Patch jest naprawdę spoko teraz tylko dodatek, a przy okazji będą mogli jeszcze dlubac nad warstwa techniczno - mechaniczna gry. Według mnie trzeba docenić CD Projekt za to że dotrzymali słowa. Przecież usprawnili bardzo wiele poza sama grafika/wydajnością, a były realne obawy że totalnie będą mieć wywalone na takie aspekty.
Juz o tym nie napisza ze ponownie gra na ps4 nie dziala. Wiekszosc graczy ktorzy maja fizyczna kopie tej gry nie sa wstanie jej odpalic. Jak mozna wypuscic patch ktory powinien byc na premiere i do tego go sprawdzic czy dziala?
W sumie OK ten patch, ja za bardzo nie mam co w grze teraz robić po zdobyciu wszystkich achivmentów i wymaksowaniu na 100%, czekam więc na nową grę plus albo fabularne DLC. Jedyna rzecz, która mnie wkurzyła to reset perków, mogłaby być gdzieś podpowiedź w co miałem wcześniej zainwestowane, bo nie pamiętam po pół roku od ostatniego uruchomienia, a zależałoby mi na tych samych lub podobnych (jeśli nastąpiła w nich zmiana). Uderza w oczy znerfeienie pancerza ubiorów i broni. O połowę mi spadł pancerz po tym patchu. Miałem ponad 3000 pancerza teraz ok 1200 udało mi się uzyskać po zamontowaniu maks ulepszeń na tych samych ciuchach. Rewolwer miałem na ok 1200 obrażeń teraz tylko nieco ponad 700.
Właśnie dotarło do mnie, czego mi brakuje w Cyberpunk 2077. Jest to tryb "New Game +".
Co prawda przeszedłem tytuł już 4 razy i zawsze bawiłem się dobrze, jednak miło byłoby zobaczyć dobrze przygotowany ten tryb dla kolejnego przejścia pozycji.
W dalszym ciągu to najgorzej zoptymalizowana gra na xbox one, ale jak najbardziej da się grać, grafika dużo ładniejsza i mniej spadków fps po patchu 1.5.
Cieszę się że wstrzymałem się z grą do tego momentu. Myślę że lepszego momentu niż teraz na przetestowanie gry nie będzie.
Powtórzę się: uwielbiam Cyberpunk 2077, ogrywałem na premierę i byłem zachwycony, babole nie rzucały mi się w oczy.
Jednak cała otoczka wokół naprawy gry, którą tworzą Redzi a wymierne korzyści, jakie z tych poprawek płyną dla graczy, ponad rok po premierze, to śmiech na sali.
W skrócie - jeśli nie grałeś w Cyberpunka na premierę, bo błędy i niedoróbki, to po patchu 1.5 dalej nie masz większych powodów, aby w niego zagrać.
Gra nie dostała ŻADNEGO znaczącego patcha od premiery. Powiem więcej - moder z Nexus Mods był w stanie, od premiery, zrobić więcej, niż Redzi.
Mogliby w końcu przyznać, że nad grą pracuje obecnie garstka ludzi, a nie mamić niezdecydowanych, że gra z solidnego 8/10 stanie się majstersztykiem pokroju Wieśka 3.
Sam od siebie grę polecam, chociażby z uwagi na główny wątek i kilka pobocznych zadań zapadających w pamięć, bo warto i tu jest siła CP2077. To w dalszym ciągu niesamowicie solidny tytuł. Jednak dla mnie było już tak w dniu premiery. Kolejne patche nie były, nie są i prawdopodobnie nie będą game changerem.
Co do wersji na starą generację konsol - widziałem na YT, jak to działało i jak nadal działa, i trudno mi uwierzyć, że w XXI wieku można wypuścić coś tak źle działającego i dalekiego od optymalizacji.
Może po prostu zapomnijmy już o tym tytule, bądźmy ostrożniejsi przy następnej premierze, a twórcy niech skupią się na kolejnych projektach, w których, na obecnym etapie, mogą zdziałać więcej, niż w wydanym już CP 2077.
Widziałem wczoraj fragment tego streama. No powiem szczerze, że był wykonany fatalnie. Cztery osoby siedzące i gadające nie wiadomo czy to do siebie, czy do widzów na streamie. Odnosiło się też wrażenie, że posadzono ich tam na siłę i najchętniej to by uciekli najszybciej jak się da. Przydałby im się w marketingu ktoś, kto to ogarnie i postawi do pionu, bo obecnie pod tym względem jest tragedia. Prezencja w tej branży to ważna rzecz, a w tym momencie gdyby porównać ich do kogokolwiek (nawet gościa z Blizzarda z tym jego słynnym tekstem o telefonach) to wypadają po prostu fatalnie.
Sam patch w sobie jest w porządku, ale patrząc na historię tego projektu i czas, w jakim pracowali nad tą aktualizacją, to rozumiem, że można być zawiedzionym. Ja nie miałem żadnych oczekiwań i po DL2 odpalę i przejdę drugi raz.
CD Projekt po raz kolejny strzelił sobie wczoraj samobója. Te poprawki mogły wejść po prostu po cichu to nie odbiłoby się tak na krytyce. A wydaję mi się, że każde większe pierdnięcie CDPR musi walnąć w social media.
Niech już zamkną ten projekt i zajmą się Wiedźminem albo po prostu Cyberpunkiem 2 ale budując wszystko od nowa opierając się na silniku, który stworzyli, bo graficznie gra naprawdę jest bardzo ładna.
Jak jest z tłumami w Night city? Dalej miasto ma kwarantanne czy są już są normalnie tłumy. Jak to wygląda na ps5?
No, że tak powiem, 15 miesięcy to chyba wystarczający czas by gra zaczęła jakoś działać - bo wiem że tutaj się lubujemy w EA i cieszymy się że chociaż można włączyć i to nam wystarczy graczom ;) Jak crashuje to też nie problem. 15 miesięcy i jest lepiej, GOOD JOB! czekam na kolejny hit
"postacie niezależne korzystające z parasolek podczas deszczu" i to mnie przekonało, zagram chyba jeszcze raz ... kiedyś tam
Mam pytanie - jak zablokować instalacje wersji ps4 na ps5? Po każdym włożeniu płyty zaczyna kopiować pliki. Da się to jakoś zrobić żeby nie instalował tej wersji?
Jak można porównywać ilość Like/Dislike na YT? Przecież wtyczkę dzięki której można w ogóle dać dislike ma promil użytkowników..
Zachwalają niektórzy OGROM pozytywnych zmian, więc zacząłem się zastanawiać, czy czegoś na tym mieście po łatce 1.5 nie widzę... Pochodziłem więc dziś 2 godziny po Night City.
Szybkie obserwacje:
- w zachowaniu przechodniów jest drobna (ale sensowna) zmiana: w sytuacji zagrożenia nie kucają, tylko wszyscy uciekają;
- w zachowaniu kierowców jest nieco więcej zmian: w czasie zagrożenia uciekają autem lub z auta, zmieniają kierunek jazdy itp.
- AI ruchu ulicznego jest prawie tak samo idiotyczne, jak wcześniej: wystarczy, że zablokujesz samochodem jeden pas i wszystkie inne auta stają, tworząc gigantyczny korek, nie omijają przeszkód;
- samochody nadal znikają, gdy tylko na sekundę gracz odwróci wzrok;
- fizyka kolizji działa natal fatalnie: lekki kontakt pędzącego samochodu z przeszkodą potrafi wyrzucić auto jak z katapulty aż pod niebiosa;
- przez boty wojskowe można przejechać jak przez niewidzialny obiekt;
- auta nadal materializują się w niewielkiej odległości na oczach gracza;
- samochody w oddali to wciąż "pudełka zapałek" (bitmapy), co wygląda żenująco;
- policja nadal się teleportuje i nie prowadzi żadnej formy samochodowego pościgu za graczem;
- wreszcie podniesiono fotele w autach, widok z perspektywy pierwszej osoby w czasie jazdy jest już akceptowalny;
- mam wrażenie, że auta się nieco lepiej prowadzi; zachowanie motocykla na drodze jest nadal mało realistyczne (w porównaniu np. do motoru w "Days Gone") - to po prostu auto na dwóch kółkach;
- model broni w dłoniach nadal czasem staje się niewidzialny.
Porzucałem też trochę nożem - działa w porządku. Kupiłem 3 mieszkania. Nic specjalnego w nich nie znalazłem. Szkoda kasy, chyba że ktoś lubi mocno "roleplejować". Najładniejsze jest IMHO lokum w Glen. Corpo może być. Ale North Side to wyjątkowa, brzydka dziura.
Kolejna zmiana: fixerzy zostawiają graczowi prezent w schowku, gdy V wykona dla nich wszystkie zlecenia. Szukałem tych "prezentów" (bo wszystkie misje mam zaliczone), ale w moim schowku nic się szczególnie nie wyróżniało (a miałem tam już sporo gratów), więc pewnie mowa o jakimś badziewiu.
Rozdzieliłem też atrybuty, ale w drzewku rozwoju nie zauważyłem poważnych zmian. Niestety, nie pamiętam na tyle dobrze tego, co było wcześniej, żeby dokonać sensownego porównania. Nie sprawdzałem też podobno poprawionej ekonomii.
Szybkie wnioski: jeśli ktoś grę ukończył, to nie ma po co wracać do Night City. Zmiany są wyłącznie kosmetyczne (z wyjątkiem systemu ekonomii, który może wprowadzać istotne zmiany w rozgrywce). W silniku nie grzebali. Założę się, że np. misja "wyścigowa", której CDPR powinien się jeszcze przez kilka lat wstydzić, pozostała bez zmian. Podejrzewam, że ewentualne zmiany odczują głównie posiadacze konsol.
Póki nie pojawią się jakieś duże i sensowne dodatki (oraz NG+), żegnaj, Night CIty. Wracam do DL2.
Mam wersję pudełkową na PS4 :) Po tej wspaniałej aktualizacji nie mogę włączyć gry :) Błąd "Nie można uruchomić aplikacji. Dane są uszkodzone” po aktualizacji... Człowiek płaci i płacze... Przypomnę, że to miała być gra na starą generację hahaha.... Strata pieniędzy i czasu
Cyberpunk jest skierowany do starszych odbiorców i płaczące małee trolle nigdy nie beda zadowolone : D
Dodając animacje wody C2077 oficjalnie zakończył tryb open beta.
Muszę przyznać, że jak ponownie odpaliłem grę to HDR i RT powodują opad szczęki w nocy. Mam wrażenie, że jest jeszcze lepiej. Sam obraz też jest ostrzejszy, tak jakby DLSS poprawili.
Wolę wysokie wymagania i konkretną jakość grafiki niż dobrą optymalizację, a grafikę z roku 2015 w dół
Ściągasz sobie patcha 1.5 (1.51) na PS4 i co - "Nie można uruchomić aplikacji. Dane są uszkodzone”. A co na to CDP - [link] Kupiłem tą grę na premierę, dokładniej zamówiłem w preorderze jak tylko taka opcja była dostępna. Naprawdę lubię tą grę, nie przeszkadzało mi że ogrywam ja na sprzęcie na którym podobno nie jest to wskazane (zwykle PS4). Ale myślałem, że jak po takiej przewie wypuszczają patcha to jest to będzie on naprawiał błędy i usuwał problemy, a nie je tworzył. Ciekawe kiedy to naprawią...
Na premierę wersji 2.0 trzeba jeszcze poczekać może do końca roku jak dobrze pójdzie.
Ja tam jestem zadowolony. Rok temu na premierę zagrałem i byłem rozczarowany, a do tego wybrałem nudną ścieżkę skradania. Później zagrałem w wiele kiepskich gier i po powrocie do CP2077 pokochałem ją i doceniłem. Teraz z uśmiechem na twarzy wracam po raz 3-ci jako korpo.
Wczoraj pograłem z 3 godzinki i jestem bardzo zadowolony ponaprawiali babole które mnie irytowały i przetacza się przez Night city jeszcze przyjemniej. Teraz tylko czekać na NG+ i dodatki fabularne nawet jak będą płatne to biorę z miejsca.
Teraz to powinna być premiera tej gry, wtedy ocena podskoczyłaby na 15/10
w 2077 będę miał 97 lat i wtedy na 100% ogram Cyberpunka w wersji takiej jaką wizję mieli jego twórcy ;) cierpliwości ;)
PS5 i XSX to nie jest next gen, to current gen. Miały premierę w listopadzie 2020.
Gołym okiem widać zamiany dlatego też reakcję są pozytywne bo naprawdę widać że coś się zmieniło. Zmiany było widać po każdym patchu, ale wiecie - ciężko pokazać poprawę statystyk, balans ekonomi czy to że jakieś misje z połowy gry mają lepszy path finding npców, a to przecież zmiany nad którymi ktoś siedział godzinami... dniami!
Niestety dopóki gracze nie przestaną oceniać Cyberpunka jakby to był klon GTA to wiele w postrzeganiu tej gry się nie zmieni.
Przykład? Ruch uliczny, fizyka wody, zachowanie npc - są z jakiegoś dziwnego powody absolutnie najważniejsze dla krytyków krzykaczy, mimo że są to rzeczy tożsame z open worldem pokoju GTA, a nie FPS-RPG którym Cyberpunk jest.
Fabuła, postacie, rozwój postaci, immersja, ścieżka dźwiękowa - tym RPGi stoją.
Niestety ale to co najważniejsze w Cyberpunku i grach jemu podobnych, jest traktowane jako jakaś trzeciorzędna, nieistotna pierdoła.
Dialogi, levelowanie, ulepszanie eq, zabijanie na wiele sposobów - to jest to czym cyber jest, przestańcie oczekiwać GTA od tej gry, to nie jest GTA, nikt ci nie obiecywał tego, niektórzy gracze wmówili sobie to, a potem byli źli bo okazało się że to były tylko ich urojenia. A teraz - "reeeeeee, okłamali mnie :((((((((("
Dla mnie Cyberpunk stoi przede wszystkim turbo gęstym klimatem dystopijnego korpo które chce nas wszystkich dojechać (zakończenie dla korposa to tak mega klimatyczny majstersztyk że głowa mała), ale dla Maćka z Kielc fana GTA V, cyberpunk jest jeb... gównem bo ruch uliczny jest dla niego najważniejszą rzeczą. Miasto jest ważne ale nie najważniejsze do bulwy nędzy.
Smutne to strasznie.
Polecam zainstalować patch 1.51 na PS4 :) szczególnie jak macie wersję pudełkową :) DZIĘKI CD Projekt!!! Jesteście wielcy :)
https://www.youtube.com/watch?v=sfbNMz5TcRs
Czyli hejtują już jedynie trolle internetowe, aby pohejtować i tyle.
No i spoko