Mod do Cyberpunka z funkcją, dzięki której poczujecie się jak tajniacy
Fajny pomysł, pytanie tylko jak to się ma do balansu gry? Mogę przebrać się za kogoś, iść do końca zadania, zrobić to co mam zrobić i wyjść jak gdyby nigdy nic? Już widzę co by było gdyby coś takiego było w grze od początku...
Po co naprawiać CP2077, moderzy zrobią to za nas i za darmo. Nie ważne co ale ta gra to rozczarowanie dekady.
Mój standardowy komentarz pod newsem o Cyberpunku - kiedy szanowny CDPR naprawi perki? I kiedy gra zacznie normalnie chodzić? Z każdym kolejnym patchem było coraz gorzej.
Jak dla mnie położyli lachę na produkcji.
Poudajemy wsparcie. Wypuścimy nextgen patch. A jak się sprzeda powiemy ze kończymy wsparcie i dziękujemy moderom za pomoc.
Już widać że gracze wybaczyli twórcom tą nie powiem wtopę bo to brzmi jak wypadek. Wybaczyli ordynarne i bezczelne kłamstwo. A jak wybaczyli to, to i do następnej premiery wybaczą to jak zostali przez developerów zrobieni w wała
Developerzy którzy dostają za to kilka tys miesięcznie nie potrafią dodać czegoś co dodaje jeden koleś robiący to hobbistycznie. To żart jest. Serio CDP powinien im płacić za to.
Przecież zatrudnili moderów bo nie radzą sobie z naprawianiem gry przy której pracowali latami :DCyrk.
Pamiętasz TES:Oblivion ? Skyrim ? ile modów do gier Bethesdy wydano które naprawiają ich gry bo im samym się nie chciało ?
To nie wynika z lenistwa deweloperów tylko z priorytetów, tak, ta funkcja powinna była być w grze od samego początku, może był powód że jej nie ma, może nie ma powodu, może nie pomyśleli, może po prostu jak się dowiedzieli ze góra chce wypchnąć grę przedwcześnie postanowili wyciąć co się da żeby oszczędzić jeszcze żenady ?
Zgadzam się, to powinno być od samego początku. Nie ma wątpliwości. Ale CDPR nie jest pierwszym przypadkiem kiedy to błędy są naprawiane przez moderów, a CDPR płaci przynajmniej za wykonaną dobrą robotę. I tyle.
Hmm... Chyba jeden z lepszych modów, jeśli działa tak, jak autor to przedstawił na filmie.
Szkoda, że ludzie z CDPR do tej pory niczego tak naprawdę nie zmienili i nie dodali, gdy idzie o możliwości rozgrywki. To albo cisza przed burzą, albo znak, że na CP2077 położyli już krzyżyk.
Pisali że w 2021 nie będzie już żadnych aktualizacji.
Pierwszy patch w 2022 będzie pierwszym patchem z nowościami (+poprawki)
Modderzy naprawią lub zrobią co twórcy nie umieli. Skądś to znam, a tak Bethesda i Skyrim ;)
Fajny pomysł, pytanie tylko jak to się ma do balansu gry? Mogę przebrać się za kogoś, iść do końca zadania, zrobić to co mam zrobić i wyjść jak gdyby nigdy nic? Już widzę co by było gdyby coś takiego było w grze od początku...
A dziękuję xD Od siebie dodam tylko, że oba mody są ze sobą w pełni kompatybilne :)
Najlepszy mod to metro w Nightcity. Niestety w sekcji Mody na GOL'u tego nie ma.
Mody są ściągane i wrzucane na mirrory bez zgody autorów.
Nie ma potrzeby tego robić, skoro są one dostępne dla każdego za darmo na nexusmods.
Masz na to jakieś sensowne potwierdzenie czy tak sobie zgadujesz?
Ostatnio, jak się orientowałem (~2 lata temu) każdy mod tutaj był za zgodą twórcy - albo na licencji albo nawet normalnie, dzięki pozwoleniu.
Faktycznie jest tak jak pisze Radanos. Niestety większość serwisów gdzie są dostępne mirrory modów nie reprezentuje takiego podejścia jak Gry-Online.
W dalszym ciągu nie widzę sensu pobierania modów od pośredników. Nexus ma różne systemy wsparcia modderów i użytkowników, aktualizacje na bieżąco, możliwość śledzenia wybranych modów, integrację z menagerami etc.
"Nie ważne co ale ta gra to rozczarowanie dekady." - poziom rozczarowania zależy od poziomu naszych oczekiwań. Jak się nie spodziewaliście wodotrysków i cudów na kiju (a tak było) to nie jesteście zawiedzieni.
Ja grę przeszedłem co prawda po kupieniu nowego kompa ale jednak na ultra, doświadczyłem fajnej fabuły, fajnych postaci, fajnej muzyki, fajnego designu świata oraz rzeczy które w nim są i... po prostu bawiłem się dobrze i przeszedłem produkcje 3 razy od początku do końca. Na pewno zrobię to jeszcze nie jeden raz. Chętnie poczekam na jakiś dodatek.
Jak się nie spodziewaliście wodotrysków
Z takim budżetem? Z takimi zapowiedziami i hypem? Od ekipy która miała na koncie dobre gry?
No sorry ale czego wymagasz? Nie stękać jak dostanie się towar wybrakowany, nieco odbiegający od tego jak reklamował go sprzedawca przed jego wydaniem?
O bugach i problemach technicznych nie wspominając... no ale narzekać nie wolno, ino płacić i klapa/klawiatura na kłódkę, prawda?
Nic dziwnego że w branży gier patologie mają się dobrze jak mają takich klientów, którzy nie dość że bez wymagań to jeszcze opluwający co bardziej wymagających klientów...
Mod jest fajny i zdecydowanie dodaje coś interesującego do rozgrywki. Biorąc pod uwagę szum jaki CD zrobił wokół tej gry przed premierą, wątpię czy oni zamierzali nas oszukać w ten sposób.
CD padł ofiarą zbytniej pewności siebie i obiecywania graczom zbyt wiele. Z drugiej strony, gracze sami nałożyli na nich presję bo przecież to twórcy Wiedźmina 3. Osobiście męczy mnie ciągłe gadanie o W3. Gra jest świetna, ale używanie jej ciągle jako argumentu żeby wymagać dużo od CD to już trochę przesada. I graczy i twórców zbytnio poniosło, ale twórcy nie podołali temu.
A co do napraw... Cóż, mnie by dobiło gdyby gracze mojej gry tylko rzucali we mnie kamieniami i nikt nie podejdzie do mnie i nie powie "Wstawaj samuraju. Wierzymy w ciebie i pomożemy ci." Historia zna przypadki kiedy wspierająca społeczność dosłownie podniosła twórcę z kolan i pomogła mu naprawić jego dzieło. A CP jest krytykowany w ośmieszający sposób a głosy wsparcia to cicha mniejszość.
Historia zna przypadki kiedy wspierająca społeczność dosłownie podniosła twórcę z kolan
Przytoczysz jakiś przykład największego studia dev w danym kraju, z milionami sprzedanych kopii wcześniejszej gry, która to zdobyła wiele nagród branżowych, z wydanymi milionami $$$ na kampanię marketingową swojego kolejnego dzieła, która w sposób wręcz skandaliczny okłamała swoich klientów i partnerów, a którą to ostatecznie wszyscy w/w poklepują po pleckach i pocieszają?
Może inaczej - wymień 3 największych devów, których fandom podnosił z kolan.
Problem jest raczej taki że to gracze wymyślili sobie grę perfekcyjną, a każdy miał inną wizję... temu nie dałoby się podołać, właśnie dla tego co mod jest to samo pieprzenie że miało być w grze i wycięli... ten mod jest idealnym przykładem, mechanika która na papierze wydaje się fajna, więc moder dodał ją do gry, ale w ostateczności sama w sobie kompletnie nie pasuje do jej projektu i kompletnie rozwala cały balans, czy zaprzecza różnym stylom rozgrywki, bo obchodzi zarówno walkę, jak i skradanie czy hackowanie, za pomocą ubrania które nosimy i żeby to działało jako osobny styl gry, trzebaby kompletnie przebudował wszystkie poziomy... reakcja graczy? Powinno być w grze, wycięli... Tak jest dosłownie ze wszystkim co nie jest tak jak gracze chcieli... czyli tak jak "być miało".
I jasne gra ma swoje problemy, czy skopane elementy, ale tutaj mamy przegięcie w drugą stronę... zamiast skupić się na tym co nie działa, większość skupia się na tym czego w grze nie ma i nie jest zrobione tak jak chcieli... inna sprawa że sporo elementów gry jest żywcem przeniesione z W3, albo mocno względem niego podrasowane...
Może inaczej - wymień 3 największych devów, których fandom podnosił z kolan.
Proszę bardzo - np Bethesda, gdzie wszelkie Skyrimy, Fallouty itp w zasadzie są ogarniane przez moderów, bo podstawowa wersja gry często jest tak zabugowana, ze bez modów nie dało by się w to grać :P
Via Tenor
Good point!
Mimo tego na premierę gier bethesdy nie odbiegają one od medialnych zapowiedzi (pomijając kuriozalne błędy i gliche)
Po zapowiedziach F4 wiedziałem, że dostanę wykastrowanego z elementów RPG shootera, który technologicznie ma swoje korzenie w Morrowindzie.
A mody wygrywałem dla funu, a nie żeby naprawiać rdzeń rozgrywki...
W sumie to nawet inaczej - nie tylko poprawiaja rozgrywkę ale i na tyle ją rozszerzają, że ludzie grają w nią bardzo długo po premierze. Chyba najlepszym przykładem jest tutaj Skyrim - ilośc modów na Nexusie po prostu powala i nie są to "tylko" podmiany tekstur ale wręcz na nowo kreowane postacie, lokalizacje czy nawet całe przygody...
A przy okazji przypomniał mi się drugi devs: Paradox Interactive z City Skylines. To co wyczyniają tam moderzy jest obłędne - a przy okazji powoduje, ze ta gra, mimo już 7 lat od premiery cały czas ma sporą rzeszę aktywnych graczy
Masz absolutną rację!
Tylko, czy zawartość dodawana przez moderow była przedpremierowo obiecywana przez twórców?
Pytam bez szydery, bo akurat TESy to nie moje klimaty i nie śledziłem ich ani przedpremierowo, ani po premierze...
W sumie w pewnym stopniu tak :) Może nie tak jak w Cyberpunku, ale choćby prawidłowo działająca gra była w "domyśle" :D Z resztą wszystkie produkty Bethesdy trapiła sroga ilość bagów na starcie :P
Akurat gry bethesdy już od dawna są w "domyśle" źródłem materiałów na nowe "liczę na glicze"
Mnie właśnie tego brakowało w grze i byłem zdziwiony że tego nie ma. Pytałem o to mailowo CDPR ale bez odpowiedzi, moze niech zatrudnią więcej moderów to jeszcze w tym roku da się naprawić tę grę !
Mailowo odpowiadają. Musisz tylko odpowiednią sumę na czeku dla prezesów wcześniej wysłać.
Mnie też tego bardzo brakowało - pamiętam to rozczarowanie, gdy odstawiłem moją V w najlepsze ciuchy korposki i na placu w Charter Hill usłyszała - Ty chyba nie jesteś stąd?