Do tej pory nigdy nie kupiłem gry na premierę, ale wydaje mi się że D4 może to zmienić. Póki co wygląda to bardzo dobrze, jestem niemal pewny że rozgrywka będzie miodna. Pozostaje tylko kwestia tego jak będzie wyglądał endgame i itemizacja co w zasadzie jest w slasherach najważniejsze. Żeby tylko nie powtórzyli błędów z D3 gdzie końcowe sety opierały się głównie na klasowych zestawach które są akurat w mecie, a 90% legend było bezużyteczne.
Co by nie powiedzieć o trzeciej części feeling walki w niej to najlepsze doświadczenie w h&s jakie próżno szukać w jakiejkolwiek innej grze, chyba tylko ten z Lost Arka się do niej zbliża. Wrócili klimatem do dwójki co widać niech tylko nie zawiedzie lore i end game a będzie naprawdę dobrze
Bardzo ładne efekty pogodowe. Te odbicia wilgoci mmm. Zobaczymy jak pójdzie z optymalizacją
Mogliby ogłosić piątą klasę postaci, pewnie trzymają to na końcówkę roku
Ciekawie się zapowiada. Natomiast z całej serii podeszła mi tylkojedynka. Dwójki ani trójki do końca nie przeszedłem.
Mnie zadowola to co widzę. Czekam z niecierpliwością na premierę!
Super to wygląda, takie trochę "co by było, gdyby Diablo 2 powstało dzisiaj, a nie 22 lata temu" :). Przy tak wyglądających i klimatycznych lokacjach, samo zwiedzanie świata powinno dawać niezłą frajdę.
Patrząc na to wszystko, jeszcze bardziej chciałbym zagrać w produkcję pokroju Wiedźmina 3 (prawdziwe, fabularne action-RPG z dialogami, wyborami i kamerą zza pleców), osadzoną w settingu mrocznego, piekielnego dark fantasy. To by było coś, niestety nikt się tego podjąć nie chce, a światy fantasy w grach są zazwyczaj dosyć "standardowe".
Zobaczymy, jak to będzie wyglądać. Przynajmniej wymyślają coś nowego, a nie kopiuj, wklej z dwójki do trójki.
Są okej. Trochę brakuje twórczej inwencji, historycznych inspiracji. Ideałem podziemi dla mnie były w Diablo 2 podziemia Haremu, z tą śliczną arabską muzyką, kanały w Kurast, moim zdaniem najmroczniejsza kolacja w grze i świątynia Nihlathaka z tybetańską estetyką
Niby okej ale jakies takie bezjajowe to :/ te czerwone jaskinie to zrzynka 1:1 z PoE2 ale wg. mnie to i tak lepiej to wyglada w PoE2 ;) a tak pozatym to grafika grafiką ale najwazniejszy jest gameplay, skille, itemizacja a nie grafika... DIIR dalej jest IMO Królem w tej materii :) https://www.youtube.com/watch?v=jVRADmjzsss tu dla porownania ;) bardzeij czekam na PoE2 ktore notabene wyjdzie szybciej niz D4 :)
kamera od góry w 2022, jakaś średnia grafika, gameplay z chodzenia po pustym mieście i pustych lokacjach, gdzie w oczy rzuciło mi się najbardziej brak cieni zależnych od źródeł światła tylko jakaś czarna plama przyklejona do pleców... to wygląda jak zapowiedź jakiejś budżetowej gry ze steama albo mobilnej. Czy to znaczy, że gra będzie niegrywalna? Nie koniecznie, ale na pewno będzie waliła biedą. Paradoksalnie diablo immortal wydaje się, że to chyba obecnie najlepsze miejsce dla tej serii w takiej formie. Hades pokazał jak się robi krótkie, budżetowe slashery w 2d, a to coś mu raczej do pięt nie sięgnie. Zapowiada się crap jadący na nostalgii bo umrocznili grafikę na niby diablo 2 w grze, która była zbyt archaiczna do grania już w jakimś 2012.
Świetnie to wygląda , jest klimat i poczucie zagrożenia . Tylko żeby ta gra nie była taka krótka jak D3
W dniu premiery w ramach Xbox Game Pass*.
* jeśli transakcja zostanie oczywiście sfinalizowana.
Bardzo dobrze to wygląda. Jak dla mnie to aż za dużo przywiązywania się do tych wszystkich szczegółów :) Przez kilka lat do premiery dużo się pewnie zmieni, ale kierunek w którym podążają jest jak najbardziej prawidłowy :)
Jak myślicie jakie będą wymagania. Mój komputer to i5-11400h, 16 GB RAM, RTX 3050 - pójdzie mi?
Wreszcie powrócili do właściwej oprawy graficznej. D3 to zapewne był jakiś eksperyment, albo mieli grafika od WoW-a który niczego innego wyczarować nie potrafił.
Zobaczymy, zobaczymy... Blizzard czy jakaś tam nowa nazwa, ale to nie jest sam firma co kiedyś, więc nie mam do tytułu wielkie oczekiwanie.
Tymi lochami to mnie nie zachęcili. Lochy, kanały i wszelkiego rodzaju podziemia to lokacje, których nie lubię w żadnej grze.
Zresztą, strasznie naciąłem się przy Diablo III (2. największe rozczarowanie w moim prywatnym rankingu growych rozczarowań ever), więc poczekam wiele lat, zanim zagram w kolejną część.
Hype, podjarka rosną a całość szlag trafi, bo na premierę serwery padną i będą martwe na dwa tygodnie - miesiąc (jak nie więcej).
Do tego dodajmy fakt że gra jest always online (przynajmniej na PC).
Czy warto wydawać 60€ na grę w którą zagranie będzie graniczyć z cudem i pozostanie płacz i rzucanie bluzgami (np. tu na forum)
Pomijam problemy techniczne, bugi bo tego będzie od groma i jak sama gra będzie wyglądać(chociaż szału nie robi ta fuzja D2 i D3) oraz jakie decyzje dalej zostaną podjęte bo np. nie zdziwię się jak główna zła okażę się lesbijką, tęczowy Acti-Blizz lubi woke gówno.
;)
Skoro blizzard z chinczykami tyle lat sie pier.oli z mobilna wersja Diablo Immortal (ile lat minelo od "dont you have a phones?"), to z Diablo 4 jeszcze beda sie pieprzyć kolejne kilka lat minimum.
Im sie nigdy nie spieszy, im pozniej tym lepiej, wydaja gre dopiero jak juz im sie znudzi proces developingu, a Prezes zapomni, ze jego firma taka gre produkuje.
Blizzard to dno, w porównaniu z tym czym byl w latach 99-2012.
Od premiery Diablo 3 rownia pochyła, ale dzieki zombiakom grajacym w WOW i placacych abonament za samo granie (skrajna glupota, ale jakoś miliony ludzi placi naiwnie ta daninę) to maja co miesiac darmowe ciężarówki kasy i moga sie dalej opieprzac na calego.
Na razie ciąg dalszy jechania na nostalgii do Diablo 2 w tych quarterly update'ach. W poprzednim była też mowa o powrocie złych mechanik z Diablo 3. To wszystko sugeruje, że nie mają za bardzo pomysłu na grę. Grafika będzie ładna, a gameplay mięsisty, ale mechanika, rozwój postaci, itemizacja, endgame, coś czuję, że tutaj gra będzie leżeć.
Wow te krzyze na klasztornych kopulach. Gra ocieka klimatem. Juz biegne do sklepu... No chyba nie xD
Diablo hmmm coś mi mówi ten tytuł. Już nie pamiętam co to było bo tak dawno nikt o tym nie wspomniał.
Obudzili się.
W Path of Exile jest ponad 180 map co wręcz ośmieszało ubogie pod tym względem Diablo.
No ale jak te lochy mają wyglądać wszystko podobnie to raczej mały krok w przód.
Wyjdzie PoE 2 z dwustoma mapami i dowodzenia.
Musiało ono stać się na tyle elastyczne, by można je było wykorzystać w wielu miejscach, a nie tylko w jednych podziemiach.
Serio? Po gówniatym settingu GR z D3, gdzie każda szczelina mimo, że z innym układem korytarzy to bliźniaczo podobna do siebie, oni teraz robią dokładnie to samo w D4 ? Znowu idą po najniższej linii oporu czyli proceduralnie generowane lochy. Założę się, że puzzle z ktorych gra wylosuje dungi będą również gdzieś w lokacjach z kampanii z drobnymi zmianami. Ehh blizzard blizzard, znowu wtopa.
Wszystkie lokalizacje podobne, nie zanosi się też na żaden przełom w jakiejkolwiek płaszczyźnie. Diablo I było oryginalne. Dwójka była dużo większa i jeszcze lepsza od jedynki. Trójka mnie zawiodła (cukierkowa grafika i wszechobecna wtórność). Może czwarta część będzie lepsza od trzeciej, ale nie liczę na wiele. Gry nie dorastają w przeciwieństwie do ludzi i ich oczekiwań.