Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gran Turismo robi z siebie pośmiewisko, TDU jest nieśmiałe - Motoprzegląd Drauga

16.07.2022 19:19
👎
1
Dragoon84
99
Generał

Jeszcze zapomniałeś o "a" po przecinku w tytule...

post wyedytowany przez Dragoon84 2022-07-16 19:19:39
16.07.2022 19:20
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
noobmer
42
Generał

Chyba graliśmy w inne WRC bo grałem w 7 i 8 oraz w V-Rally i niestety ale model jazdy w WRC to kupa w porównaniu do Dirta Rally 1/2. V-Rally z racji żę to zręcznościowa nie bede już krytykować. W Solar Crown pewnie dostaniemy to samo kupsko. Podziekuje.

16.07.2022 19:41
Draugnimir
2.1
2
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Polecam wypróbować jeszcze WRC 9 i/lub 10, te odsłony mają wyraźnie lepszy model jazdy niż 8 i (zwłaszcza) 7. A porównywanie do DiRT Rally trochę mija się z celem, bo KT Racing nie celuje w bezkompromisową symulację :)

16.07.2022 20:59
Cziczaki
2.2
Cziczaki
184
Renifer

Kiedyś WRC na PS2 było znane z dobrego modelu jazdy, szkoda że w nowych odsłonach tego nie mogą powtórzyć.

17.07.2022 07:14
2.3
1
Grozny01
0
Legionista

WRC10 jest świetny. model jazdy znacznie lepszy niż w poprzednich odsłonach.

post wyedytowany przez Grozny01 2022-07-17 07:15:30
16.07.2022 19:42
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
BlackTone
30
Generał

Nie nazwał bym tego chamskim ścinaniem zakrętów tylko wykorzystywaniem tracklimits które są niestety tak ustawione na tym torze w GT Sport , a prosi robią dokładnie tak samo bo całą sztuką jest znalezienie optymalnego toru jazdy wciąż trzymając się ograniczeń toru

16.07.2022 20:24
3.1
8
xan11pl
77
Generał

Jeżeli limity toru są wyznaczone błędnie, to niezależnie od tego czy na tym klipie SI w grze przekroczył czy nie przekroczył limit toru, to jest ścinanie zakrętu. To że w tej grze jest w taki czy inny sposób "legalne" to tylko faktycznie wystawia na pośmiewisko twórców. Obejrzałem sobie ten klip z rekordu SI, i tam praktycznie notorycznie jest samochód całym obwodem poza torem. To nie jest szukanie limitów toru, to jest zwyczajnie żałosne niedociągnięcie ze strony twórców gry.

17.07.2022 03:42
MineBeziX
😂
3.2
2
MineBeziX
61
Generał

Jest i biały rycerz Gran Turismo.

17.07.2022 12:04
3.3
BlackTone
30
Generał

xan11pl Nie ma takiej gry wyścigowej gdzie limity tory są ustawione bardzo rygorystycznie bo to wpływa na to że popełnisz mały błąd czas jest anulowany i tracisz całe okrążenie. Sophy zna ograniczenia toru i wykorzystuje je w taki sposób żeby mieć najszybszy czas wciaż trzymając się w limitach i nie wiem czemu ludzie narzekają na to że robi to SI jeśli ludzie w multi robią dokładnie to samo.

17.07.2022 18:32
3.4
5
FeanorRR3
80
Pretorianin

"Nie ma takiej gry wyścigowej[...]"
Już pierwsze zdanie i facepalm. Szczerze nie wiem jak mam Ci to powiedzieć ale... SĄ takie gry które oddają rzeczywiste limity toru nawet biorą pod uwagę limity wyznaczone w poszczególnych seriach wyścigowych. Jeśli zastanawiasz jakie konkretnie to przeglądnij ten artykuł, bo ja naliczyłem tylko w nim 4 takie gry.

17.07.2022 21:43
3.5
3
xan11pl
77
Generał

BlackTone Uwierz mi, grałem w wystarczającą ilość gier wyścigowych, od symulacji po arcadówki, by zwyczajnie stwierdzić że bredzisz. Ale po kolei. Sugerujesz, że ktoś narzeka, że to SI przekracza limity toru a gracze je przekraczający robią to samo, i już nikt nie narzeka. Otóż, nie wiem jak inni, ja zwróciłem uwagę na przekraczanie limitów toru w naprawdę wyraźny sposób, i nie zależnie od tego czy robi to gracz, czy SI, jest to bardzo wyraźnie niedopatrzenie ze strony twórców, bo jednak limity toru w grze stricte competitive są bardzo ważną rzeczą.
Ale wracając do twojej błędnej tezy o tym, że cytuję: " Nie ma takiej gry wyścigowej gdzie limity tory są ustawione bardzo rygorystycznie". Otóż bredzisz. A nawet bredzisz podwójnie. Ostatnio sporo grałem w grę MotoGP 21, i tam jak grasz sobie próbę czasową, to limity toru są tak ustawione, że nawet delikatne przekroczenie krawężnika powoduje skasowanie okrążenia. A jeżeli wyjedziesz na ostatnim zakręcie/prostej jeszcze przed przekroczeniem linii mety, to nie dość, że kasuje ci całe okrążenie, to w dodatku jeszcze musisz przejechać kolejne okrążenie jako nieważne, bo ewentualnym wyjazdem na ostatnim zakręcie/prostej mógłbyś zyskać nieznaczną przewagę.
Kolejna tego typu gra, gdzie w trybie kariery w kwalifikacjach nie znacznie przekroczysz limit toru i tracisz okrążenie to Project Cars 2.

Także bredzisz, bredzisz, i jeszcze raz bredzisz, powiedziałbym że jesteś fanbojem sony i Gran Turismo, bo bronienia tak istotnej rzeczy jak limity toru w grze simulacyjnej/simcade jaką jest Gran Turismo inaczej niż fanbojstwem nazwać nie można. Jeżeli sophy zna ograniczenia toru, i wykorzystuje je do granic możliwości, to znaczy wyjeżdża na zakręcie wszystkimi czterema kołami poza tor na trawę, i robi sobie skrót zakrętu, to znaczy że ktoś spartolił robotę, i za to jest jak najbardziej słuszny hejt/wyśmiewanie, bo to jest takie partactwo że brak słów. I po raz kolejny się powtórzę, nie to że sophy wykorzystuje sobie te limity, tylko to, że ktoś je tak badziewnie wyznaczył.

16.07.2022 20:13
Brucevsky
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Brucevsky
148
Playing with writing

GRYOnline.plTeam

Muszę wziąć w obronę Sophy w tym przypadku. Jasne, pokazane nagranie to żaden powód do dumy dla projektantów rozwiązania - bardziej traktowałbym je jako taką dokumentację aktualnego stanu prac na SI. Nie można jej jeszcze z pewnością nazywać "inteligentną", ale trzeba oddać, że umie robić użytek z otrzymanych danych, by wykonać zadany cel.

Poczekałbym na dalsze postępy i zobaczył, czy z czasem autorom nie uda się osiągnąć założonego celu. Kluczowe tutaj będzie znalezienie złotego środka, żeby rywalizacja z takim przeciwnikiem była jak najbardziej "ludzka" i sprawiająca satysfakcję.

16.07.2022 20:25
Draugnimir
😉
4.1
6
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Do samej GT Sophy nic nie mam - ot, sztuczna inteligencja wykonała zadanie w narzuconych z góry parametrach. Bawi mnie natomiast chwalenie się tymi parametrami (czyt. limitami toru wyznaczonymi w sposób, który nie przystoi grze mieniącej się symulatorem) oraz rozdźwięk między przechwałkami o pracach nad rewolucyjną SI a stanem faktycznym w Gran Turismo 7, który nie zdradza praktycznie żadnych oznak modernizacji od zarania dziejów serii :)

post wyedytowany przez Draugnimir 2022-07-16 20:28:16
16.07.2022 20:33
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ali Wlaborg
78
Mordęga

Gran Turismo 7 znów się wygłupiło
zamiast dawać jakiś ustawiany wyścig, niech postawią 5 zaproszonych jutuberów i 5 ich SI w tych samych bolidach, wtedy zobaczymy jakie te Sophy jest dobre XD

post wyedytowany przez Ali Wlaborg 2022-07-16 20:51:24
16.07.2022 20:51
5.1
6
zanonimizowany1372326
1
Pretorianin

Z tak ustawionym SI twoi YouTuberzy na starcie są już przegrani. Patrząc na to, jak stabilnie Sophy pokonuje ścięte zakręty i przelatuje nad krawężnikami, tak u prawdziwego gracza jest to czysta loteria. Przejazd Igora Fragi robi wrażenie, ale na pewno była to próba jedna z wielu. SI nie musi się z tym liczyć.

16.07.2022 21:02
5.2
3
Ali Wlaborg
78
Mordęga

nie dam pewności ze SI będzie na tyle mądre by nie hamować nagle jak ktoś mu wjedzie w linie toru czy tez wykorzystać dany potencjał, nie mówiąc o taktyce, SI nigdy nie będzie sprytniejsze, najwyżej mogą oszukiwać, a to ze są precyzyjni co do milimetra, to nie świadczy ze w walce to wykorzystają jak gracz znacznie mu to utrudniać, by pokonać precyzyjnie zakręt musi wcześniej dobrze wyjechać lub się ustawić, jak nie zrobi tego na czas, to resetuje linie jazdy, ale jego styl jazdy jest cały czas taki sam
myślisz ze jak gracz specjalnie zacznie hamować z środkowej linii zamiast zewnętrznej to SI domyśli się ze to taktyka wyjechania na zewnętrzna w 2gim zakręcie by SI wyjechało wolniej po wewnętrznej? nie, jego cel to precyzyjnie dohamować i wyjechać płynną linią nie temu zaradzić

post wyedytowany przez Ali Wlaborg 2022-07-16 21:03:03
17.07.2022 12:06
5.3
BlackTone
30
Generał
Wideo

ali Wlaborg Sophy już scigała się z pro graczami https://www.youtube.com/watch?v=4Gfm317R7l4&t=2766s

post wyedytowany przez BlackTone 2022-07-17 12:09:40
17.07.2022 23:16
5.4
Ali Wlaborg
78
Mordęga

no nieźle, poświęcali (chyba) cały team dla jednego który stale uciekał XD
albo po prostu nie walczyli z liderem

16.07.2022 20:49
6
odpowiedz
zanonimizowany722242
54
Senator

Czy gdyby GT wyszło na premiere w ps+ albo było f2p to nie było by takiego narzekania?

16.07.2022 21:17
Mona_Lisa
7
odpowiedz
6 odpowiedzi
Mona_Lisa
38
Pretorianin

Korzystając z okazji, że zebrali się fani gier motoryzacyjnych: co jest dzisiejszym odpowiednikiem Colin McRae Rally 2.0? Taki udawany symulator rajdowy, w którym można ze znajomymi ścigać się na przemian przy użyciu kierownicy, ale nie trzeba martwić o zbyt realistyczne rozwiązania typu dostrajanie parametrów samochodu milionem suwaków i zużywające się opony.

16.07.2022 21:20
7.1
zanonimizowany1372326
1
Pretorianin

DiRT 4, ale nie mam pewności czy obsługuje tryb Hot Seat. Jednak jeśli chodzi o frajdę z samej jazdy, to w trybie zręcznościowym jest tym czego szukasz.

16.07.2022 21:42
Herr Pietrus
7.2
1
Herr Pietrus
225
Ficyt

Też nie wiem jak z Hot Seat, ale V-rally 4 też będzie tutaj rewelacyjne pasowało.

16.07.2022 23:51
Draugnimir
7.3
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Seria WRC też powinna się nadać, ewentualnie można cofnąć się nieco i sięgnąć po DiRT 3. V-Rally 4 również polecam - ma pewne bolączki, ale w obecnej cenie (promocyjnej) jak najbardziej zasługuje na szansę :)

17.07.2022 02:53
Mona_Lisa
7.4
Mona_Lisa
38
Pretorianin

Super, dzięki za podpowiedzi!

17.07.2022 19:09
Herr Pietrus
7.5
2
Herr Pietrus
225
Ficyt

V-Rally ma kapitalny "serious arcade" model jazdy, jako żywo wyjęty z Colina... no, może nie 2.0, bo tam wszystko się brało na ręcznym :), ale z Colina 4. Takich gier arcade już ni ma i nie będzie. Tzn. DiRT 5 był blisko, ale idiotyczne AI (destruction derby) i głupkowata otoczka oraz mało tras zabiły tę grę. A szkoda. Raz na jakiś czas taka prymitywna odskocznia nie jest zła :P

A, co do WRC - no od 6 w górę to raczej nie, bo niby na medium czasy niewymagające, ale jednak jazda wygląda inaczej, nie są to aż tak trudne gry jak DiRT Rally (dzięki Bogu!), są to świetne gry, ale jednak jest inaczej, poważniej, brak tego typowo rozrywkowego flow. Natomiast jak nie przerazi kogoś grafika WRC3-WRC4 - o, to zdecydowanie tak! Wciąż są to genialne, bardziej rozrywkowe (choć nie jak V-Rally 4) rajdy, ileż ja w to natłukłem godzin... :)

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-07-17 19:16:16
18.07.2022 02:11
Mona_Lisa
👍
7.6
Mona_Lisa
38
Pretorianin

Dzięki, zainteresuję się V-Rally 4, bo jak przez mgłę pamiętam pierwszą część, a z opisu wygląda mi na to, czego szukam.

16.07.2022 22:40
Herr Pietrus
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Herr Pietrus
225
Ficyt

Z tą AI w GT7 to faktycznie kpina. LOL, co za realistyczne ścinanie po trawie i wysokich tarkach. :D

A MotoGP 21 czy 22 to bardzo solidne gry, zresztą podobnie jak poprzednie odsłony serii - 19, 18, 17... OK, nie są idealne, każda ma jakieś swoje bolączki - ale bardzo przyjemnie się w to gra.

Skoro jest okazja zarobić na reskinach, czemu tego nie robić? Zresztą zestaw torów musieli dać nieco inny (Estoril i Donington), więc jakieś nowości są :)

BTW - przy okazji motocykli jak zwykle z całego serca polecam gorąco MXGP. Na pewno 2019, ale ponoć 2021 jest równie dobre.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-07-16 22:40:45
16.07.2022 23:54
Draugnimir
8.1
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie odmawiam jakości MotoGP i (potencjalnie) SBK - wykpiwam tylko politykę wydawniczą Milestone ;)

17.07.2022 21:50
8.2
xan11pl
77
Generał

Sam jestem fanem MotoGP, w zasadzie po raz pierwszy styczność miałem z serią w dzieciństwie jako MotoGP2. A potem dłuuuuuuga przerwa, i kupiłem odsłonę MotoGP20, a rok później MotoGP21. To świetne gry, ale jak zobaczyłem, co się zmieni w MotoGP22 (w zasadzie poza kolorystyką i chyba jakimś nowym torem w kalendarzu to zupełnie nic) to odpuściłem sobie kupowanie w tym roku 22. I obawiam się, że 23 również będzie dokładnie tym samym, tak samo jak to całe SBK zasługuje raczej na miano średniego/wielkiego dodatku w postaci płatnego DLC (60-80zł) do MotoGP22, niż pełnoprawnej gry za pełną cenę(pewnie będzie 230 jak MotoGP22 na premierę, gdzie po miesiącu już była przecena chyba 50% na steam). Polityka wydawnicza gier od Milestone jest mega słaba, bo nawet taka FIFA z roku na rok ma więcej zmian, niż MotoGP od trzech odsłon (20, 21 i 22).

16.07.2022 22:50
vorimenn
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
vorimenn
69
Generał

Ponadto 7 lipca powitaliśmy ostatni pojazd z DLC wchodzący w skład Przepustki samochodowej – Nissana 370Z Nismo z 2019 r.
Wolałbym nowego Nissana Z, ale najwidoczniej Sony ma na niego jakąś wyłączność pod GT7.

16.07.2022 23:47
Draugnimir
9.1
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie do końca, ten Nissan wcześniej pojawił się w którymś DLC do Project CARS 3 - choć nie jako produkcyjny model, a Nissan Z Proto (ale z wyglądu różnią się najwyżej minimalnie).

Polyphony Digital mogło natomiast potencjalnie zapewnić sobie do tego samochodu dostęp wcześniej niż Playground Games / Turn 10 Studios, w związku z czym prace nad dodaniem go do Forzy jeszcze trwają. Ogólnie ta seria jest trochę opóźniona względem rynku motoryzacyjnego i obecnie jako najświeższe nowinki trafiają do niej jeszcze modele z roczników 2020/2021.

post wyedytowany przez Draugnimir 2022-07-16 23:56:17
16.07.2022 23:55
vorimenn
9.2
vorimenn
69
Generał

Zobaczymy. Pamiętam jak było z 2018 BMW M5 czy 2018 Mercedes-Benz X-Class. BMW pojawiło się najpierw w Need for Speed Payback, a później w FH4: Fortune Island. Mercedes był początkowo w The Crap 2, a następnie w FH4 w ramach Series 8.

16.07.2022 23:00
vorimenn
10
odpowiedz
vorimenn
69
Generał

Do tego dochodzi sążnista aktualizacja, która wprowadza rozmaite ulepszenia w rozgrywce i grafice, np. poprawia model jazdy w określonych pojazdach (rajdowych i wyścigowych) i określonych warunkach (wilgotnych), a także odblokowuje (wreszcie) 60 klatek na sekundę na konsolach PS5 i Xbox Series X.
Przecież ta aktualizacja na PS5 i XSX to jeden wielki żart. Przykład jak tego w ogóle nie robić.

17.07.2022 03:37
Domin922
11
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
Domin922
58
Generał
Wideo

Nie wiem jak wygląda AI w GT 7, ale nie wierzę że jest prymitywniejsza niż w FH 5. Przecież boty w FH 5 to kpina a AI jest na poziomie pierwszego Gran Turismo z 1998 roku.

A tak wgl, widziałem kiedyś filmik jak jeden z dewsów serii Forza chwali się jakimś rewolucjnym AI. Fajne rzeczy mówił, ale w FH 5 ten ich system nie działa.

EDIT: To ten filmik.
https://youtu.be/XB9lf7iJbRw?t=1

post wyedytowany przez Domin922 2022-07-17 03:40:38
17.07.2022 03:53
MineBeziX
11.1
2
MineBeziX
61
Generał

Oni się tym chwalili co najmniej od FH3 i działa tak samo źle, a nawet gorzej. Cóż, prawda jest taka że Driveatary w FH5 po prostu oszukują i nie uczą nowych graczy jak poprawnie jeździć, bo jeśli ich nie będziesz spychać z drogi, to będą jechać w idealnej kolumnie i wrzucać 400 na godzinę, mimo że jedziemy klasą S1.

Z drugiej strony jest to typowa zręcznościówka i nie chwalili się "realizmem", tylko tym że podobno uczą się od graczy. Co i tak jest kłamstwem, ale wolę takie kłamstewko niż oszukujące AI, które jest przez twórców opisywane jako realistyczne i będące rewolucją w "symulatorze" jakim jest GT7.

No i to, że w jakiejś innej grze AI jest spartolone, nie jest obroną dla innej gry...

post wyedytowany przez MineBeziX 2022-07-17 03:54:56
17.07.2022 04:07
Domin922
11.2
Domin922
58
Generał

MineBeziX Wiesz, autor artykułu wylewa pomyje na AI w GT 7, a nie wspomni słowem o FH 5. A przecież w FH 5 AI jest tak samo kiepskie albo i nawet prymitywniejsze.

17.07.2022 06:39
11.3
3
BongoBong
21
Legionista

Domin922 Różnica jest taka, że twórcy FH5 nie wypuścili do sieci filmiku o rewelacyjnej AI, żeby się pochwalić jej osiągnięciami.

Ponadto jeżeli chcesz porównywać, to powinieneś porównywać do FM7, która mierzy w dostarczanie podobnego rodzaju rozgrywki, a nie w FH5, która z założenia jest casualowe, zręcznościowe, nie aspiruje do symulacji - dostarcza kilometrowych skoków samochodem i innych szaleństw.

17.07.2022 07:54
Mr. JaQb
11.4
1
Mr. JaQb
104
Legend

AI w FM7 jest tak samo mało imponujące jak to w FH5

17.07.2022 10:03
Draugnimir
11.5
1
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

nie wspomni słowem o FH 5
Autor wspomniał słowem o AI w FH5 parę tygodni wcześniej :)
https://www.gry-online.pl/newsroom/forza-horizon-5-dostaje-po-uszach-f1-22-simsowacieje-motoprzeglad/z5220a0

Owszem, Playground Games i Turn 10 Studios też nie mają się czym chwalić na tym polu - ale chociaż nie obiecują gruszek na wierzbie... a przynajmniej już nie. Ich dawniejsze bajania o Drivatarach, które jakoby odzwierciedlają zachowanie prawdziwych graczy, to też była - i jest - beczka śmiechu :)

17.07.2022 04:21
12
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
Tasdeadman
46
Generał

Mnie interesuje, kiedy Codemasters mają zamiar dać w końcu crossplay do F1...
Ogólnie to powinna być z tego afera a jest cicho jak makiem zasiał, może Draugnimir podsuniesz koledze od recenzji F1 ten temat, bo to jest gruba przesada.
Nie wiem, jak na rynek mogła wyjść gra, która nie ma crossplay nawet w ramach jednej platformy jaką jest PC. Gracze Origina nie mogą grać z graczami Steam, Codemasters zataiło tą informację, jej po prostu nie było a przyznali się gdzieś na forum jak gracze o to pytali.
Na daną chwilę wygląda to w ten sposób, że jeżeli masz wersje z Origina to możesz zapomnieć o multi bo jest martwe, ilość sesji jest minimalna a nawet do randomowych wyścigów rankingowych nie można nikogo znaleźć i najczęściej kończy się tak, że wiszę w lobby przez 15 minut czekając aż ktoś dołączy, żeby chociaż w dwie osoby się pościgać.
A terminów jak zwykle nie podają, w ogóle żadnych informacji na ten temat, poza tym, że "będzie w przyszłości".

17.07.2022 07:51
Mr. JaQb
12.1
1
Mr. JaQb
104
Legend

Crossplay - okej, ale tylko opcjonalny. Sam grając na konsoli wolę grać tylko z konsolowcami, bo po prostu nie ma cheaterów.

17.07.2022 08:18
12.2
Grozny01
0
Legionista

Dokładnie tak samo myślę jak kolega poniżej. Granie multiplayer na PC nie ma sensu. Nikt tam nie dba o fair-play

17.07.2022 13:43
12.3
Tasdeadman
46
Generał

Mr. JaQb tylko czaisz, że ja nawet nie mówię o crossplayu PC z konsolami? Brak tej opcji byłby jeszcze całkowicie zjadliwy i jakoś zrozumiały. Ale że te nygusy z Codemasters odwaliły taką manianę, że dwóch graczy na PC nie może ze sobą zagrać, bo jeden kupił grę na Steamie a drugi płaci 60 złotych miesięcznie za abonament EA i ma grę na Originie. A Codemasters nawet łaskawie nie chce powiedzieć kiedy to połączy.

17.07.2022 13:58
Mr. JaQb
12.4
Mr. JaQb
104
Legend

To jest akurat patologia, ale jakoś mnie nie dziwi biorąc pod uwagę, jak niestabilnie działa moduł online nawet gdy łączy ze sobą graczy z jednego sprzętu/launchera :D

17.07.2022 18:08
12.5
Tasdeadman
46
Generał

Mr. JaQb I tu liczyć można jedynie na EA, że jak w przyszłym roku Codemasters zmieniać będzie silnik, to i kod sieciowy zostanie przerobiony pod okiem EA. Bo mieć ten sam błąd w którymś tytule z rzędu, to smutny żart.

17.07.2022 07:26
😒
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Grozny01
0
Legionista

Pośmiewisko to ty robisz z siebie pisząc takie bzdury o GT7 panie Mysiak. "Gonienie króliczka" to świetny sposób na wyścigi w singlu bo jest co wyprzedzać. A jeśli chodzi o przejazd tego "bota", to co jest dziwnego, że można ustawić parametry przejazdu i limity na maksa? Już w pierwszym Quake były boty co trafiały cię rakietą ZAWSZE, nie ważne jakbyś skakał. Dlatego panie Mysiak - ogarnij się

post wyedytowany przez Grozny01 2022-07-17 07:27:21
17.07.2022 10:06
Draugnimir
😉
13.1
2
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Myślę, że dla nas obu byłoby lepiej, gdyby tym, kto się ogarnie, było jednak Polyphony Digital :)

"Gonienie króliczka" to świetny sposób na wyścigi w singlu bo jest co wyprzedzać.
...chyba że jednak nie.

post wyedytowany przez Draugnimir 2022-07-17 10:09:09
17.07.2022 12:18
dj_sasek
13.2
2
dj_sasek
154
Freelancer
Image

Grozny01 Przeciwnicy w Gran Turismo 7 w tym "gonieniu króliczka" jak to nazwaliście to robią za ruchome pachołki na drodze, które trzeba omijać, bo nie stanowią bezpośredniego wyzwania dla gracza. To nie ma nic wspólnego z wyścigami. Wyścigi są wtedy kiedy kiedy każdy uczestnik tego wyścigu ma porównywalny samochód, startują na podstawie wcześniej uzyskanych wyników z kwalifikacji i startują do wyścigu blisko siebie, a nie, że P1 ma 40 sekund przewagi nad graczem i goń go przez cały wyścig. Śmieszne jest to, że Gran Turismo 1 ma więcej wspólnego z wyścigami niż Gran Turismo 7. Wrzucam screena jak to było na początku w serii GT przed wyścigiem, normalne kwalifikacje, testowa jazda, ustawienia auta i lista startowa. Proste rozwiązania i sprawdzały się wtedy, dziś trzeba udziwniać graczowi rozgrywkę na siłę i robić "gonienie króliczka"... Jak ktoś chciał to można było ominąć kwalifikacje i startować z końca, ale normalnie z linii startowych a nie kilkaset metrów od rywali.

post wyedytowany przez dj_sasek 2022-07-17 12:29:05
17.07.2022 09:00
14
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrek.K
203
... broken ...

Tak, nigdy dość wypominania potknięć studiu Polyphony Digital…
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/gran-turismo-robi-z-siebie-posmiewisko-tdu-jest-niesmiale-motoprz/ze225bc

Kolejny dzien, kolejna okazja na jebanie Polyphony, co nie? Masz jakis uraz do nich czy jak?

Jak tam boty w FH5, ktore lamia wszelkie prawa fizyki na najwyzszym poziomie trudnosci?

post wyedytowany przez Piotrek.K 2022-07-17 09:02:18
17.07.2022 09:58
Draugnimir
😜
14.1
4
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Do botów w FH5 też mam uraz :)

17.07.2022 10:50
😡
15
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1359977
9
Senator

Gran Turismo robi z siebie posmiewisko od premiery GT Sport kiedy stalo sie jakims always online shitem (wyłącza serwery i gry nie ma, nawet sejwa nie zrobisz, taki szajs nawet nie ma szansy kiedys stac sie retro) i stawia na multiplayer jak jakas darmowka z internetu zamiast byc (jak wczesniej) holdem dla motoryzacji i jego muzeum i godnym propagatorem w branzy gier.
Ostatnie GT to byla 6 część na PS3. Te nowsze to szajs i Forza Motorsport wciaga je nosem w sumie juz od 4 części.

17.07.2022 11:11
Mr. JaQb
15.1
Mr. JaQb
104
Legend

Singlowa zawartość w FM jest nudna jak flaki z olejem, wraz z rozwojem infrastruktury sieciowej samochodówki rozwijają swoje moduły online i bardzo dobrze, bo rywalizacja z innymi graczami jest ciekawsza niż z botami.

17.07.2022 11:53
15.2
zanonimizowany1359977
9
Senator

Mr. JaQb

Tylko, ze GT od pierwszej części z 1998 roku to gra hold motoryzacji i singlowe powolne doswiadczenie.
Zbierasz auta, modernizujesz je, testujesz i jezdzisz dla przyjemności.
Mutiplayerki to adrealina, przemoc i stres, zaden hołd dla motoryzacji. Takich multiplayerkow jest mnóstwo na rynku np od Codemasters czy simy.

GT zas to bylo singlowa legenda z tysiacami samochodów. GT 6 szczytowe osiagniecie Polyphony Digital mialo 1200+ samochodów, rajdy, gokarty, formule, nawet łazik kosmiczny plus cotygodniowe zawody sezonowe.
To co jest w nowszych wersjach to jakies dema tego co bylo.Napisac karłowatość i cień dawnej legendy to napisać nic.

Multiplayer niech sobie bedzie (jest od GT5), ale jako dodatek gdzies tam pod jakas ikona. Robiac z tego podstawe plus always online wydmuszkę, zabili tą serie.
Nazwa została, a zawartosci to ma mniej niz Gran Turismo 1 na PS1.

17.07.2022 23:03
15.3
kenigihinagahiro33
0
Junior

No jeśli uważasz ze GT7/GTS nie jest hołdem/pomnikiem dla motoryzacji to poprostu nie grałeś w te gry i tyle w temacie. Multiplayer jest czyms w co idzie teraz każda tego typu produkcja. A jak mieszkasz w jaskini i nie masz dostepu do stalego, stabilnego internetu to bardzo mi przykro. Od premiery GTS ani razu nie doswiadczylem "wylaczenia serwerow". Mozesz przybic high5 z autorem tego artykulu.

27.07.2022 11:14
16
odpowiedz
ImbaSkadi
6
Junior

Orientuje się ktoś, czy The Crew 2 wykrywa już Logitech G920?

Wiadomość Gran Turismo robi z siebie pośmiewisko, TDU jest nieśmiałe - Motoprzegląd Drauga