzo dobrze, świetna optymalizacja, bugów też nie pamiętam. Co innego KCD, ale to mimo wszystko gra z KS i od indie devów.

post wyedytowany przez zanonimizowany1375375 2022-10-01 21:18:22
01.10.2022 21:33
Szefoxxx
9
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Szefoxxx
75
Doradca

No z waszą kompresją to te zrzuty (takie polskie słowo zamiast screen) nie są smakowite tylko okropnie brzydkie, jakbym grę sprzed dekady oglądał, tymczasem to nie gra sprzed dekady, a serwis z technikami sprzed dekady najwidoczniej.

01.10.2022 22:08
9.1
tynwar
81
Senator

O kogoś bolą 4 litery, bo musi mieć jak najlepszą grafikę, a nie dostał jej.

03.10.2022 19:12
Szefoxxx
9.2
Szefoxxx
75
Doradca

Taa, polecam też YT w 480p xD

01.10.2022 23:46
WolfDale
10
odpowiedz
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Mnie bardziej ciekawi czy uda im się zachować ten niepowtarzalny klimat, bo że gra wizualnie będzie wyglądać świetnie to nie mam wątpliwości. Lecz to nie wystarczy aby sprawić, że będzie to tak genialne jak oryginał.

02.10.2022 00:37
tgolik
11
odpowiedz
tgolik
136
Generał

Na mocnym PC ta gra już teraz wygląda niegorzej. Może jednak sobie podaruję, grałem całkiem niedawno i dużo pamiętam.

02.10.2022 01:03
12
odpowiedz
rumpel99
31
Pretorianin

aha czyli będzie to bardziej interaktywny film niż gra do grania

03.10.2022 18:31
BlurekPL
13
odpowiedz
BlurekPL
130
Generał

Electronic Arts zapowiedziało, że jutro nastąpi ujawnienie gameplayu z remake’u Dead Space.

A co z NFS który premierę ma mieć jeszcze szybciej bo na początku grudnia? Odnośnie tej gry nie wiadomo nic, a tym czasem z Dead Space dostajemy kolejny gameplay xD

Ofc czekam mocno na ten remake i się ciesze że EA dało drugą szansę marce, bo po sukcesie Mass Effecta, jeżeli i to odniesie sukces to mam nadzieje że EA wskrzesi wiecej marek zza grobu, ale nie wiem jaki geniusz marketingu tam pracuje że do tej pory nie wiadomo nic o nowym NFS poza plotkami.

04.10.2022 13:52
A.l.e.X
😍
14
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

dzisiaj o 17 pokaz z gry :)

04.10.2022 18:27
Persecuted
15
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus
Wiadomość Remake Dead Space jest reżyserowany jak God of War; zobacz nowe screeny