Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość W tym elemencie Redfall będzie na pewno lepszy od Prey

19.08.2022 13:11
Mówca Umarłych
😂
1
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Rozmiar to nie wszystko :-)

Oby dali radę stworzyć naprawdę dobrze zaprojektowany i wykończony świat. Prey był całkiem przyjemną grą.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2022-08-19 13:15:19
19.08.2022 14:52
marcing805
3
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Widzę tytuł newsa, że gra będzie w czymś lepsza niż poprzednik. Wchodzę, czytam że będzie miała znacznie większy obszar działań a jeden mały hub jest wielkości całej mapy z poprzednika. Oczywiście tytuł newsa sugeruje, że większy znaczy lepszy. Co nie znaczy, że tak w istocie nie będzie, bo Arkane to drugi zespół na tym świecie zaraz po Naughty Dog, który umie robić dopieszczone i pełne różnorodności lokacje.

19.08.2022 14:59
Forcebreaker
👎
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Forcebreaker
54
Generał

Gry Arkane nigdy nie opierały się na wielkości, a na zawartości, jest dopasowaniu, zagęszczeniu, projekcie i jakości.
Ze studia odeszło parę czołowych postaci, jeśli już to zapowiedzi o znaczącym zwiększeniu obszaru to wielka czerwona flaga, a nie powów do świętowania i przechwalania się.

Ani w Arx Fatalis, ani w Dark Messiah, Dishonored czy PREY problemem nie była niedostateczna wielkość wielkość.
Tematycznie i w kwestii atmosfery Redfall niespecjalnie mnie pociąga, w przeciwieństwie do dosłownie każdej wcześniejszej gry ich studia.
Mam nadzieję że wyjdzie dobry, ale takie newsy są przeciwieństwem tego co chcę usłyszeć.

Wielkość gier to jeden z głównych powodów dla których już dawno temu porzuciłem Assassyny czy Far Cry (dużo chętniej wróciłbym do Primal czy BLood Dragon niż 4, jak przyjemne by nie było). A nawet (w miarę) niedawno- Ghost Recony.

19.08.2022 15:55
marcing805
4.1
marcing805
186
PC MASTER RACE

Nie nie wielkość gry i świata jest problemem ale prędzej to, że świat i jego wielkość nie jest wypełniony interesującą nas treścią. Nie jestem fanem latania za znacznikami na mapie i wykonywania podobnych do siebie zadań i dlatego od tego typu gier się mocno odbijam. Uwielbiam też gry Arkane, bo to IMO top deweloperki na rynku a odchodzenie kluczowych osób ze studia o niczym nie świadczy, bo przychodzą też nowi, często mający inną perspektywę i spojrzenie na rozwój gry. RedFall to ich pierwsza i bardzo duża gra a Deathloop pokazał, że studio ma jeszcze sporo asów w rękawie. Może im wyjdzie pierwszy immersive sim w otwartym świecie?

19.08.2022 22:38
5
odpowiedz
dwapierogi
38
Pretorianin

Wielkość mapy w prey była jej największym atutem.
Klimat mocno przypominał pierwszego gothica. Jesteś na mocno ograniczonym terenie. Ograniczenie ma sens fabularny, a nie polega na przewróconym regale w drzwiach.
Głupcy.

20.08.2022 01:30
vorimenn
😉
6
odpowiedz
vorimenn
68
Generał
Wideo

Warto dodać, że serwis GameSpot opublikował właśnie obszerny, trwający ponad 21 minut, film ukazujący kulisy produkcji gry. Materiał możecie obejrzeć poniżej.
Warto dodać, że to sama Bethesda opublikowała ten materiał z okazji QuakeConu. Tak ciężko o dokładność?

https://youtu.be/0HKFL_D2PG8

20.08.2022 06:21
Angry Zeus
7
odpowiedz
Angry Zeus
33
Generał

od czasu death of the outsider nie grałem w grę od Arcane, która byłaby mnie jakoś specjalnie wciągneła fabułą, zobaczymy co to będzie, ale z każdym kolejnym tytułem tego studia po serii dishonored tracę do niego zaufanie.

post wyedytowany przez Angry Zeus 2022-08-20 06:22:15
Wiadomość W tym elemencie Redfall będzie na pewno lepszy od Prey