Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Aloy nie musi schylać się po loot; gracze Horizon zadowoleni ze zmiany

04.04.2022 16:43
7
5
odpowiedz
1 odpowiedź
EuzebiuszSZ
5
Pretorianin

Wyłączyć grafikę co by gracze nie tracili czasu na podziwianie, bo tak zabiegani w dzisiejszych czasach.

04.04.2022 14:07
1
1
zanonimizowany1370352
6
Pretorianin

To powinno być w każdej grze ;p Ofc pewno animatorowi przykro :D
Ale jestem - pewno jak większość - człowiekiem który nie ma za dużo czasu na granie - wręcz przeciwnie - mam mniej czasu niż bym chciał - nadal jednak prowadzę życie tak jak chcę - po prostu inne rzeczy bardziej chcę ;) Ale też chcę grać i też chcę przechodzić gry w miarę sprawnie - takie rzeczy chętnie bym wyłączał w pewnym momencie jak już się nacieszę szczegółowością a chcę bawić się albo gameplayem albo historią.
Animacje wsiadania do pojazdu, spania, podnoszenia lootu, fast travelingu - wszystko powinno być możliwe zmniejszone imho.
Wiem, będzie twórcom przykro ;p Pytanie tylko - czy tak samo nie jest im przykro jak ktoś nie kończy gry i nawet nie dojdą do niektórych sekwencji? Może więcej by dochodziło dalej wtedy? Mówię o twórchach - nie wydawcach ;p tym którym zaelży by ludziom się dobrze grało i podziwiali ich pracę vs tym co tylk ochcą grę sprzedać

04.04.2022 15:37
Elessar1984
2
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

Głupie to. Co ona kosiarką do trawy jest, czy człowiekiem ?

04.04.2022 16:10
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Rzurzel
2
Legionista

Co kto woli, ja jeśli nie mam czasu na gre to nie gram, nie jestem za takimi rozwiązaniami co pisał chezior. Idąc tym tropem to przydałoby się możliwość szybkiego teleportu(skoku) 10,20,30,40metrow przed siebie.

15.04.2022 00:22
3.1
tynwar
82
Senator

I taka możliwość występuje w gothic, nawet nie wiesz jak często z tego korzystałem XD.

04.04.2022 16:16
4
odpowiedz
Alacer
115
Konsul

No pewnie. W końcu ktoś pomyślał o ludziach, którzy nie mają czasu. Teraz jeszcze wywalić bieganie z punktu a do b. Zastąpić teleportacja. Usunąć też wstawki filmowe. Po prostu dać możliwość wyboru czy akceptujemy questa czy nie bez podawania treści. W pierwszym przypadku od razu teleport do miejsca docelowego i ubicie tam złego albo automatyczne podniesienie przedmiotu. Kurcze. Można by tak sporo usprawnień wdrożyć dla ludzi co nie mają czasu.

post wyedytowany przez Alacer 2022-04-04 16:17:15
04.04.2022 16:17
hopkins
5
odpowiedz
hopkins
213
Zaczarowany

Tak jak Chezior pisze. Na poczatku fajnie sie pozachwycac animacja, ale z czasem to sie robi nuzace. W kazdej grze powinna byc mozliwosc wylaczenia animacji w opcjach!

04.04.2022 16:43
SpookyYuuki
6
odpowiedz
1 odpowiedź
SpookyYuuki
55
Generał

Teraz jak o tym myślę to połowa czasu spędzonego w RDR2 to oglądanie animacji ;D

04.04.2022 19:39
Kaniehto
6.1
1
Kaniehto
60
Generał

w rdr2 cieszyła mnie każda drobna animacja, bo uwielbiam dobre animacje w grach, bardzo często zwracam na nie uwagę. choć przyznam, że przeszukiwanie ciał po raz tysięczny stało się męczące

04.04.2022 16:43
7
5
odpowiedz
1 odpowiedź
EuzebiuszSZ
5
Pretorianin

Wyłączyć grafikę co by gracze nie tracili czasu na podziwianie, bo tak zabiegani w dzisiejszych czasach.

04.04.2022 17:18
SerwusX
😜
7.1
5
SerwusX
91
Marszałek

Premium VIP

Właśnie, po co animacje. Po prostu teleportujemy gracza od punktu a do b, wrzućmy loga (opcjonalnie do poczytania, bo kto ma czas). Właściwie to przedmioty są zbędne w grach, dajmy graczowi wszystko na początku.
W sumie, kto ma jeszcze czas na granie, udostępnimy grę tylko wybranym jutuberom, kto będzie chciał, to sobie zobaczy w przerwie pomiędzy kolejnymi tictocami.

04.04.2022 16:46
Smalec
8
odpowiedz
7 odpowiedzi
Smalec
27
Pretorianin

Animacje podnoszenia pojedynczych przedmiotów wprowadzają zazwyczaj zapóźnione studia, takie jak Piranha Bytes, gdzie podniesienie nawet pojedynczej monety okraszone jest skrajnie zbyteczną animacją schylania się. Im więcej studiów uzmysłowi sobie, że to niepotrzebny archaizm i pieśń przeszłości, tym lepiej.

04.04.2022 23:41
8.1
Znubionek
43
Konsul

anachronizmem jest budowanie gameplayu na zbieraniu tysiecy smieci. wystarczy ze bedzie tego kilkukrotnie mniej i wtedy te animacje nie beda meczace tylko immersyjne i satysfakcjonujace.

05.04.2022 01:30
Smalec
8.2
Smalec
27
Pretorianin

Znubionek A co jest złego w zbieraniu tysięcy śmieci, gdy odbywa się to za pomocą wciśnięcia jednego klawisza? Mamy ograniczyć loot w grach z olbrzymim światem, żeby podporządkować to tak fundamentalnej mechanice, jak schylanie się, by podnieść każdy jeden duperel z ziemi? Takie animacje będą męczące, bo są cały czas takie same, są skrajnie niepotrzebne i zabierają czas - a jak komuś owo schylanie się po itemy kojarzy się z immersją i satysfakcją to spoko, różne dziwne zboczenia ludzie mają, nie mnie to osądzać :D

05.04.2022 01:39
8.3
Znubionek
43
Konsul

Bo zbieranie śmieci to słaby gameplay, co tu mam tłumaczyć lol. Tylko trzymasz galke do przodu i klikasz X przy przedmiotach. Lol.

Teleportujące się obiekty są brzydkie, nawet taki minimalistyczny Minecraft ma animacje np. poruszania się npcow

post wyedytowany przez Znubionek 2022-04-05 01:39:56
05.04.2022 18:33
Smalec
😐
8.4
Smalec
27
Pretorianin

Znubionek No nie wiem, cokolwiek? Jak na razie proponujesz: Ograniczyć loot w 'dużych grach', tym samym mocno ograniczyć handel i pośrednio rozwalić ekonomię; żeby po raz setny obejrzeć tę samą animację, tej samej czynności, która nie ma żadnych zalet, ale za to same wady. Coś jeszcze wywalić/ograniczyć żebyś mógł obejrzeć tą jakże istotną animację zbierania itemków z ziemi?

Teleportujące się obiekty są brzydkie, nawet taki minimalistyczny Minecraft ma animacje np. poruszania się npcow

Ke?

05.04.2022 21:01
8.5
Znubionek
43
Konsul

ograniczenie handlu i rozwalenie ekonomii xD w takim np. kingdom come (i wielu innych grach, to jest praktycznie standard) ekonomia jest rozwalona bo wlasnie mozesz sobie podnosic mnostwo wartosciowych przedmiotow ktore wszedzie leza i je sprzedac. w drugiej polowie gry nie masz na co wydawac pieniedzy i nie oplaca sie w ogole podnosic itemow bo szkoda czasu na to xD

jakie w ogole "Ke?" typie xD. Komisja Europejska?

07.04.2022 01:04
Smalec
8.6
Smalec
27
Pretorianin

Znubionek Od kiedy "śmieci" to są "wartościowe przedmioty"?

Właśnie nie wiem coś ty tam za głupkowaty bełkot wyrzygał - teleportacja? Minecraft? Wytrzeźwiej, bo piszesz zupełnie od czapy :D

15.04.2022 00:25
8.7
tynwar
82
Senator

Te animacje w grach PB nie było takie złe :P.

04.04.2022 21:11
AIDIDPl
9
1
odpowiedz
AIDIDPl
173
PC-towiec

Ja lubię takie drobne animacje. Mi nie chodzi o to żeby skipować grę w każdy możliwy sposób, chce się w nią wciągnąć a im więcej detali tym lepiej to idzie.

04.04.2022 22:55
Gazz
10
odpowiedz
Gazz
49
Centurion

Jeszcze nie sięgnąłem po tą grę a już się nie muszę schylać :)
To tak jak oczekiwać na lajki jak się spóźnisz :)

05.04.2022 00:26
hopkins
11
odpowiedz
hopkins
213
Zaczarowany

Wielu ludzi chyba nie rozumie, ze ta opcja jest OPCJONALNA.

05.04.2022 18:10
12
odpowiedz
kojirohyuga
42
Konsul

Ja oczywiscie bede gral ze schylaniem wiadomo z jakich przyczyn :)

15.04.2022 00:21
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
tynwar
82
Senator

Chezior
W the elder scrolls nie ma w ogóle animacji zbierania lootu. Mało tego, w morku nie było innej animacji niż pływanie, bieganie, skakanie, walczenie i czarowanie xD. W oblivionie i skyrimie podobnie, ale możliwie jest, że te gry mają już nieco więcej animacji. Na pewno skyrim ma animacje kopania rudy, wsiadania do wozu xD. Obie gry mają jeszcze animację obcinania głów i nie wiem co jeszcze :P.
Natomiast w gothicach pochylasz się cały czas i mi to nawet nie przeszkadza. Jedyne elementy, których zbieranie było męczące to te sekretne mikstury wzmacniające beziego, są wszędzie rozlokowane w świątyni śniącego i potrzebna jest telekineza, bo wiszą sobie pod sufitem. Jest tego co nie miara, więc zebranie wszystkich serio wzmacniało do takiego stopnia, że bezi mógł zabić jednym ciosem orka wiarusa albo gomeza :P.

15.04.2022 00:35
WolfDale
😍
13.1
WolfDale
75
Sztuczny Wytwór Forumowy

Człowiek tyle lat katuje grę i zawsze czegoś nowego się dowie, to kolejny znak że po raz kolejny trzeba przejść pierwszą cześć i odkryć coś nowego.

15.04.2022 11:07
13.2
tynwar
82
Senator

WolfDale
Mikstury? Tak, też dowiedziałem się o tym przez przypadek jak szperałem w internecie w poszukiwaniu pewnych informacji XD. A wystarczyło chodzić z gotowością do rzucania telekinezy, a wtedy mikstury zostaną podświetlone z napisami :D.

Jeszcze zapomniałem wspomnieć, że oprócz schylania się w gothicach, to bezi ma jeszcze dużo więcej animacji niż w morku. Gotowanie, pieczenie, kowalstwo, a nawet bęben (jest taki jeden na tak jakby scenie z jak domniemywam słupem wisielca i klatką, normalnie tam nie da się dostać, ale bmarvinb K pozwoli na to), nawet wywalenie tej kolumny tam w klasztorze(problemem tej kolumny jest to, że można przewrócić go tylko na drugą stronę zamiast w stronę przepaści XD) gdzie znajdziemy gorna, młodego trolla i mnóstwo zębaczy, a do tego cieniostwór pod spodem, palenie, picie i jedzenie, spanie, a nawet mapa i wiele innych animacji powiązanych z różnymi rzeczami w obozie na bagnach. Dużo więcej animacji niż w morku, a i tak nie przeszkadzało XD.

Co ciekawe w morku na początku postać ma nieproporcjonalnie niskie staty, tak niskie, że aż postać jest okrutnie powolna, a skoki miał jak roczne dziecko. Niby nie ma animacji, a jednak na początku niemiłosiernie wkurza do tego stopnia, że po prostu kodem podwyższam sobie parametry ruchu, a potem robię od razu na początek questa z butami super szybkości, łatwo zrobić, a pracodawca jest prawie na początku. Bez tego ani rusz, morrowind jest olbrzymią krainą i przemierzanie go bez nich jest katorgą XD.
Naprawdę dosłownie postać na początku niemal wolniej biega niż chodzący strażnik XD.

Kurczę, no ale szkoda, że nie zdążyli z oryginałem i w ogóle mieli problem. Wykorzystywalny bęben na scenie i słup wisielcy bez sznurka, obóz bandytów, dawna kopalnia starego obozu (ta kopalnia, którą można odwiedzić na początku, dzięki bmarvinb K można tam się dostać, a potem gra przeładowuje grę na pustą mapę), nie do końca dobrze zrobione drabiny (widoczny pośpiech i brak czasu) itp. Mogli wydać dodatek uzupełniający ;-(

Wiadomość Aloy nie musi schylać się po loot; gracze Horizon zadowoleni ze zmiany